Kuka maksaa lakikulut?

Jtklaki

Mielenkiintoista dataa löytyy asiakastiedosta. Palosaarten lakimiehen entisen Keskustan puoluesihteerin firman JTK-Law liikevaihto ennen Kittilän kuvioita muutama kymmenen tuhatta vuodessa. Nyt viimevuosina 150 tuhannen paikkeilla. Mielenkiintoista olisi tietää onko osa on suhmuroitu kunnan ja resortin piikkiin...

25

3846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leevileviltä

Ilmeisesti hän on vain sukua. Jarmo Korhonen on entinen puoluesihteeri.

• voikoollamahd

Heillä on kimpassa Velipoika Oy niminen firma S-joella

• KehittyväSuomi

Kyllä se on sama Jari Korhonen. Palosaarten ja Keskustan luottomies.

• leevileviltä

Eipä taida olla.

SK
        Kotimaa 26.2.2018 18:30
        Eeva-Liisa Hynynen

"Lakimies Jari Korhosella pitää kiirettä Kittilässä: edustaa yhtä aikaa kunnan etua ja sitä vastaan toimineita"

"Jarmo Korhonen (s. 1965 Joensuu) on suomalainen poliitikko. Hän oli Suomen Keskustan puoluesihteeri vuosina 2006–2010."

• etteitotuusunohtuisi

Jari Korhonen ja keskustan entinen puoluesihteeri Jarmo Korhonen ovat ilmeisesti kaksosia. Jari Korhonen oli alkujaan P Palosaaren juristi, joka toimi hänen lainopillisena neuvonantajana Könkään kaatopaikkajutussa. Ilmeisesti tohtori Tornberg totesi Korhosen niin nohevaksi juristiksi, että palkkasi hänet tekemään kunnan piikkiin tutkintapyyntöä L Kurulasta ja J Kankaasta. Ei siinä Keskustapuolue ollut toimeksiantajana missään vaiheessa.

• Sukututkija

Jari Korhonen ja Jarmo Korhonen ovat veljeksiä. Heillä on Velipoika Oy-niminen yritys, jossa on kolmaskin Korhonen. Kittilän Korhosesta on vähän kuvia, mutta kyllä muistini mukaan kepun ent. puoluesihteerin kanssa samaa näköä.

• pohjanpoika5

Terveisiä täältä Pohjanmaalta, Jari ja Jarmo Korhonen ovat veljeksiä, samanlaisia korkkiruuveja kumpakin...

• Aikkuliini

Kannattaa tutkia!

• Kirjanpitoselväksi

Kunnanhallitukselle annetussa selvityksessä asianajajamenoista ei mainittu Korhosen firmaa, mutta onko konsultointi-, asiantuntija- tai muut hallintokulut ym. katsottu läpi.

• Kiertotiepoikki

Ilmeisesti kunnan yhtiöiden kautta pyörittää toimintaa. PPkin voi maksaa osan, jotta saa tahtonsa läpi. Näin kuntalaisia hämätään. Kustannuksethan tulevat yhtiöiden kautta kunnalle.

• Kovamieson

Kova mies. Pystyis olla syyttäjänä ja puolustajana

• Vapaaehtoistyötäkö

Jos Korhonen ei vielä ole laskuttanut kuntaa, tuleeko laskuttamaan, kun soppa on selvitetty. Tuskinpa on ilmaiseksi tehnyt.

• IsoA1955

Tilaukset ja tilaaja(-at) Korhosen palveluksille täytyy olla tiedossa. Ja tilauksista asianomaiset päätökset tai tilaalalla(-lla) on oltava oikikeudet tilauksien tekoon. Jos näin ei ole niin tilaaja(-t) kaivelevat omaa lompuukia.

• Uskosvain

Mitäs A sanoo kun taitaa olla että Pohjanmaan kristillisellä tai muilla arvoilla halutaan vaan auttaa!!!
      Tehdään vapaaehtoistyötä Kittilän kunnalle koska media on kohdellut kuntaa väärin. Ihan totta, ei kai me muuten tehdä yli tuhat sivuista juttua......

• IsoA1955

Ei siinä mitään jos ei laskuteta. Laskuahan ei makseta, ainakaan kunnan rahoilla, jos tilausta ei löydy. Eikä tällöin synny veronmaksajalle kuluakaan. Aatteenpalosta ja talkoohengessä saa hommia tehdä miten paljon haluaa.

Toki virka- ja luottamushenkilöt vastaavat viimekädessä tekemistään päätöksistä. Olisin varovainen jos kovin suuressa aatteenpalossa vinkkejä annetaan. Huonoista päätöksistä saattaa joutua lainoikeudelliseen vastuuseen. Kuten Kittilässä on nyt käymässä.

Oma aatteeni ei horju, oikeus voittaa jos sille annetut näytöt riittävät.

• kylläjoutavat

kuntalaiset saavat maksaa niin ko ennenki

• Seonjämptiniin

Kittilän veronmaksajille on tullut ja nähtävästi tulee kohtuuttomia maksamisia kunnanvaltuuston, -hallituksen ja kolmen vs. kunnanjohtajan ansiosta. Kun asioita ei osata tehdä oikein, pitäisi jäädä sivuun. Ja kun ei jäädä sivuun, pitää päätöksentekijöiden kantaa = maksaa väärien päätöstensä kustannukset. Eivät äänestäjät valinneet heitä tekemään laittomia päätöksiä, eikä vs:iä valittu tekemään laittomia esityksiä ja päätöksiä.

• uloshakuun

Juurikin näin, ulosottomiehiä olisi hyvä palkata lisää.

• Taismennäpiikkiin

Missä mallissa on Eilavaaran laskut? Eikä ne mennyt maksuun vaikka tilaajaa ei ollut kunnan puolesta?

• maksoimitämaksoi

Eikös Päivikki luvannut jo 4 vuotta sitten maksaa kaikki Annan potkuista tulevat kulut ???

• Korotkans

Onko mustaa valkoisella?

• voikoollamahd

Eipä taida enää muistaa moista. Alkaa bisnekset meneen tappiolle kohta.

• Kuhamietin

Miksi menisi miinukselle? Tulevaa tilinpäätös tietoa, ai ai.

Turisti ulkomailta ei heti kiinnostu! Ei.Suomessa on toinen juttu. Marginaali kiinnostuu ja sanoo ei. Sillä on kannattajansa, ja ajatus leviää. Se ei tappiota tee, Jos raha kiinnostuu negatiivisesta uutisoinnista ja kokee sen riskinä. Maine riskinä!

Se voisi viedä koko aluetta alas?

• Kellokuuluukauas

Maine on tärkeä. Kyllä tietyt tahot ovat itse tehneet kaikkensa maineensa pilaamiseksi. Se on rahoittajille herkkä aihe. Nyt ollaan tarkkoja mielikuvista, kuka haluaa rahoittaa Leviä, josta koko Kittlän hallinnon sotku lähti liikkeelle. Rahoitettavia talvimatkailukeskuksia löytyy muualtakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe