komein mies palstailija? Omasta mielestään on.
Onko Palstamäki palstan
93
1445
Vastaukset
- Eiole
Ei oo livenä nähty. Kauneus on katsojan silmissä, vai miten se nyt meni.
- pelletpellet
Ainakin sen idiootti pöntön mielestä. Nuolee paskamäkeä muut eivät komeutta näe.
- Ymmärtäkääjo
Yks ja sama persoona, se multipersoona.
- Bloodhouditrules
Musiikkia ketjuun!!!
https://youtu.be/xat1GVnl8-k
Ei tarvia alustusta! 😂 - Wwuut
helmiä.sioille on komeampi, mot.
- naista.kaatuu
Oikhia uros.
- tiedonväärti
Et ole. Pulsarit eli pulisongit ei ole kovin hot:DD
Ei ole koska minä olen:)
Noinko kaunis olen.💕🌸💕🌸💕🌸
Minusta on kiva tuoda esiin likaset ihmiset esiin, saavat kovaa kyytiä ylläpidolta varmasti korvatillikoita jos olisi vanhaan aikaan.- Mariaaaaaa
Älä nyt. Tuskin oikea lihavatipunen kirjoitti tämän. Mielestäni valtakunta on todella sydämellinen, ja lähtökohtaisesti ystävällinen kaikille.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Älä nyt. Tuskin oikea lihavatipunen kirjoitti tämän. Mielestäni valtakunta on todella sydämellinen, ja lähtökohtaisesti ystävällinen kaikille.
Kiitos sinulle.
- mazy
Ei ole koska minä olen!
- mazy
Ai sinäkin copycat...sä voit tänään hoitaa mun kälinät. Mä nukun tään päivän, vähän kipee olo. 😑
- ei.olekomea
Ulkonäöllä ei väliä palstalla, mutta rasittavaa tuo jatkuva itsekehu.
En ole nähnyt kuin niskan ja hartioita.
- ei_ole
Darkkiksella on komeampi kalju. Palstan ikäpresidentti Pertsa voi sentään lohduttautua sillä tiedolla, että on ylivoimaisesti vanhin. Suurin osa täällä on melkein 50 vuotta Pertsaa nuorempia.
Kiva arvostella minua kun arvostelijat eivät laita kuvia itsestään.
Tälläkin palstalla piti olla komeavartaloisia adoniksia, mutta muut ovat laittaneet tänne vain jotakin feikkikuvia.
No, Pujottelija taitaa olla lisäkseni ainoa joka laittelee omia kuviaan.- ketkä
Palstamäki kirjoitti:
Monet palstamiehet.
Kuten?
Minäkin olen kaikista komein..
Paha sanoa, hyvin harvasta on täällä mitään kuvaa nähty. Toisin kun ml-palstalla hyvinki avoimesti linkitettiin kuvia ketjuihin ja/tai profiilikuviin. Ihan jopa uskottavia kuvia, että niistä tyypit tosiaan voi tunnistaa ..useita yks yhteen kuviakin.
Ja ihan lärvit näkyi reiludti, ei puolikkaasti tai hämysti. Kyl nää vanhat tutut täältä tunnistaa samoiksi, jos kuvia vaan esiin laittaa ja on koskaan laittanut.. ☺️
- koukuttaako
mazy kirjoitti:
Ja ihan lärvit näkyi reiludti, ei puolikkaasti tai hämysti. Kyl nää vanhat tutut täältä tunnistaa samoiksi, jos kuvia vaan esiin laittaa ja on koskaan laittanut.. ☺️
Sunhan ei pitänyt enää oskaan rekisteröityä.
koukuttaako kirjoitti:
Eikös kohta sunkin pidä rekkautua..
koukuttaako kirjoitti:
Ei pitänytkään, tulin toisiin ajatuksiin kun toi vara mazy rupesi liikaa tuuraamaan ominpäin. ☺️
Täytyyhän siinäkin joku roti olla, ettei ihan pölöjä mun puolesta puhu.😉
Nyt vakaasti hatkitsen tämän nicin pitämistä eläkeikään saakka. Tykkään nimestä mazy. ...
Mie olen komein. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Ajan oloon. :D
Et oo ees kysyny aikasemmin.Sinä kehuit niin kysyin , haluan nähdä miten ihmiset arvio itseänsä.
Mutta Lapin lenkkiä en halu nähdä😱 vaikka kuinka kehuisit. Vois tulla tippa linssiin, ei mitään yllätyksiä kiitos.- Mariaaaaaa
KonnaKettu kirjoitti:
Et oo ees kysyny aikasemmin.Olen ajatellut, että ehkä näytät vähän tältä: https://www.youtube.com/watch?v=FqqDQ6c0XOU
valtakunta kirjoitti:
Koska saan nähdä?
Oikeastaan ei ole väliä onko sillä onko rafla-illassa komein tai palstalla. Ei myöskään ole väliä sillä, että on komeampi kuin jonkun nuoruuten rakkaus. Merkitystä on sillä, että uhraa toisten eteen ulkoiluttamalla vapaaehtoisesti vanhuksia tai toimii nuorten parissa Saapas-toiminnassa. Samoin palstalla voi ilahduttaa muille kirjoitelemalla kivoja vastauksia. Ehkä täällä palstalla vaikuttaa se, että kuka on henkisesti tai sielullisesti komea - ulkonäöllä ei taida olla niin väliä, kun kirjoittaa toisille?
Itselläni on joskus ollut pikkuisen ulkonäköä. Minun kasvokuvani vähän todellisuutta huonompana on nähtävissä tuossa nickini kuvasta 20-vuotiaana. Silmät oli luonnollisesti kauniimmat kuin nick-kuvassa ja samoin nenä. Muistiin20 v. jäi se, että silloin yksi nainen sanoi naisseuralaisilleni raflassa, että minä olin kuulema ravintolan parhaimmannäköinen mies sinä iltana.
Kymmenen vuotta myöhemmin 30-vuotiaana menin vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia. Siellä yksi mummo sanoi toiselle, että komeampi minä olin kuin hänen nuoruutensa suuri rakkaus. Olin silloin ilmeisesti komein vanhainkodissa käyvä mieshenkilö? Ainakin henkisesti olin hivenen komea, kun vapaaehtoisesti ulkoilutin vanhuksia ja olin nuorten parissa Saapas-toiminnassa myös mukana. Minusta sillä henkisellä komeudella on enemmän merkitystä kuin ulkoisella kauneudella? Onko joku samaa mieltä?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Oikeastaan ei ole väliä onko sillä onko rafla-illassa komein tai palstalla. Ei myöskään ole väliä sillä, että on komeampi kuin jonkun nuoruuten rakkaus. Merkitystä on sillä, että uhraa toisten eteen ulkoiluttamalla vapaaehtoisesti vanhuksia tai toimii nuorten parissa Saapas-toiminnassa. Samoin palstalla voi ilahduttaa muille kirjoitelemalla kivoja vastauksia. Ehkä täällä palstalla vaikuttaa se, että kuka on henkisesti tai sielullisesti komea - ulkonäöllä ei taida olla niin väliä, kun kirjoittaa toisille?
Itselläni on joskus ollut pikkuisen ulkonäköä. Minun kasvokuvani vähän todellisuutta huonompana on nähtävissä tuossa nickini kuvasta 20-vuotiaana. Silmät oli luonnollisesti kauniimmat kuin nick-kuvassa ja samoin nenä. Muistiin20 v. jäi se, että silloin yksi nainen sanoi naisseuralaisilleni raflassa, että minä olin kuulema ravintolan parhaimmannäköinen mies sinä iltana.
Kymmenen vuotta myöhemmin 30-vuotiaana menin vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia. Siellä yksi mummo sanoi toiselle, että komeampi minä olin kuin hänen nuoruutensa suuri rakkaus. Olin silloin ilmeisesti komein vanhainkodissa käyvä mieshenkilö? Ainakin henkisesti olin hivenen komea, kun vapaaehtoisesti ulkoilutin vanhuksia ja olin nuorten parissa Saapas-toiminnassa myös mukana. Minusta sillä henkisellä komeudella on enemmän merkitystä kuin ulkoisella kauneudella? Onko joku samaa mieltä?Minusta sisäisellä on tärkeämpi mutta kuin olen myös kysynyt henkilöiltä jotka haukkuu itsensä ei ole mitään kuva ilmestynyt palstalta.
Olisin auttanut parhaani mukaan, nyt haluan nähdä palstan komeudet mutta tuskin tarvitsee enää maku neuvojani.😁KonnaKettu kirjoitti:
Et sie voi olla kommee.. :D
Sie oot nainen.Pohojanmaalla sanotaan naista komiaks..
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kymmenen vuotta myöhemmin 30-vuotiaana menin vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia. Siellä yksi mummo sanoi toiselle, että komeampi minä olin kuin hänen nuoruutensa suuri rakkaus. Olin silloin ilmeisesti komein vanhainkodissa käyvä mieshenkilö? Ainakin henkisesti olin hivenen komea, kun vapaaehtoisesti ulkoilutin vanhuksia ja olin nuorten parissa Saapas-toiminnassa myös mukana. Minusta sillä henkisellä komeudella on enemmän merkitystä kuin ulkoisella kauneudella? Onko joku samaa mieltä?Henkinen komeus on tärkeempää, oon samaa mieltä. Harvalla sekään ihan nuhteeton on, mutta semmonen minkä pystyy hyväksymään..
KonnaKettu kirjoitti:
Et oo ees kysyny aikasemmin.Mimmonen mahtaa se ajanolo olla mitä tällä tarkoitat? Meinaako tuo päivää, viikkoa, kuukautta vai vuosia?☺️
- Mariaaaaaa
Mariaaaaaa kirjoitti:
Olen ajatellut, että ehkä näytät vähän tältä: https://www.youtube.com/watch?v=FqqDQ6c0XOU
Tuo oli siis ihan ehdottomasti hyvällä sanottu. Olen aina ajatellut, että olet tuollainen uljas viikinki, joka voittaa kaikki vastoinkäymiset. Välillä vaikka astumalla päälle, jos ei muu auta.
- Mariaaaaaa
Kymmenen vuotta myöhemmin 30-vuotiaana menin vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia. Siellä yksi mummo sanoi toiselle, että komeampi minä olin kuin hänen nuoruutensa suuri rakkaus. Olin silloin ilmeisesti komein vanhainkodissa käyvä mieshenkilö? Ainakin henkisesti olin hivenen komea, kun vapaaehtoisesti ulkoilutin vanhuksia ja olin nuorten parissa Saapas-toiminnassa myös mukana. Minusta sillä henkisellä komeudella on enemmän merkitystä kuin ulkoisella kauneudella? Onko joku samaa mieltä?Tuosta profiilikuvasta tulee jotenkin Buddy Holly mieleen. En tiedä, johtuuko laseista. Olen samaa mieltä. Äkkiä se ulkonäön tuoma viehätys katoaa, jos luonteessa ei ole mitään hyvää.
Wwuwuw kirjoitti:
Pohojanmaalla sanotaan naista komiaks..
Eikö muuallapäin sanota naista komiaksi flikaksi?
Tuskin Palstamäki niin on kehunu että komein olisi? Puskista löytyy aivan varmasti komeampia miehiä ja tottakai kauniita naisiakin jotka ei vaan pidä mekkalaa siitä asiasta.
Mulla on ollut vain omia kuvia. Profiilikuvan otin saunan savulasioven heijastuksesta muutama viikko sitten siksi kun mä oon helevetin tyytyväinen vartalooni :) riittää kun itse oon tyytyväinen, muiden tykkäämisillä ei ole niin väliä.
Vaikeaa on välillä, äsken join kahvia ja piti miettiä ottaisko vain yhden suklaakeksin vai useampia, no otin useampia mutta sokeria en kahviin laittanut tällä kertaa, hehheh.mazy kirjoitti:
Mimmonen mahtaa se ajanolo olla mitä tällä tarkoitat? Meinaako tuo päivää, viikkoa, kuukautta vai vuosia?☺️
Sieki haluat kuvan?
Mie laitoin peppikselle kuvaa ja se on mun kaltaselle introvertille jo vähän liikaa. :D
Ei mee kauaa.Mariaaaaaa kirjoitti:
Tuo oli siis ihan ehdottomasti hyvällä sanottu. Olen aina ajatellut, että olet tuollainen uljas viikinki, joka voittaa kaikki vastoinkäymiset. Välillä vaikka astumalla päälle, jos ei muu auta.
Wun wunhan on jättiläinen eikä viikinki.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Tuosta profiilikuvasta tulee jotenkin Buddy Holly mieleen. En tiedä, johtuuko laseista. Olen samaa mieltä. Äkkiä se ulkonäön tuoma viehätys katoaa, jos luonteessa ei ole mitään hyvää.
No, minä säilyin jonkin verran komeana 20-30 ikävuoden välillä. Sen jälkeen ulkonäkö alkoi rapistumaan. Jäljelle jää silloin sisäinen kauneus. Siitä "Buddy Holly" kuvasta, että piirsin sen lyijykynällä 20-vuotiaana ikkunasta. Myöhemmin se tuossa muodossa melkein julkaistiin kahdessa lehdessä, joista toinen oli yliopiston ainejärjestön lehti ja toinen vähän arvokkaampi. Lehtiä varten piirsin tussilla päälle ja vähän pilasin kuvaa. Paremman näköinen se piirros olisi, jos mahtuisi kokonaan, mutta halusin saada kasvot mahdollisimman isona tänne, joten alaosa ja yläosa jäi pois.
KonnaKettu kirjoitti:
Sieki haluat kuvan?
Mie laitoin peppikselle kuvaa ja se on mun kaltaselle introvertille jo vähän liikaa. :D
Ei mee kauaa.No ootahan konna, mä näppää sekuntikellon päälle...yy kaa koo nyt!😋
mazy kirjoitti:
No ootahan konna, mä näppää sekuntikellon päälle...yy kaa koo nyt!😋
No aikusten oikeesti, en halua ketään hiillostaa mikä ei tunnu hyvälle tehä, sitä ei tartte tehä. Tiiät kyllä sen..Jos sie haluat pitää anonyymiteettis turvassa, piä se. On vaan joskus kiva koittaa kepillä jäätä, kattoa vaikka toinen ois vähän yllytyshullu...😝
mazy kirjoitti:
Henkinen komeus on tärkeempää, oon samaa mieltä. Harvalla sekään ihan nuhteeton on, mutta semmonen minkä pystyy hyväksymään..
Minullakin henkinen kauneus oli tärkeämpää. Tein keikkaa sanomalehtitoimittajan hetken ja siinä sivussa leikin eskareitten kanssa lastentarhassa, ulkoilutin vanhainkodin vanhuksia pyörätuolilla työntäen ja olin perjantaisin mukana yhden kaupungin Saapastoiminnasta. Se oli hetken kivaa aikaa ennen kuin muutin Stadiin. Köyhempi oli Stadissa, sillä lähes kaikki energia meni viikolla töissä olemiseen ja työmatkoihin. Viikonloppuna kävin siskojeni luona, kirkkossa ja Tennispalatsissa elokuvissa. Olin saanut kasaan komean miehen Stadin rafloihin, mutta en koskaan mennyt juomaan alkoholia tai etsimään naisseuraa. Ulkonäkö olisi riittänyt, mutta minä uskoin Jumalaan ja vakavampaan seurusteluun.
- Mariaaaaaa
No, minä säilyin jonkin verran komeana 20-30 ikävuoden välillä. Sen jälkeen ulkonäkö alkoi rapistumaan. Jäljelle jää silloin sisäinen kauneus. Siitä "Buddy Holly" kuvasta, että piirsin sen lyijykynällä 20-vuotiaana ikkunasta. Myöhemmin se tuossa muodossa melkein julkaistiin kahdessa lehdessä, joista toinen oli yliopiston ainejärjestön lehti ja toinen vähän arvokkaampi. Lehtiä varten piirsin tussilla päälle ja vähän pilasin kuvaa. Paremman näköinen se piirros olisi, jos mahtuisi kokonaan, mutta halusin saada kasvot mahdollisimman isona tänne, joten alaosa ja yläosa jäi pois.
Tuskin ulkonäkösi on rapistunut. Käsittääkseni et polta etkä juo, ja muutenkin elämäntapasi ovat kunnolliset. Ei miehen tarvitse tuota niin miettiä. Naisilla paljon vaikeampaa.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Tuskin ulkonäkösi on rapistunut. Käsittääkseni et polta etkä juo, ja muutenkin elämäntapasi ovat kunnolliset. Ei miehen tarvitse tuota niin miettiä. Naisilla paljon vaikeampaa.
Mariaaaaaa: "Tuskin ulkonäkösi on rapistunut. Käsittääkseni et polta etkä juo, ja muutenkin elämäntapasi ovat kunnolliset. Ei miehen tarvitse tuota niin miettiä. Naisilla paljon vaikeampaa."
Miksi niin naisilla on vaikeampaa? En ymmärrä? Selittäisitkö?
En juo, enkä polta, mutta painan 106 kiloa 194 cm pituudella. Kaveri sanoi saunassa tässä kolme vuotta sitten, että näyttäisin paremmalta, jos kasvoni olisivat vähän kapeammat ja kävisin säännöllisesti punttisalilla. Voisin olla lihaksikkaampi, hoikempi, vähän lyhyempi ja monta vuotta nuorempi. Ikää on jo yli 40 v. ja paino indeksini taitaa alkaa 28:lla tai jopa 29:llä? 24.9 on normaalin painon raja.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minullakin henkinen kauneus oli tärkeämpää. Tein keikkaa sanomalehtitoimittajan hetken ja siinä sivussa leikin eskareitten kanssa lastentarhassa, ulkoilutin vanhainkodin vanhuksia pyörätuolilla työntäen ja olin perjantaisin mukana yhden kaupungin Saapastoiminnasta. Se oli hetken kivaa aikaa ennen kuin muutin Stadiin. Köyhempi oli Stadissa, sillä lähes kaikki energia meni viikolla töissä olemiseen ja työmatkoihin. Viikonloppuna kävin siskojeni luona, kirkkossa ja Tennispalatsissa elokuvissa. Olin saanut kasaan komean miehen Stadin rafloihin, mutta en koskaan mennyt juomaan alkoholia tai etsimään naisseuraa. Ulkonäkö olisi riittänyt, mutta minä uskoin Jumalaan ja vakavampaan seurusteluun.
Mietin tuota mitä kellekin sitten henkinen kauneus tai komeus merkitsee tai pitää sisällään? Retorinen kysymys, mutta sinä vähän jo avasitkin mitä nuo kauniut/komeat asiat ovat henkisellä saralla..
Monesti täällä netissä tulee avattua jonkun linkittämä kuva tai luettua lehtiä, missä nykyään ulkonäkö on kovasti esillä ja kuumottava puheenaihe..helposti sitä myös silmäilee ja miettii ääneen mikä silmää miellyttää.
Tulee ehkä aika kärjistyneitä käsityksiä ja näkemyksiäkin, mutta irl sitten taas pelkkä kuva ei enää sanelekaan niin paljon. Siinä tulee se vuorovaikutus ja ilmapiiri, ilmeet ja eleet, ääni yms. Asioita mitkä vaikuttaa näkymään oleellisesti.
Enemmän kuin vain " kuolleen" ilmeettömän kuvan katsominen..toisen ihmisen aistii aisteillaan, ymmärtää sellaisia asioita mitä kuvaa katsomalla ei välity. Ja nuo tunnelmat merkitsee oleellisesti miten ihmistä katsoo ja miten näkee.mazy kirjoitti:
Mietin tuota mitä kellekin sitten henkinen kauneus tai komeus merkitsee tai pitää sisällään? Retorinen kysymys, mutta sinä vähän jo avasitkin mitä nuo kauniut/komeat asiat ovat henkisellä saralla..
Monesti täällä netissä tulee avattua jonkun linkittämä kuva tai luettua lehtiä, missä nykyään ulkonäkö on kovasti esillä ja kuumottava puheenaihe..helposti sitä myös silmäilee ja miettii ääneen mikä silmää miellyttää.
Tulee ehkä aika kärjistyneitä käsityksiä ja näkemyksiäkin, mutta irl sitten taas pelkkä kuva ei enää sanelekaan niin paljon. Siinä tulee se vuorovaikutus ja ilmapiiri, ilmeet ja eleet, ääni yms. Asioita mitkä vaikuttaa näkymään oleellisesti.
Enemmän kuin vain " kuolleen" ilmeettömän kuvan katsominen..toisen ihmisen aistii aisteillaan, ymmärtää sellaisia asioita mitä kuvaa katsomalla ei välity. Ja nuo tunnelmat merkitsee oleellisesti miten ihmistä katsoo ja miten näkee.Siksi se mikä jonkun nettikuvan perusteella näyttää hyvälle tai pahalle, ei välttämättä irl tunnu enää samalle, kun ollaan vuorovaikutuksessa. Ihmisen voi nähdä ja usein näkeekin toisin, kun tutustuu irl...mielikuva voi muuttua oleellisedti. Pelkkä kuva ei kerro suinkaan kaikkea, mikä on oleellista että suhteita syntyy...
mazy kirjoitti:
Siksi se mikä jonkun nettikuvan perusteella näyttää hyvälle tai pahalle, ei välttämättä irl tunnu enää samalle, kun ollaan vuorovaikutuksessa. Ihmisen voi nähdä ja usein näkeekin toisin, kun tutustuu irl...mielikuva voi muuttua oleellisedti. Pelkkä kuva ei kerro suinkaan kaikkea, mikä on oleellista että suhteita syntyy...
Täällä voi joku näyttää näkkärille ja joku kermakakulle, mutta irl se todellinen käsitys vasta varmistuu. Siksi pelkkiin kuviin ei kannattaisi ihastua...
mazy kirjoitti:
No aikusten oikeesti, en halua ketään hiillostaa mikä ei tunnu hyvälle tehä, sitä ei tartte tehä. Tiiät kyllä sen..Jos sie haluat pitää anonyymiteettis turvassa, piä se. On vaan joskus kiva koittaa kepillä jäätä, kattoa vaikka toinen ois vähän yllytyshullu...😝
Lapin lenkki -lähetyksen jytkähdettyä rouva Mazyn postilaatikkoon tämä sitä hämmentyneenä tutkaili laajakuvanäytöltään vähän liiankin tarkkaan. Sattui näes niin että Rouva Mazyn aviomis kulki juuri sitä ohitse ja kiinnostui mitä se rouva siinä niin posket punertaen tutkailee. Selitys kaverin lähettämästä kuvasta ruskaretkellä löytyneistä jättitateista ei mennyt aivan lävitse. Vaikka kaikki tapahtui lapin hurjan aloitteesta ja rouva Mazy itse oli aivan syytön tilanteeseen puntaroi hän mielessään oliko syyllistynyt tunnepettämiseen tässä tapauseksessa kun se mieskin niin kilahti pätöasiasta.
mazy kirjoitti:
Enemmän kuin vain " kuolleen" ilmeettömän kuvan katsominen..toisen ihmisen aistii aisteillaan, ymmärtää sellaisia asioita mitä kuvaa katsomalla ei välity. Ja nuo tunnelmat merkitsee oleellisesti miten ihmistä katsoo ja miten näkee.Kyllä se ulkonäkö vaikuttaa myös. Itsekin menin viime lukuvuonna uteliaisuutta juttelemaan yhdelle naiselle, kun hän oli minusta yliopiston parhaimman näköinen vaihto-opiskelija. Sitten menin tänä syksynä samaan pöytään tosi söpön ensimmäisen vuoden opiskelijan luokse. Kummassakaan tapauksessa en yrittänyt iskeä kyseistä naista vaan jotenkin ihmisenä rakastaa. Niinpä sain jatkossakin heiltä huomiota ja minulle juteltiin jatkossakin näitten kauniiden naisten taholta. Se ulkomaalainen sai minulta vinkkejä siitä, minne kannattaisi Suomessa mennä ja miksi? Se toinen sai kertoa omista fiiliksistään ensimmäisen vuoden opiskelijana. Rukoilin tässä naivisti sen ensimmäisen vuoden opiskelijan puolesta. Jumalalle mainitsin hänet Joensuun kauneimmaksi kuopiolaiseksi, mikä pitää mahdollisesti paikkansa. Ei ollut ulkoista komeutta vaan vähän sisäistä, miksi kauniit naiset pitivät keskusteluyhteyttä minuun auki.
Jos tämä ulkomaalainen ei olisi parhaimman näköinen vaihtari ehkä kautta-aikojen Joensuussa ja tämä toinen söpöin Kuopion tyttö kaupungissa - niin en ilmeisesti olisi koskaan mennyt juttelemaan heille yliopistolla. Kyllä varsinkin naisten kauneudella on merkitystä. Miesten komeutta en osaa arvioida, mutta ilmeisesti naisillekin kauneudella on tutustumisen aloitusruudussa merkitystä, mutta lopulta sisäinen kauneus ja yhteiset asiat merkitsevät enemmän?Harmaaritari kirjoitti:
Lapin lenkki -lähetyksen jytkähdettyä rouva Mazyn postilaatikkoon tämä sitä hämmentyneenä tutkaili laajakuvanäytöltään vähän liiankin tarkkaan. Sattui näes niin että Rouva Mazyn aviomis kulki juuri sitä ohitse ja kiinnostui mitä se rouva siinä niin posket punertaen tutkailee. Selitys kaverin lähettämästä kuvasta ruskaretkellä löytyneistä jättitateista ei mennyt aivan lävitse. Vaikka kaikki tapahtui lapin hurjan aloitteesta ja rouva Mazy itse oli aivan syytön tilanteeseen puntaroi hän mielessään oliko syyllistynyt tunnepettämiseen tässä tapauseksessa kun se mieskin niin kilahti pätöasiasta.
Heh, mulle ei kannata lähetellä sähköpostia sillä ne ei tule perille. En ottanut tämänkään nicin sähköpostia käyttöön. Sinne siis ei voi mitään lähetellä.
Eikä kannata, ei tuu ikinä perille. Mä karsastan edelleen emaileja vieraiden ihmisten kanssa. Ja kun en ole hakemassa kaveria täältä irl, niin en myöskään koe tarvetta tuolle email osoitteelle.😃
Jos oisin sinkku, luultavasti tilanne olisi toinen. Osoite olisi profiilissa siltä varalta, että joku lutunen kiinnostuisi postittamaan.☺️Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kyllä se ulkonäkö vaikuttaa myös. Itsekin menin viime lukuvuonna uteliaisuutta juttelemaan yhdelle naiselle, kun hän oli minusta yliopiston parhaimman näköinen vaihto-opiskelija. Sitten menin tänä syksynä samaan pöytään tosi söpön ensimmäisen vuoden opiskelijan luokse. Kummassakaan tapauksessa en yrittänyt iskeä kyseistä naista vaan jotenkin ihmisenä rakastaa. Niinpä sain jatkossakin heiltä huomiota ja minulle juteltiin jatkossakin näitten kauniiden naisten taholta. Se ulkomaalainen sai minulta vinkkejä siitä, minne kannattaisi Suomessa mennä ja miksi? Se toinen sai kertoa omista fiiliksistään ensimmäisen vuoden opiskelijana. Rukoilin tässä naivisti sen ensimmäisen vuoden opiskelijan puolesta. Jumalalle mainitsin hänet Joensuun kauneimmaksi kuopiolaiseksi, mikä pitää mahdollisesti paikkansa. Ei ollut ulkoista komeutta vaan vähän sisäistä, miksi kauniit naiset pitivät keskusteluyhteyttä minuun auki.
Jos tämä ulkomaalainen ei olisi parhaimman näköinen vaihtari ehkä kautta-aikojen Joensuussa ja tämä toinen söpöin Kuopion tyttö kaupungissa - niin en ilmeisesti olisi koskaan mennyt juttelemaan heille yliopistolla. Kyllä varsinkin naisten kauneudella on merkitystä. Miesten komeutta en osaa arvioida, mutta ilmeisesti naisillekin kauneudella on tutustumisen aloitusruudussa merkitystä, mutta lopulta sisäinen kauneus ja yhteiset asiat merkitsevät enemmän?Toki sekin vaikuttaa, mutta olen itsestäni huomannut että täällä virtuaalimaailmassa, netissä on eroa sillä suhtautumisella. Arvioit kliinisesti pintaa, kun irl arvioit samaa ihmistä kaikinpuolin lempeämmin, eikä se pinta olekaan niin korostuneessa osassa irl, mitä täällä kun näät kuvan ja mielikuva muodostuu sen ja oman kielellisen käsityskyvyn mukaan ko. jutut.
Täällä on helppoa "ylilyödä" kun ihminen jä vieraaksi.🙄mazy kirjoitti:
Toki sekin vaikuttaa, mutta olen itsestäni huomannut että täällä virtuaalimaailmassa, netissä on eroa sillä suhtautumisella. Arvioit kliinisesti pintaa, kun irl arvioit samaa ihmistä kaikinpuolin lempeämmin, eikä se pinta olekaan niin korostuneessa osassa irl, mitä täällä kun näät kuvan ja mielikuva muodostuu sen ja oman kielellisen käsityskyvyn mukaan ko. jutut.
Täällä on helppoa "ylilyödä" kun ihminen jä vieraaksi.🙄Kumminkin se olotila mikä toisen kanssa tulee irl, merkitsee niin paljon että voi " antaa anteeksi" hölmö ilmaus, en parempaakan nyt keksi. Mutta siis voi antaa anteeksi sellaisia ulkomuodollisia seikkoja, mitä täällä on helppoa kritisoida tuntematta ihmistä. Aika pirun jäätäväää...😬
mazy kirjoitti:
Toki sekin vaikuttaa, mutta olen itsestäni huomannut että täällä virtuaalimaailmassa, netissä on eroa sillä suhtautumisella. Arvioit kliinisesti pintaa, kun irl arvioit samaa ihmistä kaikinpuolin lempeämmin, eikä se pinta olekaan niin korostuneessa osassa irl, mitä täällä kun näät kuvan ja mielikuva muodostuu sen ja oman kielellisen käsityskyvyn mukaan ko. jutut.
Täällä on helppoa "ylilyödä" kun ihminen jä vieraaksi.🙄No sanotaan, että menin profiilsi katsomaan isompana tuota kuvaasi. Jos se olisit todella sinä niin en olisi innostunut vanhasta naisesta, joka on polttanut tupakkaa nuoruutensa 40-luvulta lähtien. Tupakka huulessa työntäisi minut pois, vaikka toinen systereistäni polttaa miehineen tupakkaa. En olisi innostunut treffeille kyseisen näköisestä naisesta, vaikka pidänkin sinusta kirjoittelun puolesta.
Itse kohta siirryn ulkoilemaan ja valmistumaan nukkumaan, joten lopettelen kohta. Kiitos rupattelusta ja hyvää viikon loppua. Hyvää yötä alustavasti! :)- Mariaaaaaa
Kyllä se ulkonäkö vaikuttaa myös. Itsekin menin viime lukuvuonna uteliaisuutta juttelemaan yhdelle naiselle, kun hän oli minusta yliopiston parhaimman näköinen vaihto-opiskelija. Sitten menin tänä syksynä samaan pöytään tosi söpön ensimmäisen vuoden opiskelijan luokse. Kummassakaan tapauksessa en yrittänyt iskeä kyseistä naista vaan jotenkin ihmisenä rakastaa. Niinpä sain jatkossakin heiltä huomiota ja minulle juteltiin jatkossakin näitten kauniiden naisten taholta. Se ulkomaalainen sai minulta vinkkejä siitä, minne kannattaisi Suomessa mennä ja miksi? Se toinen sai kertoa omista fiiliksistään ensimmäisen vuoden opiskelijana. Rukoilin tässä naivisti sen ensimmäisen vuoden opiskelijan puolesta. Jumalalle mainitsin hänet Joensuun kauneimmaksi kuopiolaiseksi, mikä pitää mahdollisesti paikkansa. Ei ollut ulkoista komeutta vaan vähän sisäistä, miksi kauniit naiset pitivät keskusteluyhteyttä minuun auki.
Jos tämä ulkomaalainen ei olisi parhaimman näköinen vaihtari ehkä kautta-aikojen Joensuussa ja tämä toinen söpöin Kuopion tyttö kaupungissa - niin en ilmeisesti olisi koskaan mennyt juttelemaan heille yliopistolla. Kyllä varsinkin naisten kauneudella on merkitystä. Miesten komeutta en osaa arvioida, mutta ilmeisesti naisillekin kauneudella on tutustumisen aloitusruudussa merkitystä, mutta lopulta sisäinen kauneus ja yhteiset asiat merkitsevät enemmän?Tuota juuri tarkoitin. Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä. Toki poikkeuksena ne, jotka tyytyvät mihin tahansa, ettei tarvitse olla yksin. Kammottava lähtökohta parisuhteelle, eivätkä tuollaiset jutut yleensä kestä sitä ensimmäistäkään todellista vastoinkäymistä.
No sanotaan, että menin profiilsi katsomaan isompana tuota kuvaasi. Jos se olisit todella sinä niin en olisi innostunut vanhasta naisesta, joka on polttanut tupakkaa nuoruutensa 40-luvulta lähtien. Tupakka huulessa työntäisi minut pois, vaikka toinen systereistäni polttaa miehineen tupakkaa. En olisi innostunut treffeille kyseisen näköisestä naisesta, vaikka pidänkin sinusta kirjoittelun puolesta.
Itse kohta siirryn ulkoilemaan ja valmistumaan nukkumaan, joten lopettelen kohta. Kiitos rupattelusta ja hyvää viikon loppua. Hyvää yötä alustavasti! :)Juu, juuri tuota tarkoitan. Nököhampainen, pakkelipäinen ja rööki suussa oleva nainen on hyvin helposti äääh en tykkää. Irl tuon näköinen nainen ei ehkä sytytä, mutta voi ihmisenä olla varsin mukava ja ihastuttaa luonteellaan mikä ei kuvasta täysin välity.
Tuollasta ulkonäköä voi katsoa sen myötä lempeämmin, ei niin kriittisesti. Pätee myös vastaavasti miesten kanssa. Hyvää yötä! Mäkin kohta liukenen, loppuu luurista virta ihan just..
Viikonloppuja samalla.🙃☺️Mariaaaaaa kirjoitti:
Tuota juuri tarkoitin. Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä. Toki poikkeuksena ne, jotka tyytyvät mihin tahansa, ettei tarvitse olla yksin. Kammottava lähtökohta parisuhteelle, eivätkä tuollaiset jutut yleensä kestä sitä ensimmäistäkään todellista vastoinkäymistä.
Hyvää yötä, sillä minä taidan siirtyä ulkoilemaan ja sitten menen sänkyyn. Huomenna pitäisi olla kirkossa. Siellä yksi Kirkkokaveri, jossa en katso sitä ulkonäkö. Menen huomenna hänen luoksensa raamattupiiriin illalla. Pidän hänestä ja minusta hän ei ole mitenkään hirvittävän kaunis, vaikka jotenkin rakastan häntä ihmisenä ja naisena. Minä en siis tuijota pelkästään ulkonäköä, sillä tuskin olen itsekkään esimerkiksi tämän palstan komein mies, mutta voin olla tälle Kirkkokaverilleni kiva tuttava! :)
Hyvää yötä ja kauniita unia! :)mazy kirjoitti:
Juu, juuri tuota tarkoitan. Nököhampainen, pakkelipäinen ja rööki suussa oleva nainen on hyvin helposti äääh en tykkää. Irl tuon näköinen nainen ei ehkä sytytä, mutta voi ihmisenä olla varsin mukava ja ihastuttaa luonteellaan mikä ei kuvasta täysin välity.
Tuollasta ulkonäköä voi katsoa sen myötä lempeämmin, ei niin kriittisesti. Pätee myös vastaavasti miesten kanssa. Hyvää yötä! Mäkin kohta liukenen, loppuu luurista virta ihan just..
Viikonloppuja samalla.🙃☺️Hyvää yötä ja kiitoksia näkemyksistä! Ilmeisesti päivällä eksyn sunnuntaina vielä tänne? Joten päivä se on huominenkin.
- Mariaaaaaa
Hyvää yötä, sillä minä taidan siirtyä ulkoilemaan ja sitten menen sänkyyn. Huomenna pitäisi olla kirkossa. Siellä yksi Kirkkokaveri, jossa en katso sitä ulkonäkö. Menen huomenna hänen luoksensa raamattupiiriin illalla. Pidän hänestä ja minusta hän ei ole mitenkään hirvittävän kaunis, vaikka jotenkin rakastan häntä ihmisenä ja naisena. Minä en siis tuijota pelkästään ulkonäköä, sillä tuskin olen itsekkään esimerkiksi tämän palstan komein mies, mutta voin olla tälle Kirkkokaverilleni kiva tuttava! :)
Hyvää yötä ja kauniita unia! :)Hyvää yötä.
mazy kirjoitti:
En mie sitä tänne palstalle laittais..
Tuonne yksityisviesteihin voisin laittaa.. :DKonnaKettu kirjoitti:
En mie sitä tänne palstalle laittais..
Tuonne yksityisviesteihin voisin laittaa.. :DNonii sittehän mun tarttee kysyä peppikseltä, jahka hän ilmestyy palstalle. 😀
Ennen oli ( kaikki oli ennen paremmin ) ne yksityiset viestimiset helppoja, kun pääsi rekattuna kirjottelemaan ilman sähköposteja. Se meni uudistusten myötä..luulen, että sen myötä ihmiset tutustuis jopa ahkerammin toisiinsa privaviestein. Sähköposti tuntuu aina jotenkin henkilökohtaiselle antaa ihan ventovieraille. 😏Mariaaaaaa kirjoitti:
Tuota juuri tarkoitin. Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä. Toki poikkeuksena ne, jotka tyytyvät mihin tahansa, ettei tarvitse olla yksin. Kammottava lähtökohta parisuhteelle, eivätkä tuollaiset jutut yleensä kestä sitä ensimmäistäkään todellista vastoinkäymistä.
"Tuota juuri tarkoitin. Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä.
Kammottava lähtökohta parisuhteelle, eivätkä tuollaiset jutut yleensä kestä sitä ensimmäistäkään todellista vastoinkäymistä. "
Mihin tuo perustuu? Jos sulla on omakohtainen kokemus, se ei tarkoita sitä että se olisi fakta kaikkien ihmisten kohdalla. Naisilleko ulkonäkö ei merkitse mitään? :)
Minä näen asian niinpäin että ulkonäöllisesti tyydyttävää naista ei hylätä ensimmäisen eikä toisenkaan vastoinkäymisen jälkeen.
Ellet ole tyytyväinen toisen ulkonäköön, eikö se helpota valinnan tekoa vastoinkäymisten kohdatessa.
Minä itse en välitä onko nainen kasvoiltaan hyvännäköinen kunhan vartalo on timmis kunnos.Harmaaritari kirjoitti:
eiköhän siellä oo ihan perus prinssinakki : p isoimmat mölisijät yleensä omaavat aikas pienet vehkeet: p
peppupupu kirjoitti:
eiköhän siellä oo ihan perus prinssinakki : p isoimmat mölisijät yleensä omaavat aikas pienet vehkeet: p
Aina se on synttäri ja joululahjaksi kelvannu. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Aina se on synttäri ja joululahjaksi kelvannu. :D
älä huoli, luulen että osalla palsta maskuliineja ei ole edes sitä nakkia: p ja kyllähän sitä nakkiakin mielellään mussuttaa varsinkin sinapin kanssa:D oliko sulla pakettinauhaa sen ympärillä,niinkuin lahja? ;D
peppupupu kirjoitti:
älä huoli, luulen että osalla palsta maskuliineja ei ole edes sitä nakkia: p ja kyllähän sitä nakkiakin mielellään mussuttaa varsinkin sinapin kanssa:D oliko sulla pakettinauhaa sen ympärillä,niinkuin lahja? ;D
Oli mulla bokserit.. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Musiikki tulee kaiuttimista. :D
höh,miksei boksereista?? : p sulla olis pitänyt olla semmoset kireet kiiltävät tangat ;D
peppupupu kirjoitti:
höh,miksei boksereista?? : p sulla olis pitänyt olla semmoset kireet kiiltävät tangat ;D
No höh nyt menee liian stadimaiseksi. :D
Muthan potkitaan pihalle uimahallistaki jos on speedot jalassa. :D- hmmmmm
Jiimen kirjoitti:
Kammottava lähtökohta parisuhteelle, eivätkä tuollaiset jutut yleensä kestä sitä ensimmäistäkään todellista vastoinkäymistä. "
Mihin tuo perustuu? Jos sulla on omakohtainen kokemus, se ei tarkoita sitä että se olisi fakta kaikkien ihmisten kohdalla. Naisilleko ulkonäkö ei merkitse mitään? :)
Minä näen asian niinpäin että ulkonäöllisesti tyydyttävää naista ei hylätä ensimmäisen eikä toisenkaan vastoinkäymisen jälkeen.
Ellet ole tyytyväinen toisen ulkonäköön, eikö se helpota valinnan tekoa vastoinkäymisten kohdatessa.
Minä itse en välitä onko nainen kasvoiltaan hyvännäköinen kunhan vartalo on timmis kunnos."Minä näen asian niinpäin että ulkonäöllisesti tyydyttävää naista ei hylätä ensimmäisen eikä toisenkaan vastoinkäymisen jälkeen."
Elikkäs, sinä näet asian ihan samoin kuin Mariaaaa: "Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä". hmmmmm kirjoitti:
"Minä näen asian niinpäin että ulkonäöllisesti tyydyttävää naista ei hylätä ensimmäisen eikä toisenkaan vastoinkäymisen jälkeen."
Elikkäs, sinä näet asian ihan samoin kuin Mariaaaa: "Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä"."Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä.
Näenkö samoin?KonnaKettu kirjoitti:
No höh nyt menee liian stadimaiseksi. :D
Muthan potkitaan pihalle uimahallistaki jos on speedot jalassa. :Dtoi olis kiva nähä,sulla speedot jalassa:D mut jos haluat antaa lahjan kyllä se pitää olla hienompaa,tiukat pöksyt päällä;) tai sukka haha
peppupupu kirjoitti:
toi olis kiva nähä,sulla speedot jalassa:D mut jos haluat antaa lahjan kyllä se pitää olla hienompaa,tiukat pöksyt päällä;) tai sukka haha
Liian pornon näkönen... :D
Ja ne on muutenki epämukavat.
Havaiji shortsit on justiinsa hyvät. :Dhmmmmm kirjoitti:
"Minä näen asian niinpäin että ulkonäöllisesti tyydyttävää naista ei hylätä ensimmäisen eikä toisenkaan vastoinkäymisen jälkeen."
Elikkäs, sinä näet asian ihan samoin kuin Mariaaaa: "Ulkonäkö on miehille aina edes jollain tavalla tärkeä".Ulkonäkö on tärkeä kummallekkin sukupuolelle..
Kun naiset sanoo että luonne merkkaa niin ne meinaa että hyvännäkösellä kollilla voi olla hiiren luonne.
Se iso kolli ei nai takaa päin tarvittavalla tarmolla ja päättäväisyydellä.. :DKonnaKettu kirjoitti:
Liian pornon näkönen... :D
Ja ne on muutenki epämukavat.
Havaiji shortsit on justiinsa hyvät. :Dspeedot on pornot? tänä aikana kun eukot saa juosta perse paljaana julkisilla paikoilla en usko että mitkään speedot on liian pornot,itseasiassa liian peittävät: p kaikki kireet vaatteet on epämukavat mutta jos haluat olla seksikäs..;)
miesten shortseissa ei ole mitään seksikästä,enemmän pullistelevia palleja ja persvakoon menevää kangasta kiitos:)peppupupu kirjoitti:
speedot on pornot? tänä aikana kun eukot saa juosta perse paljaana julkisilla paikoilla en usko että mitkään speedot on liian pornot,itseasiassa liian peittävät: p kaikki kireet vaatteet on epämukavat mutta jos haluat olla seksikäs..;)
miesten shortseissa ei ole mitään seksikästä,enemmän pullistelevia palleja ja persvakoon menevää kangasta kiitos:)No ohan se nyt vähän pornoa kun mun letku näkyy niin selvästi läpi.. :D
Pääasiassa uiminen mielessä kun menen uimarannalle. :DKonnaKettu kirjoitti:
No ohan se nyt vähän pornoa kun mun letku näkyy niin selvästi läpi.. :D
Pääasiassa uiminen mielessä kun menen uimarannalle. :Dniin,ja toi eroaa miten p*lluhuuli shortseista ja leggareista,joka naisen normi vaatetuksesta?: p me naiset kuitenkin joudutaan näkemään tuntemattomien tursottavia genitaaleja ja muuta "pornopaskaa" aamusta iltaan ihan julkisilla paikoilla joten jonkun letkun pullotus jossain uimahallissa on aika pieni juttu:) onneks etelän maissa miehet otti oikeuden pukeutua kuin naiset,ainakin rannalla,tiukkoja pikku uimapöksyjä;)
mua ei sais rannalle vetämälläkään yyyh..ellei se ole yksityinen ranta:)oi joi--mä aattelin et varmaan pistät jonkun lipevän vanhan speedo äijän kuvan mut noihan on hottiksia;D ja totta,muualla maailmassa varsinkin euroopassa miehet ei pukeudu mihinkään lökäpöksyihin,haluavat näyttää muotojansa ja samanlainen oikeus näyttää "pullotuksia" kuin naisilla,hiiteen lökäpöksyt: p
peppupupu kirjoitti:
oi joi--mä aattelin et varmaan pistät jonkun lipevän vanhan speedo äijän kuvan mut noihan on hottiksia;D ja totta,muualla maailmassa varsinkin euroopassa miehet ei pukeudu mihinkään lökäpöksyihin,haluavat näyttää muotojansa ja samanlainen oikeus näyttää "pullotuksia" kuin naisilla,hiiteen lökäpöksyt: p
Mie en ikinä halua näyttää tollaselta strippari/ranta pojulta... Homppeleita.
Mie oon viikinki. :D
Kyllä mulla "muodot" näkyy jussi paidanki alta. :DKonnaKettu kirjoitti:
Mie en ikinä halua näyttää tollaselta strippari/ranta pojulta... Homppeleita.
Mie oon viikinki. :D
Kyllä mulla "muodot" näkyy jussi paidanki alta. :DSe että pitää ulkonäöstä huolta ei tee homppeliksi..Ja homot on kyllä aika hottiksia yleensä myös : p Aika jännä että se rantapoju kuva poistettiin,siinä ei ollut mitään sopimatonta,eli siis..tänne ei saa postata seksikäs mies ilman paitaa kuvia,roger that.
Viikingit oli vulgaareja karvaisia miehiä haha:D
Jussipaidat on kivoja mutta kyllä ne muodot tulee paremmin esiin tyköistuvassa paidassa:)- homostuttaa
Konna ihastui superiin silmänräpäyksessä <333
*rakkaudesta se hevonenkin potkii* peppupupu kirjoitti:
Se että pitää ulkonäöstä huolta ei tee homppeliksi..Ja homot on kyllä aika hottiksia yleensä myös : p Aika jännä että se rantapoju kuva poistettiin,siinä ei ollut mitään sopimatonta,eli siis..tänne ei saa postata seksikäs mies ilman paitaa kuvia,roger that.
Viikingit oli vulgaareja karvaisia miehiä haha:D
Jussipaidat on kivoja mutta kyllä ne muodot tulee paremmin esiin tyköistuvassa paidassa:)Nuo "miehet" viettää enemmän aikaa peilin edessä kuin naiset.. :D
Oon huomannu että riittää kun on linkki kommentissa niin se poistetaan.
Viikinki hommat on enempi mun heiniä. :D
Jätän ne muotojen esittelyt näille välimeren ihmeille. :DJiimen kirjoitti:
Minä itse en välitä onko nainen kasvoiltaan hyvännäköinen kunhan vartalo on timmis kunnos."Minä itse en välitä onko nainen kasvoiltaan hyvännäköinen kunhan vartalo on timmis kunnos."
Vau, voiko toista samanlaista yhtä hyväkroppaista ja miellyttäväkasvoista (ainakin kuvan perusteella?) miestä olla olemassa. :)- lyhyillä.pienet
palstalutka kirjoitti:
"Minä itse en välitä onko nainen kasvoiltaan hyvännäköinen kunhan vartalo on timmis kunnos."
Vau, voiko toista samanlaista yhtä hyväkroppaista ja miellyttäväkasvoista (ainakin kuvan perusteella?) miestä olla olemassa. :)Lyhyiden miesten etuna on se, että vartalon muokkaaminen ja liikkeiden tekeminen on pidempiä miehiä helpompaa, koska lihaksien koko ja liikeratojen pituus etc.
palstalutka kirjoitti:
"Minä itse en välitä onko nainen kasvoiltaan hyvännäköinen kunhan vartalo on timmis kunnos."
Vau, voiko toista samanlaista yhtä hyväkroppaista ja miellyttäväkasvoista (ainakin kuvan perusteella?) miestä olla olemassa. :)Onhan tuossakin jo liian kovia vaatimuksia, menis aivan mahdottomaksi jos pitäis olla vielä kauniit kasvotkin. Tosi harvoin törmää naiseen jonka kasvoissa ei olisi mitään miellyttävää, useimmiten aina löytyy jotain mistä pitää ja se riittää.
Tärkeintä on kuitenkin miten viihtyy yhdessä, jos ei viihdy niin siinä ei sitten auta mikään maailman vartalo tai kasvot.
Vartaloakin pystyy treenaamaan ellei ole timmis kunnos, puolessa vuodessakin voi jo saada ihmeitä aikaan, onhan se usein nähty ja yhtä helpostihan siitä voi palautua entiseksi mutta mun seurassa ei ihan helposti palaudu. ;)lyhyillä.pienet kirjoitti:
Lyhyiden miesten etuna on se, että vartalon muokkaaminen ja liikkeiden tekeminen on pidempiä miehiä helpompaa, koska lihaksien koko ja liikeratojen pituus etc.
Logiikkahan se on tuoki.. :D
Isommalla miehellä on tehokkaampi hydrauliikka ja suurempi moottori..
- Ulkonäkö-on-kemia
Ei ole komein vaan vanhin ja rumin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38040377Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168807Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316070Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224698Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623875Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543670Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743221- 342873
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192448Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192272