...prostituutiksi:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005884028.html
Törkeää, kyllähän Turkinkin poliisin pitäisi tietää että suomalaistytöt käyvät siellä ainoastaan tutustumassa kulttuuriin ja nähtävyyksiin sekä ehkä hieman ehkä ottamassa aurinkoa. Jos suomalaisnainen sattuu olemaan yökerhossa se on siellä ainoastaan siksi kun miesystävä on siellä töissä.
Suomalaisnaista luutltiin Turkissa....
16
466
Vastaukset 16
- Gjjhgg
Lol näitä matupatjoja.
- Taisosuaoikeaan
Turkkilaiset ovat tarkkanäköisempiä kuin suomalaiset
- Kaisanoasaa
Minusta tuo turkki maana on aika perseestä. Rikollisia jännämiehiä jokainen poliisi ja viranomainen
- Näin.luulen
Jotakin hämärää tuossa nyt on. Ihanko muka ilman mitään syytä putkatetaan useita päiviä ja sen jälkeen karkotetaan maasta?
Taisi Suvi olla huoriomatkalla. Jos ei myynyt itseään niin ilman jakoi luonnollisesti kuitenkin, mikä on sama asia fundamentalistien mielestä.
Kenties Turkin poliisilla on tullut mitta täyteen näitä ympäriinsä lutkailevia suomilorttoja ja toimintansa aiheuttamia lieveilmiöitä kohtaan.- Mietin.vaan
Turkki nyt on oikeastikin hämärä maa mitä tulee yksilön oikeuksiin. Oli jo ennen Erdoganin aikaa, ja nyt sen jälkeen asia tuskin on ainakaan parantunut.
- Vastuu
Siellä verkostoituminen pelittää, jos on poikaystävä kyllästynyt seuraan ja ilmoittanut, et haluaa eroon toisesta niin näinhän se toimii hyvin viranomaisten kautta ja ongelma ratkaistu... uutta matoa koukkuun?
- hyväämatkaa
Ai, että oikein tuutiksi luultiin. Lol. Hyvä, ettei puikoksi.
- hienoahienoa
En ihmettele. Suomalaiset ovat ainakin Suomessa jännämiesten ilmaisia prostituoituja. Muun maalaiset naiset tajuavat sentään pyytää rahaa seksistä.
- Wwuwuwwwwwwwww
Turkissa vallitseekin nykyään diktatuuri..
Minua on luultu muutamia vuosia sitten turkulaisessa ravintolassa, jossa olin( naiskaverini synttäreitä viettämässä) virolaiseksi ilotytöksi. Olin selvinpäin, ja vaatetus oli tyyliä neule ja farkut. Meikkiäkään ei ollut kilokaupalla.
Kerran matkaillessa Latviassa perheen kanssa olin hotellissa hississä menossa lasten kanssa aamiaiselle. Kaksi suomalaista, itseäni parikymmentä vuotta (?) vanhempaa täti-ihmistä alkoi kommentoida mua keskenään suomeksi ihan vieressäni : " venäläisvosuja täällä näköjään riittää, ne viihtyy tässä hotellissa. Ollaan sitä niin olevinaan". Onneksi lapset oli silloin niin pieniä, etteivät ymmärtäneet.
Kun mentiin aamiaishuoneeseen väänsin tahallani oikein kunnon Turun murteella lapsille: "mää meen ottamaan täältä, kummottos te ?" :) Tädit menivät vähän puihin.
Että erehdyksiä sattuu.
Kirjailija/näyttelijä Anna-Leena Härkösti luultiin aikoinaan tallinnalaisessa hotellissa ilotytöksi, kun jakeli nimikirjoituksia suomalaisturisteille ja joutui kuulusteltavaksi. Luultiin, että jakeli puhelinnumeroaan.- ei.aiheetta.luulla
veikkaan että olet korkeastikoulutettu ja tinderiläinen niin ei kunnon naisia ilotytöksi luulla mutta jos on aihetta luulla niin miksi aina samoja tyttöjä kaikki luulee ilolinnuksi
ei.aiheetta.luulla kirjoitti:
veikkaan että olet korkeastikoulutettu ja tinderiläinen niin ei kunnon naisia ilotytöksi luulla mutta jos on aihetta luulla niin miksi aina samoja tyttöjä kaikki luulee ilolinnuksi
Juu, kait mä sit oon jotenkin vaan hutsahtava, ihan farkuissakin :) Tinderi ei kyllä ole tuttu, koulutustanikaan en laskisi varsinaisesti korkeakoulutukseksi.
- hara.soo
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu, kait mä sit oon jotenkin vaan hutsahtava, ihan farkuissakin :) Tinderi ei kyllä ole tuttu, koulutustanikaan en laskisi varsinaisesti korkeakoulutukseksi.
kyllä moni ilolintukin käyttää farkkuja no ikävempi juttu jos muistutat koulutettuja tinderinaisia ja ne alan naiset tervihtii sinua tuttavallisesti tai etkö muista jos on joku vanha asiakas joka muistaa sinut vuosienkin takaa ja ne tädit tiesi kyllä mikä hotelli oli kyseessä
hara.soo kirjoitti:
kyllä moni ilolintukin käyttää farkkuja no ikävempi juttu jos muistutat koulutettuja tinderinaisia ja ne alan naiset tervihtii sinua tuttavallisesti tai etkö muista jos on joku vanha asiakas joka muistaa sinut vuosienkin takaa ja ne tädit tiesi kyllä mikä hotelli oli kyseessä
Ööh, vanhoja asiakkaita voi olla, vanhempien entisestä yrityksestä, mutta ei siltä alalta. Tädit taisivat olla ekaa kertaa siinä hotellissa, kuten mekin. Mutta mitäs HE sit siellä tekivät, jos se oli ilolintujen paikka? :D Kuuskymppisiä puumia ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639