Kesäkunto 2019?

Kesäkunto2019

Alkaa NYT. Suunnitelma:

5 x vko 1 h juoksu
7 x vko 10 km kävely
7 x vko 10 vatsaa ja kyykkyä

Paino 58 ja pituus 166. Olen laihaläski, ja vyötäröllä ei ole makkaroita, mutta se pullottaa housuista jenkkakahvat. Tavoitepaino olisi joku 50-52 kg, mutta haluaisin näkyvät vatsalihakset ja timmin vyötärön ja vartalon. :)

Karkosta lihoin yläasteaikoina, mutta olen nyt saanut ne pois. Vain 1 karkkipäivä/ 2 kk, muut herkut olisivat synttärit tms. :)

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3626tyg

      Laihtuminen tapahtuu keittiössä, eli mitä syöt. Liikunta on vain sitä tukevaa toimintaa.
      Ihan alkuun koko ohjelma vaikuttaa aivan liian yksipuoliselta. Pelkkää juoksua ja kävelyä.
      noi 10 vatsaa ja jalkakyykkyä eivät tee mitään.
      Ota suosiolla juoksua pois ja kävelylenkkejä ja siirrä ne lihaskuntoon, siis ihan konkreettiseen kuntosalitreeniin.
      kaikkea on silti liikaa. 2-3kertaa viikossa juoksu/kävely ja 2-3 kertaa viikossa lihaskunto. noilla pärjää.

    • alatreenaamaan

      Paljon pitää olla kuntosalia ja hien kanssa siis että voi saada painon ja lihakset sinnepäinkään.

      Näkyviin vatsalihaksiin on naisten hankala päästä,pitäs olla lihastakin,laihalla läskillä niitä ei näy,lisäksi pitää olla pieni rasvaprosentti,tavotteisiin on varattava aikaa,2019 kesä on jo liian myöhäistä,ei kerkiä tekemään lihasta eikä naiset saa monesti rasva prosenttiaan tarpeeksi alas.

      Prosentit oltava 10% luokkaa jonka voit mittauttaa kehon koostumusmittauksilla,monesti tuo prosenttimäärä ei edes riitä.Riippuu paljon siitä onko sielä lihakset eli ketään kotona.

      Mitkään pitkän matkan juoksemiset ja kävelyt ei auta saamaan lihasta,vaan on ryhdyttävä koko kehon treenaukseen missä kädet ja jalat on mukana, se on totista hommaa ,käsipainot eli irtopainoilla ja jalkoja treenattava laitteissa,vatsalihaksia treenattava mutta nämä vie aikaa.

      Ensi kesä 2019 on useimmille jo myöhäistä, Niin ja pitää muistaa syödä aika paljonkin proteiinia,esim:kananmunia paistettuna vaikka,milteinpä joka päivä vaikka 3-4 kerrallaan.

      Unohda kaikki proteiini patukat.

      5Kertaa treenit viikkon on maksimi alkajalle, kolmekin riitää aluksi ja neljä kertaa tuo tuloksia pitkään.

      • Tarpee

        Jalkoja reenatta laitteisa? Voi jeesus näitä ohjeita..!


    • 2020kesäksi

      Kesäksi kuntoon 2019 ei todellakaan enään kerkiä,sehän on jo toukokuussa käytännössä.

      Eli noin 5kk ja pitäs olla vatsat ja kädet jalat, peppu,kunnossa.

      Ei ole mitään mahdollisuutta enään,vatsalihakset eivät näy kuin kokeneilla pudottajilla ja kovilla treenaajilla niin että muut lihakset kehittyvät samalla.

      Jos vielä meinaa joulua viettää tässä välissä niin kauas katoaa bodi kunto.

      Kun te aloitatte näitä aloituksia niin voisitteko kumminkin jaksaa ne kommentoida ? Kuinka menee jne.....

      Lihasta ei käytännössä saa jos ei nosteta painoa ja treenata ,ja sitten aleta tiputtamaan niin että nähdään mitä jää jäljelle.

      5kk on aivan liian lyhyt aika tähän hommaan.

    • Kokemuksesta2019

      Aloitusviestin kirjoittaja kuullostaa nuorelta, jolla on ongelmia itsetunnon kanssa. Mä olen itsekin joskus aikanaan vetänyt samanlaista kuuria. Painoa tippui muutamassa kuukaudessa yli 13 kg ja pahimmillaan painoin 47 kg. Hullusta treenimäärästä ja alipainosta huolimatta ei näkynyt sixpack. Saman tyyppisellä treenillä jota suunnittelet (johon yhdistin vielä olemattoman vähäkalorisen ruokavalion) sain vaan lihakset kuihtumaan. Hyvä kun enään lopussa jaksoin rappusia nousta. Hiukset oheni ja kuukautishäiriöt vaivasi.

      Aerobisella treenillä et tule saavuttamaan lihaksista timmiä kroppaa jossa lihakset näkyisi. Tähän tarvitaan aitoa monipuolista voimatreeniä alkuun, jotta ne lihakset kasvaan alunperinkään tarpeeksi. Tämän jälkeen pitää rasvaprosentti tiputtaa todella alas, mikä saattaa naisille olla aika vaikeaa, eikä välttämättä edes terveellistä.

      Suosittelen, ettet aloita mitään dieettiä vaan alat syömään terveellisemmin ja treenaamaan monipuolisesti. Jos haluat erottuvia lihaksia, sali lienee paras tapa niitä hankkia. Muista kuitenkin, että riittävä energiansaanti on tarpeen jos haluat lihasten kehittyvän. Nälkäkuurilla ja pelkällä aerobisella treenillä elimmistö lopulta ottaa energian lihaksista ja lihakset kuihtuvat. Älä tee samoja virheitä kun minä. Ei mitään dieettejä tai kuureja, tee elämänmuutos joka vie sinut haluamaasi suuntaan.

    • Otaoppiamuistajateeniin

      Eei pelitä tolla tyylillä. Itse kävelen n 4 krt viikossa,n 1-1,5t. Ja teen kolmessa eri nopeus tahdissa sen eli power walkina. Ja lihas kunto treeniä 3krt viikossa,nostelen vapaita painoja,tangon kanssa,kahvakuulaa, kuminauha sekin power nauha,eli siinä on vastusta. Eli ei liikaa kävelyä eikä juoksua silloin menettää kaikki lihakset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe