Löytyykö Kemistä ketään jota ei ole kiusattu?

Kiusaaja

Näyttääpi tuo kiusaustouhu karata käsistä Suomessa. Eipä taida olla enää paikkaa missä ei kiusata Löytyisikö Kemissä jotain henkilöä jota ei ole kiusattu niin tulen kiusaamaan?

7

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusaaja

      Nauraminenkin katsotaan nykyään kiusaamiseksi ainakin eduskunnassa. Onko kukaan nauranut sinun nähtesi?

    • Oiskohan

      noiden aikuisten jotka kiusaavat, syytä mennä hoitoon? Ei mahdu minun järkeeni että aikuiset kiusaavat. Onko oma elämä niin syvältä että pitää se oma paha olo purkaa johonkin, ja kohde on toinen ihminen.
      Ei tosin sekään että lapset ottavat jonkun hampaisiinsa ja porukalla alistavat jonkun omien solvaustensa kohteeksi.
      Tuolla aloituksessa kysyttiin, onko ketään enää ketä ei ole kiusattu, niin voin vastata: Minä olen, sillä minua ei ole koskaan, lapsenakaan kiusattu, enkä ole ketään kiusannut, vaan huomattuani jotain kiusattavan sanonut kiusaajille heidän väärästä teostaan.

      • kiusaaja

        Minua on kyllä koulussa kasvatettu opettajan puolelta. On tullut tukkapöllyä, on työty teräsmitalla takapuolelle ja parhaimmillaan opettaja yritti heittää kirveelä. Mutta ei se ollut kiusaamista.Se oli kasvatusta. Välitunnilla tapeltiin poikien kanssa verissäpäin ja opettaja oli tuomarina. Tulipahan asiat kuiteski selvitettyä ja sitten oltiin kavereita seuraavalla välitunnilla.


      • Lumperiantti

        Nuin justiin...ei kiusattu kettään koskaan vaan turpiin lyötiin kerralla ja sillä siisti.


    • Kiusattu

      Minua kerran kiusattiin koulussa vuonna-76. Vetasin turpaan, ni loppu kiusaaminen siihen.

    • Ryyni

      Mie olen sellaisessa työpaikassa jossa naiset noituu ku pahaiset jätkät konsanaan. Hirmu negatiivinen työpaikka kaikkiaan. Juoruavat kaikki ja kaikkien asiat. Ei siinä mitään mutta negatiivisessa mielessä. Eivät löydä mistään asiasta mitään positiivista. Ei näy hymyä ystävällistä. Yksi on kaikkein pahin ja aiheuttaa muissakin sellaisen pahanolon. Tartuttaa sen toisiin. Miten on voinu sattua kertakaikkisen samaan työpaikkaan. Tulukutettaan ja räkytettään koko ajan. Ollaan niin tietävinään kaikkien asiat. Puhuttelevat tosiaankin kovin epäkohteliaasti . Vitsiä muka. Huonoa vitsiä mielestäni. Oksennan yleensä kun pääsen kotio. On noin huono työyhteisö. Johtajakin vain naureskelee. Yhtä tyhmä sekin on. Röyhkeetä sakkia.

    • rupiralli

      mikä työpaikkasi on? onko paljon ämmiä? juoruilee kun ovat kateellisia. muista tuo aina kum tekkee pahaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe