Vanhempi herrasmies kuvaa arkeaan Thaimaassa

Siam

17

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EihänSeKäyttämälläKulu

      Jollei se että on muutaman tuhannen äijän liukkailla häiritse, tai että on pyörityksessä jatkuvasti monia samanlaisia kuluneita ukkoja.

      • fökldlg

        Ei se käyttämällä kulu on suomalaisen naisen motto. Noilla tytöillä on sentään hetken aikaa nuoruus ja kauneus tallella, toisin kuin palstalle kirjoittelevilla tantoilla.


      • Naisasialooser11

        Totta, sitähän suomalainen lutka aina hokee etä ei se reikä käytössä kulu, mielenkiintoista että tuhannen miehen liukkaat ovat vastenmielisiä kun kyseessä on nuorempi ja kauniimpi thainainen.

        Ja onko merkitystä onko kymmenen vai tuhannen miehen liukkailla kun nainen on jokatapauksessa käytetty?


      • mennyttäseonjo
        fökldlg kirjoitti:

        Ei se käyttämällä kulu on suomalaisen naisen motto. Noilla tytöillä on sentään hetken aikaa nuoruus ja kauneus tallella, toisin kuin palstalle kirjoittelevilla tantoilla.

        Kyllä ne baari"tytöt" usein ovat lähempänä tai ylikin kolmekymppisiä. Siinä on nuoruus jäänyt jo pari tuhatta ukkoa sitten kun ätminkäinen pääsee liukkaille.


      • RonttostaJaettuKyl

        Suomalainen etelässä lomaileva tusinanaama ehtii jakaa ronttostaan viikon reissulla monelle tyytyväiselle miehelle. Siitä todisteena FB-profiilit. Herraseuraa valmiina seuraavalle Turkireissul.


    • oksettaa

      kun kotimaassa ei huoli nuori eikä kurttunaama niin silloin täytyy ostaa rahalla likasia huoria hyi v...u

      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan rutinaa. Samanlainen likainen huora se suomalainenkin nainen on. Mies saa pikkurahalla hyvää seksiä nuorilta naisilta, mutta mistäs saataisi seksiä vanhalle kurttunaamaiselle naiselle.


      • Kaunis.nainen

        Katkeran lerpan säälittävää rutinaa, eikä ole mitään kurttunaama naisia. Nuoria ja komeita kolleja riittää pilvin pimein ja, mitä se sinua huolettaa kenenkään saaminen, kun itse et saa edes kassialmalta. Kyllä biologian lait ovat armottomat papparaisia kohtaan.


      • kivapaikka

        Eihän ne likaisia ollut kun uivat koko ajan.

        Näitti olevan kuvattu The Base Condon uima-altaalla Pattayalla.


    • wanhaämmä

      Olipa sillä vanhemmalla herrasmiehellä paksu turkki O_o

    • voi_itku

      Vanhempi herrasmies? ?? ???

      Pikkutyttöjä hyväksikäyttämällä herrasmieheksi?

    • NuortaTiukkaaVeryYoung

      Ihania naisia. Vievät suomiakkoja kuusnolla

    • Mites kirjeenvaihto?

    • Eläkesuunnitelma25

      HUH, maanpäällinen paratiisi. Naiset yli 30v ja vartalot kuin 16vuotiaalla. Naminami.

      Eläkkeellä tuonne!

      • pakkaajo

        Yksi mulkku vähemmän ... jee


    • Herrasmies52

      Thaimaassa suurin osa "baaritytöistä" on yli 30.

      Mutta onneksi itse löydän yhä aina parikymppisiä tyttöjä, koska jaksan kiertää baareja kunnes se kunnollinen nuori tyttö löytyy.

    • JosTietää

      Thaimaan naapurimaista löytyy nuorempaakin kun tietää paikat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe