Onko pituudella naiset merkitystä? T. 172 cm.
Onko miehen pituudella väliä naisille?
29
623
Vastaukset
On.
- kaikkionsuhteellista
Pituuttakin oleellisempi asia on se, että paljonko painat? Jos painat pohjaan asti ja vielä jää ylikin, olet riittävän pitkä :D
- Tämä-selvä
Naiset ei ajattele noin. Nainen voi painaa 115 kg , sitä ei haittaa eikä nainen kelpuuta 105 kg miestä.
- pitkätukka-68
Tämä-selvä kirjoitti:
Naiset ei ajattele noin. Nainen voi painaa 115 kg , sitä ei haittaa eikä nainen kelpuuta 105 kg miestä.
Minen ole koskaan ollut lähelläkään sataa kiloa. 60kg:nä sain enemmän pesää, olin toki nuorempikin silloin.
- dissipönttisterffit
Sääliksi käy dissiä kun pönttikselle ei pituus riittänyt korkeussuunnassa vaikka olit päätä pitempi ku pönttis. Sanoi kai silti kuitenkin että ystäviä voidaan olla.
kyllä on pitää olla vähintään 180cm jos olet alle 180cm niin sun kannattais vaan ryhtyä naiseks ja laittaa meikkiä naamaan
- mazy
Sitten kun tulleen röyhistää ja varvistaa, kun toi tyyppi sun profiilikuvassa niin tuntee ittensä isoksi. xD
- Kaskassss
Mitä pitempi puu sitä heikompi oksa.
Pohjaan pitää yltää.
- flowersreally
Ai kun kaks sekuntia kurottaa?
- pitkätukka-68
Itse olen seurustellut kolmen n. 180cm naisen kanssa. Voipi olla etteivät he olisi kelpuuttaneet mitään 170cm hukkapätkää.
- Nytenvaihda
On, jos meinaa julkisilla paikoilla näyttäytyä yhdessä. Ja kun tietää että pituutta on pyöristelty...ylöspäin.
Seksi ei ole kivaa tosi lyhyen kanssa, enkä lyhyestä saa miehekästä mielikuvaa. Varsinkin jos on vielä kovin laiha.
Ennen tapailin epävarmaa lyhyttä miestä, se oli tuskaa, en ollut missään hyvä ja hän kiusasi miten ehti. Nyt mulla on 185 cm itseäni 12 vuotta nuorempi itsevarma mies. Tunnen jatkuvasti olevani arvokas ja haluttu. Hän ei haluaisi päivääkään olla erossa ja haluaisi kaiken jakaa somessa. Eilenkin hän tupsahti pihaani ja vaihtoi talvirenkaat. Eksä ei olisi ikinä viitsinyt. Piti vain hotellina. Toisten luonne on vaan avulias ja ystävällinen, pyyteettömästi.- totuuson
"Seksi ei ole kivaa tosi lyhyen kanssa,"
Näin se on, lyhyt nainen ei ole seksuaalisesti kiinnostava eikä kiihottava, säärillä pitää olla pituutta.
Pitkiä miehiä ei seksi kiinnosta jos lyhyen naisen kanssa seukkaavat tai sitten hoitavat seksin muualla. Ei ole eka eikä toinenkaan kerta kun vieraissa käydään, vakikumppani kun tekee kaikkensa suhteen eteen niin pitää sillekin jotain antaa että pysyy tyytyväisenä. - Ennytvaihda
KonnaKettu kirjoitti:
Se haluaa pillua ja sen takia se ne renkaat vaihto..
:D😋 mitä sellasella miehellä tekee jolla ei ole haluja.
- mazy
Tuhannen kerran sama kysymys. :)
Jos vastaat 191 cm miehen naisena , että ei ole väliä, kukaan ei usko. Mutta jos vastaat 168 cm miehen naisena, kaikki vaikenee ja oletetaan, että nyt se tykkää miehestä enemmän miehen kuin pituuden takia. Miksi?- hmmmmmmmmm
Siksi koska naiset universaalisti palvovat pituutta. 191cm on aika yleinen unelmapituus miehelle, kun taas 168cm pituutta suosivia naisia ei ole käytännössä ollenkaan.
Sinunkin palstajutuista näkee kuinka ylpeä olet kun "sait pitkän miehen". - mazy
hmmmmmmmmm kirjoitti:
Siksi koska naiset universaalisti palvovat pituutta. 191cm on aika yleinen unelmapituus miehelle, kun taas 168cm pituutta suosivia naisia ei ole käytännössä ollenkaan.
Sinunkin palstajutuista näkee kuinka ylpeä olet kun "sait pitkän miehen".Jaa, mä olin yhtä ylpeä silloin kun olin lääpälläni siihin 168 cm tyyppiin. En mä miettinyt sen pituutta, vaan sitä miten sen saisi tykkäämään minusta.
- mazy
mazy kirjoitti:
Jaa, mä olin yhtä ylpeä silloin kun olin lääpälläni siihin 168 cm tyyppiin. En mä miettinyt sen pituutta, vaan sitä miten sen saisi tykkäämään minusta.
Se ylpeys tulee siitä, että on mielestään löytänyt hyvän tyypin. Ei pituudesta. Jos sä tykkäät jostain ihmisestä, niin et sä sen pituutta mieti noin fanaattisesti.
Se on ihan sivuseikka pituus sillloin. - Mieluumminvähänlyhyempi
hmmmmmmmmm kirjoitti:
Sinunkin palstajutuista näkee kuinka ylpeä olet kun "sait pitkän miehen"."Siksi koska naiset universaalisti palvovat pituutta. 191cm on aika yleinen unelmapituus miehelle, kun taas 168cm pituutta suosivia naisia ei ole käytännössä ollenkaan."
Ei kaikki. Minä en ole koskaan viehättynyt kovin pitkistä, koska he ovat sitten muutenkin isoja - on isot kengät, usein vaikuttavat rotevilta... ja itse en tykkää sellaisesta. Ihanteeni on joku 175-senttinen mies, jolla on sirot kädet ja sirot jalat, vartaloltaan hoikka ja urheilullinen. Mutta vaikka tuo on ihanne, voisin seurustella itseäni hiukan lyhyemmänkin kanssa (olen itse 168cm). Mieluummin suunnilleen itseni mittainen kuin tosi pitkä! Esim. minusta suuteleminen on epämiellyttävää, jos joutuu kurottelemaan kauheasti ylöspäin. Ja muutenkaan en vaan viehäty tosi pitkistä. No, tuskin nyt jättäisin pelkän pituuden takia kiinnostavaa miestäkään väliin, siis jos mies olisi muuten juuri sopiva, mutta enpä jättäisi tosiaan sen lyhyydenkään takia. Ja kun ihanteesta puhuttiin, niin minun ihanteeni tosiaan ei ole mahdollisimman pitkä mies.
- pitkätukka-68
Entä paljonko on korkeus?
- arfsfsdf
Oletko vastuussa pituudestasi?
Sitähän mäki., eli keskity pitämään sut terveenä ja vetreenä. Niistä olet vastuussa ja ne ovat sellaisia muutettavissa olevia telkjöitä, joiden avulla voit säädellä elämänlaatuasi. - Quumis82
On. Juuri siksi esim.Juha Mieto, Matti Vanhanen, Eero Heinäluoma jne ovat kuuminta hottia meidän naisten keskuudessa. Kaikki yli 190! Ja hoikkia! Mulle riittää pelkkä pituus. Tykkään myös joskus vähän rodemmasta, oon haaveillut myös Mikko Kivisestä!
- Haloo-
Onpa sumea logiikka? Joku Peter Franzen on aika lyhyt mies mutta sata kertaa haluttavampi kuin noi sun vaihtoehdot. Makunsa kullakin...
Haloo- kirjoitti:
Onpa sumea logiikka? Joku Peter Franzen on aika lyhyt mies mutta sata kertaa haluttavampi kuin noi sun vaihtoehdot. Makunsa kullakin...
Oletko ehkä saanut pakit Juha Miedolta?
- Sentitmuualla
Tosi universaali. Esim. Venäjällä yleistä että nainen on pidempi. Muut arvot tärkeämpiä. Tai koko esim. Kauko-Itä. Tosin siellä 172 mies on jo pitkä ja populaa hieman enemmän 191 kuulostaa Cosmopolitanin gallupilta. Watch and learn. Hohhoijaa.
- Rudel
Onhan sillä,esim. Naisten kirjeenvaihto ilmoitukset alkavat sanoilla: Hei sinä tumma ja Pitkä..
- Micajns
Niin junttilassa. Käy vaikka russiancupidissa. Naiset etsii täällä aina raamikasta ja jännää. Sekään ei loppupelissä riitä jos on liian pieni slerba jne. Toi sitten paljastuu myöhemmin että sillä on merkitystä. Ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121790En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331178SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2201142Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931069Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36875- 43822
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6811Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9772+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235746