Oletko kokenut seksuaalista häirintää töissä?
Muten se on ilmennyt ja miten vaikutti sinuun? Ilmiannoitko hänet?
Seksuaalista häirintää töissä?
3
266
Vastaukset
- He1d1
Olen kokeillut naimisissa olevan esimiehen puolelta häirintää. Hän lähetteli viestejä töiden jälkeen sellaisia epäsopivia, töissäkin puhui vihjailevasti jne. Ärsytti se tyyppi ja se hankaloitti työtäni ja vaikutti negatiivisesti itsetuntoon.i Otin kuvankaappauksia viesteistä jos vaikka ilmisntaiskin...
- entinenministeriöläinen
Oli tänään uutinen väkivallasta työpaikoilla. Kohdistuu varsinkin naisiin. Ulkoministeriössä ollessani nimenomaan naiset tekivät tätä. Helpotti ilmeisesti, kun pääsivät purkamaan pahaa oloa ja raivoa, johonkin mieheen. Siellä ei piitattu puuttua tällaiseen.
- Anonyymi
Mun pomo soitti työajan jälkeen ja flirttaili. Myöhemmin huomasin että hän oli laittanut etähallinta/ salakatseluohjelman tietokoneeseeni jonka kamerasta oli kytännyt mua...Soitin poliisille ja hän sai mehevät sakot....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181