"Loppujen lopuksi teimme miehen kanssa kolme lasta, läheisyydestä tai muutenkaan romantiikasta ei ollut tietoakaan. Miehen läheisyys ärsytti, mutta toisaalta asunto oli hänen, samaten auto, ja hän ne rahatkin ruokaan hommasi. Jokin miehessä ärsytti suunnattomasti. Jälkeenpäin olen miettinyt, että hän oli liian kiltti, eikä väittänyt vastaan."
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/3616347d-1afb-4f1d-ace9-070cb01d143b/
Kiltillä miehellä ei ole _mitään_ arvoa naisille. Onneksi tuossa tapauksessa katkera huuhkaja sai ansionsa mukaan ja kiltti mies on lastensa suosiossa.
Kiltti mies ei kelpaa lasten isäksi tai puolisoksi
16
378
Vastaukset
- pitkätukka-68
Kiltti ja LIIAN kiltti (eli lapatossu) ovat eri asioita.
- pitkätukka-68
Vaan eipä silti, lähtihän mun lapseni äitikin toisen mukaan jo äitiysloman puolessavälissä.
Olin lopettanut juomisen ja mennyt töihin sekä hoidin lapsia aina kun en ollut töissä.
Kuulin etten ole tarpeeksi mustasukkainen.
No äitipä sai loppuloman ajaksi seksiloman (mitä nyt piti 40h/vk vauvaa katsella, vanhempaa lastaan ei sitäkään vertaa koska tämä oli jo koulussa), ja senkin jälkeen lapsivapaata vuoroviikoin.
Ja uusi äijä on aika sairaalloisen mustasukkainen.
Sellaista on elämä. - Kaisanoasaa
pitkätukka-68 kirjoitti:
Vaan eipä silti, lähtihän mun lapseni äitikin toisen mukaan jo äitiysloman puolessavälissä.
Olin lopettanut juomisen ja mennyt töihin sekä hoidin lapsia aina kun en ollut töissä.
No äitipä sai loppuloman ajaksi seksiloman (mitä nyt piti 40h/vk vauvaa katsella, vanhempaa lastaan ei sitäkään vertaa koska tämä oli jo koulussa), ja senkin jälkeen lapsivapaata vuoroviikoin.
Sellaista on elämä.Sulla oli jännänainen kierroksessa.
- pitkätukka-68
Kaisanoasaa kirjoitti:
Sulla oli jännänainen kierroksessa.
Niin tais olla.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Sellaista on elämä.Mitäs vanha ukko menit teiniin sekaantumaan..
- pitkätukka-68
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs vanha ukko menit teiniin sekaantumaan..
Ei se ollut teini, yli kolmekymppinen hän oli kuten minäkin silloin (tai olen tietty vieläkin, mut nyt yli nelikymppinen, melkis 50).
Se teinijuttu tuli vasta muutama vuos myöhemmin. pitkätukka-68 kirjoitti:
Ei se ollut teini, yli kolmekymppinen hän oli kuten minäkin silloin (tai olen tietty vieläkin, mut nyt yli nelikymppinen, melkis 50).
Se teinijuttu tuli vasta muutama vuos myöhemmin.Mites siinä sitten kävi? Täällä on paljon teinitytöistä kiinnostuneita setämiehiä..( en minä).
- Totuus-
Naista vituttaa kun mies ei ollut väkivaltainen jännämies. Ei antanut läheisyyttä. Pillua antoi vain että sai lapset tehtyä, sama kun mies olisi pannut märkää sukkaa kun eiole tunteita-
- wanhaämmä
Eikö tuossa jutussa juurikin kerrottu, että kiltti mies kelpasi lasten isäksi ja puolisoksi.
- mklbgflrt
Ei kelvannut isäksi eikä puolisoksi kovinkaan pitkään. Ennen kaikkea kelpasi alullepanijaksi ja elättäjäksi, joksikin aikaa.
Ristiriidassa tuokin kyllä palstatotuuksien kanssa on, kun usein sanotaan että kelpaa elättäjäksi muttei alullepanijaksi. - pitkätukka-68
mklbgflrt kirjoitti:
Ei kelvannut isäksi eikä puolisoksi kovinkaan pitkään. Ennen kaikkea kelpasi alullepanijaksi ja elättäjäksi, joksikin aikaa.
Ristiriidassa tuokin kyllä palstatotuuksien kanssa on, kun usein sanotaan että kelpaa elättäjäksi muttei alullepanijaksi.Kyllähän se mies aika hyvin elättää, kun vastaa tietenkin omilla viikoilla lasten kuluista ja (kuten usein käy) maksaa vielä elatusmaksuakin naiselle. Lapsilisät ym. rahat tietenkin äidille.
- mklbgflrt
pitkätukka-68 kirjoitti:
Kyllähän se mies aika hyvin elättää, kun vastaa tietenkin omilla viikoilla lasten kuluista ja (kuten usein käy) maksaa vielä elatusmaksuakin naiselle. Lapsilisät ym. rahat tietenkin äidille.
Ristiriita tulee siis nimenomaan siitä että palstatotuuksien mukaan kiltti mies ei kelpaisi lainkaan alullepanijaksi. Elättäjäksi kelpaavudesta nyt ei ole koskaan mitään ristiriitaa ollutkaan.
- usein.nähty
mklbgflrt kirjoitti:
Ristiriita tulee siis nimenomaan siitä että palstatotuuksien mukaan kiltti mies ei kelpaisi lainkaan alullepanijaksi. Elättäjäksi kelpaavudesta nyt ei ole koskaan mitään ristiriitaa ollutkaan.
Monet laskelmoivat naiset valitsevat kiltin miehen alullepanijaksi ihan siitäkin syystä että siitä on helpompi päästä eroon ja eron jälkeenkin sellaista on helpompi käsitellä ja hyödyntää etc.
Vaikuttaa jonkun karkeran ex- miehen kirjotukselta..
Iltiksen "lukijoilta" jutut on uusi Kysy Ekiltä.."läheisyydestä...........ei ollut tietoakaan. Miehen läheisyys ärsytti..........", en nyt tuon perusteella osaa sanoa mitään fiksua mutta veikkaisin että asioista olisi joskus voinut myös keskustella. Vähän tuota olen aina ihmetellyt että on ongelma jos mies ei väitä vastaan. Jos minä miehenä sanoisin naiselle että me tarvitaan lumilinko ja hän toteaa että niin tarvitaan niin en minä nyt näe siinä isoa ongelmaa.
Minulle ehkä eniten ajatuksia herätti teksti "Ehkä rakkaus onkin tätä?" Onko ne odotukset kuitenkin parisuhteeseen jo niin kovat että sitä rakkautta ei enää tunnisteta eikä sille anneta mahdollisuutta kehittyä vaan rakkauden on jo ensi treffeillä liikahdettava kuin hauki rannasta.- pitkätukka-68
Juliet Jonesin Sydämellä oli toisinaan aika mustaa huumoria. Kuunnelkaapas ihan tekstejä vaikkei musiikki uppoaiskaan:
https://www.youtube.com/watch?v=C5T9V7uvb2I
(Tätäkö rakkaus on)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli572454Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121505Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211203- 1021166
- 83947
Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12947Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h121927Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20906Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22890Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56851