Eiköhän asia universumin tutkimisen suhteen ole jo niin, että suurinpiirtein tiedämme jo millainen universumi on. Ei siitä mitään teoriaa tarvita sen kummemmin.
Galakseja vaan on joka puolella niin pitkälle kuin tilaa on.
Onko siellä sitten minkäkinlaisia räjähdyksiä tällä avaruuden alueella mitä tutkia voimme, niin eiköhän se ole samantekevää ja empiirinen kysymys. Tutkitaan sitä kaikessa rauhassa. Tutkitaan, ei hutkita. Nyt ajatellaan että on ollut yksi ja yhteinen alkutila, mutta on se muutenkin voinut olla niin että olisiko se nyt niin kamalan kauhiaa, jos tutkimuksen tulos joku päivä olisikin toisenlainen?
Tähtitieteen suuri saavutus
2
89
Vastaukset 2
- TiedettäEiUskomuksia
Miksi jnkutat samaa jargoniasi. Tiedämme tasan tarkkaan hyvin kantasi, vaikka nyt yritätkin loivempaa sisääntuloa. Kosmisen taustan ja kauimmisen galaksin välissä on satoja miljoonia tyhjiä valovuosia. Avaruudella on alku ja se laajenee. Se on jo järjellisen epäilyn ulkopuolella.
- Kuu--Ukko
Mielstäni suurin saavutus on taivaanseuranta ohjelma jolla havaitaan lentävät kivet joilla mahdollisuus mm osua.
Seuraava on Exoplaneetan löytyminen ja mahdollinen toisen sivilisaation löytyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20500- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459