Pönttöneiti palstailemaan

Mikäli Pönttöneiti lymyää ruudun takana ja lukee palstaa epävarmana siitä että hyppääkö mukaan kehään, niin olisi parempi kirjautua sisään ja aloittaa palstailu.

221

2199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pönttöneiti taas joutui pettymään sun temppuihin niin ei ihme että välttelee osallistumista, pelkää että pelkällä osallistumisellaan laukaisee mustasukkaisuusreaktion. Sun pitää pyytää anteeksi tahjditonta käyttäytymistäsi ja pyhästi luvata olla kunnolla niin ehkä misspönttis sitten ilmestyy kehiin.

      • Haista v.ttu Harmis. Sekoilusi oli ihan idioottimaista.


    • misspönttöuuni_ei_kirj

      Minulla ei ole Palstamäen kanssa enää mitään puhuttavaa.

      Vainotkoon välillä jotain toista.

      (huoh)

      • Jahas, Harmis taas puskassa.


    • Jekdnwlp

      Hölmö setämies kuten sinä karkottaa naiset pois, ätmien kanssa liikaa yhdellä palstalla.

    • sääliksi.käy

      Ei ihme että pönttö painui maan alle. Eihän kukaan jaksa loputtomiin tuollaisen vainoharhaisen hullun stalkkaamista :(

    • 21212121

      15.10.2018 15:31

      "Pönttis kiinnostaa sillä että on selvä todiste palstalla esitetystä väitteestä: Jännämiehet saa naisia. En sano että ananias olisi jännämies mutta kun haukkuu ja panettelee naista riittävän rajusti niin naiselta menee jalat alta ja on ihan ihqu. Palstalla väitetty teoria on oikea.

      Toinen teoria koskee pinnan muotoa, ulkonäöllä on väliä. Ana tiedetään miehenä jolle ei mikä tahansa kelpaa, siinä ei ole mitään pahaa.
      Jotkut ovat sitä mieltä että ensin pitää nostattaa pilvilinnoja monta kuukautta ennen tapaamista näkemättä edes kuvaa/mittoja toisesta, toiset hieman järkevämmät haluavat tavata aika nopeasti jolloin pettymys on pienempi, teoriassa.

      Melko varmaa on että pönttöneiti ei ole missin mitoissa ruumiinrakenteeltaan joten vaikea uskoa että ananias olisi tyytyväinen valintaansa nähtyään tuotteen.
      Harmis taas saattaisi olla erittäin tyytyväinen lapsettomaan tuotteeseen ulkomuodosta niin välittämättä kunhan pullan paisto onnistuu ja 50-luvun mekkoja löytyy kaapista.

      Jos...miss pönttöuuni olisi julkaissut itsestään kuvan ja ilmoittanut mittansa niin ehkä tämänkin ketjun sanasota olisi vältetty sillä on ilmiselvää että tässäkin on kyse naisesta."

      Pikkukakkonen laittoi kommenttia tuohon "riitelyketjuun".

      Minä olen pohtinut, että Harmiksen "coolius" Pönttöneitiä kohtaan on kääntynyt Harmista vastaan. Harmis on rakastunut Pönttöneitiin ,mutta hän ei saa sitä sanottua vaikka Harmis kiehuu raivosta kun minä lepertelen Pönttöneidille.

      Olisiko Harmiksen aika myöntää Pönttöneidille että kävi vahinko ja rakkaus leimahti sydämessä? Ehkäpä Pönttöneiti suostuu tapaamiseen joka voi muuttaa molempien elämän?

      Se olisi winwin tilanne kaikille, myös palstalle kun saataisiin ne Harmiksen sekopäiset mustasukkaisuudesta kumpuavat puskahuudot vaikenemaan.

      • ghrtyöäåå

        Muuten hyvä, mutta Harmaaritari on ihan sekopää. Parempi olla tapaamatta hullua.


      • No huh huh taas. Vähän ihmettelinkin kun vaikutit harvinaisen selväjärkisiä tunnuit juttelevan tuossa aiemmin, se sitten vain olikin tyyntä myrskyn edellä ennen vainoharhakohtausta & kilahdusta. Ei ollut harmis noissa rekkaamattomissa kommentoimassa mutta en taida edes alkaa jaksaa vääntämään asiasta, pidä uskos.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No huh huh taas. Vähän ihmettelinkin kun vaikutit harvinaisen selväjärkisiä tunnuit juttelevan tuossa aiemmin, se sitten vain olikin tyyntä myrskyn edellä ennen vainoharhakohtausta & kilahdusta. Ei ollut harmis noissa rekkaamattomissa kommentoimassa mutta en taida edes alkaa jaksaa vääntämään asiasta, pidä uskos.

        Miten kommentoit minun ja pikkukakkosen mietteitä?

        Ei tarvitse olla kummoinen paskahousu kieltääkseen tunteensa, mutta vaatii kovuutta myöntää rakkautensa. Et sinä mitään menetä jos myönnät tunteesi, sulla on vain voitettavaa..


      • Tiedoksivaan

        Sinähän olet systemaattisesti hyökännyt kaikkia vastaan jotka on pönttiksen kanssa jutelleet. Jopa välimerkittömän naulasit..
        Tajuatko edes kuinka sairasta tuo sinun touhu on? Sä olet niin mustasukkainen vainolainen, ettei ole epäilystäkään ettekö ole hakannut kaikkia naisiasi. Niin kävisi pöntöllekin jos erehtyisi sinuun sekaantumaan, onneksi nyt kuitenkin näyttää siltä että tajuaa pysyä piilossa sinulta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Miten kommentoit minun ja pikkukakkosen mietteitä?

        Ei tarvitse olla kummoinen paskahousu kieltääkseen tunteensa, mutta vaatii kovuutta myöntää rakkautensa. Et sinä mitään menetä jos myönnät tunteesi, sulla on vain voitettavaa..

        Miksi minun pitäisi mitenkään kommentoida kun ei sillä ole mitään väliä. Tunnut jokatapauksessa olevan sitä mieltä että harmis puskista huusi tai harmis rekkasi tai harmis vaikka mitä teki aina kun joku sua härnää. Ei vaikuta olevan mitäan keinoa millä ne harhat saisi korjattua niin on ihan turhaa tehdä mitään, pitää kai vaan koettaa hyväksyä se että eräänlainen kylähullu syyttää mua kaikesta ja riekkuu pitkin kyliä noita "totuuksiaan" laukomassa siellä täällä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi mitenkään kommentoida kun ei sillä ole mitään väliä. Tunnut jokatapauksessa olevan sitä mieltä että harmis puskista huusi tai harmis rekkasi tai harmis vaikka mitä teki aina kun joku sua härnää. Ei vaikuta olevan mitäan keinoa millä ne harhat saisi korjattua niin on ihan turhaa tehdä mitään, pitää kai vaan koettaa hyväksyä se että eräänlainen kylähullu syyttää mua kaikesta ja riekkuu pitkin kyliä noita "totuuksiaan" laukomassa siellä täällä.

        Täällä palstalla on puskajussi joka argumentoi minulle hyvin aggressiivisesti, ja varsinkin niissä tilanteissa kun kirjoitan Pönttöneidille tai Pönttöneidistä.

        Pikkukakkonen kirjoitti asiasta jota minä en ole halunnut nostaa esille, minun kirjoittamanani se olisi herkästi yritetty leimata hyökkäykseksi. Pikkukakkonen nosti pöydälle sen, että kina johtuu naisesta, "Pönttöneidistä". Tämähän on tosi.

        Pikkukakkonen myös mainitsi että Pönttöneiti voisi edustaa naistyyppiä joka voisi olla Harmiksen mieleen, lapseton nainen jolla voisi olla 50-luvun mekkoja vaatekaapissa. Luulen että Pönttöneiti oppisi halutessaan myös leipomaan.

        Minä väitän että sinä olet naiseton koska sinä pelkäät myöntää tunteitasi, ajattelet että mitäpä jos saat pakit. Oikeasti, sinä et voi muuta kuin voittaa jos myönnät tunteesi sillä se on ainoa tapa yrittää saada kannaltasi järkevän lopputuloksen.


    • RaitisMies

      Taitaa olla Pönttöneti huppelissa, kun ei ole viestiin vastannut.
      Eihän naisille edes raitis mies kelpaa, joka kertoo naisesta paljon,..
      Nainen juovat viinaa, sikisi raitis mies ei kelpaa.
      Pönttöneiti varmaan herää, kun pönttö selvenee.

      • Pidetään aloitusta esillä niinkaun kun tarvitsee, kaipa Pönttöneitikin jossain välissä selviää.


      • Nainen39vee
        Palstamäki kirjoitti:

        Pidetään aloitusta esillä niinkaun kun tarvitsee, kaipa Pönttöneitikin jossain välissä selviää.

        Et selvästikään tajua, että misspöntto on keskustellut sinun kanssasi pelkästään säälistä. Ei hän halua sinulle pahaa mieltä, vaan aina ystävällisesti pyrkii vastaamaan. Suojelee samalla muita sinun lapsellisilta hyökkäyksiltäsi, mikä seuraa jos hän välillä keskustelee toisten palstalaisten (miehien) kanssa.

        Luulenpa että hän väsyi lopullisesti sinuun tällä kertaa.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Et selvästikään tajua, että misspöntto on keskustellut sinun kanssasi pelkästään säälistä. Ei hän halua sinulle pahaa mieltä, vaan aina ystävällisesti pyrkii vastaamaan. Suojelee samalla muita sinun lapsellisilta hyökkäyksiltäsi, mikä seuraa jos hän välillä keskustelee toisten palstalaisten (miehien) kanssa.

        Luulenpa että hän väsyi lopullisesti sinuun tällä kertaa.

        Eiköhän yritetä porukalla saada Harmis ja Pönttöneiti yhteen.


      • Äläsuututamuaenempää

        Pönttöneiti on selvinnyt jo!
        Ja pönttöneidiksi nimittely ei imartele tippaakaan, koska hän ei ole sellainen!
        Pönttöneiti ei etsi ketään juuri nyt, mutta saa kai sanoa sen verran että, kuka tahansa ei kelpaa!
        Ei kelpaa ja tuosta ei jousteta tippaakaan..
        Viinaa saa ottaa kohtuullisesti valituksi tullut, mutta alkoholi "muodossa missä vain" ei voi kuulua jokapäiväiseen elämään. Tupakoitsija valittu ei ole myöskään.
        Kohteliaat käytöstavat "hän valittu" osaa ja hallitsee tietenkin.
        Ei öykkäröi, kieroile, rehvastele eikä ruikuta turhanpäiväisistä asioista.
        Selväksi kai tuli, vaikka alkusoittoa vasta on kaikki..


      • Lähtöpusut
        Äläsuututamuaenempää kirjoitti:

        Pönttöneiti on selvinnyt jo!
        Ja pönttöneidiksi nimittely ei imartele tippaakaan, koska hän ei ole sellainen!
        Pönttöneiti ei etsi ketään juuri nyt, mutta saa kai sanoa sen verran että, kuka tahansa ei kelpaa!
        Ei kelpaa ja tuosta ei jousteta tippaakaan..
        Viinaa saa ottaa kohtuullisesti valituksi tullut, mutta alkoholi "muodossa missä vain" ei voi kuulua jokapäiväiseen elämään. Tupakoitsija valittu ei ole myöskään.
        Kohteliaat käytöstavat "hän valittu" osaa ja hallitsee tietenkin.
        Ei öykkäröi, kieroile, rehvastele eikä ruikuta turhanpäiväisistä asioista.
        Selväksi kai tuli, vaikka alkusoittoa vasta on kaikki..

        Suutu nyt vähän, mä naputtelen tässä pöytää samalla .....


      • Äläsuututamuaenempää kirjoitti:

        Pönttöneiti on selvinnyt jo!
        Ja pönttöneidiksi nimittely ei imartele tippaakaan, koska hän ei ole sellainen!
        Pönttöneiti ei etsi ketään juuri nyt, mutta saa kai sanoa sen verran että, kuka tahansa ei kelpaa!
        Ei kelpaa ja tuosta ei jousteta tippaakaan..
        Viinaa saa ottaa kohtuullisesti valituksi tullut, mutta alkoholi "muodossa missä vain" ei voi kuulua jokapäiväiseen elämään. Tupakoitsija valittu ei ole myöskään.
        Kohteliaat käytöstavat "hän valittu" osaa ja hallitsee tietenkin.
        Ei öykkäröi, kieroile, rehvastele eikä ruikuta turhanpäiväisistä asioista.
        Selväksi kai tuli, vaikka alkusoittoa vasta on kaikki..

        :'D Mitä ihmettä tässä tapahtuu?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        :'D Mitä ihmettä tässä tapahtuu?

        Vaikea sanoa, tulin juuri paikalle.


      • Jompikumpiulos
        Palstamäki kirjoitti:

        Vaikea sanoa, tulin juuri paikalle.

        Palstamäelle jaetaan lähtöpusuja, ei voi olla kahta pönttöä!


      • misspönttöuuni
        Lähtöpusut kirjoitti:

        Suutu nyt vähän, mä naputtelen tässä pöytää samalla .....

        Kuka siellä? Kaksoisoletoja(ko)? Vai itse alien?


      • Jompikumpiulos kirjoitti:

        Palstamäelle jaetaan lähtöpusuja, ei voi olla kahta pönttöä!

        Ai minä tai Pönttöneiti ulos?


      • Nominäkait
        Palstamäki kirjoitti:

        Ai minä tai Pönttöneiti ulos?

        Minä eiku sinä, mihin ne muut? Aika hyvä jippo 😋


    • Kurppa27

      Kauhea tyrkky tuo Pertti-setä.

      • En ole tyrkyttänyt itseäni sulle.


      • Kurppa27
        Palstamäki kirjoitti:

        En ole tyrkyttänyt itseäni sulle.

        Se nyt vielä puuttuisi.


      • Kurppa27 kirjoitti:

        Se nyt vielä puuttuisi.

        Se olisi liian homoa.


    • Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D

      • NainenRuudunTakaa

        Todellakin! :D :D :D


    • monalisa

      Jännä kun taistelette täällä miehen huomiosta. "Neiti Pönttöneiti" on saanut koko pakan sekaisin...Hän taitaa asiansa. Siitä pointsit hälle ja pus. Tää on niin kuplaa ja hattaraa jota aina uudelleen hämmästyn ja nyt kun en enää avaa omia kipujani tänne niin voin vain hymyillä ja ihmetellä kuin...

      • Oletko joku katkera vanhapiika?

        Vaikutat ihan siltä. Etkä ole saanut miesten huomiota?


      • monalisa

        Voi murunen sua palstaPertti.Mitä sinä oikein kuvittelet? Haastat minuakin joka puskista olen kommentoinut tänne.
        En ole vanhapiika enkä kaipaa miesten huomiota sen kummemmin. En liioin ala sun kanssa vääntämään täällä. Sulle kans illanjatkoa ja voimia valitsemallasi tiellä.
        Pus<3


      • monalisa kirjoitti:

        Voi murunen sua palstaPertti.Mitä sinä oikein kuvittelet? Haastat minuakin joka puskista olen kommentoinut tänne.
        En ole vanhapiika enkä kaipaa miesten huomiota sen kummemmin. En liioin ala sun kanssa vääntämään täällä. Sulle kans illanjatkoa ja voimia valitsemallasi tiellä.
        Pus<3

        Hahhahhaa, vai haastan? Kysyin vain motiiveistasi mustamaalata Pönttöneitiä.

        Mutta niinhän se menee, puskista heitellään kaikkein hölmöimmät kommentit.


      • monalisa

        Senkin höpönassu, enhän minä mustamaalaa Pönttöneitiä koska ihailen häntä ja hänen tapaansa kirjoittaa ja olla.

        Joten älä sinä Pertsa mustamaalaa minua.
        Oon tosi syrjäinen täällä ja varsinkin teidän kahden välillä...mitään osaa eikä arpaa...mut jätän teidät nyt tänne omalle areenallenne...voitte setviä juttujanne yötä myöten vanhaan malliin...
        Levollista yötä.


      • monalisa kirjoitti:

        Senkin höpönassu, enhän minä mustamaalaa Pönttöneitiä koska ihailen häntä ja hänen tapaansa kirjoittaa ja olla.

        Joten älä sinä Pertsa mustamaalaa minua.
        Oon tosi syrjäinen täällä ja varsinkin teidän kahden välillä...mitään osaa eikä arpaa...mut jätän teidät nyt tänne omalle areenallenne...voitte setviä juttujanne yötä myöten vanhaan malliin...
        Levollista yötä.

        Eipä mulla ole mitään syytä mustamaalata sinua, tuntematonta.

        Annetaan kuitenkin Pönttöneidin itsensä määritellä mikä on, eihän me sitä tiedetä varmuudella (99,9 prosenttisella varmuudella nainen).

        Öitä sinne Pallivahaan.


    • terveisindissi

      Enpä usko, että Pönttis olisi varsinaisesti kiukustunut niin Harmikseen tai Palstamäkeen, vaan siihen, että nämä täällä riitelee hänestä, kuten hän olisi jokin pysti tai palkinto.

      Ja minusta kummaltakin jokatapauksessa ihan helkatin lapsellista ja urpoa touhua alkaa kimpoilemaan ja jahtaamaan toisiaan. Pönttis on ihminen joka ei ole kenenkään palloteltavissa. Ja osaa kyllä aikuisena ihmisenä pitää huolen itsestään.

      Että kaksikko saa ihan katsella peiliin itseään ja jättää tästä paskamyrskytappelusta Pönttiksen kokonaan välistä.

      • Mielestäni Harmiksen ja Pönttöneidin tulisi tavata ja katsoa onko kemiaa.

        Nyt tilanne on ihan skitso kun Harmis räyhää mustasukkaisena puskassa ja haukkuu minua. Sinähän voisit yrittää järkätä treffit, eikös nuo kaksi asu ihan ajomatkan päässä toisistaan?


      • NainenRuudunTakaa

        Jätkät vaan hakee draamaa, sapelien kalistelua toisille miehille. Jos olisivat Neidin perässä oikeasti, niin yksityisviestit laulaisivat, kun kaikki kerran ovat rekkautuneita, eikä asiaa puitaisi julkisesti ollenkaan.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Jätkät vaan hakee draamaa, sapelien kalistelua toisille miehille. Jos olisivat Neidin perässä oikeasti, niin yksityisviestit laulaisivat, kun kaikki kerran ovat rekkautuneita, eikä asiaa puitaisi julkisesti ollenkaan.

        Sorry vaan, minä tosiaankin laittaisin viestiä jos asuisin Joensuussa päin.

        Harmishan asuu ihan siinä huudeilla, ja on rakastunut Pönttöneitiin.

        Harmis vain on poikamies kun ei uskalla myöntää tunteitaan, nyt tarttisi saada treffit noiden välille. Ehkä Pönttöneiti lukee tätä ketjua ja tekee aloitteen.


      • NainenRuudunTakaa
        Palstamäki kirjoitti:

        Sorry vaan, minä tosiaankin laittaisin viestiä jos asuisin Joensuussa päin.

        Harmishan asuu ihan siinä huudeilla, ja on rakastunut Pönttöneitiin.

        Harmis vain on poikamies kun ei uskalla myöntää tunteitaan, nyt tarttisi saada treffit noiden välille. Ehkä Pönttöneiti lukee tätä ketjua ja tekee aloitteen.

        Eihän harmis halua naista elämäänsä, vaan kiusata naisia palstalla. Sillai sopivan turvallisesti etäisyyden päästä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Eihän harmis halua naista elämäänsä, vaan kiusata naisia palstalla. Sillai sopivan turvallisesti etäisyyden päästä.

        Tunteet ne jyllää Harmiksellakin..


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sorry vaan, minä tosiaankin laittaisin viestiä jos asuisin Joensuussa päin.

        Harmishan asuu ihan siinä huudeilla, ja on rakastunut Pönttöneitiin.

        Harmis vain on poikamies kun ei uskalla myöntää tunteitaan, nyt tarttisi saada treffit noiden välille. Ehkä Pönttöneiti lukee tätä ketjua ja tekee aloitteen.

        Missä harmaaritari sitten asuu? Miksi sanot, että hän on samoilla huudeilla? Minulle hän tolkuttaa, että välimatkaa on ziljardeja miljardeja kilometrejä. Aivan kuin minä asuisin jossain Neptunuksessa.

        Mulla on koko ajan sellainen tunne, että hän on tuo lähinaapurin mies. Kumminkin on.
        Vaistoan sen äijän katseesta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Missä harmaaritari sitten asuu? Miksi sanot, että hän on samoilla huudeilla? Minulle hän tolkuttaa, että välimatkaa on ziljardeja miljardeja kilometrejä. Aivan kuin minä asuisin jossain Neptunuksessa.

        Mulla on koko ajan sellainen tunne, että hän on tuo lähinaapurin mies. Kumminkin on.
        Vaistoan sen äijän katseesta.

        Harmishan aina haukkuu minua kaupunkilaiseksi ja kieltää minua liehittelemästä sinua kun minä asun niin kaukanakin. Olen siitä päätellyt että hän asuu jossain sinun naapurissasi ja on varaamassa sinua itselleen.

        Luulen että Harmikselle on nyt käynyt vahinko ja hän ei saa sitä sanottua ääneen.


      • käsipyykillä
        Palstamäki kirjoitti:

        Mielestäni Harmiksen ja Pönttöneidin tulisi tavata ja katsoa onko kemiaa.

        Nyt tilanne on ihan skitso kun Harmis räyhää mustasukkaisena puskassa ja haukkuu minua. Sinähän voisit yrittää järkätä treffit, eikös nuo kaksi asu ihan ajomatkan päässä toisistaan?

        No eiköhän asianosaiset osanne sopia ihan keskenään treffinsä, myöskin mahdolliset halunsa sellaiseen. Että ei meidän tarvitse puuttua sellaiseen, ainakin minä pesen sellaisesta käteni tyystin.


      • käsipyykillä kirjoitti:

        No eiköhän asianosaiset osanne sopia ihan keskenään treffinsä, myöskin mahdolliset halunsa sellaiseen. Että ei meidän tarvitse puuttua sellaiseen, ainakin minä pesen sellaisesta käteni tyystin.

        Kukas se siellä?


      • tärkeäpuhelu
        Palstamäki kirjoitti:

        Kukas se siellä?

        Dissi... Tuli tuossa kesken vastauksen puhelu ja nappasin vaan vastauksen eetteriin puhelun päätteeks, mutta tässä välissähän oli käyty vaikka mitä viestittelyä. :o)


      • tärkeäpuhelu kirjoitti:

        Dissi... Tuli tuossa kesken vastauksen puhelu ja nappasin vaan vastauksen eetteriin puhelun päätteeks, mutta tässä välissähän oli käyty vaikka mitä viestittelyä. :o)

        Tosiaan, minähän itse ehdotin sinulle asiaa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tosiaan, minähän itse ehdotin sinulle asiaa.

        Hetkinen., ketäs täällä ylempänä on ja mitä te touhuilette? Jutteletko sinä D:n kanssa?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Harmishan aina haukkuu minua kaupunkilaiseksi ja kieltää minua liehittelemästä sinua kun minä asun niin kaukanakin. Olen siitä päätellyt että hän asuu jossain sinun naapurissasi ja on varaamassa sinua itselleen.

        Luulen että Harmikselle on nyt käynyt vahinko ja hän ei saa sitä sanottua ääneen.

        Äsh.

        Ei minusta kannata pitää, olen vain mahdoton noita-akka.
        Kukaan ei häviä mitään.

        Missäs se kuva nyt olikaan...

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noita_(muumit)#/media/File:Screenshot_noita-noita.jpg

        :D

        Tämmösestäkö viittis.


      • tärkeäpuhelu kirjoitti:

        Dissi... Tuli tuossa kesken vastauksen puhelu ja nappasin vaan vastauksen eetteriin puhelun päätteeks, mutta tässä välissähän oli käyty vaikka mitä viestittelyä. :o)

        Dissi tietää, että olen ihan liikaa yhdellekään miehelle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hetkinen., ketäs täällä ylempänä on ja mitä te touhuilette? Jutteletko sinä D:n kanssa?

        Pyysin välittäjäksi eräässä tähdellisessä asiassa.



      • Dissihänmää
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Dissi tietää, että olen ihan liikaa yhdellekään miehelle.

        Höpöhöpö.... Tuo ei pidä paikkaansa. :o)

        Mikäs pessimistin kukkanen sinne meinaa versoa? Olet liian paljon ollut Harmiksen seurassa. :oD


      • Dissihänmää kirjoitti:

        Höpöhöpö.... Tuo ei pidä paikkaansa. :o)

        Mikäs pessimistin kukkanen sinne meinaa versoa? Olet liian paljon ollut Harmiksen seurassa. :oD

        Matematiikassahan kun kaksi miinusta ynnätään, tulee plussa.


      • Perusalgebraa
        Palstamäki kirjoitti:

        Matematiikassahan kun kaksi miinusta ynnätään, tulee plussa.

        Eikös se mene sitten juuri reilusti pakkaselle? -1 -1=-2


      • Perusalgebraa kirjoitti:

        Eikös se mene sitten juuri reilusti pakkaselle? -1 -1=-2

        Tämä on nyt psykologiaa.


      • Palstakyökkisteltynä
        Palstamäki kirjoitti:

        Tämä on nyt psykologiaa.

        No kultainen keskitiehän saavutettaisiin kahden erilaisen ihmisen välillä. Toisaalta kun tuohon pönttikseen ladataan se draivi ja into piukeeks paketiks sinne omaan arvostukseen, niin johan ois parivaljakko tosiaan. Loppuis se Harmiksen marmatus, kun ois sellainen ilopilleri siinä kekkelöihtämässä vieressä ja kutkuttelis leuan alta sitä vanhaa märehtijää välillä, tosin eipähän intoilis toi Pönttiskään jokaisen kastemadon pelastamisen puolesta, kun Harmis löis faktoja tiskiin ja laannuttas särmät Pönttiksen tilulii-meiningistä.

        Sinäänsä kyllä olis ainakin näin palstakäyttäytymisen perusteella tasapainottava pariskunta. :o)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mitäpä jos Harmiksella jyskyttää takaraivossa unelma tapaamisesta?

        (huokaa)

        Ei pysty sanomaan tuohon mitään. Ei voi puhua toisen puolesta..


      • Dissihänmää kirjoitti:

        Höpöhöpö.... Tuo ei pidä paikkaansa. :o)

        Mikäs pessimistin kukkanen sinne meinaa versoa? Olet liian paljon ollut Harmiksen seurassa. :oD

        No ainahan mä sullekin rähisen vahingossa vaikkei ole tarkoitus...
        Ihme, että olet jaksanut kuunnella, kiitos siitä...

        ihan tosissani tarkoitan.

        Sulla onkin maailman pisin pinna ja kadehdittava rauhallisuus. Mukavaa kun et ole hävinnyt minnekään.


      • Palstakyökkisteltynä kirjoitti:

        No kultainen keskitiehän saavutettaisiin kahden erilaisen ihmisen välillä. Toisaalta kun tuohon pönttikseen ladataan se draivi ja into piukeeks paketiks sinne omaan arvostukseen, niin johan ois parivaljakko tosiaan. Loppuis se Harmiksen marmatus, kun ois sellainen ilopilleri siinä kekkelöihtämässä vieressä ja kutkuttelis leuan alta sitä vanhaa märehtijää välillä, tosin eipähän intoilis toi Pönttiskään jokaisen kastemadon pelastamisen puolesta, kun Harmis löis faktoja tiskiin ja laannuttas särmät Pönttiksen tilulii-meiningistä.

        Sinäänsä kyllä olis ainakin näin palstakäyttäytymisen perusteella tasapainottava pariskunta. :o)

        Olisihan siinä mielenkiintoinen parivaljakko.


      • meriittiälöytyy
        misspönttöuuni kirjoitti:

        (huokaa)

        Ei pysty sanomaan tuohon mitään. Ei voi puhua toisen puolesta..

        No Harmis on aikuinen ihminen. Mutta toisaalta on se niin paljon täällä palstalla ollut ja varmasti vihattukin kommenteistaan ja provoiluistaan, että vaikea on tuosta lähteä vaan tapaamaan. Ihan taatusti. Ymmärrän, että pelkää trolleja ja muita, mutta aikansahan sitä voisi privanan kirjoitella tekaistuilla sähköposteilla, niin tutustus sitä siihen palstahahmon takaiseen ihmiseen siinä pikkuhiljaa. Ehkä se Harmis joskus tulis kyselemään multa vinkkejä, jos haluis konsteja tietää. :o) Mähän oon palstatapailun veteraani jo. :oD


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (huokaa)

        Ei pysty sanomaan tuohon mitään. Ei voi puhua toisen puolesta..

        Eikai siinä mitään menetä jos vaihdatte viestiä palstan ulkopuolella?

        Jos nyt oikein olen ymmärtänyt sinut, niin et ole päättänyt vielä elää yksin loppuelämäsi.


      • meriittiälöytyy kirjoitti:

        No Harmis on aikuinen ihminen. Mutta toisaalta on se niin paljon täällä palstalla ollut ja varmasti vihattukin kommenteistaan ja provoiluistaan, että vaikea on tuosta lähteä vaan tapaamaan. Ihan taatusti. Ymmärrän, että pelkää trolleja ja muita, mutta aikansahan sitä voisi privanan kirjoitella tekaistuilla sähköposteilla, niin tutustus sitä siihen palstahahmon takaiseen ihmiseen siinä pikkuhiljaa. Ehkä se Harmis joskus tulis kyselemään multa vinkkejä, jos haluis konsteja tietää. :o) Mähän oon palstatapailun veteraani jo. :oD

        Kyllähän siinä Harmiksessa on omat huolestuttavat piirteensä, mutta mikä on provosointia ja mikä totta.

        Sitten täällä on vielä se trollauksen kohteeksi joutumisen pelko, sekin tuo lisämausteensa kommentointiin.


      • diutsdeuts
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No ainahan mä sullekin rähisen vahingossa vaikkei ole tarkoitus...
        Ihme, että olet jaksanut kuunnella, kiitos siitä...

        ihan tosissani tarkoitan.

        Sulla onkin maailman pisin pinna ja kadehdittava rauhallisuus. Mukavaa kun et ole hävinnyt minnekään.

        No ei ole syytä mihinkään tuosta vaan kadota. Taitaa olla tää palsta niin syvällä mun elämässä, että täältä sitä itsekin itsensä vaan joskus löytää. :o)
        Ja mitä sinuun tulee, niin tietysti olet tärkeä ihminen mun elämässä. :o) Puhumattakaan palstaelämässä. :o)
        Enkä mä nyt muista mitään erikoisempia huuteluita... Tosin vitsailin tuossa Wuppikselle, että tuo kaljat ja mä tuon popparit jä örtheksit, kun nää kaks sankaria aloitti vänkäilyt, niin siihen olit vissiin kommentoinut, että suu kiinni. :oD Mutta tokko tiesitkään kuka siellä oli keventämässä tunnelmaa... Mä heitän lekkeriks nää taistelut nykysellään, tosin täytyy myöntää, että minusta on myös hyvä katsoa, että kellä oikeasti kantti kestää...täällä pitää osata vastata sanalla ja perusteella...pelkkä haukkuminen ei toimi....pitää päästä ihon alle. Se on oikeastaan vaan sopivaa itsensä tuntemista...ei siis samaa kuin tappelu irl. :o)


      • meriittiälöytyy kirjoitti:

        No Harmis on aikuinen ihminen. Mutta toisaalta on se niin paljon täällä palstalla ollut ja varmasti vihattukin kommenteistaan ja provoiluistaan, että vaikea on tuosta lähteä vaan tapaamaan. Ihan taatusti. Ymmärrän, että pelkää trolleja ja muita, mutta aikansahan sitä voisi privanan kirjoitella tekaistuilla sähköposteilla, niin tutustus sitä siihen palstahahmon takaiseen ihmiseen siinä pikkuhiljaa. Ehkä se Harmis joskus tulis kyselemään multa vinkkejä, jos haluis konsteja tietää. :o) Mähän oon palstatapailun veteraani jo. :oD

        Ainakin sä olet kunnollinen luottomies (voin sanoa toisillekin palstanaisille, että sun kanssa ei tarvii pelätä, että siellä vaanisi joku hullu, saa olla huoletta ja rauhassa), siinä sinä pystyt vinkkejä antamaan, kuinka miehet voivat toimia oikeilta tarkoituspohjilta ja rehellisesti :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ainakin sä olet kunnollinen luottomies (voin sanoa toisillekin palstanaisille, että sun kanssa ei tarvii pelätä, että siellä vaanisi joku hullu, saa olla huoletta ja rauhassa), siinä sinä pystyt vinkkejä antamaan, kuinka miehet voivat toimia oikeilta tarkoituspohjilta ja rehellisesti :)

        Kun nyt avaudutte tapaamisestanne, niin onko liian tungettelevaa kysyä miksi teille ei kehittynyt juttua?


      • tiedänkokemuksesta
        Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän siinä Harmiksessa on omat huolestuttavat piirteensä, mutta mikä on provosointia ja mikä totta.

        Sitten täällä on vielä se trollauksen kohteeksi joutumisen pelko, sekin tuo lisämausteensa kommentointiin.

        No ei Harmiksen takana oleva ihminen ole sellainen kuin täällä antaa ymmärtää. Näkee milloin tulee provoa ja milloin taas herää se oikea inhimillisyys. Mutta lähinnä mä tarkoitin, että Harmiksen kohdalta voin kuvitella vaikeudeksi lähteä kirjoittamaan edes sähköpostia palstanaisen kanssa, kun siihen voi päästä trolli väliin tai voi epäillä Pönttistä trolliks. Kun ei voi tietää...

        Harmiskin on aika vihattukin jossain piireissä täällä. Jotkut mielellään haluis kaivaa irl tyypin Harmiksen takaa esiin. Ja se olis kirjoittelun ja ainakin Harmis-hahmon loppu.

        Ei nää ole ihan niin mustavalkoisen helppoja juttuja loppuviimein....


      • diutsdeuts kirjoitti:

        No ei ole syytä mihinkään tuosta vaan kadota. Taitaa olla tää palsta niin syvällä mun elämässä, että täältä sitä itsekin itsensä vaan joskus löytää. :o)
        Ja mitä sinuun tulee, niin tietysti olet tärkeä ihminen mun elämässä. :o) Puhumattakaan palstaelämässä. :o)
        Enkä mä nyt muista mitään erikoisempia huuteluita... Tosin vitsailin tuossa Wuppikselle, että tuo kaljat ja mä tuon popparit jä örtheksit, kun nää kaks sankaria aloitti vänkäilyt, niin siihen olit vissiin kommentoinut, että suu kiinni. :oD Mutta tokko tiesitkään kuka siellä oli keventämässä tunnelmaa... Mä heitän lekkeriks nää taistelut nykysellään, tosin täytyy myöntää, että minusta on myös hyvä katsoa, että kellä oikeasti kantti kestää...täällä pitää osata vastata sanalla ja perusteella...pelkkä haukkuminen ei toimi....pitää päästä ihon alle. Se on oikeastaan vaan sopivaa itsensä tuntemista...ei siis samaa kuin tappelu irl. :o)

        Oi, anteeksi se "suu kiinni" - muistan kyllä ja en tiennyt sinun siinä olevan! Auts :(

        "Ja mitä sinuun tulee, niin tietysti olet tärkeä ihminen mun elämässä. :o)"

        Kiva kuulla..ja mitä siitä nyt kohta tulee, itse asiassa, jo vuosi tunnettu, hip hei:)

        (iloinen kuin leppäkerttu), joo se oli viime lokakuu. Sitten tammikuu :)


      • tiedänkokemuksesta kirjoitti:

        No ei Harmiksen takana oleva ihminen ole sellainen kuin täällä antaa ymmärtää. Näkee milloin tulee provoa ja milloin taas herää se oikea inhimillisyys. Mutta lähinnä mä tarkoitin, että Harmiksen kohdalta voin kuvitella vaikeudeksi lähteä kirjoittamaan edes sähköpostia palstanaisen kanssa, kun siihen voi päästä trolli väliin tai voi epäillä Pönttistä trolliks. Kun ei voi tietää...

        Harmiskin on aika vihattukin jossain piireissä täällä. Jotkut mielellään haluis kaivaa irl tyypin Harmiksen takaa esiin. Ja se olis kirjoittelun ja ainakin Harmis-hahmon loppu.

        Ei nää ole ihan niin mustavalkoisen helppoja juttuja loppuviimein....

        Toisaalta Dissihän voisi toimia välittäjänä tässä hommassa, käsittääkseni Harmiskin luottaa mieheen.

        Kyseessä on ehkä enemmän se, että löytyykö seikkailunhalua.


      • tipuintuoliltakunnauroin
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ainakin sä olet kunnollinen luottomies (voin sanoa toisillekin palstanaisille, että sun kanssa ei tarvii pelätä, että siellä vaanisi joku hullu, saa olla huoletta ja rauhassa), siinä sinä pystyt vinkkejä antamaan, kuinka miehet voivat toimia oikeilta tarkoituspohjilta ja rehellisesti :)

        No jotenkin täällä palstalla on hiukkasen vaikeaa alkaa puhumaan minkään oikean tarkoitusperän puolesta. Olen kyllä sitä puhunut paljon ja olen puhunut paljon muunkin tärkeän asian puolesta, mutta aikalailla sitä vaan kaikki sekoittuu tänne massaan. Se on ikävä totuus ja toinen totuus on, että ei tälläistä mukavaa toisia huomioivaa tapaa oikein nähdä miesten, eikä oikein naistenkaan piireissä kovin miehekkäänä. Olen toisaalta täällä joko palstajeesus, valkoritari, tai sitten naisten persuuksien nuolija, homo, transseksuaali.....listaa riittäis. Minua noi tittelit ei haittaa, mutta hulluks tulisin, jos tätä koittaisin ajaa muille malliksi.... Helpommin saa koko Suomen kääntymään Islamin uskoon, kun tään mullilauman tajuamaan jotain toisenlaista ajatusta naisista. :oD


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kun nyt avaudutte tapaamisestanne, niin onko liian tungettelevaa kysyä miksi teille ei kehittynyt juttua?

        Molemmilla oli elämässään sellaisia asioita (liian erilaisia ehkä hyväksyttäviksi), että ne ovat oikeastaan yksityisasioita, kai ne oli meidän taustat? Loppupeleissä myös elämänvaihe, toinen oli käsitellyt, toinen vielä ei. Mitä sanoo Diutsi?

        Jotakin tällaista kai. Sen verran voin omasta puolestani sanoa, tekemättä vääryyttä millään lailla.

        Mutta yllättävän paljon meillä oli myös samaa. Kyllä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Toisaalta Dissihän voisi toimia välittäjänä tässä hommassa, käsittääkseni Harmiskin luottaa mieheen.

        Kyseessä on ehkä enemmän se, että löytyykö seikkailunhalua.

        Tuota...

        En nyt lähtisi höntyilemään kun huomaattekos yhden jutun, tästä keskustelusta paikalta puuttuu kokonaan Harmaaritari.

        Ehkä asia kannattaisi huomioida.

        (hymyilee)

        Mitähän mahtaa herra tuumailla kun lukee iltalitaniat ja kotipsykologiaistunnon. Niin. Otetaanpa nyt siis rauhassa...


      • kohtaeläkkeelle
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Oi, anteeksi se "suu kiinni" - muistan kyllä ja en tiennyt sinun siinä olevan! Auts :(

        "Ja mitä sinuun tulee, niin tietysti olet tärkeä ihminen mun elämässä. :o)"

        Kiva kuulla..ja mitä siitä nyt kohta tulee, itse asiassa, jo vuosi tunnettu, hip hei:)

        (iloinen kuin leppäkerttu), joo se oli viime lokakuu. Sitten tammikuu :)

        No se tuli spontaanisti hihat käärineeltä välienselvittäjältä. :oD Tunnuit olevan tulta ja tappuraa, että siinä saa pelleilijätkin omansa. :oD

        No nopeasti se aika vaan kuluu. Huhhuh...ja mitä kaikkea onkaan tapahtunutkaan tässä välissä??? :oO

        No on tää elämä vaan ihmeellistä kerrakseen... :o)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuota...

        En nyt lähtisi höntyilemään kun huomaattekos yhden jutun, tästä keskustelusta paikalta puuttuu kokonaan Harmaaritari.

        Ehkä asia kannattaisi huomioida.

        (hymyilee)

        Mitähän mahtaa herra tuumailla kun lukee iltalitaniat ja kotipsykologiaistunnon. Niin. Otetaanpa nyt siis rauhassa...

        Puhut ihan asiaa, mutta olen nyt tuonut esille ajatuksia joita tämä Harmiksen tunnekuohahdus toi mulle.

        Ei maar, minun pitää alkaa nukkumaan. Yön jatkoja teille ja törmäillään taas.


      • tipuintuoliltakunnauroin kirjoitti:

        No jotenkin täällä palstalla on hiukkasen vaikeaa alkaa puhumaan minkään oikean tarkoitusperän puolesta. Olen kyllä sitä puhunut paljon ja olen puhunut paljon muunkin tärkeän asian puolesta, mutta aikalailla sitä vaan kaikki sekoittuu tänne massaan. Se on ikävä totuus ja toinen totuus on, että ei tälläistä mukavaa toisia huomioivaa tapaa oikein nähdä miesten, eikä oikein naistenkaan piireissä kovin miehekkäänä. Olen toisaalta täällä joko palstajeesus, valkoritari, tai sitten naisten persuuksien nuolija, homo, transseksuaali.....listaa riittäis. Minua noi tittelit ei haittaa, mutta hulluks tulisin, jos tätä koittaisin ajaa muille malliksi.... Helpommin saa koko Suomen kääntymään Islamin uskoon, kun tään mullilauman tajuamaan jotain toisenlaista ajatusta naisista. :oD

        No höh...olet maailmankansalainen noine ajatuksinesi. Kannattaisihan muidenkin kuunnella kun joku kerrankin jaksaa rauhallisesti asian sanoa. Mä täällä aina hymyilen jos jossain näen kommentin kuin sinä selität jonkin asian kiihkoilematta, koska tiedän, että miten rauhassa sinä sen oikeassa elämässä selittäisit. Se on sinua.

        Olet yksi niistä ihmisistä, joita on todella vaikea nähdä raivonpunaisena huutamassa -jotain keskustelua kun aiemmin luki, niin herra tyynenä siellä vastauksia naputteli ja mulla oli jo lukiessakin naaman väri punainen ja aivoissa kuului piip piip : )

        Että arvostan kuka täällä malttinsa pitää. Mun on todella vaikea. Sohvatyynyt lentää ja näkkärikin saattaa olla matolla voipuoli alaspäin

        :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Molemmilla oli elämässään sellaisia asioita (liian erilaisia ehkä hyväksyttäviksi), että ne ovat oikeastaan yksityisasioita, kai ne oli meidän taustat? Loppupeleissä myös elämänvaihe, toinen oli käsitellyt, toinen vielä ei. Mitä sanoo Diutsi?

        Jotakin tällaista kai. Sen verran voin omasta puolestani sanoa, tekemättä vääryyttä millään lailla.

        Mutta yllättävän paljon meillä oli myös samaa. Kyllä.

        No ehkä ei ollut kumpikaan valmis mihinkään isompaan sittenkään. Mutta kyllähän sitä tuumittiin, mutta hyvässä hengessä. No taijettiinhan me miettiä sitä, että kun mulla on muksut ja pönttiksellä ei, niin se on aikamoisen iso asia loppujen lopuksi. Minä valotinkin aikapaljon siitä Pönttistä ja tosiaan hyvässä hengessä ihan päätettiin pysyä vaan ystävinä. :o)

        Joo, paljon yhteistä oli joo. Ja Pönttis tietää, missä käkin nytkin.... töissä. :oD

        Palstallahan sitä saa lukea vaikka mitä spegulaatioita näistä kaikista, mutta ei niitä kehtaa edes oikoa, kun tarkoitus niillä ei ole oikeasti muu kuin kiusata.... Samahan se oli Mylmyrin kohdalla.... Ihan järkkyä...


      • rasvatmatossa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No höh...olet maailmankansalainen noine ajatuksinesi. Kannattaisihan muidenkin kuunnella kun joku kerrankin jaksaa rauhallisesti asian sanoa. Mä täällä aina hymyilen jos jossain näen kommentin kuin sinä selität jonkin asian kiihkoilematta, koska tiedän, että miten rauhassa sinä sen oikeassa elämässä selittäisit. Se on sinua.

        Olet yksi niistä ihmisistä, joita on todella vaikea nähdä raivonpunaisena huutamassa -jotain keskustelua kun aiemmin luki, niin herra tyynenä siellä vastauksia naputteli ja mulla oli jo lukiessakin naaman väri punainen ja aivoissa kuului piip piip : )

        Että arvostan kuka täällä malttinsa pitää. Mun on todella vaikea. Sohvatyynyt lentää ja näkkärikin saattaa olla matolla voipuoli alaspäin

        :)

        Näkkäri lentää aina voipuoli alaspäin. :oD


      • Palstamäki kirjoitti:

        Puhut ihan asiaa, mutta olen nyt tuonut esille ajatuksia joita tämä Harmiksen tunnekuohahdus toi mulle.

        Ei maar, minun pitää alkaa nukkumaan. Yön jatkoja teille ja törmäillään taas.

        Joo..

        Olihan tuo mukava asioita availla/käännellä ja saatiin ex-palstailijakin tähän mukaan.

        Hyvää yötä sinne Ananiakselle. Pitäshän se tästä itsekin kohta. Alkaa jo näkökentässä hämärtämään.

        *haukotus*


      • rasvatmatossa kirjoitti:

        Näkkäri lentää aina voipuoli alaspäin. :oD

        Forever -etenkin karvalankamattoon :D


      • kopkopharmis
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuota...

        En nyt lähtisi höntyilemään kun huomaattekos yhden jutun, tästä keskustelusta paikalta puuttuu kokonaan Harmaaritari.

        Ehkä asia kannattaisi huomioida.

        (hymyilee)

        Mitähän mahtaa herra tuumailla kun lukee iltalitaniat ja kotipsykologiaistunnon. Niin. Otetaanpa nyt siis rauhassa...

        No sinäänsä olis kiva sillekin kertoa, että ei se välttämättä olis poissuljettua sulle kirjoitella....
        Sehän on siis monen mietinnän takana...mutta ei mahdotonta, johan se nähtiin. :o)


      • vielä5tuntia
        Palstamäki kirjoitti:

        Puhut ihan asiaa, mutta olen nyt tuonut esille ajatuksia joita tämä Harmiksen tunnekuohahdus toi mulle.

        Ei maar, minun pitää alkaa nukkumaan. Yön jatkoja teille ja törmäillään taas.

        No jokaisella osaa kuohuilla...

        Öitä sinnekin...


      • kaukaaviisasolin
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Forever -etenkin karvalankamattoon :D

        Niin ja muutakin kuin näkkäri...mutta onhan sulla kai siihen oikeet aineet nyt? :oD


      • Bottikyselystop kirjoitti:

        No ehkä ei ollut kumpikaan valmis mihinkään isompaan sittenkään. Mutta kyllähän sitä tuumittiin, mutta hyvässä hengessä. No taijettiinhan me miettiä sitä, että kun mulla on muksut ja pönttiksellä ei, niin se on aikamoisen iso asia loppujen lopuksi. Minä valotinkin aikapaljon siitä Pönttistä ja tosiaan hyvässä hengessä ihan päätettiin pysyä vaan ystävinä. :o)

        Joo, paljon yhteistä oli joo. Ja Pönttis tietää, missä käkin nytkin.... töissä. :oD

        Palstallahan sitä saa lukea vaikka mitä spegulaatioita näistä kaikista, mutta ei niitä kehtaa edes oikoa, kun tarkoitus niillä ei ole oikeasti muu kuin kiusata.... Samahan se oli Mylmyrin kohdalla.... Ihan järkkyä...

        Näin. En olisi voinut paremmin sitä koostaa. Ja paljon mä opin tästä lapsi-asiastakin sulta. Puoliakaan tajunnut ennen sitä...

        Palstalla ei näistä järkeviä ole pystynyt juttelemaan, mutta nytpähän saatiin tilaisuus.

        Sä olet töissä ja mä toivotan sinne nyt hyvää työ-yön jatkoa, ennen kuin täällä otsa osuu pöytään kops; tosiaan aamulla pitää mennä lopputarkastus keuhkokuvaan. Palaamme taas jossain, kiitos D. kivasta juttuhetkestä -aiheet poukkoili sinne sun tänne, mutta kiva fiilis, kun kukaan ei rähissyt eikä marmattanut tänä iltana/yönä/aamuna, taisi sun läsnäolokin rauhoittaa vähän jokaista : )


      • kaukaaviisasolin kirjoitti:

        Niin ja muutakin kuin näkkäri...mutta onhan sulla kai siihen oikeet aineet nyt? :oD

        On, tallessa on, kaikki :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näin. En olisi voinut paremmin sitä koostaa. Ja paljon mä opin tästä lapsi-asiastakin sulta. Puoliakaan tajunnut ennen sitä...

        Palstalla ei näistä järkeviä ole pystynyt juttelemaan, mutta nytpähän saatiin tilaisuus.

        Sä olet töissä ja mä toivotan sinne nyt hyvää työ-yön jatkoa, ennen kuin täällä otsa osuu pöytään kops; tosiaan aamulla pitää mennä lopputarkastus keuhkokuvaan. Palaamme taas jossain, kiitos D. kivasta juttuhetkestä -aiheet poukkoili sinne sun tänne, mutta kiva fiilis, kun kukaan ei rähissyt eikä marmattanut tänä iltana/yönä/aamuna, taisi sun läsnäolokin rauhoittaa vähän jokaista : )

        No mä oon itsekin oppinut muilta ihan höperösti ja paljon. Kyllä ihmisiä kannattaa tavata elämässään ja jutella paljon. Se avartaa maailmankuvaa ja tuo paljon omaan elämään selvitystä, että mitä haluaa siltä ja mitä ei. :o)

        No tässä on sellainen rauhallinen mahku ollut, mutta osataan täällä nämäkin kaivaa ja vääristellä, mutta meillä on omana tietona aina se aito kokemus. Sitä ei palstan vänkääjät saa muutettua ikinä. :o)

        No rehellisesti taija kaivaa patjan tuohon pöydälle ja vetää kaapista tyynyn ja viltin, kun tässä on rauhallista... :oD
        Ei näitä palstarähinöitä kannata ottaa ihan hirmuisen vakavasti. Ne joskus puhdistaa ilmaa ja avartaa keskusteluita. Niistäkin oppii yhtä sun toista. :o) Jospa tästä putkahtaisi jotain tosi kivaa ja uutta. :o)

        Hyvää yötä sinne vaan myös. Nuku hyvin. :o)


      • huhhuhh
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Näin. En olisi voinut paremmin sitä koostaa. Ja paljon mä opin tästä lapsi-asiastakin sulta. Puoliakaan tajunnut ennen sitä...

        Palstalla ei näistä järkeviä ole pystynyt juttelemaan, mutta nytpähän saatiin tilaisuus.

        Sä olet töissä ja mä toivotan sinne nyt hyvää työ-yön jatkoa, ennen kuin täällä otsa osuu pöytään kops; tosiaan aamulla pitää mennä lopputarkastus keuhkokuvaan. Palaamme taas jossain, kiitos D. kivasta juttuhetkestä -aiheet poukkoili sinne sun tänne, mutta kiva fiilis, kun kukaan ei rähissyt eikä marmattanut tänä iltana/yönä/aamuna, taisi sun läsnäolokin rauhoittaa vähän jokaista : )

        "kukaan ei rähissyt eikä marmattanut tänä iltana/yönä/aamuna, taisi sun läsnäolokin rauhoittaa vähän jokaista : ) "

        Jokaista? Pari ihmistä paikalla keskellä yötä..


      • huhhah
        huhhuhh kirjoitti:

        "kukaan ei rähissyt eikä marmattanut tänä iltana/yönä/aamuna, taisi sun läsnäolokin rauhoittaa vähän jokaista : ) "

        Jokaista? Pari ihmistä paikalla keskellä yötä..

        Aktiivinen lukijakunta kumminkin näkymättömissä.


    • andymccoy

      Oletteko te kaikki jossain ankkalinnassa tai akvaariossa? Sen verran vittu skitsoa huttua väännätte täällä? Aineissako

      • palstaviihdettä

        Tämähän on ainoa ketju jossa on mitään mielenkiintoista.

        Hae popparit ja jää seuraamaan.


      • Sekaisin.on

        No Pertti täällä vain syyttää muita just niistä asioista mitä se itse on. Eli vainoharhainen ja mustasukkainen kusipää.

        Ei näe itsessään mitään vikaa koskaan.


      • hullujussit
        palstaviihdettä kirjoitti:

        Tämähän on ainoa ketju jossa on mitään mielenkiintoista.

        Hae popparit ja jää seuraamaan.

        Noh, ei vittu kiinnosta tämä huttu täällä kun reaalissa elämää.


      • Tämä on elämää.


    • No mitä nyt?

      Joko tänne pääsee? Minä en ole lomalainen, juuri pääsin töistä. Palstalle ei sen sijaan ole päässyt, illasta aamuun oli koko paikka pelistä pois. "Time-out" siinä luki.

      Mietin, että nyt siellä stna sota on syttynyt lopullisesti...

      Uskaltaako tulla ja kelle voi puhua?

      Olen aika vihainen siitä lutkittelusta. SANOIPA sen kuka hyvään. Vaikka Angela Merkel, mutta niin ei sanota. Toisaalta tiedän kyllä palstahenkilön, joka oikeasti sinä yönä raivohimmasti -hän paljastui yhdellä sanalla ja lauserakenteella.

      Tulen jatkossa suhtautumaan häneen sen mukaisesti.

      • Tukholma.syndrooma

        Tulitko nyt lipsuttelemaan Pertti-sedän persettä? Ettei paha Pertti olisi sulle vain vihainen.


      • Ei täällä ole mitään hätää, olemme analysoineet tilannetta ja pohtineet miten päästä elämässä eteenpäin.

        Meillä on olemassa plääni eli suunnitelma (puhutaan siitä kun hetki on oikea).


      • Tukholma.syndrooma kirjoitti:

        Tulitko nyt lipsuttelemaan Pertti-sedän persettä? Ettei paha Pertti olisi sulle vain vihainen.

        Pönttöneiti on ainoa palstailija joka ei ole koskaan joutunut menemään puskaan kun kommentoi mulle (paitsi kerran heitti "ananias armas kippuravarvas", mutta se oli sen jälkeen kun olin latonut pöytään erinäisiä näkökulmia.


      • Tukholma.syndrooma kirjoitti:

        Tulitko nyt lipsuttelemaan Pertti-sedän persettä? Ettei paha Pertti olisi sulle vain vihainen.

        Kai sitä vois tehdä jotain muutakin hyvää, vai mitä ajattelisit?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kai sitä vois tehdä jotain muutakin hyvää, vai mitä ajattelisit?

        Se oli muuten aika hyvännäköinen. Kiinteä. ; )

        Tukholma-syndrooma, hahah, käsittääkseni Ananias ei ole minua mihinkään komeroon lukinnut.
        Vappaalla jalalla ja ajalla ollaan.

        (naurua, huomaatko, suluissa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kai sitä vois tehdä jotain muutakin hyvää, vai mitä ajattelisit?

        Kuulepas, oltaisko ihmisiksi?

        En tiedä lueskelitko tuota riitelyketjua edemmäksi, mutta paljastin siinä oksassa, minkä Pujis aloitti, että palstajutut on tulleet minun uniini. Kerroin erään tapahtuman siinä.

        Että koeta olla liikaa lämmittelemättä.


      • helpotuksenhuokaus
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kai sitä vois tehdä jotain muutakin hyvää, vai mitä ajattelisit?

        Tulit kreivin aikaan palstalle. Pertti on aamu seitsemästä asti kytännyt että milloin tulet ja teki viimein aloituksenkin aiheesta.
        Se oli jo niin raivona että ihan kohta olisi pää levinnyt. Arvaas ketä se sitten olisi mieheksi, trolliksi, apinaksi ja ties miksi alkanut epäilemään ja nimittelemään?
        Nyt sulla pitää olla hänelle hyvin, hyvin kiltti.

        Kuulostaako tutulta?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kuulepas, oltaisko ihmisiksi?

        En tiedä lueskelitko tuota riitelyketjua edemmäksi, mutta paljastin siinä oksassa, minkä Pujis aloitti, että palstajutut on tulleet minun uniini. Kerroin erään tapahtuman siinä.

        Että koeta olla liikaa lämmittelemättä.

        En minä sitä ole ehtinyt vielä katsomaan. Mulla on huomenna vapaa (vain röntgen, näkyyköhän siinä sielukin hahah). Luen yön aikana. :D

        Päivän on ollut semmonen outo olo, että nyt jotenkin lipsahti tuommonen kummallinen lause...ja ei hitto, kyllä nyt on saatava jo ruisleipää.

        Verensokerit.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä sitä ole ehtinyt vielä katsomaan. Mulla on huomenna vapaa (vain röntgen, näkyyköhän siinä sielukin hahah). Luen yön aikana. :D

        Päivän on ollut semmonen outo olo, että nyt jotenkin lipsahti tuommonen kummallinen lause...ja ei hitto, kyllä nyt on saatava jo ruisleipää.

        Verensokerit.

        Räyhähenget nousee täällä esiin jos ei olla ihmisiksi, sitten ei ole kellään kivaa.

        Jos ei nyt varsinaisesti sielu näy, niin ehkä kuitenkin aura. Sulla varmaan sellainen pyhimyksen aura, tai mitä niitä nyt mahtaa ollakaan. Hyvä aura..


      • Palstamäki kirjoitti:

        Räyhähenget nousee täällä esiin jos ei olla ihmisiksi, sitten ei ole kellään kivaa.

        Jos ei nyt varsinaisesti sielu näy, niin ehkä kuitenkin aura. Sulla varmaan sellainen pyhimyksen aura, tai mitä niitä nyt mahtaa ollakaan. Hyvä aura..

        Sorii...joo joo välillä on vaan jo pakko panna ranttaliksi kun täällä on ollut niin kauhea himmastaminen teillä miehillä. Pönttöön iskee ilkikurimus kun ei jaksa hampaat irvessä vääntää ja raskas päivä muutenkin...(tosin kuvasta kehuin oikeasti, muuten sitten lisäsin vähän löylyä).

        No joo. Nyt rauhoitun, ollaan kiltisti, ei määräänsä enempää

        :)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Räyhähenget nousee täällä esiin jos ei olla ihmisiksi, sitten ei ole kellään kivaa.

        Jos ei nyt varsinaisesti sielu näy, niin ehkä kuitenkin aura. Sulla varmaan sellainen pyhimyksen aura, tai mitä niitä nyt mahtaa ollakaan. Hyvä aura..

        Sorii...joo joo välillä on vaan jo pakko panna ranttaliksi kun täällä on ollut niin kauhea himmastaminen teillä miehillä. Pönttöön iskee ilkikurimus kun ei jaksa hampaat irvessä vääntää ja raskas päivä muutenkin...(tosin kuvasta kehuin oikeasti, muuten sitten lisäsin vähän löylyä).

        No joo. Nyt rauhoitun, ollaan kiltisti, ei määräänsä enempää

        :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sorii...joo joo välillä on vaan jo pakko panna ranttaliksi kun täällä on ollut niin kauhea himmastaminen teillä miehillä. Pönttöön iskee ilkikurimus kun ei jaksa hampaat irvessä vääntää ja raskas päivä muutenkin...(tosin kuvasta kehuin oikeasti, muuten sitten lisäsin vähän löylyä).

        No joo. Nyt rauhoitun, ollaan kiltisti, ei määräänsä enempää

        :)

        Jos tästä episodista nyt jotakin hyvää haluaa löytää, niin olen ehkä vähän ruvennut katsomaan Harmista inhimillisemmin.

        Luulen että taustalla on vain pieni epävarmuus ja kun tunteet jyllää niin tulee räjähtämisiä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jos tästä episodista nyt jotakin hyvää haluaa löytää, niin olen ehkä vähän ruvennut katsomaan Harmista inhimillisemmin.

        Luulen että taustalla on vain pieni epävarmuus ja kun tunteet jyllää niin tulee räjähtämisiä.

        No hyvä niin...

        Kenenkään tunteisiin en ota kantaa, mutta onhan se mukava jos ihmisiä ylipäätään oppii paremmin tuntemaan ja lukemaan..

        Tässä näkyy nämä merkit, mutta ihmisiä täällä takana ollaan jokainen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No hyvä niin...

        Kenenkään tunteisiin en ota kantaa, mutta onhan se mukava jos ihmisiä ylipäätään oppii paremmin tuntemaan ja lukemaan..

        Tässä näkyy nämä merkit, mutta ihmisiä täällä takana ollaan jokainen.

        No, minä heitin arvioni Harmikselle suoraan, eikä sitä yritetty puolella sanaakaan kiistää. Olen oppinut tuntemaan Harmiksen ja tulkitsen sen myöntämiseksi.

        Tämä on ihan hauskaa toisinaan, ja kyllähän tässä tulee pikkuisen tunnettakin mukaan. Pitää vain olla loukkaamatta muita kun näkee että voi sattua.

        Paukapäitä voin hakata kaksin käsin päähän, mutta ihmisen tunteita olen oppinut kunnioittamaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        No, minä heitin arvioni Harmikselle suoraan, eikä sitä yritetty puolella sanaakaan kiistää. Olen oppinut tuntemaan Harmiksen ja tulkitsen sen myöntämiseksi.

        Tämä on ihan hauskaa toisinaan, ja kyllähän tässä tulee pikkuisen tunnettakin mukaan. Pitää vain olla loukkaamatta muita kun näkee että voi sattua.

        Paukapäitä voin hakata kaksin käsin päähän, mutta ihmisen tunteita olen oppinut kunnioittamaan.

        "ihmisen tunteita olen oppinut kunnioittamaan."

        Tuo on hyvä lause.
        Ei ole mitään lisättävää.


    • No mitä nyt?

      Joko tänne pääsee? Minä en ole lomalainen, juuri pääsin töistä. Palstalle ei sen sijaan ole päässyt, illasta aamuun oli koko paikka pelistä pois. "Time-out" siinä luki.

      Mietin, että nyt siellä stna sota on syttynyt lopullisesti...

      Uskaltaako tulla ja kelle voi puhua?

      Olen aika vihainen siitä lutkittelusta. SANOIPA sen kuka hyvään. Vaikka Angela Merkel, mutta niin ei sanota. Toisaalta tiedän kyllä palstahenkilön, joka oikeasti sinä yönä raivohimmasti -hän paljastui yhdellä sanalla ja lauserakenteella.

      Tulen jatkossa suhtautumaan häneen sen mukaisesti.

    • En vaan tässä ymmärrä, että mikäs se nyt lopulta olikaan se teidän riidan syy? Entiset palstakähinät vuosia takaperin, nimimerkkivarkaudet vai mikä, koska miksi ihmeessä minun nimimerkkini nyt vilisee mukana?

      Missä meni taas pieleen? Kuka suuttui ja mistä. Ananias laittoi kuvansa takaisin ja minä kehuin sitä (samalla kun kyllä sanoin muutakin asiaa)? Silläkö oli sittenkin jotain tekemistä tämän nujakan kanssa. Ei hyvää päivää.

      Ei olisi koskaan pitänyt laittaa Troija-elokuvan pätkää; nythän täällä selvästi rymyää Hector ja Achilles.

      • Mulla jäi tuo pätkä näkemättä.

        Meillä on ollut Harmiksen kanssa kähinää, omia juttujamme. Tässä viimeisinä aikoina on käynyt ilmeiseksi että taustalla on kuitenkin isommat jutut, jotakin henkilökohtaisempaa tuskaa joka sitten leimahti puskaraivoksi.

        Luulen että nuo kuvieni kehumiset saattoivat ajaa jonkun palstalaisen tasapainottomuuden tilaan joka sitten johti mihin johti.

        Tilannetta pitäisi sovitella.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mulla jäi tuo pätkä näkemättä.

        Meillä on ollut Harmiksen kanssa kähinää, omia juttujamme. Tässä viimeisinä aikoina on käynyt ilmeiseksi että taustalla on kuitenkin isommat jutut, jotakin henkilökohtaisempaa tuskaa joka sitten leimahti puskaraivoksi.

        Luulen että nuo kuvieni kehumiset saattoivat ajaa jonkun palstalaisen tasapainottomuuden tilaan joka sitten johti mihin johti.

        Tilannetta pitäisi sovitella.

        Sori, mä taisin kehua lisää. Mutta eihän se nyt mitään estä, toinen osapuoli on myös oikeutettu laittamaan hienoja kuvia, ainahan ne naisen silmää ilahduttaa, sun kuvista suorastaan virkistyin...villiinnyin...virkistyin :)

        https://www.youtube.com/watch?v=C-QPWlaDGQE

        Laitanpa tuon elokuvan pätkän.


      • No minähän silloin sunnuntaina vähän ärsyynnyin kun kaveri joka itse aikoinaan pakotti minut luopumaan hyvästä nikistä rekkaamalla mun vakinikin oli lauantai-iltana/yönä väittänyt että että olisin samanlaisen rottailun itselleen tehnyt, se vähän ärsytti kieltämättä. Sulla ei sinällään siis sen asian kanssa ollut mitään tekemistä, ainoa vaan että minua sekin vähän harmitti että jouduit taas siihen keskiöön ja niin kuin nytkin näytät joutuneen.

        Nyt oikeastaan suhtaudun aika tyynesti asiaan, väittäköön kuka vaan mitä tahtoo ja nähköön itsekukin harhoja, puskia ja rekkailuja ihan miten tykkää, en välitä. Tähänkin ketjuun jo lakkasin kommentoimasta ettei nyt taas ihan mahdottomaksi paisuisi. Vaikka voisi olla viihdyttävää ei jaksa kun pitää mennä nukkumaan.Tämän kommentin tulin sulle antamaan ja toivottamaan hyvät yöt mutta muut saa hoitaa rymyämiset loppuillan osalta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mulla jäi tuo pätkä näkemättä.

        Meillä on ollut Harmiksen kanssa kähinää, omia juttujamme. Tässä viimeisinä aikoina on käynyt ilmeiseksi että taustalla on kuitenkin isommat jutut, jotakin henkilökohtaisempaa tuskaa joka sitten leimahti puskaraivoksi.

        Luulen että nuo kuvieni kehumiset saattoivat ajaa jonkun palstalaisen tasapainottomuuden tilaan joka sitten johti mihin johti.

        Tilannetta pitäisi sovitella.

        Miten sitten sovitellaan.?


      • Bravooo
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Miten sitten sovitellaan.?

        Pertti kutsui ja helppo nainen vastasi. Näin ne hommat tällä palstalla pyörii 👍


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sori, mä taisin kehua lisää. Mutta eihän se nyt mitään estä, toinen osapuoli on myös oikeutettu laittamaan hienoja kuvia, ainahan ne naisen silmää ilahduttaa, sun kuvista suorastaan virkistyin...villiinnyin...virkistyin :)

        https://www.youtube.com/watch?v=C-QPWlaDGQE

        Laitanpa tuon elokuvan pätkän.

        Lepyttäisikö se sinua jos Harmis laittaisi kuvaa itsestään?

        Vaikka vähän säädyllisempääkin...jos ei kerralla rohkene näyttämään alastonta pintaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No minähän silloin sunnuntaina vähän ärsyynnyin kun kaveri joka itse aikoinaan pakotti minut luopumaan hyvästä nikistä rekkaamalla mun vakinikin oli lauantai-iltana/yönä väittänyt että että olisin samanlaisen rottailun itselleen tehnyt, se vähän ärsytti kieltämättä. Sulla ei sinällään siis sen asian kanssa ollut mitään tekemistä, ainoa vaan että minua sekin vähän harmitti että jouduit taas siihen keskiöön ja niin kuin nytkin näytät joutuneen.

        Nyt oikeastaan suhtaudun aika tyynesti asiaan, väittäköön kuka vaan mitä tahtoo ja nähköön itsekukin harhoja, puskia ja rekkailuja ihan miten tykkää, en välitä. Tähänkin ketjuun jo lakkasin kommentoimasta ettei nyt taas ihan mahdottomaksi paisuisi. Vaikka voisi olla viihdyttävää ei jaksa kun pitää mennä nukkumaan.Tämän kommentin tulin sulle antamaan ja toivottamaan hyvät yöt mutta muut saa hoitaa rymyämiset loppuillan osalta.

        Ihan ryhdikkäästi toimit kun tulit sopuisasti omalla nikilläsi kommentoimaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Lepyttäisikö se sinua jos Harmis laittaisi kuvaa itsestään?

        Vaikka vähän säädyllisempääkin...jos ei kerralla rohkene näyttämään alastonta pintaa.

        Sen kyllä minäkin voisin katsoa😁


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miten sitten sovitellaan.?

        Tuo vaatii tietenkin sen, että muodostamme ensiksi oikean tilannekuvan. Pitäisi hahmottaa kiistan todelliset syyt.

        Sen jälkeen mietittäisiin miten ongelmia voisi ratkoa, ja onko niiden ratkaiseminen realistista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No minähän silloin sunnuntaina vähän ärsyynnyin kun kaveri joka itse aikoinaan pakotti minut luopumaan hyvästä nikistä rekkaamalla mun vakinikin oli lauantai-iltana/yönä väittänyt että että olisin samanlaisen rottailun itselleen tehnyt, se vähän ärsytti kieltämättä. Sulla ei sinällään siis sen asian kanssa ollut mitään tekemistä, ainoa vaan että minua sekin vähän harmitti että jouduit taas siihen keskiöön ja niin kuin nytkin näytät joutuneen.

        Nyt oikeastaan suhtaudun aika tyynesti asiaan, väittäköön kuka vaan mitä tahtoo ja nähköön itsekukin harhoja, puskia ja rekkailuja ihan miten tykkää, en välitä. Tähänkin ketjuun jo lakkasin kommentoimasta ettei nyt taas ihan mahdottomaksi paisuisi. Vaikka voisi olla viihdyttävää ei jaksa kun pitää mennä nukkumaan.Tämän kommentin tulin sulle antamaan ja toivottamaan hyvät yöt mutta muut saa hoitaa rymyämiset loppuillan osalta.

        Mä käyn nyt vähän hitaalla kun työpäivinä ei jaksa, mutta mukavaa kun pyörähdit siinä.

        Eiköhän nyt suhtauduta tähän niin, että kaikki on vain elämää. Ihan sama mulle, olette te sellaisia velikultia, että palsta ei olisi hauska eikä viihdyttävä ilman teitä...

        Ite pyörin seassa vaan ku kivi koskessa, ei sen vakavampaa.

        Ihan sama sekin, mitä te keskenään Ananiaksen kanssa mesotte, mutta luulen, että se kerää väkeä lukemaan? Saisit sinäkin oikeastaan olla ylpeä. Elämä itsessäänhän on jo yhtä isoa showta; mikseipä se sitten täällä palstallakin olisi.

        Hyviä unia sinne, varmaan olet jo sikeässä, tai ainakin puolella silmällä. Nuku hyvillä mielin.

        Aamulla on uusi päivä :)

        Ja -

        älä luulekaan, että mä olisin leukakuvaa unohtanut, jossa vilahti pusuhuulet. Harmitti, että muutkin naiset näkivät sen...nih.


      • Bravooo kirjoitti:

        Pertti kutsui ja helppo nainen vastasi. Näin ne hommat tällä palstalla pyörii 👍

        No hän varmaan tarkoitti, että kaikkien meidän pitäisi sovitella ja palata taas normaaliin päivärytmiin. Miten siinä sen helpompi tarvii olla, ainoastaan ettei rettelöi..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No hän varmaan tarkoitti, että kaikkien meidän pitäisi sovitella ja palata taas normaaliin päivärytmiin. Miten siinä sen helpompi tarvii olla, ainoastaan ettei rettelöi..

        Kaikki oleellinenhan on sanottu tässä ketjussa, lähinnä minun sanomana, mutta eipä niitä oletuksiani ole toisen asianomasen puolesta kiistettykään.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kaikki oleellinenhan on sanottu tässä ketjussa, lähinnä minun sanomana, mutta eipä niitä oletuksiani ole toisen asianomasen puolesta kiistettykään.

        Mikä nyt on tilanne sitten...

        voitte keskustella niin kuin ennenkin...?
        Toivottavasti..

        (istuu puolihorteisessa unentokkurassa täällä)

        Ja mitä minun pitää tehdä; hypätä nunnakaapuun..mjoo ehkä se olisi parasta. Siis oikeastikin:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä nyt on tilanne sitten...

        voitte keskustella niin kuin ennenkin...?
        Toivottavasti..

        (istuu puolihorteisessa unentokkurassa täällä)

        Ja mitä minun pitää tehdä; hypätä nunnakaapuun..mjoo ehkä se olisi parasta. Siis oikeastikin:)

        Tilannehan on hivenen kinkkinen.

        Minä tykkään näistä meidän välisistä hivenen latautuneista jutuistamme, mutta ne näyttävät olevan jollekin samaa kuin puukkoa väännettäisiin haavassa.

        Mulla ei ole mitään taka-ajatuksia touhussa, tämä on vain palstailua. On mahdollista että kolmannella osapuolella on suurempia odotuksia tuttavuuden suhteen, ehkä jopa romanttisia haaveita.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tilannehan on hivenen kinkkinen.

        Minä tykkään näistä meidän välisistä hivenen latautuneista jutuistamme, mutta ne näyttävät olevan jollekin samaa kuin puukkoa väännettäisiin haavassa.

        Mulla ei ole mitään taka-ajatuksia touhussa, tämä on vain palstailua. On mahdollista että kolmannella osapuolella on suurempia odotuksia tuttavuuden suhteen, ehkä jopa romanttisia haaveita.

        En minä jaksa uskoa, että kenelläkään oikeasti olisi palstamaailmassa suuria romanttisia haavekuvia...eiköhän ne ole enemmän tosissaan treffi-osion puolella? Minusta Harmaaritarikin on suoraan sanonut ettei halua täällä kenestäkään sen enempää eikä ole sillä tarkoituksella liikenteessä vaan keskustelemassa; jokseenkin näin olen sen ymmärtänyt?

        Nämä ovat vain sellaisia ohi vilahtavia hetkiä, että vähän toista lämmittää ja osalla vaan on sitä flirttiä jonkin verran enemmän luonnossaan; jos sitä on puheessa, sitä on teksteissäkin...ei semmoiselle edes mahda mitään.

        Mutta live on live. Yksi mukava tapaaminen minulla on takana ja siihen se jääkin, se meni onneksi hyvin ja kaveruus on jäänyt, se on musta harvinaista ja hienoa. Loppupeleissä olen hyvin pelokas mihinkään huuhaa-palstojen kautta lähtemään, turvallisuus on tärkeintä. Ja sitä suosittelen kyllä kaikille muillekin.

        Vaikka tässä keskustelu olisi mukavaa, et koskaan voi tietää, kuka siellä paikan päällä todellisuudessa odottaa.

        Että näillä kai mennään:)


      • diutsihuokaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä jaksa uskoa, että kenelläkään oikeasti olisi palstamaailmassa suuria romanttisia haavekuvia...eiköhän ne ole enemmän tosissaan treffi-osion puolella? Minusta Harmaaritarikin on suoraan sanonut ettei halua täällä kenestäkään sen enempää eikä ole sillä tarkoituksella liikenteessä vaan keskustelemassa; jokseenkin näin olen sen ymmärtänyt?

        Nämä ovat vain sellaisia ohi vilahtavia hetkiä, että vähän toista lämmittää ja osalla vaan on sitä flirttiä jonkin verran enemmän luonnossaan; jos sitä on puheessa, sitä on teksteissäkin...ei semmoiselle edes mahda mitään.

        Mutta live on live. Yksi mukava tapaaminen minulla on takana ja siihen se jääkin, se meni onneksi hyvin ja kaveruus on jäänyt, se on musta harvinaista ja hienoa. Loppupeleissä olen hyvin pelokas mihinkään huuhaa-palstojen kautta lähtemään, turvallisuus on tärkeintä. Ja sitä suosittelen kyllä kaikille muillekin.

        Vaikka tässä keskustelu olisi mukavaa, et koskaan voi tietää, kuka siellä paikan päällä todellisuudessa odottaa.

        Että näillä kai mennään:)

        No täytyy sanoa tähän, että kyllä mullakin kävi tuuri, että tapasin sut ja sen Mylmyrin, enkä esimerkiksi palstalla vaanivia trolleja, jotka mieluusti haluisivat kampittaa mut kuvioista omien mielipiteittenikin takia. Sanoinkin sulle, että täällä pitää olla pirun varovainen, kun kaikki tunnutaan pistävän muistiin ja jokainen sanottu asia osataan kaivaa esiin. On uskomatonta kateutta ja kampitusmeininkiä, sekä uskomaton määrä pahaa haluakin, mitä ei voi ymmärtää. Ellu mulle niitä kertoi ja kyllä täällä kun on lueskellut muitten juttuja vaikkapa tuosta miesten logiikan meiningistä muinoin, niin on raakaa hommaa.... varansa saa pitää. :oo


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä jaksa uskoa, että kenelläkään oikeasti olisi palstamaailmassa suuria romanttisia haavekuvia...eiköhän ne ole enemmän tosissaan treffi-osion puolella? Minusta Harmaaritarikin on suoraan sanonut ettei halua täällä kenestäkään sen enempää eikä ole sillä tarkoituksella liikenteessä vaan keskustelemassa; jokseenkin näin olen sen ymmärtänyt?

        Nämä ovat vain sellaisia ohi vilahtavia hetkiä, että vähän toista lämmittää ja osalla vaan on sitä flirttiä jonkin verran enemmän luonnossaan; jos sitä on puheessa, sitä on teksteissäkin...ei semmoiselle edes mahda mitään.

        Mutta live on live. Yksi mukava tapaaminen minulla on takana ja siihen se jääkin, se meni onneksi hyvin ja kaveruus on jäänyt, se on musta harvinaista ja hienoa. Loppupeleissä olen hyvin pelokas mihinkään huuhaa-palstojen kautta lähtemään, turvallisuus on tärkeintä. Ja sitä suosittelen kyllä kaikille muillekin.

        Vaikka tässä keskustelu olisi mukavaa, et koskaan voi tietää, kuka siellä paikan päällä todellisuudessa odottaa.

        Että näillä kai mennään:)

        Kirjoittelijana sinun tulisi muistaa sanan mahti. Sana on terävämpi kuin miekka, miksei se voisi sitten liikutella ihmisten tunteitakin. Ainakin vallankumouksia on lietsottu sanoin.

        Mitä taas tulee kenenkin puheisiin omista vaikuttimista, niin kuinka paljon voi luottaa siihen kun joku sanoo ettei ole rakkautta vailla? Jos syntyy tunne että joku juttu voisi johtaa rakkaudentäyteiseen suhteeseen, niin olisi kaiketi suurinta hölmöyttä kieltäytyä siitä. Vain pelko tyrmätyksi tulemisesta voisi saada ihmisen luopumaan unelmasta...

        Turvallisuusnäkökohdat...ne on kyllä naisihmisten pakko huomioida. Hallittuja riskejähän kai voisi ottaa jos on unelma jostakin..


      • Uskokoon.ken.tahtoo
        Palstamäki kirjoitti:

        Tilannehan on hivenen kinkkinen.

        Minä tykkään näistä meidän välisistä hivenen latautuneista jutuistamme, mutta ne näyttävät olevan jollekin samaa kuin puukkoa väännettäisiin haavassa.

        Mulla ei ole mitään taka-ajatuksia touhussa, tämä on vain palstailua. On mahdollista että kolmannella osapuolella on suurempia odotuksia tuttavuuden suhteen, ehkä jopa romanttisia haaveita.

        ”Mulla ei ole mitään taka-ajatuksia touhussa, ...”

        Juu ei tietenkään, pois se sinusta :D


      • diutsihuokaa kirjoitti:

        No täytyy sanoa tähän, että kyllä mullakin kävi tuuri, että tapasin sut ja sen Mylmyrin, enkä esimerkiksi palstalla vaanivia trolleja, jotka mieluusti haluisivat kampittaa mut kuvioista omien mielipiteittenikin takia. Sanoinkin sulle, että täällä pitää olla pirun varovainen, kun kaikki tunnutaan pistävän muistiin ja jokainen sanottu asia osataan kaivaa esiin. On uskomatonta kateutta ja kampitusmeininkiä, sekä uskomaton määrä pahaa haluakin, mitä ei voi ymmärtää. Ellu mulle niitä kertoi ja kyllä täällä kun on lueskellut muitten juttuja vaikkapa tuosta miesten logiikan meiningistä muinoin, niin on raakaa hommaa.... varansa saa pitää. :oo

        Niin. Olin tullut tänne juuri silloin kun törmäsin sinuun, ja nyt kun oikeastaan ajattelen, niin hui miten helpolla, siis suurempia harkitsematta tai pelkäämättä, sanoin sullekin käytännössä ihan heti, että, joo, kun tarjosit, että kirjottele sähköpostia. Nyt jälkeenpäin kun mietin, niin olisi voinut käydä tosi pahastikin jos et olisi ollut tervejärkinen mies. Molemmilla kävi siinä mielessä tuuri ja kova onni, että molemmat oli oikealla asialla liikkeellä. Nyt kun on kesän mediasta lukenut, mitä on tämmösissä sattunut, niin olen ollut kauhuissani. Kyllä tämän ikäinenkin näköjään vielä oppii.

        Tuli tässä muuten siitä meidän tapaamisesta mieleen se, kun sillon sanoit, että loppuun asti kyllä mietit (ennen kuin kurvasin paikalle), että jos sieltä tuleekin vaikka miesporukka pahoinpitelemään tms. Noh, minähän olin sinuakin hyväuskoisempi eikä siinäkään vaiheessa tullut mieleenkään edes, että paikalla voi olla ketä vaan ja ties kuinka paljon.

        Onni onnettomuudessa. Olkoon meidän välinen hyvin mennyt tapaaminen hyvänä esimerkkinä, mutta myös toimivana varoituksena treffejä miettiville.

        Pönttö kiitollisena D. ystävästä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kirjoittelijana sinun tulisi muistaa sanan mahti. Sana on terävämpi kuin miekka, miksei se voisi sitten liikutella ihmisten tunteitakin. Ainakin vallankumouksia on lietsottu sanoin.

        Mitä taas tulee kenenkin puheisiin omista vaikuttimista, niin kuinka paljon voi luottaa siihen kun joku sanoo ettei ole rakkautta vailla? Jos syntyy tunne että joku juttu voisi johtaa rakkaudentäyteiseen suhteeseen, niin olisi kaiketi suurinta hölmöyttä kieltäytyä siitä. Vain pelko tyrmätyksi tulemisesta voisi saada ihmisen luopumaan unelmasta...

        Turvallisuusnäkökohdat...ne on kyllä naisihmisten pakko huomioida. Hallittuja riskejähän kai voisi ottaa jos on unelma jostakin..

        Kirjoitin tuohon alle vähän turvallisuusasioista...


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kirjoittelijana sinun tulisi muistaa sanan mahti. Sana on terävämpi kuin miekka, miksei se voisi sitten liikutella ihmisten tunteitakin. Ainakin vallankumouksia on lietsottu sanoin.

        Mitä taas tulee kenenkin puheisiin omista vaikuttimista, niin kuinka paljon voi luottaa siihen kun joku sanoo ettei ole rakkautta vailla? Jos syntyy tunne että joku juttu voisi johtaa rakkaudentäyteiseen suhteeseen, niin olisi kaiketi suurinta hölmöyttä kieltäytyä siitä. Vain pelko tyrmätyksi tulemisesta voisi saada ihmisen luopumaan unelmasta...

        Turvallisuusnäkökohdat...ne on kyllä naisihmisten pakko huomioida. Hallittuja riskejähän kai voisi ottaa jos on unelma jostakin..

        "Mitä taas tulee kenenkin puheisiin omista vaikuttimista, niin kuinka paljon voi luottaa siihen kun joku sanoo ettei ole rakkautta vailla? Jos syntyy tunne että joku juttu voisi johtaa rakkaudentäyteiseen suhteeseen, niin olisi kaiketi suurinta hölmöyttä kieltäytyä siitä. Vain pelko tyrmätyksi tulemisesta voisi saada ihmisen luopumaan unelmasta..."

        Tässä kappaleessa on tietysti paljon miettimistä (on siinä totuuttakin), mutta kun täällä eivät välity mitkään eleet tai ilmeet, tulkinta on joskus vaikeaa. Voi olla ylitsepääsemätöntäkin.


      • näinon
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin. Olin tullut tänne juuri silloin kun törmäsin sinuun, ja nyt kun oikeastaan ajattelen, niin hui miten helpolla, siis suurempia harkitsematta tai pelkäämättä, sanoin sullekin käytännössä ihan heti, että, joo, kun tarjosit, että kirjottele sähköpostia. Nyt jälkeenpäin kun mietin, niin olisi voinut käydä tosi pahastikin jos et olisi ollut tervejärkinen mies. Molemmilla kävi siinä mielessä tuuri ja kova onni, että molemmat oli oikealla asialla liikkeellä. Nyt kun on kesän mediasta lukenut, mitä on tämmösissä sattunut, niin olen ollut kauhuissani. Kyllä tämän ikäinenkin näköjään vielä oppii.

        Tuli tässä muuten siitä meidän tapaamisesta mieleen se, kun sillon sanoit, että loppuun asti kyllä mietit (ennen kuin kurvasin paikalle), että jos sieltä tuleekin vaikka miesporukka pahoinpitelemään tms. Noh, minähän olin sinuakin hyväuskoisempi eikä siinäkään vaiheessa tullut mieleenkään edes, että paikalla voi olla ketä vaan ja ties kuinka paljon.

        Onni onnettomuudessa. Olkoon meidän välinen hyvin mennyt tapaaminen hyvänä esimerkkinä, mutta myös toimivana varoituksena treffejä miettiville.

        Pönttö kiitollisena D. ystävästä.

        No itsellähän se turvallisuus liittyi silloin ihan tuohon Dissident-anonyymiyteen. En nyt tiedä, että oisko se vieläkään kamala, jos mut paljastettas. Mutta sitten loppus tää kirjoittaminen tänne.

        Toi sähköpostailu on hyvä konsti selvittää ihan, että miten jaksaa sellaista yhteyttä pitää pitkään ja tapaaminen oikein avaralle ja ihmismassa keskelle.
        Loppujen lopuksi se, että kiinnostuuko ihmisestä siinä ja jatkaako on sitten ihan normaalia toimintaa siitä eteenpäin. Treffailu ei ole sen kummempaa, kun muuallakaan ihmisen tapaaminen. Ei täällä maailmassa kaikkea toinna perustaa pelonkaan päälle. Pelko estää elämästä. Mutta fiksu saa olla, sekä päätänsä käyttää. :o)

        Niin ja kiitosta vaan itsellesi. :o)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Mitä taas tulee kenenkin puheisiin omista vaikuttimista, niin kuinka paljon voi luottaa siihen kun joku sanoo ettei ole rakkautta vailla? Jos syntyy tunne että joku juttu voisi johtaa rakkaudentäyteiseen suhteeseen, niin olisi kaiketi suurinta hölmöyttä kieltäytyä siitä. Vain pelko tyrmätyksi tulemisesta voisi saada ihmisen luopumaan unelmasta..."

        Tässä kappaleessa on tietysti paljon miettimistä (on siinä totuuttakin), mutta kun täällä eivät välity mitkään eleet tai ilmeet, tulkinta on joskus vaikeaa. Voi olla ylitsepääsemätöntäkin.

        "Tässä kappaleessa on tietysti paljon miettimistä (on siinä totuuttakin), mutta kun täällä eivät välity mitkään eleet tai ilmeet, tulkinta on joskus vaikeaa. Voi olla ylitsepääsemätöntäkin."

        Tulkinta lienee mahdotonta, korkeintaan johonkin intuitioon pitäisi luottaa. Ei sekään kovin luotettava voisi olla.


      • normaalikaava
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sori, mä taisin kehua lisää. Mutta eihän se nyt mitään estä, toinen osapuoli on myös oikeutettu laittamaan hienoja kuvia, ainahan ne naisen silmää ilahduttaa, sun kuvista suorastaan virkistyin...villiinnyin...virkistyin :)

        https://www.youtube.com/watch?v=C-QPWlaDGQE

        Laitanpa tuon elokuvan pätkän.

        Entä sun kuva ja paino, ellei tule, tulkitaan niin että ei näytä hyvältä.


      • fpppt
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin. Olin tullut tänne juuri silloin kun törmäsin sinuun, ja nyt kun oikeastaan ajattelen, niin hui miten helpolla, siis suurempia harkitsematta tai pelkäämättä, sanoin sullekin käytännössä ihan heti, että, joo, kun tarjosit, että kirjottele sähköpostia. Nyt jälkeenpäin kun mietin, niin olisi voinut käydä tosi pahastikin jos et olisi ollut tervejärkinen mies. Molemmilla kävi siinä mielessä tuuri ja kova onni, että molemmat oli oikealla asialla liikkeellä. Nyt kun on kesän mediasta lukenut, mitä on tämmösissä sattunut, niin olen ollut kauhuissani. Kyllä tämän ikäinenkin näköjään vielä oppii.

        Tuli tässä muuten siitä meidän tapaamisesta mieleen se, kun sillon sanoit, että loppuun asti kyllä mietit (ennen kuin kurvasin paikalle), että jos sieltä tuleekin vaikka miesporukka pahoinpitelemään tms. Noh, minähän olin sinuakin hyväuskoisempi eikä siinäkään vaiheessa tullut mieleenkään edes, että paikalla voi olla ketä vaan ja ties kuinka paljon.

        Onni onnettomuudessa. Olkoon meidän välinen hyvin mennyt tapaaminen hyvänä esimerkkinä, mutta myös toimivana varoituksena treffejä miettiville.

        Pönttö kiitollisena D. ystävästä.

        Oliko pakko tavata jossain metsän keskellä jos kerran on pelko että joutuu hakatuksi?
        Normaalit ihmiset tapaavat yleisellä paikalla, ehkä noin 100 kertaa olen tehnyt niin treffeillä eikä koskaan ole tapahtunut mitään pahaa.


      • 765766576547
        Palstamäki kirjoitti:

        "Tässä kappaleessa on tietysti paljon miettimistä (on siinä totuuttakin), mutta kun täällä eivät välity mitkään eleet tai ilmeet, tulkinta on joskus vaikeaa. Voi olla ylitsepääsemätöntäkin."

        Tulkinta lienee mahdotonta, korkeintaan johonkin intuitioon pitäisi luottaa. Ei sekään kovin luotettava voisi olla.

        Kävin muuten lukemassa tuota blogia..

        "Tuo mahdollisuus blokata omista ketjuista häiriköiksi kokemiaan henkilöitä voisi toimiakin, sehän kuitenkin noudattelee samaa kaavaa mitä ihmisten oikeakin sosiaalinen kanssakäyminen. Mehän luonnostamme "blokkaamme" lähipiiristämme epämiellyttäviksi kokemamme ihmiset, ei tuo ole mitenkään erikoista."

        Uudistus on siis hyvä juttu!

        Voin siis jatkossa blokata harmiksen, nallin, ykskakkosen ja atm32:n, jos tänne jotain kirjoitan!

        Ei enää lutkittelua, elävältä keittämistä, oudon hyypiön höpötyksiä, tai "jännämies pani" -juttuja.


      • fpppt kirjoitti:

        Oliko pakko tavata jossain metsän keskellä jos kerran on pelko että joutuu hakatuksi?
        Normaalit ihmiset tapaavat yleisellä paikalla, ehkä noin 100 kertaa olen tehnyt niin treffeillä eikä koskaan ole tapahtunut mitään pahaa.

        Täällä päin tavataan aina kuusikossa, elämme metsän keskellä.
        (Voi se olla mäntyvaltaistakin metsää.). Millaisen biodiversiteetin nyt treffikumppani kulloinkin haluaa.

        Joskus on tosi vaikea löytää se oikea kanto ja muurahaispesän kohta ja onhan tämmöisessä tietenkin omat riskinsä, syksyisin on käytettävä jopa otsalamppua pitkänkantaman säteellä. Suunnistusseuroilta voi kysellä maastopohjakarttoja jos paikka on hirmu haasteellinen.

        Kaupunkilaiset tietysti käyvät treffeillä isoissa kauppakeskuksissa ja kahviloissa, mutta näin meillä.


      • susisuolla_asuja
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Täällä päin tavataan aina kuusikossa, elämme metsän keskellä.
        (Voi se olla mäntyvaltaistakin metsää.). Millaisen biodiversiteetin nyt treffikumppani kulloinkin haluaa.

        Joskus on tosi vaikea löytää se oikea kanto ja muurahaispesän kohta ja onhan tämmöisessä tietenkin omat riskinsä, syksyisin on käytettävä jopa otsalamppua pitkänkantaman säteellä. Suunnistusseuroilta voi kysellä maastopohjakarttoja jos paikka on hirmu haasteellinen.

        Kaupunkilaiset tietysti käyvät treffeillä isoissa kauppakeskuksissa ja kahviloissa, mutta näin meillä.

        Joo! Ajo-ohjeet tapaamispaikkaan: Hyrsylänmutkasta 500 m pohjoiseen, metsäautotie oikealle. Kolmannen riihen jälkeen auto levikkeelle ja 700 m näreikön läpi luoteeseen. Pikkulammen vasemmalla puolella on kaatunut haapa, niin siinä odotan nuotiolla hookoon blöötä mustuttaen....
        Tervetuloa! Ja nokipannukahvetta saat....

        Ei täällä ole edes apseja joka nurkalla. :oD


      • susisuolla_asuja kirjoitti:

        Joo! Ajo-ohjeet tapaamispaikkaan: Hyrsylänmutkasta 500 m pohjoiseen, metsäautotie oikealle. Kolmannen riihen jälkeen auto levikkeelle ja 700 m näreikön läpi luoteeseen. Pikkulammen vasemmalla puolella on kaatunut haapa, niin siinä odotan nuotiolla hookoon blöötä mustuttaen....
        Tervetuloa! Ja nokipannukahvetta saat....

        Ei täällä ole edes apseja joka nurkalla. :oD

        Nii :) Eikö se susirajalla näin mee.

        Ja sitte sanovat, että treffaaminen on helppoa. Ei oo 3G:tä eikä 4G:tä. Onhan se joskus metsäfirman ostoasiaesimies tuonu omalle autolle takasin kun on polulta eksynyt. En kokenut, että siitä relaskoopista olisi paljoa ollut apua.

        (naurua)


    • LetTheTotalWarBegin

      Totaalista Sotaa osa II.

      Olen palstaillut sen verran kauan, että nuorilla naisilla tällaista vaikutusta miehiin, että alkavat kilpailemaan keskenään, ja taitaa naiset itsekin sitä salaa toivoa.

    • Ken_ties_Ken_ties

      Misspönttis sai mustasukkaisuuserektion kun luki tahdittomia kirjoituksianne. Ehkä misspönttis vielä joskus ilmestyy kehiin.

    • hyvää.yötä

      Hyvä ketju taas Ananiakselta, hyviä näkökulmia.

      Kirjoittele pönttis sille harmikselle, se vaikuttaa tosi kiinnostuneelta.

      • hyvää.huomenta

        Eikö se pönttis ehdottanutkin kirjoittelua sähköpostilla, harmikselle ei käynyt.
        Ei vaikuta kiinnostuneelta.


      • vähän.apua
        hyvää.huomenta kirjoitti:

        Eikö se pönttis ehdottanutkin kirjoittelua sähköpostilla, harmikselle ei käynyt.
        Ei vaikuta kiinnostuneelta.

        Harmaaritari on kiinnostunut, ei vain saa asiaa sanottua.


      • ei.ole.ei
        vähän.apua kirjoitti:

        Harmaaritari on kiinnostunut, ei vain saa asiaa sanottua.

        Miksei saisi kun pönttis on jo itse kiinnostuksensa myöntänyt ja harmaaritarikin on muutoin kehunut. Luulen ettei sano, koska kiinnostusta ei ole. Harmis sanonut kyllä ettei halua tutustua sen enempää, palstailu riittää. Ei suostunut edes sähköpostilla kirjottamaan.


      • nähty.on_
        ei.ole.ei kirjoitti:

        Miksei saisi kun pönttis on jo itse kiinnostuksensa myöntänyt ja harmaaritarikin on muutoin kehunut. Luulen ettei sano, koska kiinnostusta ei ole. Harmis sanonut kyllä ettei halua tutustua sen enempää, palstailu riittää. Ei suostunut edes sähköpostilla kirjottamaan.

        Kiinnostusta näyttää olevan, sen avoin myöntäminen onkin vaikeampaa.


      • 21212121
        ei.ole.ei kirjoitti:

        Miksei saisi kun pönttis on jo itse kiinnostuksensa myöntänyt ja harmaaritarikin on muutoin kehunut. Luulen ettei sano, koska kiinnostusta ei ole. Harmis sanonut kyllä ettei halua tutustua sen enempää, palstailu riittää. Ei suostunut edes sähköpostilla kirjottamaan.

        Ettei treffeille voisi lähteä niin yksi syy noin vähäpätöiseen asiaan kuin treffit toisen kanssa jolle on kertoillut jo itsestään asioita on se, että ne kertomukset eivät ole pitäneet paikkaansa.
        En väitä että harmis olisi niin tehnyt mutta tuo on yksi syy.


      • riippuu.miten.näkee
        nähty.on_ kirjoitti:

        Kiinnostusta näyttää olevan, sen avoin myöntäminen onkin vaikeampaa.

        En näe kiinnostusta, ehkä jokainen tulkitsee omalla tavallaan.


      • on.selvää
        riippuu.miten.näkee kirjoitti:

        En näe kiinnostusta, ehkä jokainen tulkitsee omalla tavallaan.

        Harmaaritarin mustasukkaiset puskahuutelut kertovat kiinnostuksesta.


      • omia.johtopäätöksiänne
        on.selvää kirjoitti:

        Harmaaritarin mustasukkaiset puskahuutelut kertovat kiinnostuksesta.

        Tuskin edes on harmaaritari.


    • mazy

      Kyllähän palstalta voi mussukan löytää, mytta ei näin. Muiden painostaessa ja mikä draamalla alkaa, se draamalla loppuu.

      Keskinäinen kemia pitäs olla se kuljettava voima, ei toiset palstalaiset. Trust me I know. Yhdeksäs vuosi yhdessä palsta mussukan kanssa ja taas kun vasta rakastuneet. 😃

      Paree kunei sekaannu muitten tunteisiin...mukavat päivät. Työtä päin ( ei huvittais yhtään). Ens viikolla on syyslomaa. ☺️

      • vähän.apua

        Harmaaritari on vain liian ujo tai epävarma myöntääkseen rakastumisensa, ehkä pieni ulkopuolinen apu on se mitä tarvitaan.


      • tiedät.sen

        "Keskinäinen kemia pitäs olla se kuljettava voima, ei toiset palstalaiset."

        Aamen, kyllä se romanssi syntyy jos on syntyäkseen, itsestään, muiden puuttumatta asiaan. Jos todellista kiinnostusta olis puolin ja toisin, yksityisviestit lentelisivät jo, kuten joku täällä sanoi.

        Voi olla vähän kiusallista harmaaritarille, jos kiinnostusta ei ole sen suurempaan kuin kirjoitteluun palstalla, ja muut painostaa ja puuttuu. Sama koskee pönttöuunia.


      • Pelkoehkäaiheellinenkin

        Mikäs se on tylsyttänyt palstaamorin nuolet? 😳

        No ei sitä tartte edes palstamussukasta haaveilla, mutta olishan se kiva, jos pääsisivät vaihtelemaan keskenään ajatuksia jo. 😊👌

        Taitaa vaan Harmiksella olla tuo oma palstaprofiili sellanen, että vaikeaa ja vaarallisen tuntuista on lähteä sähköpostejaan jakelemaan. 🙄 siihen saattaa väliin hyppiä jo porukkaa ja varmasti löytyy perseilijöitä, jotka haluu kampittaa Harmista. 😤


      • ei.me.tiedetä
        Pelkoehkäaiheellinenkin kirjoitti:

        Mikäs se on tylsyttänyt palstaamorin nuolet? 😳

        No ei sitä tartte edes palstamussukasta haaveilla, mutta olishan se kiva, jos pääsisivät vaihtelemaan keskenään ajatuksia jo. 😊👌

        Taitaa vaan Harmiksella olla tuo oma palstaprofiili sellanen, että vaikeaa ja vaarallisen tuntuista on lähteä sähköpostejaan jakelemaan. 🙄 siihen saattaa väliin hyppiä jo porukkaa ja varmasti löytyy perseilijöitä, jotka haluu kampittaa Harmista. 😤

        Tiedä vaikka viestejä jo vaihdeltaisiin, ehkä sopineet jo tapaamisen.


      • Toootta
        ei.me.tiedetä kirjoitti:

        Tiedä vaikka viestejä jo vaihdeltaisiin, ehkä sopineet jo tapaamisen.

        Niin. Paljon mahdollista! 😬☝️


      • Valepsykologi

        Ongelma on siinä, että harmis on varautunut luonne. Hän ei päästä helpolla lähelle ja voi puntaroida tuntemuksiaan pitkääkin. Jaksaako pönttis odottaa kunnes harmis on varma tunteistaan ja valmis sitoutumaan?


      • rikostutkija
        Valepsykologi kirjoitti:

        Ongelma on siinä, että harmis on varautunut luonne. Hän ei päästä helpolla lähelle ja voi puntaroida tuntemuksiaan pitkääkin. Jaksaako pönttis odottaa kunnes harmis on varma tunteistaan ja valmis sitoutumaan?

        Tuntuu kyllä olevan varma tunteista, mutta eihän se eteneminen ole helppoa vanhalle pojalle.


      • kaikenkokenut
        tiedät.sen kirjoitti:

        "Keskinäinen kemia pitäs olla se kuljettava voima, ei toiset palstalaiset."

        Aamen, kyllä se romanssi syntyy jos on syntyäkseen, itsestään, muiden puuttumatta asiaan. Jos todellista kiinnostusta olis puolin ja toisin, yksityisviestit lentelisivät jo, kuten joku täällä sanoi.

        Voi olla vähän kiusallista harmaaritarille, jos kiinnostusta ei ole sen suurempaan kuin kirjoitteluun palstalla, ja muut painostaa ja puuttuu. Sama koskee pönttöuunia.

        Aika usein on ulkopuoliset vaikuttaneet romanssin syntymiseen vai missä metsässä te asutte jotka ette sellaista ole kuulleet?


      • antakaa.tapahtua
        kaikenkokenut kirjoitti:

        Aika usein on ulkopuoliset vaikuttaneet romanssin syntymiseen vai missä metsässä te asutte jotka ette sellaista ole kuulleet?

        No ihan helkkarin lapsellistahan tuo on, ala-astetouhua. :D


      • yhden.tavannut
        ei.me.tiedetä kirjoitti:

        Tiedä vaikka viestejä jo vaihdeltaisiin, ehkä sopineet jo tapaamisen.

        Totta, kulisseissahan tapahtuu. ;)


      • saa.avittaa
        kaikenkokenut kirjoitti:

        Aika usein on ulkopuoliset vaikuttaneet romanssin syntymiseen vai missä metsässä te asutte jotka ette sellaista ole kuulleet?

        Yllättävän moni romanssi syntyy muiden avittamana. Se taitaa olla yksi yleisimpiä romanssien syntytapoja.


      • mazy
        kaikenkokenut kirjoitti:

        Aika usein on ulkopuoliset vaikuttaneet romanssin syntymiseen vai missä metsässä te asutte jotka ette sellaista ole kuulleet?

        Avittaa ja pakkonaittaa on vähän eri asia. Tää ketju muistuttaa enempi pakkonaittamista, kun avitusta. Ottaa huomioon, että kumpikaan osapuoli ei ole tynnyrissä kasvaneita, osaavat varmasti hankkiutua yhteen ilman apujakin jos kokeevat tarvetta.


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Avittaa ja pakkonaittaa on vähän eri asia. Tää ketju muistuttaa enempi pakkonaittamista, kun avitusta. Ottaa huomioon, että kumpikaan osapuoli ei ole tynnyrissä kasvaneita, osaavat varmasti hankkiutua yhteen ilman apujakin jos kokeevat tarvetta.

        Taino ite kyllä enemmänkin tympääntysin tämmöseen pakko naittamiseen,missä kanta on tullut jo julki. Ei ole tahtoa ryhtyä mihinkään etenemään asian hyväksi...eikös Harmis ole jo kantansa selvittänyt?

        Ei silloin minusta kuulu painaa päälle, jos kerran joku itse haraa vastaan. Kukkokaan käskien laula, kyllä ne romanssit syntyy ihan osapuolien vimmasta päätyä näkemään toisensa ja sitä kautta yhteen, jos niin on tarvis.

        Luonto ajaa tikanpojankin puuhun... 😄


      • wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

        Avittaa ja pakkonaittaa on vähän eri asia. Tää ketju muistuttaa enempi pakkonaittamista, kun avitusta. Ottaa huomioon, että kumpikaan osapuoli ei ole tynnyrissä kasvaneita, osaavat varmasti hankkiutua yhteen ilman apujakin jos kokeevat tarvetta.

        Mun mielestäni tällä ketjulla yritetään ennemminkin varmistaa, ettei Pönttikselle ja Harmikselle vaan kehityisi mitään suhinaa.. ;)


      • justnäinn
        mazy kirjoitti:

        Taino ite kyllä enemmänkin tympääntysin tämmöseen pakko naittamiseen,missä kanta on tullut jo julki. Ei ole tahtoa ryhtyä mihinkään etenemään asian hyväksi...eikös Harmis ole jo kantansa selvittänyt?

        Ei silloin minusta kuulu painaa päälle, jos kerran joku itse haraa vastaan. Kukkokaan käskien laula, kyllä ne romanssit syntyy ihan osapuolien vimmasta päätyä näkemään toisensa ja sitä kautta yhteen, jos niin on tarvis.

        Luonto ajaa tikanpojankin puuhun... 😄

        "Ei ole tahtoa ryhtyä mihinkään etenemään asian hyväksi...eikös Harmis ole jo kantansa selvittänyt?"

        Just näin.


      • Faktaa-
        wanhaämmä kirjoitti:

        Mun mielestäni tällä ketjulla yritetään ennemminkin varmistaa, ettei Pönttikselle ja Harmikselle vaan kehityisi mitään suhinaa.. ;)

        Perttihän piilovittuilee harmiksesta koko ajan tässäkin ketjussa. Ja muissa ketjuissa, harmiksesta on tullut pakkomielle jänelle.
        Antaa ymmärtää että harmis ei muuta tekisikään kuin puskasta huutelee solvauksia.

        Tässä ketjussa on runsaasti pertin itsensä puskahuutelua, tyylistä kun ei voi erehtyä.

        En ymmärrä miten jotku voi mennä sen sairaan ihmisen juttuihin mukaan. Toikin pönttöuunin idiootti mielistelee minkä ehtii.

        Ainoa motiivi Pertillä on se saatanallinen mustasukkaisuus pönttöuunia kohtaan, vaikka ei ressukka edes hänen nimeä tiedä 🙈🙈


      • mazy
        wanhaämmä kirjoitti:

        Mun mielestäni tällä ketjulla yritetään ennemminkin varmistaa, ettei Pönttikselle ja Harmikselle vaan kehityisi mitään suhinaa.. ;)

        Heh, taidat olla oikeessa. Siihinkin tuo kyllä pian johtaa, liittyy. 😉


      • wanhaämmä
        Faktaa- kirjoitti:

        Perttihän piilovittuilee harmiksesta koko ajan tässäkin ketjussa. Ja muissa ketjuissa, harmiksesta on tullut pakkomielle jänelle.
        Antaa ymmärtää että harmis ei muuta tekisikään kuin puskasta huutelee solvauksia.

        Tässä ketjussa on runsaasti pertin itsensä puskahuutelua, tyylistä kun ei voi erehtyä.

        En ymmärrä miten jotku voi mennä sen sairaan ihmisen juttuihin mukaan. Toikin pönttöuunin idiootti mielistelee minkä ehtii.

        Ainoa motiivi Pertillä on se saatanallinen mustasukkaisuus pönttöuunia kohtaan, vaikka ei ressukka edes hänen nimeä tiedä 🙈🙈

        Kukin on vuorollaan Pertin ajovaloissa :D Täyspäiväistä manipulointia...


      • Faktaa-
        wanhaämmä kirjoitti:

        Kukin on vuorollaan Pertin ajovaloissa :D Täyspäiväistä manipulointia...

        Miten minä muistelen että se sinuakin vonkasi yhdessä välissä? :D
        Ja veti herneen nokkaan kun ei saanut vastakaikua:)))))
        On saatana se säälittävä ruikale.


    • näinsemenee-

      Viinakin on avittamista kun sitä käyttää, jää turhat estot pois. Jos epäröi hypätä hyppytornista veteen, toisten kannustus usein pistää hyppäämään.
      Jos treffeillä käynti ei ole harrastuksena, olisi hyvä jos löytyisi joku joka avittaa hieman ettei se maailmaa kaada, kävi miten kävi. Joskus voi käydä hyvinkin mutta sitä et ujona poikana saa koskaan tietää ellei joku vähän avita.

      • Huomaan että aihe on saanut palstailijat ottamaan asiaan kantaa, hyvä että on keskustelua.

        Tämä avaus ei ollut tarkoitettu naittamisketjuksi, mutta Harmis alkoi itse "kaivamaan verta nenästään" hyökkäämällä kimppuuni jo avauskommentissaan. Oli pakko latoa faktat pöytään että kaveri itse muistaa missä mennään.

        Tässä on ollut päinvastaisiakin kommentteja, mutta olen nimimerkin "näinsemenee-" kanssa samaa mieltä siitä että joskus ujous voi johtaa siihen ettei joku suhde synnykään vaikka tunteet sen ylläpitämiseen olisivat olemassa. Tässä kohtaa näen että tunnetta voisi ollakin, molemmin puolin.

        Tarkoitukseni ei ole niinkään ruotia romanssia julkisesti, vaan saattaa molempien osapuolien tietoon että tunteet näkyvät kotikatsomoihin. Laittakaapa viestiä toisillenne ja aloittakaa tunnustelevat neuvottelut, ehkä homma lähtee siitä etenemään...


    • Hupsmitämitää

      En näistä trolleista tiedä, enkä tiedä kirjoittajia, mut tolla Palstamäellä on aika söpö niskan seutu. Tekis mieli pussata sitä niskaa 😄😙

      • Eivastaa

        😙😙😙😙😙😘😗😍


      • Eivastaa kirjoitti:

        😙😙😙😙😙😘😗😍

        Ohhoh, jäänyt huomaamatta kun kuittasin kerralla kaikki viestit luetuiksi, oli ollut taas viestiketju kuumana.


      • No kiitosta kehuista, kyllähän se mieltä piristää kun naiset(?) kehuvat.


      • dddddd
        Palstamäki kirjoitti:

        No kiitosta kehuista, kyllähän se mieltä piristää kun naiset(?) kehuvat.

        Pönttishän se puskista huuteli siinä :)


      • ei.järkeä
        dddddd kirjoitti:

        Pönttishän se puskista huuteli siinä :)

        Tuskinpa vaan, miksi olisi huutanut puskista?


      • peetuk
        ei.järkeä kirjoitti:

        Tuskinpa vaan, miksi olisi huutanut puskista?

        Pönttiksen lausahdus. mitämitää


      • peetuk kirjoitti:

        Pönttiksen lausahdus. mitämitää

        Olisiko sittenkään Pönttöneiti?

        Kyllähän Pönttöneiti voisi sanoa tuon ihan omalla nikilläänkin jos tuollaisia ajatauksia pyörisi päässä, en usko että tarvisi puskista huudella...


      • Poistäältäsassiin
        Palstamäki kirjoitti:

        Olisiko sittenkään Pönttöneiti?

        Kyllähän Pönttöneiti voisi sanoa tuon ihan omalla nikilläänkin jos tuollaisia ajatauksia pyörisi päässä, en usko että tarvisi puskista huudella...

        Pettymys tuli Palstamäelle, ei ollut Pönttikseltä 😣 niin että pois palstalta, löydät naisen taatusti, kerta noin pussattava niska 😄


      • Poistäältäsassiin kirjoitti:

        Pettymys tuli Palstamäelle, ei ollut Pönttikseltä 😣 niin että pois palstalta, löydät naisen taatusti, kerta noin pussattava niska 😄

        Elättelin hivenen toiveita siitä että Pönttöneiti laittelisi mulle puskista kaipaavia viestejä, mutta ei näköjään. Harmin paikka.


      • Surku
        Palstamäki kirjoitti:

        Elättelin hivenen toiveita siitä että Pönttöneiti laittelisi mulle puskista kaipaavia viestejä, mutta ei näköjään. Harmin paikka.

        Olen pahoillani, ettei osunut 😞


      • Surku kirjoitti:

        Olen pahoillani, ettei osunut 😞

        Luulen että kyseessä oli kuitenkin joku palstahomo.


      • Kyllätäällänaisikinon
        Palstamäki kirjoitti:

        Luulen että kyseessä oli kuitenkin joku palstahomo.

        Minäkö no een todellakaan.. naisen huomio oli. No, mitäpä siitä. Kuvasikaan ei ole omasi 😃


      • Kyllätäällänaisikinon kirjoitti:

        Minäkö no een todellakaan.. naisen huomio oli. No, mitäpä siitä. Kuvasikaan ei ole omasi 😃

        Tämä on trollipalsta, ja suurin osa naisena esitetyistä kommenteista on palstan homopoikien kaipaavia kutsuhuutoja meille palstan miehille.

        Pahoitteluni jos arvioni meni hutiin. Kiva jos täällä on naisiakin.

        Kuva on omani, olen ikäisekseni papaksi (48v) aika hyvässä kunnossa. Hyvät geenit, liikunnallinen nuoruus ja positiivinen elämänasenne auttavat pysymään kunnossa.


      • Tsemppiii
        Palstamäki kirjoitti:

        Tämä on trollipalsta, ja suurin osa naisena esitetyistä kommenteista on palstan homopoikien kaipaavia kutsuhuutoja meille palstan miehille.

        Pahoitteluni jos arvioni meni hutiin. Kiva jos täällä on naisiakin.

        Kuva on omani, olen ikäisekseni papaksi (48v) aika hyvässä kunnossa. Hyvät geenit, liikunnallinen nuoruus ja positiivinen elämänasenne auttavat pysymään kunnossa.

        Ohjoh sanon minä nyt 👍 no nyt sä saat sen pusun niskaan nätiltä blondilta. Älä jämähdä tänne kerta tollanen pakkaus. Vaikea uskoa, että tollanen namu olis täällä vakkaristi.


      • Tsemppiii kirjoitti:

        Ohjoh sanon minä nyt 👍 no nyt sä saat sen pusun niskaan nätiltä blondilta. Älä jämähdä tänne kerta tollanen pakkaus. Vaikea uskoa, että tollanen namu olis täällä vakkaristi.

        Kiitos pususta.

        Vaikeahan täällä on tietää kenenkään ulkonäköä, olemme pääasiassa ihmisten omien kertomusten varassa. Ei mulla ollut koskaan edes tarkoitus laittaa kuvaani tänne, ja kirjoittelinkin pari vuotta laittamatta kuvaani, mutta sitten tuli ketju johon pyydettiin kuvia ihmisten jostakin ruumiinosista.

        Otin tuon kuvani peilin kautta ja laitoin sen palstalle. Myöhemmin keksin liittää tuon omaan profiiliini.

        Palstailu ei ole riippuvainen ulkonäöstä, siinä suhteessa en koe että minunkaan olisi sopimatonta kirjoitella tänne. En hae tällä hetkellä parisuhdetta, joten en ajattele myöskään haaskaavani elämääni "trollipalstalla".


      • Enainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Kiitos pususta.

        Vaikeahan täällä on tietää kenenkään ulkonäköä, olemme pääasiassa ihmisten omien kertomusten varassa. Ei mulla ollut koskaan edes tarkoitus laittaa kuvaani tänne, ja kirjoittelinkin pari vuotta laittamatta kuvaani, mutta sitten tuli ketju johon pyydettiin kuvia ihmisten jostakin ruumiinosista.

        Otin tuon kuvani peilin kautta ja laitoin sen palstalle. Myöhemmin keksin liittää tuon omaan profiiliini.

        Palstailu ei ole riippuvainen ulkonäöstä, siinä suhteessa en koe että minunkaan olisi sopimatonta kirjoitella tänne. En hae tällä hetkellä parisuhdetta, joten en ajattele myöskään haaskaavani elämääni "trollipalstalla".

        Täyspäisen miehen kommentti, arvostan 👍


      • Enainen kirjoitti:

        Täyspäisen miehen kommentti, arvostan 👍

        Kiitos kehuista.

        Entäpä sinä, Enainen, en tiedä törmänneeni sinuun aikaisemmin palstalla. Oletko uusi, vai pidempään palstaillut?


      • Enainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Kiitos kehuista.

        Entäpä sinä, Enainen, en tiedä törmänneeni sinuun aikaisemmin palstalla. Oletko uusi, vai pidempään palstaillut?

        Olenhan täällä silloin tällöin käynyt. Lähinnä hassuttelemassa niin kuin sinäkin, eikö totta?


      • Enainen kirjoitti:

        Olenhan täällä silloin tällöin käynyt. Lähinnä hassuttelemassa niin kuin sinäkin, eikö totta?

        Onko sulla ollut jotakin nikkejä joita osaisin yhdistää sinuun?

        Kysyt hassuttelenko minä? Kyllä ja en.

        Minussa on velvollisuudentuntoa ja tietynlaista perfektionismia, nuo piirteet pitävät jalkani tukevasti maassa. Toisaalta minä tarvitsen keinoni irtautua todellisuudesta, siihen trollipalstailu on oiva väline.

        Minulle palstailu on tapa olla sosiaalinen kotisohvalla, ja tämä on tapa rentoutua sekä irtautua arjesta. Olen palstan viihdekäyttäjä, mutta toisinaan huomaan löytäväni täälläkin itsestäni sen "aikuisen" puoleni joka kaipaa tietynlaista ryhtiä ja järjestystä.


      • Enainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Onko sulla ollut jotakin nikkejä joita osaisin yhdistää sinuun?

        Kysyt hassuttelenko minä? Kyllä ja en.

        Minussa on velvollisuudentuntoa ja tietynlaista perfektionismia, nuo piirteet pitävät jalkani tukevasti maassa. Toisaalta minä tarvitsen keinoni irtautua todellisuudesta, siihen trollipalstailu on oiva väline.

        Minulle palstailu on tapa olla sosiaalinen kotisohvalla, ja tämä on tapa rentoutua sekä irtautua arjesta. Olen palstan viihdekäyttäjä, mutta toisinaan huomaan löytäväni täälläkin itsestäni sen "aikuisen" puoleni joka kaipaa tietynlaista ryhtiä ja järjestystä.

        Luin nuo kommentit lävitse. Sivusta tulin ketjuunne, anteeksi.


      • Enainen kirjoitti:

        Luin nuo kommentit lävitse. Sivusta tulin ketjuunne, anteeksi.

        Tällaista meillä täällä ajassa. Ei me ihan täysipäisiä olla, se näkyy teksteissämme.

        Ja anteeksi saat.


      • Enainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Tällaista meillä täällä ajassa. Ei me ihan täysipäisiä olla, se näkyy teksteissämme.

        Ja anteeksi saat.

        Heh, enpä nyt ihan tuotakaan tarkoittanut 😄


      • Enainen kirjoitti:

        Heh, enpä nyt ihan tuotakaan tarkoittanut 😄

        Nämä jutut on vähän eriskummallisia jos ei tunne keskustelijoiden yhteistä historiaa.

        Nämä palstalaisten väliset suhteet perustuvat palstailijoiden väliseen keskusteluhistoriaan, ja yksittäisten palstailijoiden välisiä "kemioita" ei voikaan ymmärtää muut kuin asianomaiset itse. Jos hekään.

        Minä en viitsi koskaan lueskella ketjuja joissa käydään henkilökohtaisia keskusteluja, koska tiedän että minä en ymmärrä kaikkea mitä kirjoitetaan.

        Siinä mielessä ymmärrän jos tämän ketjun lukemisesta jää tunne siitä että on sivullinen. Minä tunnen itsekin usein sivullisuutta, vaikka olisin keskustelussa keskiössä. Tämä on trollipalstailua.

        Minä käytän aikaani nykyään enemmän sellaiseen keskusteluun josta vai saada tuoreita näkemyksiä.


      • Hupsistakeikkaa
        Palstamäki kirjoitti:

        Nämä jutut on vähän eriskummallisia jos ei tunne keskustelijoiden yhteistä historiaa.

        Nämä palstalaisten väliset suhteet perustuvat palstailijoiden väliseen keskusteluhistoriaan, ja yksittäisten palstailijoiden välisiä "kemioita" ei voikaan ymmärtää muut kuin asianomaiset itse. Jos hekään.

        Minä en viitsi koskaan lueskella ketjuja joissa käydään henkilökohtaisia keskusteluja, koska tiedän että minä en ymmärrä kaikkea mitä kirjoitetaan.

        Siinä mielessä ymmärrän jos tämän ketjun lukemisesta jää tunne siitä että on sivullinen. Minä tunnen itsekin usein sivullisuutta, vaikka olisin keskustelussa keskiössä. Tämä on trollipalstailua.

        Minä käytän aikaani nykyään enemmän sellaiseen keskusteluun josta vai saada tuoreita näkemyksiä.

        Sai kuvan, että yksi ihminen keskustelee. Oletko se multinicci? 😆 ettei peräti ,,,


      • Hupsistakeikkaa kirjoitti:

        Sai kuvan, että yksi ihminen keskustelee. Oletko se multinicci? 😆 ettei peräti ,,,

        Oletko mielikuvitukseni tuotetta?

        Ajattelepa jos lakkaisit olemasta kun suljen koneeni?


      • Enainen
        Hupsistakeikkaa kirjoitti:

        Sai kuvan, että yksi ihminen keskustelee. Oletko se multinicci? 😆 ettei peräti ,,,

        Akkua lataamaan, öitä.


      • Enainen kirjoitti:

        Akkua lataamaan, öitä.

        Öitä sulle, varo ylilatausta.

        (poistaa Enaisen käsikirjoituksestaan)


      • Enainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Öitä sulle, varo ylilatausta.

        (poistaa Enaisen käsikirjoituksestaan)

        No olisit nyt vaan no ei sit 😉


      • Enainen kirjoitti:

        No olisit nyt vaan no ei sit 😉

        Minä olen trollaajien suosituin kohde tällä palstalla, se tarkoittaa heipat nopeasti kun huomaan jutustelussa epäjohdonmukaisuuksia tai yritystä käydä kiinni palstapersoonaani.

        Nyt kävi näin.


      • Enainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen trollaajien suosituin kohde tällä palstalla, se tarkoittaa heipat nopeasti kun huomaan jutustelussa epäjohdonmukaisuuksia tai yritystä käydä kiinni palstapersoonaani.

        Nyt kävi näin.

        Onko sulla palstapersoona erikseen? Mä olen täällä ihan omana itsenäni enkä trollaa. Koitin kepillä jäätä vain, täällähän voi kukin olla mitä haluaa. En pilaa kenenkään kirjoittelua. Sille ihanalle niskalle vielä 😚 oli sun tai ei. Relaa 😄


      • Enainen kirjoitti:

        Onko sulla palstapersoona erikseen? Mä olen täällä ihan omana itsenäni enkä trollaa. Koitin kepillä jäätä vain, täällähän voi kukin olla mitä haluaa. En pilaa kenenkään kirjoittelua. Sille ihanalle niskalle vielä 😚 oli sun tai ei. Relaa 😄

        Niin joo, unohdin että laitoit nähtäväksemme kuviasi ja ansioluettelosi.


      • Mikäsilletuli
        Palstamäki kirjoitti:

        Niin joo, unohdin että laitoit nähtäväksemme kuviasi ja ansioluettelosi.

        Mitäs sekoilet 😘


      • Enainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen trollaajien suosituin kohde tällä palstalla, se tarkoittaa heipat nopeasti kun huomaan jutustelussa epäjohdonmukaisuuksia tai yritystä käydä kiinni palstapersoonaani.

        Nyt kävi näin.

        Olipas tylyä 😢😭😞 tekstiä naiselle. Harmittaa, että tulin mitään kirjoittaneeksi.


      • Enainen kirjoitti:

        Olipas tylyä 😢😭😞 tekstiä naiselle. Harmittaa, että tulin mitään kirjoittaneeksi.

        No pyydän anteeksi sulta.

        Minä olen kuitenkin päättänyt olla flirttailematta kaikenmaailman palstanaisille.

        Koeta hymyillä...jookos kookos?


      • Eisaaflirttailla
        Palstamäki kirjoitti:

        Elättelin hivenen toiveita siitä että Pönttöneiti laittelisi mulle puskista kaipaavia viestejä, mutta ei näköjään. Harmin paikka.

        Aivan kuin tässä toivottaisiin eräänlaista flurttiä luit oikein.


      • Missvaaneipönttö
        Palstamäki kirjoitti:

        Niin joo, unohdin että laitoit nähtäväksemme kuviasi ja ansioluettelosi.

        Ihailepa kuvia, et saa niihin oikeuksia. Turha olla mustis, olithan sinäkin listassa 😙 😘 sinun suloiseen niskaan. Onhan siitä aikaa, kun tuollaista pussattu.


      • Enainen
        Hupsistakeikkaa kirjoitti:

        Sai kuvan, että yksi ihminen keskustelee. Oletko se multinicci? 😆 ettei peräti ,,,

        Anteeksi tästä, oletkin multinikkejä ja trolleja vastaan täällä taistelemassa 👍
        Periaatteessa kannatan pakollista rekisteröitymistä, saattaa olla jopa, että rekisteröidyn itsekin.
        Nyt tuli puskista huudeltua. Luulin ensin sinua toiseksi, joka harrastaa täällä toisena kirjoittamista.


      • Voiskoolla
        Palstamäki kirjoitti:

        Kiitos pususta.

        Vaikeahan täällä on tietää kenenkään ulkonäköä, olemme pääasiassa ihmisten omien kertomusten varassa. Ei mulla ollut koskaan edes tarkoitus laittaa kuvaani tänne, ja kirjoittelinkin pari vuotta laittamatta kuvaani, mutta sitten tuli ketju johon pyydettiin kuvia ihmisten jostakin ruumiinosista.

        Otin tuon kuvani peilin kautta ja laitoin sen palstalle. Myöhemmin keksin liittää tuon omaan profiiliini.

        Palstailu ei ole riippuvainen ulkonäöstä, siinä suhteessa en koe että minunkaan olisi sopimatonta kirjoitella tänne. En hae tällä hetkellä parisuhdetta, joten en ajattele myöskään haaskaavani elämääni "trollipalstalla".

        Onko täällä ollut kuva sun huulista, jotka olivat aivan kuin ....


    • omahyväinentörkyturpa

      Palstamäen kommentit ovat enimmäkseen ällöttäviä. Miten joku voi kehua sitä, edes trollina?

      • oliskonäin

        Ellei itse kehunu itseään ja yllättäen ei ollut "huomannut" viestiä, yleensä huomaa minuuteissa uudet viestit. :D)


      • Enaiselta
        oliskonäin kirjoitti:

        Ellei itse kehunu itseään ja yllättäen ei ollut "huomannut" viestiä, yleensä huomaa minuuteissa uudet viestit. :D)

        Kehut tuli kyllä nyt


      • Voivoi

        No mutta tulipas hiljaista 🤔😄😅 ei siis olleet missipönttikseltä.


    • hmmmmmmmmm

      minua epäilyttää enemmänkin pönttiksen ja erään toisen palstavakkarin välinen viestittely. ihan kuin olisivat tuttuja...

      • Penni ajatuksistasi.


      • loook

        viestittelet muutaman vuoden täällä niin kyllä sullakin alkaa "tuttuja" olemaan.


      • Muillemaille
        loook kirjoitti:

        viestittelet muutaman vuoden täällä niin kyllä sullakin alkaa "tuttuja" olemaan.

        "ne" käsikirjoitetaan aikas äkkiä ulos, jos ei mene niin kuin pitäisi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe