Thai nainen vaatii tuloja

RumaMiesToteaa

Ne jotka täällä höpisee ätmeille ja rumille miehille, että ota thaimaalainen nainen, niin eipä sitä niin vaan oteta.
Jos olet tuloton tai pienituloinen, niin haaveet Thai naisesta tyssäävät siihen.
Thaimaan konsulaatissa kysellään miehen tuloja, jos ei ole riittävät tulot, niin toiveet Thai vaimosta saa unohtaa.
Eikä riitä työttömän työmarkkinatuki, vaan suuremmat tulot täytyy olla.
Koska katsotaan, että miehen tulee pystyä elättämään Thai vaimo.

Suomalaisen naisen kohdalla ei ole tuollaista sääntöä, jos Suomi nainen ottaa Thai miehen, niin naisella ei tarvitse olla minkäänlaisia tuloja.
Tosin eivät suomu naiset thaimiehiä otakaan, vaan Suomi mies ottaa ja siksi tuo sääntö on, ettei ihan joka mies Thai naista saisikaan.

Jos tulot riittävät saamaan Thai naisen, niin seuraava vastustaja onkin Suomen viranomaiset, jotka kaikin tavoin pyrkivät tekemään, ettei Suomi mies saa Thai vaimoaan Suomeen.
Viranomaiset pyrkivät kaikin tavoin estämään maahanmuuton Aasiasta Suomeen, mutta edistävät vastaavasti maahanmuuttoa Lähi-idästä ja varsinkin miesvaltaista maahanmuuttoa.
Onko tuo maahanmuutto suunnattu Suomi kurppia ajatellen, taitaa olla.

26

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realiteettiä

Hyvät tulot tekevät elämän mahdolliseksi , tuonhan jo nainenkin ymmärtää ja katsoo kosijan lompakkoon jos julkisuutta ei ole vaihtoehtona . Etusivujen lööpit riittävät kotimaan pimatsuille .

• Thaitaivas

Eivät kaikki ätmit ole työttömiä ja kyvytttömiä. Mulla thai auttoi ottamaan niskasta kiinni ja rohkaisi opiskelemaan työllistävän ammatin. Sain hänet Suomeen, sillä kun oli jo siellä päässä aloittanut tekemään etänä muutamia kursseja ja ilmaisi olevansa tulossa muuksikin kuin vain kotirouvaksi.

Heille riitti mun kohdalla se tieto, että on työpaikka, luottotiedot kunnossa (kortti) ja että en ole tuomassa kotiin jäävää vaimoketta.

• Mitä nyt oon puhunu tosi kauniin taiwanilaisen lotus kukan kanssa niin...

Se sano että se tykkää sinisistä silmistä ja isoista miehistä.

Hän haluaa että mies kosiskelee häntä illallisilla ja lahjoilla.

Suomessa ei opi romantiikkaa ja kosiskelua koska suomalainen nainen antaa pesää heti..

• 5ilukytjqekwywr

Ätminkäinen helposti lankeaa, kohta kun vielä alat makselemaan puhelin- ym. laskuja. Ja jännyyttä tuo kuka siellä sitten oikeasti sulle kirjoittelee.

• 5ilukytjqekwywr kirjoitti:

Ätminkäinen helposti lankeaa, kohta kun vielä alat makselemaan puhelin- ym. laskuja. Ja jännyyttä tuo kuka siellä sitten oikeasti sulle kirjoittelee.

Tiiän että on aito nainen kun mie hänet tapasin muissa merkeissä.. :D

• uskookentahtoo
        KonnaKettu kirjoitti:

Tiiän että on aito nainen kun mie hänet tapasin muissa merkeissä.. :D

Sen ois vielä joku voinut uskoa että netti"treffailet", ei kait tuontivaimojakaan paketissa peräkammariin asti kanneta.

• uskookentahtoo kirjoitti:

Sen ois vielä joku voinut uskoa että netti"treffailet", ei kait tuontivaimojakaan paketissa peräkammariin asti kanneta.

Ei me kaikki olla niin rikkaista perheistä että ois johonki peräkammariin varaa.. :D

• ätmelsson
        uskookentahtoo kirjoitti:

käyvät suomessa ihan Lapissakin asti marjastamassa ja sienestämässä. Oliskohan konna ollut eräoppaana tai marjanpoimijan apupoikana

• ätmelsson kirjoitti:

käyvät suomessa ihan Lapissakin asti marjastamassa ja sienestämässä. Oliskohan konna ollut eräoppaana tai marjanpoimijan apupoikana

Eräoppaana oon ollu..

Ulkkis vosut ahdistelee eräoppaita jatkuvasti. :D

Naisilla se käytös muuttuu kun kukaan tuttu ei ole näkemässä.

• ätmelsson
        KonnaKettu kirjoitti:

Eräoppaana oon ollu..

Ulkkis vosut ahdistelee eräoppaita jatkuvasti. :D

Naisilla se käytös muuttuu kun kukaan tuttu ei ole näkemässä.

miehenä ajattelen, että jos vaikka tekisin Japanin matkan niin reissun kohokohta olisi, kun saisi kokeilla japanilaista pillua. samanlain naisillakin ajatukset metrin korkeudessa, varsinkin reissussa.

oletko kokeillut aasialaista hilloviivaa?

• Kummanvaa

Jep. Thai naiset on siveyden sipuleita kaikki. Kuinka pihalla sä oikein olet?

• ätmelsson kirjoitti:

miehenä ajattelen, että jos vaikka tekisin Japanin matkan niin reissun kohokohta olisi, kun saisi kokeilla japanilaista pillua. samanlain naisillakin ajatukset metrin korkeudessa, varsinkin reissussa.

oletko kokeillut aasialaista hilloviivaa?

Olishan se ihan mukavaa saaha vähän japanilaista pimpsaaki. :D

Olen kokeillu ja hyvää oli. :D

• sitäeilasketa
        KonnaKettu kirjoitti:

Olishan se ihan mukavaa saaha vähän japanilaista pimpsaaki. :D

Olen kokeillu ja hyvää oli. :D

Nettikuville/-videoille runkkailua ei lasketa :D

• sitäeilasketa kirjoitti:

Nettikuville/-videoille runkkailua ei lasketa :D

Hyvä tietää. :D

• kaikenlaisiaonkyllä

Juu tuon takia ei tuontithaikkujakaan Suomessa ollenkaan ole. Mutta kyllä viisumia hakiessaan on aivan normaalia että kysellään resursseja ja motiiveja, eikä se että haluaa jonkun äijän tuontivaimoksi pelkästään riitä.

Sitten täällä päässä kyllä on sellaisiakin pareja jossa ukko on työtön juoppo ja tuontivaimo pitää taloutta pystyssä tekemällä jotain alipalkattua hommaa.

• mazy

No miksi pitäskään ottaa thai ukkoa, kun suomessakin riittää hyviä ukkoja otettavaksi? Ja onhan tässä ympärillä pohjoismaita missä on meidän kaltaisia ihmisiä. Norja, Ruotsi, Viro ja vaikka Venäjä!😃

• mazy

Kyllä mä noista maista lähtisin miestä metsästämään, jos suomesta ei löytyis ja jos löytyä pitäis..ihan vaan jos tarttis. En mä mihkään thaimaaseen tai afrikkaan lähtis miestä kattelee.

• Naisasialooser11

Eivät noiden maiden miehet kelpuua suomalaista naista koska suomalainen nainen on ruma verrattuna heidän omiin naisiinsa.

• mazy
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Eivät noiden maiden miehet kelpuua suomalaista naista koska suomalainen nainen on ruma verrattuna heidän omiin naisiinsa.

Ompa hyvä sitten, että olen visusti varattu. Koittas yksinäiset ajat muuten. 😭

• Sehän nyt on selvä..Eikait sitä päivärahalla elä/ luoda kauniille Thaikku morsiammelle kunnollisia puitteita kivaan elämään. Sehän on sitten se ja sama vaikka pysyy kotimaassaan, jos vaihtoehto on, et päätyy Suomessa veneen alle asumaan.
      Mun mielestä rahattomat nyt ei naista tarvitsekkaan..Siitä lähdetään, että ensin perusasiat kuntoon ja vasta sitten voi kuvitella, että ihmisellä on mitään eväitä parisuhteeseen.

• psykot

Mun mielestä itserakkaat kusipäät vois tumputella vain itsensä kanssa.

• 978l67kywj4786le7kwy

Se vaan etteivät ne tuontivaimot kovinkaan kauneimmasta päästä yleensä ole. Jos palstalla jotkut haukkuvat keski-ikäisiä yhäreitä niin thaikuissa heillä on oikeasti paljon huonompi arvo paikallisille.

• JossainMuualla

Jälleen on ollut lukutaidossa toivomisen varaa.

Premisseinä ukrainalaisen tai thaimaalaisen rouvan hankkimiselle ovat olleet:

-Täysjärkisyys
      -Hyvä taloudellinen tilanne

Voihan sitä vikaa olla ensimmäisessäkin kohdassa.

• eiooälyäeikärahaa

Juu eihän alkoholisoituneet, yksinkertaiset "vanhat pojat" ollenkaan thaikuista raijaa tuontivaimoja.

• Raha-on-kemia

Suomi nainen kyselee ensiksi tuloja ja jos tulot on hyvät niin mies pääsee treffeille. Jos on työtön niin mies ei pääse treffeille.

• Raha-on-kemia

Työtön suomalainen nainen ei edes kelpuuta työtöntä suomalaista miestä. Pari tonnia pitää vähintään tienata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe