Kenen palstalaisen

wanhaämmä

Kanssa haluaisit laittaa lihaa piiloon?

42

744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollikan varmaankin. On muistaakseni joskus täälllä kertonut nakkippiiloja laittavansa niin varmaan myös lihaisammat leivokset onnistuisi hyvin. Itse laitoi eilen lihapullia mutta ne eivät menneet minnekään piiloon, jääkaapissa lautasella ihan julkeasti ovat esillä.

      • kokkinelonen

        Suljettuun rasiaan pitäisi laittaa eikä julkeasti esille, kuivuvat.


      • kokkinelonen kirjoitti:

        Suljettuun rasiaan pitäisi laittaa eikä julkeasti esille, kuivuvat.

        No joo, periaatteessa mutta kun tykkään napsia niitä kylmänä suoraan suuhun ja myös halkaistuna leivän päällä syödä niin ei oikeastaan haittaa se kuivuminen ollenkaan.


      • söitkö.sellaisenaan

        teitkö itse vai kaupan lihapullia


      • söitkö.sellaisenaan kirjoitti:

        teitkö itse vai kaupan lihapullia

        Ihan itse tein. Tai no olihan jauheliha valmiiksi jauhettua mutta siihen sekaan kananmunaa ja erilaisia mausteita ropsuttelin ja sitten pyörittelin palloiksi ja uuniin. Valmistusvinkki: Kannattaa käyttää kertakäyttökäsineitä siinä massan käsittelyssä. Itse aina ennen tehnyt paljain käsin niin jatkuvaan joutunut käsinä välillä huuhtomaan niin nyt kun tein kertakäyttökäsineet kädessä onnistui pyörittely helposti.

        Kaupan valmislihapullista en syö kuin noita korpelan, ne onkin hyviä:

        https://www.korpela.fi/index.php/tuotteet/category/lihapyorykat

        Kaikissa muissa valomispyörtyköissä taitaa olla jotain koneelisesti erotettuja juttuja seassa niin eivät oikein maistu.


      • trolli

        Lihapiirakat uunissa tehtyinä, (ei keitettyinä öljyssä) tähän pystyy miehetkin!

        Riittoisuus 18-20 kpl
        (mutta saadaksesi mahdollisimman saman kokoisia tee ennemmin 18kpl; 6kpl/uunipelti)


        Tarvitset
        5 dl täysmaitoa
        vajaa 0.5 dl sokeria ja 1 tl suolaa
        2 pss kuivahiivaa
        13 dl vehnäjauhoja
        100 g voisulaa

        500 g jauhelihaa
        2 sipulia
        2-3 dl kypsää puuroriisiä
        (keitettyä kananmunaa hakkeena täytteen joukkoon mikäli haluaa)
        suolaa
        mustapippuria
        jauhelihamaustetta
        paprikajauhetta

        1 kananmuna reunojen sulkemiseen
        lisäksi uunin jälkeen noin 150g voisulaa lihisten voiteluun

        1. (Keitä riisi kypsäksi) Aloita tekemällä taikina. Lämmitä maito 42 asteiseksi ja lisää joukkoon hiiva, suola ja sokeri. Anna tekeytyä viitisen minuuttia. Lisää vähitellen vehnäjauhoja. Alustamisen loppuvaiheessa lisää voisula joukkoon. Laita taikina kohoamaan vesihauteeseen.

        2. Ruskista jauheliha ja lisää joukkoon pilkottu sipuli, pyörittele hetki pannulla Mausta jo tässä vaiheessa jauhelihaa. Lisää kypsä riisi joukkoon ja lisää mausteita.

        3. Jaa kohonnut taikina neljään osaan. Jaa osat vielä viiteen osaan (yhteensä 20 taikinapalloa).

        4. Kauli taikinapallot soikeiksi noin 0.5 cm paksuiksi läkkäröiksi. Lisää toiselle puolelle reipas ruokalusikallinen täytettä, sen jälkeen voitele kananmunalla reuna ja nosta toinen taikinapuoli täytteen päälle. Painele kiinni. Tee näin joka palalla.

        5. Kypsennä uunin keskitasolla 220 asteessa noin 20 minuuttia. Voitele kypsät lihapiirakat voisulalla ja anna niiden levätä hetki, että pehmenevät. Tarjoile esim lenkkipalan, sinapin, ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa.

        VINKKI! Tästä määrästä tulee 3 uunipellillistä. Aina yhden pellillisen ollessa paistumassa, laita toinen pellillinen hellan päälle, kohoavat siinä näpsäkästi hukkalämmön avulla vielä lisää :) Voit käyttää myös grahamjauhoja tai vehnäjauhojen kanssa osan ruisjauhoa. Täysjyväkin käy.Levänneet lihapiirakat olivat tosi pehmeitä. Lenkkisämpylä on yksi perinteisistä herkuista nakkikioskilla.
        .....................................................................................................................................................................................................
        Tässä sulle Kirsin ohje lihapiirakoiden tekoon. En viitsi enempää sua kiusata, ettei sun tarvitse taas uhriutua ja raahustaa Pertsalle valittamaan: miten mä mustamaalaan sua!

        Enkä mustamaalannut; annoin sulle vaan tilaisuuden ottaa sanojasi takaisin...pakittaa, kuten sä sitt teitkin. Kolikolla kun on aina kaks puolta!

        Mä lähden tästä katsomaan nyt rakennuspiirustuksia... miltä ne näyttävät nyt, kun niihin on tehty haluamiani muutoksia/korjauksia, 112m², sen saisin kuulemma jo rakennuttaa isohkolle tontilleni. Eli rakennuslupa heltiäisi tuon kokoiselle talolle, määrätyin ehdoin.
        Nykyinen vuokralaiseni on aikeissa ostaa osakkeeni ...parin vuoden kuluttua. Ollaan molemmat kirjoilla nyt siinä asunnossa virallisesti.
        Mutt mä vietän aikani kyllä Emon luona... ja työpaikaltani on vain hissi matka huoneeseeni.

        Hyvää päivänjatkoa, sullekin!


      • turhaatouhualeipoa
        trolli kirjoitti:

        Lihapiirakat uunissa tehtyinä, (ei keitettyinä öljyssä) tähän pystyy miehetkin!

        Riittoisuus 18-20 kpl
        (mutta saadaksesi mahdollisimman saman kokoisia tee ennemmin 18kpl; 6kpl/uunipelti)


        Tarvitset
        5 dl täysmaitoa
        vajaa 0.5 dl sokeria ja 1 tl suolaa
        2 pss kuivahiivaa
        13 dl vehnäjauhoja
        100 g voisulaa

        500 g jauhelihaa
        2 sipulia
        2-3 dl kypsää puuroriisiä
        (keitettyä kananmunaa hakkeena täytteen joukkoon mikäli haluaa)
        suolaa
        mustapippuria
        jauhelihamaustetta
        paprikajauhetta

        1 kananmuna reunojen sulkemiseen
        lisäksi uunin jälkeen noin 150g voisulaa lihisten voiteluun

        1. (Keitä riisi kypsäksi) Aloita tekemällä taikina. Lämmitä maito 42 asteiseksi ja lisää joukkoon hiiva, suola ja sokeri. Anna tekeytyä viitisen minuuttia. Lisää vähitellen vehnäjauhoja. Alustamisen loppuvaiheessa lisää voisula joukkoon. Laita taikina kohoamaan vesihauteeseen.

        2. Ruskista jauheliha ja lisää joukkoon pilkottu sipuli, pyörittele hetki pannulla Mausta jo tässä vaiheessa jauhelihaa. Lisää kypsä riisi joukkoon ja lisää mausteita.

        3. Jaa kohonnut taikina neljään osaan. Jaa osat vielä viiteen osaan (yhteensä 20 taikinapalloa).

        4. Kauli taikinapallot soikeiksi noin 0.5 cm paksuiksi läkkäröiksi. Lisää toiselle puolelle reipas ruokalusikallinen täytettä, sen jälkeen voitele kananmunalla reuna ja nosta toinen taikinapuoli täytteen päälle. Painele kiinni. Tee näin joka palalla.

        5. Kypsennä uunin keskitasolla 220 asteessa noin 20 minuuttia. Voitele kypsät lihapiirakat voisulalla ja anna niiden levätä hetki, että pehmenevät. Tarjoile esim lenkkipalan, sinapin, ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa.

        VINKKI! Tästä määrästä tulee 3 uunipellillistä. Aina yhden pellillisen ollessa paistumassa, laita toinen pellillinen hellan päälle, kohoavat siinä näpsäkästi hukkalämmön avulla vielä lisää :) Voit käyttää myös grahamjauhoja tai vehnäjauhojen kanssa osan ruisjauhoa. Täysjyväkin käy.Levänneet lihapiirakat olivat tosi pehmeitä. Lenkkisämpylä on yksi perinteisistä herkuista nakkikioskilla.
        .....................................................................................................................................................................................................
        Tässä sulle Kirsin ohje lihapiirakoiden tekoon. En viitsi enempää sua kiusata, ettei sun tarvitse taas uhriutua ja raahustaa Pertsalle valittamaan: miten mä mustamaalaan sua!

        Enkä mustamaalannut; annoin sulle vaan tilaisuuden ottaa sanojasi takaisin...pakittaa, kuten sä sitt teitkin. Kolikolla kun on aina kaks puolta!

        Mä lähden tästä katsomaan nyt rakennuspiirustuksia... miltä ne näyttävät nyt, kun niihin on tehty haluamiani muutoksia/korjauksia, 112m², sen saisin kuulemma jo rakennuttaa isohkolle tontilleni. Eli rakennuslupa heltiäisi tuon kokoiselle talolle, määrätyin ehdoin.
        Nykyinen vuokralaiseni on aikeissa ostaa osakkeeni ...parin vuoden kuluttua. Ollaan molemmat kirjoilla nyt siinä asunnossa virallisesti.
        Mutt mä vietän aikani kyllä Emon luona... ja työpaikaltani on vain hissi matka huoneeseeni.

        Hyvää päivänjatkoa, sullekin!

        Ymmärsit väärin aloituksen. Tarkoitus oli laittaa "lihaa piiloon" kenen kanssa you know.

        Mä lähden tästä kauppaan hakemaan lihapiirakoita, leipokoon kuka haluaa minä en.


      • trolli kirjoitti:

        Lihapiirakat uunissa tehtyinä, (ei keitettyinä öljyssä) tähän pystyy miehetkin!

        Riittoisuus 18-20 kpl
        (mutta saadaksesi mahdollisimman saman kokoisia tee ennemmin 18kpl; 6kpl/uunipelti)


        Tarvitset
        5 dl täysmaitoa
        vajaa 0.5 dl sokeria ja 1 tl suolaa
        2 pss kuivahiivaa
        13 dl vehnäjauhoja
        100 g voisulaa

        500 g jauhelihaa
        2 sipulia
        2-3 dl kypsää puuroriisiä
        (keitettyä kananmunaa hakkeena täytteen joukkoon mikäli haluaa)
        suolaa
        mustapippuria
        jauhelihamaustetta
        paprikajauhetta

        1 kananmuna reunojen sulkemiseen
        lisäksi uunin jälkeen noin 150g voisulaa lihisten voiteluun

        1. (Keitä riisi kypsäksi) Aloita tekemällä taikina. Lämmitä maito 42 asteiseksi ja lisää joukkoon hiiva, suola ja sokeri. Anna tekeytyä viitisen minuuttia. Lisää vähitellen vehnäjauhoja. Alustamisen loppuvaiheessa lisää voisula joukkoon. Laita taikina kohoamaan vesihauteeseen.

        2. Ruskista jauheliha ja lisää joukkoon pilkottu sipuli, pyörittele hetki pannulla Mausta jo tässä vaiheessa jauhelihaa. Lisää kypsä riisi joukkoon ja lisää mausteita.

        3. Jaa kohonnut taikina neljään osaan. Jaa osat vielä viiteen osaan (yhteensä 20 taikinapalloa).

        4. Kauli taikinapallot soikeiksi noin 0.5 cm paksuiksi läkkäröiksi. Lisää toiselle puolelle reipas ruokalusikallinen täytettä, sen jälkeen voitele kananmunalla reuna ja nosta toinen taikinapuoli täytteen päälle. Painele kiinni. Tee näin joka palalla.

        5. Kypsennä uunin keskitasolla 220 asteessa noin 20 minuuttia. Voitele kypsät lihapiirakat voisulalla ja anna niiden levätä hetki, että pehmenevät. Tarjoile esim lenkkipalan, sinapin, ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa.

        VINKKI! Tästä määrästä tulee 3 uunipellillistä. Aina yhden pellillisen ollessa paistumassa, laita toinen pellillinen hellan päälle, kohoavat siinä näpsäkästi hukkalämmön avulla vielä lisää :) Voit käyttää myös grahamjauhoja tai vehnäjauhojen kanssa osan ruisjauhoa. Täysjyväkin käy.Levänneet lihapiirakat olivat tosi pehmeitä. Lenkkisämpylä on yksi perinteisistä herkuista nakkikioskilla.
        .....................................................................................................................................................................................................
        Tässä sulle Kirsin ohje lihapiirakoiden tekoon. En viitsi enempää sua kiusata, ettei sun tarvitse taas uhriutua ja raahustaa Pertsalle valittamaan: miten mä mustamaalaan sua!

        Enkä mustamaalannut; annoin sulle vaan tilaisuuden ottaa sanojasi takaisin...pakittaa, kuten sä sitt teitkin. Kolikolla kun on aina kaks puolta!

        Mä lähden tästä katsomaan nyt rakennuspiirustuksia... miltä ne näyttävät nyt, kun niihin on tehty haluamiani muutoksia/korjauksia, 112m², sen saisin kuulemma jo rakennuttaa isohkolle tontilleni. Eli rakennuslupa heltiäisi tuon kokoiselle talolle, määrätyin ehdoin.
        Nykyinen vuokralaiseni on aikeissa ostaa osakkeeni ...parin vuoden kuluttua. Ollaan molemmat kirjoilla nyt siinä asunnossa virallisesti.
        Mutt mä vietän aikani kyllä Emon luona... ja työpaikaltani on vain hissi matka huoneeseeni.

        Hyvää päivänjatkoa, sullekin!

        Kiits vinkistä, tuohan tosiaan vaikuttaa sen verran helpolta että voisi tekeminen onnistua. Missä muka olen uhriutunut, nyt kyllä liioitelet vähnitäänkin vaikka vaikuttaa melkeinpä keksityltä jutulta :D

        Jahans, sullahan on siellä taas vauhti päällä :D No joo, tuo kyllä kuulostaa ihan hyvältä suuinnitelmalta kun jos luvan saat rakentaa tuo on vielä semmoinen ei-suuruudenhullku koko jonkalaisen varmasti saa myös kaupaksi sitten jos tulee tarve myydä jossain vaiheessa. Kokonsa puolesta sopii pariskunnasta parilapsiselle perheelle niin kuulostaa hyvältä kyllä. Muista vaan sitten sopia kaupoista ihan virallisestikin ennen kuin taloa tilaat niin ei tuu liikaa velkataakkaa vaikka eipä sillä, varmaan sen osakkeen kyllä tarvittaessa kaupaksi saa nopeastikin kun koko sopiva ja miljöökin, et sinä ois huonoo ostanu.

        Kuten myös hyvää päivänjatkoa :)


      • trolli
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kiits vinkistä, tuohan tosiaan vaikuttaa sen verran helpolta että voisi tekeminen onnistua. Missä muka olen uhriutunut, nyt kyllä liioitelet vähnitäänkin vaikka vaikuttaa melkeinpä keksityltä jutulta :D

        Jahans, sullahan on siellä taas vauhti päällä :D No joo, tuo kyllä kuulostaa ihan hyvältä suuinnitelmalta kun jos luvan saat rakentaa tuo on vielä semmoinen ei-suuruudenhullku koko jonkalaisen varmasti saa myös kaupaksi sitten jos tulee tarve myydä jossain vaiheessa. Kokonsa puolesta sopii pariskunnasta parilapsiselle perheelle niin kuulostaa hyvältä kyllä. Muista vaan sitten sopia kaupoista ihan virallisestikin ennen kuin taloa tilaat niin ei tuu liikaa velkataakkaa vaikka eipä sillä, varmaan sen osakkeen kyllä tarvittaessa kaupaksi saa nopeastikin kun koko sopiva ja miljöökin, et sinä ois huonoo ostanu.

        Kuten myös hyvää päivänjatkoa :)

        Niin mä tarkoitin näitä keskusteluja,oli Pertsan ketjussa: Voisitko rakastaa kahta yhtäaikaa?

        Harmaaritari
        27.10.2018 17:41

        "Samasta asiasta väänsin kättä Harmiksen kanssa... lähes samalla tasolla olette, ymmärryksen suhteen; ihastukseen ja rakastumiseen!
        Harmikselle ehkä toi pettäminen on vielä vaikeampi käsite, näkee sen sielläkin missä se ei ole edes tapahtunut. Sulle se vaan on pelkkää luonnollista miesten ja naisten välistä kanssakäymistä ja varsinkin kännipäissään! (jos erään suosituksesi oikein muistan, heh heh!)" Mun vastaus Pertsalle.

        Eh tuota siinä minun avauksessa esitin linkin juttuun jossa käsiteltiin aiheena olevaa keskustelua ja jossa aiheessa itse pysyin pitäen lähtökohtana siinä linkissä kuvatunlaista juttua:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15444057/missa-kulkee-tunnepettamisen-raja


        Sinä itse sitten omassa päässäsi keksit siitä erilaisia variaatioita, viattomat työsähköpostit ym.s varmaan ja käänsit mielessäsi sen niin että kun harmis sanoi ettei ala katselamaan sitä avauksen mukaista hommaa että harmis ei hyväksy mitään normaalia kanssakäymistä ja nyt väität että harmis näkee siinä normaalissa kanssakäymisessä pettämisen.

        Kyllä minä ymmärrän että jos joku väkisin haluaa poiketa aiheesta ja vääntää näkymän mielseisekseen niin siitä vaan mutta sitä en oikein ymmärrä että vääristät minunkin mielipiteen ihan erilaiseksi kuin mitä sen ollut ja on.
        ..................................................................................................................................................................................
        "Missä muka olen uhriutunut, nyt kyllä liioitelet vähintäänkin vaikka vaikuttaa melkeinpä keksityltä jutulta :D"

        Ajattele mitä lystäät, niin minäkin teen ...ja linnoitustani puolustan!


      • trolli kirjoitti:

        Niin mä tarkoitin näitä keskusteluja,oli Pertsan ketjussa: Voisitko rakastaa kahta yhtäaikaa?

        Harmaaritari
        27.10.2018 17:41

        "Samasta asiasta väänsin kättä Harmiksen kanssa... lähes samalla tasolla olette, ymmärryksen suhteen; ihastukseen ja rakastumiseen!
        Harmikselle ehkä toi pettäminen on vielä vaikeampi käsite, näkee sen sielläkin missä se ei ole edes tapahtunut. Sulle se vaan on pelkkää luonnollista miesten ja naisten välistä kanssakäymistä ja varsinkin kännipäissään! (jos erään suosituksesi oikein muistan, heh heh!)" Mun vastaus Pertsalle.

        Eh tuota siinä minun avauksessa esitin linkin juttuun jossa käsiteltiin aiheena olevaa keskustelua ja jossa aiheessa itse pysyin pitäen lähtökohtana siinä linkissä kuvatunlaista juttua:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15444057/missa-kulkee-tunnepettamisen-raja


        Sinä itse sitten omassa päässäsi keksit siitä erilaisia variaatioita, viattomat työsähköpostit ym.s varmaan ja käänsit mielessäsi sen niin että kun harmis sanoi ettei ala katselamaan sitä avauksen mukaista hommaa että harmis ei hyväksy mitään normaalia kanssakäymistä ja nyt väität että harmis näkee siinä normaalissa kanssakäymisessä pettämisen.

        Kyllä minä ymmärrän että jos joku väkisin haluaa poiketa aiheesta ja vääntää näkymän mielseisekseen niin siitä vaan mutta sitä en oikein ymmärrä että vääristät minunkin mielipiteen ihan erilaiseksi kuin mitä sen ollut ja on.
        ..................................................................................................................................................................................
        "Missä muka olen uhriutunut, nyt kyllä liioitelet vähintäänkin vaikka vaikuttaa melkeinpä keksityltä jutulta :D"

        Ajattele mitä lystäät, niin minäkin teen ...ja linnoitustani puolustan!

        Niin, minä pysyin tuollakin avauksen mukaisessa asiassa ja tarkoitin seksittömällä syrjähypyllä juuri sellaista tilaa jota linkin jutussa kuvataan:

        https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/e60ccb11-1446-4901-92ba-4a4783c55a47_ir.shtml

        Sinä taas niin kuin usein teet loit minusta mielessäsdi hirviön joka kyttäisi ihmisten normaalia kanssakäymistä työsähköposteja jne., siihen kuvaan tosin ei sovi se etten minä ala ketään kyttäämään vaan jos selkeästi ihan noin muuten käy ilmi että toinen on tunnepettäjä lopetan suhteen ja sittenkin olen hirviö kun en edes ala keskustelemaan asiasta. No miksi ihmeessä alkaisin kuuntelemaan ihmeselityksiä ja lisäämään tuskaa? parempi vaan häipyä.

        No saathan sä pitää mielipiteesi, olen jo tottunut että ymmärrät mielelläsi väärin mun kirjoittamia :D Sitten kun huomautan ja yritän oikaista sun väärän käsityksen asiasta se on "uhriutumista", no joo, olkoon sitten mutta ei nyt riitelemään aleta pätöasiasta :)


    • näin_se_on

      Ei väliä millainen nainen kunhan ei ole lihava. Vaikka ap,n kanssa jos täyttää tämän erittäin kovan kriteerin tänä päivänä.

      • wppwpwpw

        Ap ei vastannut joten tämä erittäin kova kriteeri jäi täyttämättä, varmasti jää monelta muultakin "normaalipainoiselta"


    • Yussuf

      Mine laittaa liha DarkFearn piilo.

    • En syö, enkä piilota lihaa.

      • liihotettuapilaako

        On kai suhun joskus piilotettu lihaa?


      • Wwuwuw-
        liihotettuapilaako kirjoitti:

        On kai suhun joskus piilotettu lihaa?

        On kai joskus, kolmeen eri paikkaan.


      • liihotettuapilaako kirjoitti:

        On kai suhun joskus piilotettu lihaa?

        Käväisy ei ole piilottamista.

        Ettäs nuijapää tiiät!


      • mooonnnneettkkeeer
        Wwuwuw kirjoitti:

        Käväisy ei ole piilottamista.

        Ettäs nuijapää tiiät!

        Mun nuijapää on ollut piilossa pidempäänkin kuin vain ainoastaan käväissyt.


      • mooonnnneettkkeeer kirjoitti:

        Mun nuijapää on ollut piilossa pidempäänkin kuin vain ainoastaan käväissyt.

        Sammakkovauva piilosilla? Jaaha.


    • Olkoon salaisuus tämäkin

      • mazy-jazuli

        Onko pärrämotukka salaisuus? :)


    • Meillä hirviseurassa on opittu, että lihat jaetaan avoimesta.

      Auta armias kaikkia niitä ukkoja, jotka yrittävät lihaa piilottaa.

      • Hirvenliha onkin hyvää, vaikka itse en ole koskaan ollut hirviseurassa. Sain yhden hirviporukan purkitettua hirvenlihaa kerran kaverilta. Tuli hyviä hirvilihapatonkeja, jotka vieläkin muistaa kulinaristina elämyksenä. Hirvenliha patongissa maistui tosi hyvältä. Se patongin leivoin itse! :)

        Ammutko sinä niitä hirviä myös? Oletko ampunut yhtään hirveä vai ollut vain mukana?


      • Avoimmuus on hyvä juttu, siihen pyrin itsekin ja toivon että vilpittömyyteni myös näkyy sanoissani ja teoissani.

        Liha on parasta kun sitä nauttii hyvässä seurassa.


    • vaikeavastata

      En ymmärtänyt kysymystä.

    • Mjoo

      Olen seurannut etenkin tätä aloitusta erityisellä tarkkuudella, sillä se oudolla tavalla kiehtoo minua.

      Oma vastaukseni tähän saattaa olla hieman yllättävä, sillä toisinaan tulen luoneeksi hahmoja, jotka oikeasti seksuaalisesti kiinnostavat minua. Tässä täytyy erottaa selvästi se kuka nyt puhuu.

      (Naurua)

      • Herra tietää mitä tuo tarkoittaa, mutta kertooko hän sitä meille?

        Onko syntynyt ajolähtötilanne?


      • donnadonatello

        Vaikeutan tätä ajatusta tai havaintoa väittämällä, että seksuaalisesti mielenkiintoisen hahmon olemuksen on oltava muutakin kuin pintaa. Paljasta tai ei. Lisäksi on täysin poissuljettu sellainen vaihtoehto, että hahmon ja sen luojan välinen linkki olisi tekstistä luettavissa. Hahmo ei saa olla kirjoittajan fantasiaa, vaan sen täytyy lähennellä realismia realismin äärirajoille asti.

        (Reps)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Vaikeutan tätä ajatusta tai havaintoa väittämällä, että seksuaalisesti mielenkiintoisen hahmon olemuksen on oltava muutakin kuin pintaa. Paljasta tai ei. Lisäksi on täysin poissuljettu sellainen vaihtoehto, että hahmon ja sen luojan välinen linkki olisi tekstistä luettavissa. Hahmo ei saa olla kirjoittajan fantasiaa, vaan sen täytyy lähennellä realismia realismin äärirajoille asti.

        (Reps)

        Toivottavasti joku vääntää tuon mulle rautalangasta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Toivottavasti joku vääntää tuon mulle rautalangasta.

        Käväisin etsimässä rautalankaa, mutta minulla ei sellaista valitettavasti ole.

        Mökillä oli. Se lojui saunarakennuksen päädyssä olevalla ikkunapenkillä. Lanka oli harmaata ja tiukalla kerällä muoviytimensä ympärillä. Käyttämätön - päätellen kellastuneesta hintalapusta. Käsittääkseni se oli hankittu katiskojen korjaamista varten, mutta koska kukaan ei kalastanut, niin se toimitti paikallaan jonkinlaista "rekvisiitan osaa."

        Varapäre


      • donnadonatello kirjoitti:

        Käväisin etsimässä rautalankaa, mutta minulla ei sellaista valitettavasti ole.

        Mökillä oli. Se lojui saunarakennuksen päädyssä olevalla ikkunapenkillä. Lanka oli harmaata ja tiukalla kerällä muoviytimensä ympärillä. Käyttämätön - päätellen kellastuneesta hintalapusta. Käsittääkseni se oli hankittu katiskojen korjaamista varten, mutta koska kukaan ei kalastanut, niin se toimitti paikallaan jonkinlaista "rekvisiitan osaa."

        Varapäre

        Ikävä kuulla.

        Sanasi jäävät mulle ikuiseksi arvoitukseksi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ikävä kuulla.

        Sanasi jäävät mulle ikuiseksi arvoitukseksi.

        Mjaa

        Mä päästän sut koukusta.

        Yritin luoda mahdollisemman monimutkaisen määritelmän totuudelle.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Mä päästän sut koukusta.

        Yritin luoda mahdollisemman monimutkaisen määritelmän totuudelle.

        (Hihitystä)

        Näin arvelinkin.

        Jäin vain pohtimaan sanojasi siitä, että tämä nimenomainen ketju olisi erityisen tarkastelusi alaisena. Jos noin on, niin mietin miksi?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Näin arvelinkin.

        Jäin vain pohtimaan sanojasi siitä, että tämä nimenomainen ketju olisi erityisen tarkastelusi alaisena. Jos noin on, niin mietin miksi?

        Mjoo

        Näin arvelinkin.


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Näin arvelinkin.

        Optimistina luotan siihen että asioilla on tapana järjestyä (ja selvitä).


      • Palstamäki kirjoitti:

        Optimistina luotan siihen että asioilla on tapana järjestyä (ja selvitä).

        Optimistijolla

        Optimismin idea on uljas. Optimisti kykenee näkemään selvästi siinä vaiheessa, kun pessimismi purnaa ja valittaa, peruuttaa.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Optimistijolla

        Optimismin idea on uljas. Optimisti kykenee näkemään selvästi siinä vaiheessa, kun pessimismi purnaa ja valittaa, peruuttaa.

        (Naurua)

        ... pessimistien varpaille.

        (Hihitystä)


    • Pöh...

      • kaikysyäsaa

        Sulle kelpaa vain Skype-seksi?


      • kaikysyäsaa kirjoitti:

        Sulle kelpaa vain Skype-seksi?

        Nöyp, en oo koskaan kokeillu ees skypeä...


    • Lääkelehtinen

      Tosi..Tyssäkän kanssa. Har!

    • Puolisoni. Ja kyllä mehukkaat pihvit olikin, kiitos kysymästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe