Hyvä testi

https://is.gd/Y3KE61

-tuomiodiaknoosi ERISTYKSEEN!

Levoton ja itseään tai muita vahingoittava potilas on voitu turvallisuuden nimissä eristää muista. Vastaavia rajoitekeinoja käytetään tänäkin päivänä, mutta tarkasti valvotusti, mahdollisimman lyhyen aikaa ja tilanteeseen soveltuvalla tavalla. Rajoittaminen itsessään ei ole hoitoa.

5

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ppppppppppppe

      Mul on kehityshäiriö, määrätty hoito insuliinishokki. Nice.

    • Olen heikkona näihin testeihin. Suorastaan neuroottinen. Tekemisen puutteen vuoksi tämä oli oikein viihdyttävä pläjäys.
      "Lääkäri on diagnosoinut, että sinulla on neuroosi."

      Ennen hoitopäätöstä pitäisi valita sopivin diagnoosi. Vaihtoehdoiksi on annettu epilepsia, tai hysteria. Minuun ei sovi kumpikaan, joten jätän valitsematta ja jätän myös tämän hoidon kesken.
      Mitenkähän minun nyt käy? Jos ei tästä epätietoisuudesta saa neuroosia, niin ei sitten mistään. :)

      • Heh, samat tuli mulle. Ekaan olis tepsiny eristys ja tokaan insuliinishokki.

        Mites muuten pistitte tuon kallonmuodon, mä en osaa arvioida, ni pistin kiilamaisesti munamainen. En mä kyllä osais esim. ulkonäöllisesti ihmistä kyllä kuvailla muutenkaan, niiku sanallisesti. Kyllähän sen niinkun tuntee kun näkee ni osaa erotella mut miten esim. ne rikollisten tunnistuskuvien piirtäjät pystyy tekemään kuvailun perusteella luonnoksia? Ja entäs ne tunnistusrivit, joissa pitää kuudesta valita oikea syyllinen, onko niissä toiset henkilöt näyttelijöitä. Niihin pitää sit varmaan olla mahdollisimman rikollisen näkönen. Onks muuten Lenita Airisto mitään sukua sille Airiston helmi-jutulle? Varmaan muuten nimetty vaan silleen, et se on ollu joku Risto ja se ois ollu sitten Riston helmi ja joku ehdottanu sitä nimeä ja toinen siihen tokassu ai, Riston helmi? Se "ai" sitten vaan jäi siihen.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Heh, samat tuli mulle. Ekaan olis tepsiny eristys ja tokaan insuliinishokki.

        Mites muuten pistitte tuon kallonmuodon, mä en osaa arvioida, ni pistin kiilamaisesti munamainen. En mä kyllä osais esim. ulkonäöllisesti ihmistä kyllä kuvailla muutenkaan, niiku sanallisesti. Kyllähän sen niinkun tuntee kun näkee ni osaa erotella mut miten esim. ne rikollisten tunnistuskuvien piirtäjät pystyy tekemään kuvailun perusteella luonnoksia? Ja entäs ne tunnistusrivit, joissa pitää kuudesta valita oikea syyllinen, onko niissä toiset henkilöt näyttelijöitä. Niihin pitää sit varmaan olla mahdollisimman rikollisen näkönen. Onks muuten Lenita Airisto mitään sukua sille Airiston helmi-jutulle? Varmaan muuten nimetty vaan silleen, et se on ollu joku Risto ja se ois ollu sitten Riston helmi ja joku ehdottanu sitä nimeä ja toinen siihen tokassu ai, Riston helmi? Se "ai" sitten vaan jäi siihen.

        Hah! Mitäs me palstan neuroottiset!!? Näillä mennään.

        Siihen kallonmuoto-kysymykseen vastasin tietysti totuudenmukaisesti, eli kiilamaisesti munamainen. :)
        Minähän en ole livenä takraivoani ja kallon muotoani nähnyt, vain peilin kautta, joten kädellä tunnustelemalla sekin asia selvisi.
        Oli siellä joku muukin kysymys, johon vastasin vähän heittämällä, kun mikään niistä annetuista ei oikein osunut kohdilleen. Näihin testeihin kannattaa heittytyä, näin toimimalla saa parhaimman tuloksen.


    • Itse juoksin kadulle ja pyysin vastaantulijoita arvioimaan kallonmuotoni. Tosin yksikään ei oikein täsmännyt testin kanssa, mutta sain kuitenkin osviittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1658
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1034
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      914
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      30
      809
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      252
      763
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      207
      696
    Aihe