Tsatsikia tein..

Tai jotain sinne päin..kurkun itketin ja kaikkea..😄

Miten teillä männöö perjantai?

Mulla on kaks olutta ja telkkari auki..

70

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipilä kyykkyyn! 🤣

• Voisiko joku muuten kertoa mikä on villakoiran ydin?

Noin niiku kirjaimellisesti ja vaikka etymologisesti..

• Ylitöitö paiskien mene tässä Perjantai ilta.

Aina välillä kerkiää töiden lomassa palstaa kurkkaamaan ja jotain chattaamaan.

• Jaa...jaa.. vaan saapahan ylityöliksaa.

Suomi Natoon!

😊

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaa...jaa.. vaan saapahan ylityöliksaa.

Suomi Natoon!

😊

No sitäpä tässä juuri kerätään.

• hullu_ukko kirjoitti:

No sitäpä tässä juuri kerätään.

Ja samalla voi tänne turista...

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun oma hullu ukko kattelee netistä...fucking formulaa..😡

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä tässä tosissaan töitäkin tehdään samalla.

• hullu_ukko kirjoitti:

Kyllä tässä tosissaan töitäkin tehdään samalla.

Mitä muka..?

Samaan aikaan tallot viinirypäleitä tynnyrissä ja oot luuri kädessä..

Ei mun mielikuvitus muuhun taivu...

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitä muka..?

Samaan aikaan tallot viinirypäleitä tynnyrissä ja oot luuri kädessä..

Ei mun mielikuvitus muuhun taivu...

Puhelinmyyntiä ja välillä tulee taukoja kurkata palstalle tai sitten vilkasee ihan puhelimen hälyttäessä

• hullu_ukko kirjoitti:

Puhelinmyyntiä ja välillä tulee taukoja kurkata palstalle tai sitten vilkasee ihan puhelimen hälyttäessä

Miten kestät?

Mä yritän olla puh.myyjille kohtelias, tosin hyvinhyvin harvoin kukaan soittaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Miten kestät?

Mä yritän olla puh.myyjille kohtelias, tosin hyvinhyvin harvoin kukaan soittaa..

Kestän, kun tää on vaan mun laji ja olen senverran outo, että tykkään tästä työstä. Ja tää palstailu on sellainen paineenpurkuventiili, jos vaikka kohdalle sattuu tosi töykeä asiakas.

Täällä on muitakin kollegoja jotka tuntevat tämän työn omakseen jotkun on olleet tässä työssä jo parikymmentä vuotta.

Nyt alkaa kello tulla senverran paljon, että ei parane enää soitella tai ihmiset alkaa käydä kuumina joten suuntailen kotiinpäin.

Ehkä piipahdan palstalla vielä iltamyöhällä.

• hullu_ukko kirjoitti:

Kestän, kun tää on vaan mun laji ja olen senverran outo, että tykkään tästä työstä. Ja tää palstailu on sellainen paineenpurkuventiili, jos vaikka kohdalle sattuu tosi töykeä asiakas.

Täällä on muitakin kollegoja jotka tuntevat tämän työn omakseen jotkun on olleet tässä työssä jo parikymmentä vuotta.

Nyt alkaa kello tulla senverran paljon, että ei parane enää soitella tai ihmiset alkaa käydä kuumina joten suuntailen kotiinpäin.

Ehkä piipahdan palstalla vielä iltamyöhällä.

Eikös tuota hommaa voi kotona tehdä?

• hullu_ukko
        Wwuwuw kirjoitti:

Eikös tuota hommaa voi kotona tehdä?

Nykyinen työnantaja suhtautuu siihen nihkeästi.

• Pitää tässä miettiä miten paljon huomenna on töitä. Pitäisi kirjoittaa yhtä ryhmätyötä yliopiston puolelta, mutta toisaalta auttaa faijaa monessa hommassa mm. talven leivinuunin polttopuitten kasaamisessa ja lehtien laikaisussa omakotitalon pihalta. Toisaalta harmittaa se, että ulkohommiin menee parasta energiaa, jonka voisi käyttää opiskeluun. Jos saisin valita niin en pinoaisi mitään polttopuita ja lakaisisi kadulla sekä puutarhassa lehtiä, mutta pakko on auttaa faijaa.

• Joo..

Kuka se täällä sanoikaan..oliko Floweri, että sana "pitäisi" voisi poistaa sanavarastosta.. tjsp..

Että ei pidä liikaa ressatakaan..

• Haravointia on täälläkin, mutta pidän siitä. Mikä ryhmätyön aihe on?

• Mariaaaaa kirjoitti:

Haravointia on täälläkin, mutta pidän siitä. Mikä ryhmätyön aihe on?

Kauppatieteen yhden luennon luentopäiväkirja bloki. Siihen lupasin kirjoittaa tältä viikolta toiselta luentokerralta tekstin. Ensimmäiseltä kerralta kirjoitin jo. Sitten neljäs luento ensitorstaina on taas minun vuoroni. Sitten paikaillen vain ilmeisesti kolmen muun tiimissäni olevan luentopäiväkirja tekstejä, jos koen niissä puutteellisuuksia. Tentissä saa olla tenttikirjakin mukana ja kaikki muistiinpanot. Ainoastaan kaverille soittelu yms. ei ole sallittu vaan tentti pitää tehdä yksin ja sähköisesti. Nykyaikana taitaa yo-kirjoitukset ja tentit olla sähköisiä digitaalisesti?

Sinullapa on nätit kasvot nickisi kuvassa! :)

• Wwuwuw kirjoitti:

Joo..

Kuka se täällä sanoikaan..oliko Floweri, että sana "pitäisi" voisi poistaa sanavarastosta.. tjsp..

Että ei pidä liikaa ressatakaan..

Wwuwuw: "Että ei pidä liikaa ressatakaan.."

Tässä maailmassa pitää välillä nähdä vaivaa ja stressata, sillä muuten ei valmista saan. Nyt minulla on herätys aamulla kello 8. 8.30 aloitan kirjoittelemaan tekstiä ja lopetan kello 11, jolloin olen luvannut isälleni olla avuksi. Sitten kello 18 illalla viimeistään lopetan pimeän tultua niitten lehtien lakaisemisen.

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Wwuwuw: "Että ei pidä liikaa ressatakaan.."

Tässä maailmassa pitää välillä nähdä vaivaa ja stressata, sillä muuten ei valmista saan. Nyt minulla on herätys aamulla kello 8. 8.30 aloitan kirjoittelemaan tekstiä ja lopetan kello 11, jolloin olen luvannut isälleni olla avuksi. Sitten kello 18 illalla viimeistään lopetan pimeän tultua niitten lehtien lakaisemisen.

"Tässä maailmassa pitää välillä nähdä vaivaa ja stressata, sillä muuten ei valmista saan"

Sori, mutta ethän säkään ole valmistunut, ukkosein..ikuinen opiskelija..

Eikä elämästä valmistu,

joten mitäs siinä turhaan huidotte? 😊

• Wwuwuw kirjoitti:

"Tässä maailmassa pitää välillä nähdä vaivaa ja stressata, sillä muuten ei valmista saan"

Sori, mutta ethän säkään ole valmistunut, ukkosein..ikuinen opiskelija..

Eikä elämästä valmistu,

joten mitäs siinä turhaan huidotte? 😊

"Sori, mutta ethän säkään ole valmistunut, ukkosein..ikuinen opiskelija.."

Ehkä minä olen tajunnut, että tämä viimeinen pakollinen tutkintoon vaadittava sivuainekurssi on suoritettava, jotta joskus valmistuisin. Lisäksi tähtään kirjailijaksi ja siihen on myös panostettava, sillä muuten minusta ei tule koskaan kirjailijaa. Pikkuserkulleni Hollywoodin joku filmintekijäporukka on maksanut kuusinumeroisen summan hänen kirjansa elokuvaoikeuksista. Minullekin kelpaa jotain Hollywoodista kuusinumeroinen summa. Kyllä minä ilmeisesti valmistun, sillä tämän luennon jälkeen tutkinto lähinnä vaatisi kaksi pakollista pääaineen syventävien kurssi ja pro gradu-tulkielman minulta.

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

"Sori, mutta ethän säkään ole valmistunut, ukkosein..ikuinen opiskelija.."

Ehkä minä olen tajunnut, että tämä viimeinen pakollinen tutkintoon vaadittava sivuainekurssi on suoritettava, jotta joskus valmistuisin. Lisäksi tähtään kirjailijaksi ja siihen on myös panostettava, sillä muuten minusta ei tule koskaan kirjailijaa. Pikkuserkulleni Hollywoodin joku filmintekijäporukka on maksanut kuusinumeroisen summan hänen kirjansa elokuvaoikeuksista. Minullekin kelpaa jotain Hollywoodista kuusinumeroinen summa. Kyllä minä ilmeisesti valmistun, sillä tämän luennon jälkeen tutkinto lähinnä vaatisi kaksi pakollista pääaineen syventävien kurssi ja pro gradu-tulkielman minulta.

Onnea sulle..

Mitä sitten päätätkin..😊

• trolli

Minkä kanssa sä sitä tsatsikia syöt? Mä en muuten oikein tykkää tsatsikista jos sinne sitä turetta minttua on kovasti joukkoon silputtu. Mä jätän itse sen kokonaan pois välisten, ei mitenkään tarpeellinen kermajukurtissa... siis venäläiseen jukurttiin mä sitä teen, useimmiten!
      Grillilihan ja salaatin kanssa... tai chorizon makkaran ja lisukkeiden kanssa... hyväää!

• Kuivattua minttua oli vain..

No eilen söin kaupasta ostettua tsatsikia bataattiranskalaisten kanssa..

Ja sitten vaikka salaatin kera, perunoitten..jne..

• Jos toi on sun kuva...Niin vinkkinä sanon, että joko viikset pois, tai sitten myös vähän leukapartaa..

Ettäs tiiät.. 😉

Vaihtarina.. Almaa
        https://youtu.be/w6DukrYK5wQ

• nainen36
        super-ytm kirjoitti:

Parta on piilotettu

https://youtu.be/iWj3dYq2Osk

;-)

Ehdottomasti viikset pois.

• nainen36 kirjoitti:

Ehdottomasti viikset pois.

Ei käy

• nainen36
        super-ytm kirjoitti:

Ei käy

Muuten vois lähtee treffeille jos viiksetkin lähtis?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko se sun alaselässä?

Kyl se leuasta löytyy

;-)

• nainen36 kirjoitti:

Muuten vois lähtee treffeille jos viiksetkin lähtis?

Viiksistä ei neuvotella

:-D

• super-ytm kirjoitti:

Kyl se leuasta löytyy

;-)

Onko se leuka lopsahtanut alas, kun ei näy..

• Wwuwuw kirjoitti:

Filtteri söi sen

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla on ollut ne kiukkuset silmät täällä, niin laitetaan sitten vaihteeksi hymysilmät..
        https://aijaa.com/jxOBol

• super-ytm kirjoitti:

Filtteri söi sen

Katos tota mun kuvaa..

Mullakin on viikset.. 🤣

• nainen36
        super-ytm kirjoitti:

Viiksistä ei neuvotella

:-D

Okei, seuraava neeext viiksetön.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla on ollut ne kiukkuset silmät täällä, niin laitetaan sitten vaihteeksi hymysilmät..

Tulinen tummaverikkö

• Wwuwuw kirjoitti:

Katos tota mun kuvaa..

Mullakin on viikset.. 🤣

Kunnon räkäjarrut

;-)

• missä.viikset
        Wwuwuw kirjoitti:

Paljastelujen aika? Ihmiset käyvät yhä rohkeammiksi. Kohta tunnistavat työkaverit, naapurit ja kassatätit. Olisko jo väähän liikaa meikkiä?

• neylttääkuuhun
        super-ytm kirjoitti:

Tulinen tummaverikkö

Sulla on niin pitkät poskipäät että kun käännyt, on kuu vaarassa syöksyä radaltaan.

• mazy

• super-ytm kirjoitti:

Tulinen tummaverikkö

Olen mä blondikin ollut ja punapää...ja vähän kaikkea..

Hiukset kasvaa siinä missä varpaankynnetkin, paitsi nopeammin..

• mazy
        neylttääkuuhun kirjoitti:

Sulla on niin pitkät poskipäät että kun käännyt, on kuu vaarassa syöksyä radaltaan.

Samaa on sanottu mulle, mitäs me poskipääkkäät! 😉

• mazy kirjoitti:

Se en ollut sitten minä, vaan trolli kaima joka täällä kuolaa valuttaen kattelee sun kuvaa!! 🤣
        Mut on sanottava sen minkä selvää saa, niin somasti vanhettunut sitten viime näkemän.

*peukku*

Selityksen makua

;-)

• winkwinkwink
        mazy kirjoitti:

Samaa on sanottu mulle, mitäs me poskipääkkäät! 😉

mazy heti keskustelun välissä, kovin on ytmistä kiinnostunut, saako muut naiset koskeakaan?

• Wwuwuw kirjoitti:

Olen mä blondikin ollut ja punapää...ja vähän kaikkea..

Hiukset kasvaa siinä missä varpaankynnetkin, paitsi nopeammin..

Tumma näyttää hyvältä

• mazy
        winkwinkwink kirjoitti:

mazy heti keskustelun välissä, kovin on ytmistä kiinnostunut, saako muut naiset koskeakaan?

Höh, saa tietysti kun ei ole MUN mies. 😉

• huomattu.on
        mazy kirjoitti:

Höh, saa tietysti kun ei ole MUN mies. 😉

Taitaa se vähän olla sun ;D

• mazy
        super-ytm kirjoitti:

Selityksen makua

;-)

Seli seli mussun mussun taas..mä meen nukkumaan, öitä kaikille tasapuolisesti. 😊

• mazy kirjoitti:

Seli seli mussun mussun taas..mä meen nukkumaan, öitä kaikille tasapuolisesti. 😊

Öitä nöpönenä

:-)

• super-ytm kirjoitti:

Tumma näyttää hyvältä

Se on oma väri...(Faijalla oli ihan musta fleda)

Luulin että mutsi liioitteli, kun sanoi että synnyin pitkä musta siilitukka päässä..

Mutta sitten näin kastekuvan..

Sitten se tukka päätti muuttua ihan blondiks lapsena ja nyt on taas luonnostaan tummanruskea..

Harmaita odotellessa..

• mazy
        huomattu.on kirjoitti:

Taitaa se vähän olla sun ;D

Yhym, kuinkan niin sun mielestä? 😊

• mazy kirjoitti:

Möitäöitä...

Tutimaan itsekin..ja tutti suuhun.

• Wwuwuw kirjoitti:

Se on oma väri...(Faijalla oli ihan musta fleda)

Luulin että mutsi liioitteli, kun sanoi että synnyin pitkä musta siilitukka päässä..

Mutta sitten näin kastekuvan..

Sitten se tukka päätti muuttua ihan blondiks lapsena ja nyt on taas luonnostaan tummanruskea..

Harmaita odotellessa..

Systerillä ja minulla on perimänä mutsin tumma sävy, harmaita odotellessa baarikierrokselle

• flowersreally

Miks sulla on kaksi olutta auki?

Mä olin harkoissa, sieltä tultuani söin pizzaa ja join kaksi lasia punkkua. Napa paukkuu, mukava perjantai-ilta.

• flowersreally

Ja hei, kohta alkaa sohvaperunat!

• No että pahimmat hapot haihtuu.. 😊

• flowersreally kirjoitti:

Ja hei, kohta alkaa sohvaperunat!

Kappas, niin alkaa täälläkin..

Mikä yhteensattuma..🤔

• flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

Kappas, niin alkaa täälläkin..

Mikä yhteensattuma..🤔

Se on se aaltopituus.

• flowersreally kirjoitti:

Se on se aaltopituus.

Kunhan ei Touko- sellainen..

Eikä Niinistöä enää kiitos, vaika hyvä olikin...🤗

Kauniita unia kaikille pikku possuille ja ketuille.

• flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

Kunhan ei Touko- sellainen..

Eikä Niinistöä enää kiitos, vaika hyvä olikin...🤗

Kauniita unia kaikille pikku possuille ja ketuille.

Samoin, nöf nöf.

• Hyvämejaminävarsinkin

Oluet väljähtyy, jos ne on auki, höhlä!

Kävin kattoo säbää. Voitettiin! 💪

• Mietin.vaan

Julma nainen, itkettää viatonta kurkkua!

• Koko päivä mennyt lauantaitunnelmissa. Eilen saatiin työt siihen pisteeseen että tänään oli vapaapäivä.
      Aamulla kouluhommia ja lumitöitä. Sitten ruuan jälkeen sallin itselleni päiväunet. Iltapäivä siivotessa josta salille ja nyt sauna lämpiää.

• Vaatteita seveliessä; huomenna viihteelle, tiketit ja passit on jo sekä seura :D

Nyt pitäisi osata vain valita mikä näistä...ensin syömään ja sitten hurlumhei :D

Housut vai hamonen, tasapohja vai korkokanta?

Siinäpä pulma.

• huttuloora

Tsaziki ja patonki tack.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2823
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2633
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1704
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1428
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1417
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      105
      1399
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1197
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1093
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe