Hyvä testi

https://is.gd/Y3KE61

-tuomiodiaknoosi ERISTYKSEEN!

Levoton ja itseään tai muita vahingoittava potilas on voitu turvallisuuden nimissä eristää muista. Vastaavia rajoitekeinoja käytetään tänäkin päivänä, mutta tarkasti valvotusti, mahdollisimman lyhyen aikaa ja tilanteeseen soveltuvalla tavalla. Rajoittaminen itsessään ei ole hoitoa.

5

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ppppppppppppe

      Mul on kehityshäiriö, määrätty hoito insuliinishokki. Nice.

    • Olen heikkona näihin testeihin. Suorastaan neuroottinen. Tekemisen puutteen vuoksi tämä oli oikein viihdyttävä pläjäys.
      "Lääkäri on diagnosoinut, että sinulla on neuroosi."

      Ennen hoitopäätöstä pitäisi valita sopivin diagnoosi. Vaihtoehdoiksi on annettu epilepsia, tai hysteria. Minuun ei sovi kumpikaan, joten jätän valitsematta ja jätän myös tämän hoidon kesken.
      Mitenkähän minun nyt käy? Jos ei tästä epätietoisuudesta saa neuroosia, niin ei sitten mistään. :)

      • Heh, samat tuli mulle. Ekaan olis tepsiny eristys ja tokaan insuliinishokki.

        Mites muuten pistitte tuon kallonmuodon, mä en osaa arvioida, ni pistin kiilamaisesti munamainen. En mä kyllä osais esim. ulkonäöllisesti ihmistä kyllä kuvailla muutenkaan, niiku sanallisesti. Kyllähän sen niinkun tuntee kun näkee ni osaa erotella mut miten esim. ne rikollisten tunnistuskuvien piirtäjät pystyy tekemään kuvailun perusteella luonnoksia? Ja entäs ne tunnistusrivit, joissa pitää kuudesta valita oikea syyllinen, onko niissä toiset henkilöt näyttelijöitä. Niihin pitää sit varmaan olla mahdollisimman rikollisen näkönen. Onks muuten Lenita Airisto mitään sukua sille Airiston helmi-jutulle? Varmaan muuten nimetty vaan silleen, et se on ollu joku Risto ja se ois ollu sitten Riston helmi ja joku ehdottanu sitä nimeä ja toinen siihen tokassu ai, Riston helmi? Se "ai" sitten vaan jäi siihen.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Heh, samat tuli mulle. Ekaan olis tepsiny eristys ja tokaan insuliinishokki.

        Mites muuten pistitte tuon kallonmuodon, mä en osaa arvioida, ni pistin kiilamaisesti munamainen. En mä kyllä osais esim. ulkonäöllisesti ihmistä kyllä kuvailla muutenkaan, niiku sanallisesti. Kyllähän sen niinkun tuntee kun näkee ni osaa erotella mut miten esim. ne rikollisten tunnistuskuvien piirtäjät pystyy tekemään kuvailun perusteella luonnoksia? Ja entäs ne tunnistusrivit, joissa pitää kuudesta valita oikea syyllinen, onko niissä toiset henkilöt näyttelijöitä. Niihin pitää sit varmaan olla mahdollisimman rikollisen näkönen. Onks muuten Lenita Airisto mitään sukua sille Airiston helmi-jutulle? Varmaan muuten nimetty vaan silleen, et se on ollu joku Risto ja se ois ollu sitten Riston helmi ja joku ehdottanu sitä nimeä ja toinen siihen tokassu ai, Riston helmi? Se "ai" sitten vaan jäi siihen.

        Hah! Mitäs me palstan neuroottiset!!? Näillä mennään.

        Siihen kallonmuoto-kysymykseen vastasin tietysti totuudenmukaisesti, eli kiilamaisesti munamainen. :)
        Minähän en ole livenä takraivoani ja kallon muotoani nähnyt, vain peilin kautta, joten kädellä tunnustelemalla sekin asia selvisi.
        Oli siellä joku muukin kysymys, johon vastasin vähän heittämällä, kun mikään niistä annetuista ei oikein osunut kohdilleen. Näihin testeihin kannattaa heittytyä, näin toimimalla saa parhaimman tuloksen.


    • Itse juoksin kadulle ja pyysin vastaantulijoita arvioimaan kallonmuotoni. Tosin yksikään ei oikein täsmännyt testin kanssa, mutta sain kuitenkin osviittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe