Minä olen ehkä jossakin sivulauseessa maininnutkin olevani narsisti, siis sellainen itseään täynnä oleva ihminen joka saattaa tuijotella itseään rakastuneena peilistä tuntikausia.
Olen joskus valvonut koko yön kylppärin peilistä itseäni tuijotellen, ja pohtinut kuinka luoja onnistuikin luomaan minusta täydellisen.
Onko muilla omakohtaisia kokemuksia vastaavasta?
Rakastatko itseäsi
69
727
Vastaukset
- helmiä_sioille
Haluaisin, mutten pysty. Tällä palstalla minun ja kaikkien muidenkin kuuluu rakastaa Palstamäkeä... :D
- helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
Hyvä vastaus.
Mut tosissaan. Etkö itse ole huolissasi palsta-addiktiostasi?
Minullakin joitakin addiktioita(palsta ja internetin ihmeellinen maailma ei kuulu niihin), mut ne pysyy kuitenkin jokseenkin hanskassa. Hallitsen niitä enkä anna niiden hallita elämääni. helmiä_sioille kirjoitti:
Mut tosissaan. Etkö itse ole huolissasi palsta-addiktiostasi?
Minullakin joitakin addiktioita(palsta ja internetin ihmeellinen maailma ei kuulu niihin), mut ne pysyy kuitenkin jokseenkin hanskassa. Hallitsen niitä enkä anna niiden hallita elämääni.Ei mulla ole addiktioita.
- helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
Ei mulla ole addiktioita.
:D
Nojaa... Täältäpäin katsottuna näyttää kyllä ihan joltain muulta, Obsessio, omistushalu ja addiktio palstaan. En ole muutaman palstalla vieraillun vuoden aikana nähnyt kenelläkään täällä yhtä pahaa sellaista... helmiä_sioille kirjoitti:
:D
Nojaa... Täältäpäin katsottuna näyttää kyllä ihan joltain muulta, Obsessio, omistushalu ja addiktio palstaan. En ole muutaman palstalla vieraillun vuoden aikana nähnyt kenelläkään täällä yhtä pahaa sellaista...Jos seuraat palstaa koko valveillaoloaikasi selvittääksesi kuinka paljon minä palstailen, ongelma voi olla sinun omasi.
- helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
Jos seuraat palstaa koko valveillaoloaikasi selvittääksesi kuinka paljon minä palstailen, ongelma voi olla sinun omasi.
En seuraa, ei kiinnosta niin paljon eikä aika riitä. Mut tämä sun addiktktio selviää helposti kaikille muutamalla klikillä... :D
helmiä_sioille kirjoitti:
En seuraa, ei kiinnosta niin paljon eikä aika riitä. Mut tämä sun addiktktio selviää helposti kaikille muutamalla klikillä... :D
Laitoin yöllä viimeisen viestin klo 00:35 ja laitoin seuraavan viestin tänään klo15:47.
Tämä on päivän 12. viesti. Ei pöllömpää.- helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
Laitoin yöllä viimeisen viestin klo 00:35 ja laitoin seuraavan viestin tänään klo15:47.
Tämä on päivän 12. viesti. Ei pöllömpää.Laskepa huvikses, et monta viestiä keskimäärin olet kirjoittanut tänne vuorokaudessa parin vuoden aikana. Ne sininikillä kirjoitetut ja myös ne puskailut... :D
12. viesti? Ennemmin nousee aurinko tuhkakupista kuin että se väite paikkaansa pitäisi... :D
Onkohan siellä nyt joku Paistamäki isolla iillä vai ana itse? Jos olet "oikea" muistaakseni väitit olevasi terveellä tavalla narsisti mikä se sitten lieneenkään ja se oli kuulemma hyvä ominaiuus. No anyway narsukaverissani on kyllä hirveän paljon samaa, järkkymätön usko omaan oikeassaolemiseen ja kun kaikki muut yrittävät neuvoa ja opastaa ne ovat väärässä kaikki. Se muiden väärässäoleminen tietenkin nostattaa kiukkua ja se taas on oikein hauskaa seurattavaa toisinaan.
Ihan isse tässä palstailen.
Ajattelin että ehkäpä kehun itse itseäni kun muut haukkuvat kuitenkin.Palstamäki kirjoitti:
Ihan isse tässä palstailen.
Ajattelin että ehkäpä kehun itse itseäni kun muut haukkuvat kuitenkin.No joo, eihän siinä mitään, tuli vaan tuo paistamäki mieleen kun ennenkin ollut täällä noita kirjainkikkailuja enkä oikein usko että koko yötä olisit kylppärin peilistä itseäsi tuijotellut. Tuo maininta narsukaveristani, se tosiaan sillä tavalla pitää paikkkansa että paljon samaa teissä, semmoista perääntantamattomuutta. Toisinaanhan se on hyvä mutta sillä kaverilla tahtoo mennä överiksi ja joutuu aina hankaluuksiin, sulle ei "siviilissä" varmaan niin korostunutta veikkaan kun olet myyntialallakin pärjännyt.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, eihän siinä mitään, tuli vaan tuo paistamäki mieleen kun ennenkin ollut täällä noita kirjainkikkailuja enkä oikein usko että koko yötä olisit kylppärin peilistä itseäsi tuijotellut. Tuo maininta narsukaveristani, se tosiaan sillä tavalla pitää paikkkansa että paljon samaa teissä, semmoista perääntantamattomuutta. Toisinaanhan se on hyvä mutta sillä kaverilla tahtoo mennä överiksi ja joutuu aina hankaluuksiin, sulle ei "siviilissä" varmaan niin korostunutta veikkaan kun olet myyntialallakin pärjännyt.
En suhtaudu itseeni liian vakavasti, mutta puolustan itseäni jos huomaan että minua yritetään laittaa matalaksi.
Minä pärjään ihmisten kanssa, ihmiset pitävät minusta ja minä pidän ihmisistä.- helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
En suhtaudu itseeni liian vakavasti, mutta puolustan itseäni jos huomaan että minua yritetään laittaa matalaksi.
Minä pärjään ihmisten kanssa, ihmiset pitävät minusta ja minä pidän ihmisistä.Jos olet livessä samanlainen kuin täällä, sinulla ei ole montaakaan kaveria. En usko, että on ainuttakaan. :)
Jos olet livessä samanlainen kuin täällä, sinulla ei ole montaakaan kaveria. En usko, että on ainuttakaan. :)
Myös narsukaverini on vakuuttunut että kaikki pitävät hänestä. Kerran se sitten piti eräänlaiset juhlat joihin kutsui työkvereitaan laajalla otannalla, kaikilla oli "muita kiireitä". Silti kaikki pitävät hänestä :D
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, eihän siinä mitään, tuli vaan tuo paistamäki mieleen kun ennenkin ollut täällä noita kirjainkikkailuja enkä oikein usko että koko yötä olisit kylppärin peilistä itseäsi tuijotellut. Tuo maininta narsukaveristani, se tosiaan sillä tavalla pitää paikkkansa että paljon samaa teissä, semmoista perääntantamattomuutta. Toisinaanhan se on hyvä mutta sillä kaverilla tahtoo mennä överiksi ja joutuu aina hankaluuksiin, sulle ei "siviilissä" varmaan niin korostunutta veikkaan kun olet myyntialallakin pärjännyt.
.. Ei PeräänAntamattomuus jossain asioissa ole mikä NarskuudenMerkki.. ;P
- helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
Myös narsukaverini on vakuuttunut että kaikki pitävät hänestä. Kerran se sitten piti eräänlaiset juhlat joihin kutsui työkvereitaan laajalla otannalla, kaikilla oli "muita kiireitä". Silti kaikki pitävät hänestä :D
Mulla on jonkun verran kilometrejä elämässä takana, hengaillut vähän siellä sun täällä, tunnen aika ison kirjon erilaisia ihmisiä erilaisista piireistä ja sen voin sanoa, ettei pertsaa jaksettais missään piireissä kovinkaan pitkään. Ehkä aluks hetken kohteliaisuussyistä, mutta sen alun jälkeen sille vaan käännettäisi selkä. Kukaan meistä ei ole niin erinomainen, että sellainen perseily olisi hyväksyttävää ja sitä rakastettaisi. :)
Toki pertsa sais aina hyviä baarifrendejä kun tarjois koko illan, mutten usko et pertsankaan rahat siihen loputtomiin riittäisi. Ja ne frenditkin olis siinä tapauksessa vähän niin ja näin... :) Harmaaritari kirjoitti:
.. Onneks Mulla ei Ole Tuotakaan "Ongelmaa".. ;D
.. Tunnistan/aistin Khyl aika Nopeasti Missä Mennään.. Irl Aikast Hätäseenkin.. Jos/kun Vain Luotan AistiMuksiini.. Ja Nykyisin Khyl PääSääntöisesti Luotankin.. ;P
.. En kylläkään ala Vihoittelemaan tai mitään muutakaan.. Jokaisella on Oikeus Valita Seuransa jne.. Myös Mun.. Yms.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei PeräänAntamattomuus jossain asioissa ole mikä NarskuudenMerkki.. ;P
joo ei tietenkään mutta koetin muotoilla kauniisti typerän itsepäisyyden niin siitä tuli tuo peräänantamattomuus :D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Onneks Mulla ei Ole Tuotakaan "Ongelmaa".. ;D
.. Tunnistan/aistin Khyl aika Nopeasti Missä Mennään.. Irl Aikast Hätäseenkin.. Jos/kun Vain Luotan AistiMuksiini.. Ja Nykyisin Khyl PääSääntöisesti Luotankin.. ;P
.. En kylläkään ala Vihoittelemaan tai mitään muutakaan.. Jokaisella on Oikeus Valita Seuransa jne.. Myös Mun.. Yms.. ;P.. Niin.. Ja Kukapa Huonosta Seurasta Piittaa ja/tai Haluaa Sellaisessa Seurassa aikaansa viettää jne.. Ainakaan yhtään enempää, kuin on Ihan Pakko.. ;P
Harmaaritari kirjoitti:
joo ei tietenkään mutta koetin muotoilla kauniisti typerän itsepäisyyden niin siitä tuli tuo peräänantamattomuus :D
.. Sama Koskee Khyl.. "Typerää" ItsePäisyyttä.. ;P
.. Esim. Jonkun Mielestä voi Olla "Typerää" ItsePäisyyttä pitää Arvoistaan/Moraalistaan tjmv. Kiinni jne.. ;Phelmiä_sioille kirjoitti:
Mulla on jonkun verran kilometrejä elämässä takana, hengaillut vähän siellä sun täällä, tunnen aika ison kirjon erilaisia ihmisiä erilaisista piireistä ja sen voin sanoa, ettei pertsaa jaksettais missään piireissä kovinkaan pitkään. Ehkä aluks hetken kohteliaisuussyistä, mutta sen alun jälkeen sille vaan käännettäisi selkä. Kukaan meistä ei ole niin erinomainen, että sellainen perseily olisi hyväksyttävää ja sitä rakastettaisi. :)
Toki pertsa sais aina hyviä baarifrendejä kun tarjois koko illan, mutten usko et pertsankaan rahat siihen loputtomiin riittäisi. Ja ne frenditkin olis siinä tapauksessa vähän niin ja näin... :)Voi olla mutta sekin on ihmisestä kiinni miten pärjää ja myös historiasta, Väitän että monenlaisten ihmisten kanssa voi pärjätä jos osaa käsitellä niitä ja niiden oikkuja. Itse olen sen narsukaverinin lapsesta asti tuntenut niin pärjään oikein mainiosti sen kanssa kun se tietää ettei perseily kannata. Varmaan jos ei olisi sillä tavalla jo lapsesta asti tuttu tuskin kyllä sitten hänentyyppisen ihmisen kanssa tulisi oltuakaan tekemisissä.
.. Sama Koskee Khyl.. "Typerää" ItsePäisyyttä.. ;P
.. Esim. Jonkun Mielestä voi Olla "Typerää" ItsePäisyyttä pitää Arvoistaan/Moraalistaan tjmv. Kiinni jne.. ;P"Esim. Jonkun Mielestä voi Olla "Typerää" ItsePäisyyttä pitää Arvoistaan/Moraalistaan tjmv. Kiinni jne.. ;P"
No eipä tullut mieleenkään kyllä mulla että jos arvot ovat oikeat että se olisi typerää :D Taitaa tuollaiset jotka sellaista väittää olla sitten tse :D- helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
Voi olla mutta sekin on ihmisestä kiinni miten pärjää ja myös historiasta, Väitän että monenlaisten ihmisten kanssa voi pärjätä jos osaa käsitellä niitä ja niiden oikkuja. Itse olen sen narsukaverinin lapsesta asti tuntenut niin pärjään oikein mainiosti sen kanssa kun se tietää ettei perseily kannata. Varmaan jos ei olisi sillä tavalla jo lapsesta asti tuttu tuskin kyllä sitten hänentyyppisen ihmisen kanssa tulisi oltuakaan tekemisissä.
Mä pärjään ihmisten kanssa. Kaikkia ei vaan jaksa kovin pitkään.
Pärjään jopa "pertsojen" kans. Ei siinä mitään. "Pertsat" ovat vaan hyvin rasittavia tyyppejä. Ja "pertsojen" heikkouksista suurin on se, että ne tarvitsevat muita enemmän kuin muut niitä. Tämä meidän palstapertsa vaan uskoo harhoissaan asian olevan toisinpäin. :) helmiä_sioille kirjoitti:
Mä pärjään ihmisten kanssa. Kaikkia ei vaan jaksa kovin pitkään.
Pärjään jopa "pertsojen" kans. Ei siinä mitään. "Pertsat" ovat vaan hyvin rasittavia tyyppejä. Ja "pertsojen" heikkouksista suurin on se, että ne tarvitsevat muita enemmän kuin muut niitä. Tämä meidän palstapertsa vaan uskoo harhoissaan asian olevan toisinpäin. :)Tuo jaksaminen kieltämättä on vähän ongelma mutta kokemuksella siitäkin selviää. Narsut kun tykkäävät omasta äänestään ja puhua aina itsestään niideen kanssa pärjää kun heittää kuuntelevinaan -moodille, siis on vain kuuntelevinaan ja antaa vaan narsun pälättää, voi siinä samalla itse mietiskellä jotain muuta. Vaikka välillä sitten tulee hetkiä että itse huomaa etten ole kuunnellut yhtään mitään mitä se sanoi se harvemmin huomaa mitään ja kaikki ovat tyytyväisíä :D
Harmaaritari kirjoitti:
"Esim. Jonkun Mielestä voi Olla "Typerää" ItsePäisyyttä pitää Arvoistaan/Moraalistaan tjmv. Kiinni jne.. ;P"
No eipä tullut mieleenkään kyllä mulla että jos arvot ovat oikeat että se olisi typerää :D Taitaa tuollaiset jotka sellaista väittää olla sitten tse :D.. Mulla on Monesti varmaan Just Se(kin) Ongelma, että tulee Monesti Liikaakin Miäleen.. Ja siit sit Seuraa.. KaikenLaista.. Noh, Siihen on omat keinot sit, miten sen kanssa Pärjää.. Ainaskin jotenkin.. Kait.. ;D
.. Ja Juuh.. On Mulle(kin) Vihjattu Aikoinaan aikast suoraankin Yksien TestinTapaisten jälkeen, että pitäisi olla "narsumpi".. Elikkäs Joustaa sellaisista Arvoista jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mulla on Monesti varmaan Just Se(kin) Ongelma, että tulee Monesti Liikaakin Miäleen.. Ja siit sit Seuraa.. KaikenLaista.. Noh, Siihen on omat keinot sit, miten sen kanssa Pärjää.. Ainaskin jotenkin.. Kait.. ;D
.. Ja Juuh.. On Mulle(kin) Vihjattu Aikoinaan aikast suoraankin Yksien TestinTapaisten jälkeen, että pitäisi olla "narsumpi".. Elikkäs Joustaa sellaisista Arvoista jne.. ;P.. "Kevyt" Psykologinen Testi ja Haastattelu oli siis kyseessä.. ;P
.. Mulla on Monesti varmaan Just Se(kin) Ongelma, että tulee Monesti Liikaakin Miäleen.. Ja siit sit Seuraa.. KaikenLaista.. Noh, Siihen on omat keinot sit, miten sen kanssa Pärjää.. Ainaskin jotenkin.. Kait.. ;D
.. Ja Juuh.. On Mulle(kin) Vihjattu Aikoinaan aikast suoraankin Yksien TestinTapaisten jälkeen, että pitäisi olla "narsumpi".. Elikkäs Joustaa sellaisista Arvoista jne.. ;P"Ja Juuh.. On Mulle(kin) Vihjattu Aikoinaan aikast suoraankin Yksien TestinTapaisten jälkeen, että pitäisi olla "narsumpi".. Elikkäs Joustaa sellaisista Arvoista jne.. ;P"
Epäilemättä varmaan on yritetty opastaa "laumaan" mukaan, eihän siitä mitään tule jos jukuri kulkee omia polkujaan :D- helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
Tuo jaksaminen kieltämättä on vähän ongelma mutta kokemuksella siitäkin selviää. Narsut kun tykkäävät omasta äänestään ja puhua aina itsestään niideen kanssa pärjää kun heittää kuuntelevinaan -moodille, siis on vain kuuntelevinaan ja antaa vaan narsun pälättää, voi siinä samalla itse mietiskellä jotain muuta. Vaikka välillä sitten tulee hetkiä että itse huomaa etten ole kuunnellut yhtään mitään mitä se sanoi se harvemmin huomaa mitään ja kaikki ovat tyytyväisíä :D
Heh, mä jätän yleensä ne "pertsat" höpöttelemään itsekseen ja siirryn keskustelemaan muiden kanssa. Sillä keinolla ne yleensä häipyy mestoilta ilman suurempaa draamaa... :D
Jos se "pertsa" sattuu olemaan sinnikkäämpää sorttia, joutuu olemaan vähän tylympi. Jos ei sitäkään ymmärrä, annan yleensä neuvon, et nyt kannattaisi poistua kun pystyy vielä. Kyllä ne "pertsat" yleensä tajuaa vihjeet... :D NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. "Kevyt" Psykologinen Testi ja Haastattelu oli siis kyseessä.. ;P
Juu, minäkin oon enemmän ryssiny haastatteluja kuin mitä hoitanut niin kuin kiltin ja haastattelijan mieleisen kaverin kuuluisi :D
Kyllä ja en.
Toisaalla jumaloin terävää älyäni ja kykyäni nähdä. tuntea, ja taas toisaalla haluan vain vetää muovipussin päähäni ja kuolla.
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCukDonna...elämä ei ole aina helppoa. Ei se ole ollut sitä mullekaan, mutta me pärjäämme vaikka muut pettävät jos muistamme rakastaa itse itseämme.
Mainitsit poistaneesi 18-vuotiaana ylimääräiset peilit asunnostasi. Jätitkö yhtäkään itseäsi varten? Peili on narsistin tärkein instrumentti, ilman sitä voi unohtaa mikä on tärkeintä.
Älykkyys on siunaus ja kirous, mutta omalla asenteellamme me päätämme kumpaa se on.
Huomasin ketjussasi kommentin jossa joku valopää oli "oivaltanut" että Donna on Palstamäki. Yllätyin että myönsit asian. Jos ryhdyt leikittelemään ajatuksella että olet Palstamäki, niin olet ajamassa itseäsi tieten tahtoen vaikeuksiin. Pahoihin vaikeuksiin..Palstamäki kirjoitti:
Donna...elämä ei ole aina helppoa. Ei se ole ollut sitä mullekaan, mutta me pärjäämme vaikka muut pettävät jos muistamme rakastaa itse itseämme.
Mainitsit poistaneesi 18-vuotiaana ylimääräiset peilit asunnostasi. Jätitkö yhtäkään itseäsi varten? Peili on narsistin tärkein instrumentti, ilman sitä voi unohtaa mikä on tärkeintä.
Älykkyys on siunaus ja kirous, mutta omalla asenteellamme me päätämme kumpaa se on.
Huomasin ketjussasi kommentin jossa joku valopää oli "oivaltanut" että Donna on Palstamäki. Yllätyin että myönsit asian. Jos ryhdyt leikittelemään ajatuksella että olet Palstamäki, niin olet ajamassa itseäsi tieten tahtoen vaikeuksiin. Pahoihin vaikeuksiin..Niin
Oletko täysin varma siitä ettet joudu itse pahempiin sillä minä jo koen olevani siellä mistä ei ole paluuta?
(Hihitystä)donnadonatello kirjoitti:
Niin
Oletko täysin varma siitä ettet joudu itse pahempiin sillä minä jo koen olevani siellä mistä ei ole paluuta?
(Hihitystä)Luulen että voit ostaa itsellesi lisäaikaa jos hankkiudut eroon muovipusseista ja hommaat tilalle paperipusseja.
Minä olen päässyt pahimman yli ja oppinut löytämään positiivisia ulottuvuuksia herkkyydestäni ja haavoittuvuudestani. Annan tunteiden heilutella minua ja pidän tukevasti kiinni ovenkarmeista, myrsky hellittää aikanaan.
Myrskyn jälkeen menen peilin eteen ja katson itseäni lumoutuneena. Tiedän että mikään ei kaada minua.Palstamäki kirjoitti:
Luulen että voit ostaa itsellesi lisäaikaa jos hankkiudut eroon muovipusseista ja hommaat tilalle paperipusseja.
Minä olen päässyt pahimman yli ja oppinut löytämään positiivisia ulottuvuuksia herkkyydestäni ja haavoittuvuudestani. Annan tunteiden heilutella minua ja pidän tukevasti kiinni ovenkarmeista, myrsky hellittää aikanaan.
Myrskyn jälkeen menen peilin eteen ja katson itseäni lumoutuneena. Tiedän että mikään ei kaada minua.Kaikenlaisia vitun hulluja.
(hirn)donnadonatello kirjoitti:
Kaikenlaisia vitun hulluja.
(hirn)Niinpä.
Sulla ei ole mitään hätää.donnadonatello kirjoitti:
Siis sulla. Mä olin mä.
(Naurua)Sinun ongelmasi ovat pieniä verrattuna minun ongelmiini.
90 prosenttia palstalle aktiivisesti kommentoivista ihmisistä kadehtii minua, ja sähköpostini tulvii vihaviestejä. Minua ja läheisiäni on uhattu ties millä.
Tilanne olisi ideaali jos harkitsisin itsemurhaa.Palstamäki kirjoitti:
Sinun ongelmasi ovat pieniä verrattuna minun ongelmiini.
90 prosenttia palstalle aktiivisesti kommentoivista ihmisistä kadehtii minua, ja sähköpostini tulvii vihaviestejä. Minua ja läheisiäni on uhattu ties millä.
Tilanne olisi ideaali jos harkitsisin itsemurhaa."90 prosenttia palstalle aktiivisesti kommentoivista ihmisistä kadehtii minua, ja sähköpostini tulvii vihaviestejä. Minua ja läheisiäni on uhattu ties millä."
Eh, tuota ei taida kuitenkaan noin moni kadehtia enkä kyllä oikein usko noita vihaviestejäkään ennen kuin julkaiset ne palstalla.Harmaaritari kirjoitti:
"90 prosenttia palstalle aktiivisesti kommentoivista ihmisistä kadehtii minua, ja sähköpostini tulvii vihaviestejä. Minua ja läheisiäni on uhattu ties millä."
Eh, tuota ei taida kuitenkaan noin moni kadehtia enkä kyllä oikein usko noita vihaviestejäkään ennen kuin julkaiset ne palstalla.Huomaan ettet tiedä mitä on olla julkkis.
Ei hetken rauhaa.- helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
"90 prosenttia palstalle aktiivisesti kommentoivista ihmisistä kadehtii minua, ja sähköpostini tulvii vihaviestejä. Minua ja läheisiäni on uhattu ties millä."
Eh, tuota ei taida kuitenkaan noin moni kadehtia enkä kyllä oikein usko noita vihaviestejäkään ennen kuin julkaiset ne palstalla.Älä yllytä! Annoit just pertsalle hyvän syyn hioa lisää omia kirjallisia lahjoja... :D
Palstamäki kirjoitti:
Huomaan ettet tiedä mitä on olla julkkis.
Ei hetken rauhaa.Joo en. On se vähän ihmeellistä miten noin eri tavalla voi olla kun mun postilaatikkoon on tullut vain rakkausviestejä palstan naisilta :)
Älä yllytä! Annoit just pertsalle hyvän syyn hioa lisää omia kirjallisia lahjoja... :D
En ollenkaan epäile etteikö ana saisi hyvinkin viihdyttävän ketjun luotua noiden viahaviestien ympärille, jäämme odottamaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo en. On se vähän ihmeellistä miten noin eri tavalla voi olla kun mun postilaatikkoon on tullut vain rakkausviestejä palstan naisilta :)
Sulla on käynyt tuuri.
Miehet kai kokevat minut uhkaksi.
- bluu
Millainen maailma olisi ilman peilejä? Olisivatko ihmiset keskimäärin terveempiä ja kenties luovempia? Olen itsekin joskus nuorempana tuijotellut peiliin ja nykyään en yhtään käytä peiliä joten kokemuksesta puhun.
Juu, totta mooses rakastan. En tosinkaan ihaile itteäni peilistä, en ole oikeen koskaan osaanut silleen ihailla itseäni..mulle on ollut tärkeempää tutkailla pääni pörinöitä. Niin on sitten vähän unohtunut toi ulkokuoren ihmettely...
Mut joskus saatan ihastella oivalluksiani. 😜- bvfagkjgfafrea
Kerrankin joku narsu myöntää ominaisuutensa. Vieläkun saat palstan naismarsun myöntämään narsisminsa, niin sitten olen jo kaiken nähnyt. Tosin sitä päivää tuskin tulee.
Naismarsu? Minä luulin sitä hamsteriksi (sukupuolta en yrittänyt edes veikata).
Oikeasti kyseessä on siili.- tinderi.tytöt
korkeastikoulutetut tinderitytöt on sellaisia eli olet nähnyt
- wanhaämmä
Palstamäki kirjoitti:
Naismarsu? Minä luulin sitä hamsteriksi (sukupuolta en yrittänyt edes veikata).
Oikeasti kyseessä on siili.Tuota tuota... Miksi ajattelet noin lonkalta, että naispuolinen narsisti on Pönttis?
Eikö tuo ole aika itsekeskeistä?
- auto.on.aarteeni
itse rakastan enemmän ja aidosti kauniita ja seksikkäitä naisia ja rakkaimpia ihmisiä eli heistä haluaa pitää parempaa huolta kuin itsestään eli haluaa että heillä on kaikki hyvin niin kaiken muun jaan ja haluan että heillä on mutta ainoa asia on mitä en halua jakaa tai halua antaa on autoni ja sillä ajo ja kyytiin pääsee vain rakkaimmat mutta en halua että kukaan muu ajaa autoani
En rakasta itseäni elämäni halu syttyi kun on jotain rakastavaa. Elän muiden takia ja sen vuoksi huolehdin itsestäni henkisyydestä mutta paremminkin voisi huolehtia.
Elän muita varten varsinkin heitä jota rakastan.- pidän.sinusta
oletkin hyvä nainen ja vaimo ja äiti niin olet nainen makuuni ja miehesi haluaa taas sinusta huolehtia
pidän.sinusta kirjoitti:
oletkin hyvä nainen ja vaimo ja äiti niin olet nainen makuuni ja miehesi haluaa taas sinusta huolehtia
Sinä se aina tykkäät minusta.
Kyllä haluaa huolehtia.
- hmmmmmm
Mistähän ihmeestä johtuu, kun nainenruuduntakaa on aina pätemässä joka avauksissa, mutta justiin narsismi keskusteluun hän ei osallistu? ;D
- Ilovemetoo
Tottahan toki. Mutta eipä siitä tarvitse silloin numeroa tehdä.
Sanonta, että rakasta itseäsi, niin voit rakastaa toista pitää kutinsa kyllä. Jos ei rakasta itseään hillittömästi, ei voi rakastaa muitakaan.
Jaa-ha, kyllä se on tästä lähdettävä. Sen verran ottaa päivät polviin, että peileistä tuijottelusta olen jo itse päässyt.
Mutta kyllä sitä omaa puhettaan rakastaa, että voi todeta, oma seura, paras seura. Viihdyn itseni kanssa erittäin hyvin.
Huomataanhan tässäkin kommentissa kuinka sanat "itseään", "itse" ja "itseni" toistuvat aika mukavalla tahdilla.
(naurua)Ehkä asia on noin kuin sen esität, mutta täällä ei osata rakastaa sellaista palstailijaa joka rakastaa itseään.
Palstamäki kirjoitti:
Ehkä asia on noin kuin sen esität, mutta täällä ei osata rakastaa sellaista palstailijaa joka rakastaa itseään.
Joskus on tuntunut, että se voi olla liikaa, mutta olemme opintiellä. Aina on kaivattu sitä ihmistä, joka lähtee ensimmäisenä vesurin kanssa viidakkoon. Ja vähän julistaa siitä :D
misspönttöuuni kirjoitti:
Joskus on tuntunut, että se voi olla liikaa, mutta olemme opintiellä. Aina on kaivattu sitä ihmistä, joka lähtee ensimmäisenä vesurin kanssa viidakkoon. Ja vähän julistaa siitä :D
Itserakkaudessa ei ole toden puhuakseni mitään noloa, väittäisinpä että asia on juuri päinvastoin.
Muidenkin ihmisten on helpompi suhtautua sellaiseen ihmiseen joka on sinut itsensä kanssa. Minä olen helposti lähestyttävä ihminen, ja se johtuu kyllä siitä että olen sinut itseni kanssa.Palstamäki kirjoitti:
Itserakkaudessa ei ole toden puhuakseni mitään noloa, väittäisinpä että asia on juuri päinvastoin.
Muidenkin ihmisten on helpompi suhtautua sellaiseen ihmiseen joka on sinut itsensä kanssa. Minä olen helposti lähestyttävä ihminen, ja se johtuu kyllä siitä että olen sinut itseni kanssa.Ja minä minut tai siis...
Kyllä. Kyllä näin on hyvä.misspönttöuuni kirjoitti:
Ja minä minut tai siis...
Kyllä. Kyllä näin on hyvä.Tämä riittää. Kiitos!
Rakastan. :D
- pitkätukka-68
En yt rakastamisesta puhuis, mutta olen tosi hyvissä väleissä itseni kanssa.
- wanhaämmä
Toi "rakastaminen" on niin amerikkalaista. Aivan kaikkea rakastetaan...
Rakastan aamupuuroa! Välillä se on liian kuumaa, toisinaan kylmää ja tänään siitä unohtui suola, mutta seuraavaa päivää suunnittelevana ihmisenä olin ymmärtänyt sentään ostaa lisää maitoa. Söin suolattoman ja haalean puuroni maidon kera. En voi elää ilman aamuista kaurapuuroani! *ylistystä, aaltoliikettä, hurmosta*
Tulen toimeen itseni kanssa suurimman osan aikaa. Ja se on hienoa.
Harvemmin tulee itseinho hetkiä tai fiiliksiä että pitäisi hakata päätä mäntyyn, mutta sellasiakin tulee joskus. Ja hyvä että tulee, silloin tietää että on vielä kehityskelpoinen ja elossa. Yleensäkin ymmärtää olevansa ihan tavallisen keskinkertainen vikoineen ja hyvine puolineen, sillä erolla että olen minä itse.- wanhaämmä
Vika voi olla myös hyvä puoli ja hyvä puoli voi olla vika.
Omana itsenäni.
Kylppärin peilistä tuijottaa kuvajainen, jonka vasen ja oikea ovat väärinpäin. Ei se oikeastaan ole minä. Mä käyn peilin edessä harjaamassa sen hampaat ja siistimässä sen naamakarvat. Joskus yritän tehdä nuo samaan aikaan, mikä vaatii aika hyvää koordinaatiota. Olen siis pelillistänyt tuonkin toiminnon. Yöllä nukun.
Mä yritän oppia teiltä täydellisiltä. Onhan sanottu ja myös uskottu, että jos olet täydellisin tyyppi palstalla, niin olet väärällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042