ihminen ei tarvitse kristinuskoa

omankuormankantaja

Kristinusko on kuorman kerääjä, joka asettelee kuorman ihmisten harteille.
Ihminen ei ole aasi, joka kantaa muiden kuormia.
Vapaa ihminen ei kanna muuta, kun oman kuormansa.

42

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista-se-on

      Vapaa aasi KANTAA vain oman kuoransa, eihän eläin voi ymmärtää uskon asioita...!

      • totuus-on-sellaista

        Voisitte käyttää omaa varallisuuttanne siihen hulluuteenne.
        Voin taata ja vannoa, että ette pysty pitämään mätää rakennelmaa pystyssä
        enää kovin pitkään.


    • mitensen-ottaa

      Ihminen tarvitsee uskon kantaakseen oman kuormansa - kristinuskosta - kuten aloittajakin on ymmärtänyt.
      Ole iloinen pystyessäsi kantamaan kaverinkin kuormaa, on ihmisiä jotka näkevät kaverin kuorman niin suurena etteivät jaksa, pitääkö laitta linkki päivän uutisiin?

      • oletsamaaväkeä

        Normaalin ihmisen ei tarvitse uskoa mihinkään.
        Haluan nähdä ilmeesi, kun kannat pään leikkaajien irtopää kuormaa.


      • mitensen-ottaa
        oletsamaaväkeä kirjoitti:

        Normaalin ihmisen ei tarvitse uskoa mihinkään.
        Haluan nähdä ilmeesi, kun kannat pään leikkaajien irtopää kuormaa.

        ja uskot näkemääsi vaikka sanot että et usko mihinkään?
        Jos todella tiedät kuinka valikoidusti ihminen näkee, alat olla tiedon lähtellä


      • joku.aina.kuvaa
        mitensen-ottaa kirjoitti:

        ja uskot näkemääsi vaikka sanot että et usko mihinkään?
        Jos todella tiedät kuinka valikoidusti ihminen näkee, alat olla tiedon lähtellä

        Jos jeesuksesta olisi video hänen tekemisistään, se olisi tekstiä vakuuttavampi.
        Onneksi nykyaikana näkee kaiken, sillä kamerat ovat kaikkialla.


    • Uskonharhat lupaavat valheellisesti rajan takana auvoista elämää leipäpalan kanssa, ihan niinkuin Tiltu tuossa itärajan takana.

      Mieluummin syön lihapatojen äärellä ja voitelen vielä runsaasti leipäni sekä kulautan olutta palanpainikkeeksi vielä eläessäni. Saatanpa huorinkin tehdä ja muistan aina silloin tällöin tekopyhiä sekä heidän olemattomia jumaliaan pilkata.

    • ajanmerkit

      Saattapa olla niin, että nuorena ja terveenä tuntuu siltä, ettei tarvitse Jumalaa, eikä kristinuskoa. Ajan myöten tulee matkan varrella suuriakin koetuksia. Terveys voi mennä, työttömyyttä ja monenlaisia vaikeuksia. Valitettavasti iäkäs ihminenkään ei enää ymmärrä, mikä on elämän tarkoitus. Jumalan kutsu on vaiennut. Ihmiset tulevat uskoon elävään Jumalaan noin 80 % alle 25 vuotiaana. Kun Herran kutsun hylkää, niin mahdotonta on ihmisen omasta voimastaan löytää armahtavan Jumalaan.

      Sääliksi käy niitä, jotka ovat matkalla ikuisuuteen, mutta ivaa ja pilkkaa Kaikkivaltiasta Jumalaa. Onnellinen se, joka aikoinaan saa ymmärryksen etsiä todellista ELÄMÄÄ.
      Ateistissa ja muslimimaissa on paljon kristittyjä, joita vainotaan siksi, että he uskovat Jeesukseen. Monet tapetaan, koska pitäytyvät kiinni Kristukseen loppun asti. Nyt Pakistanissa viiden lapsen äiti pääsi vankilasta yli 9 vuoden jälkeen, kun muslimit tuomitsivat kuolemaan. Nyt todettiin, etei äiti ole syylline Muhammedin pilkaakkaamisesta. Tästä huolimatta kansa vaatii, että äiti on tapettava. Tuo perhe on tarkoitus viedä maahan, missä uskovat voivat elää.

      Pohjois-Koreassa on noin 200.000 kristittyä, joista osa on keskitysleireissä, vankiloissa todella epäinhimillissä oloissa. He kuitenkin mieluummin kokevat kidutusya kuin kieltäisivät uskonsa. Kiinasaa uusi johtaja vainoaa siellä kristittyjä. Niitähän siellä on valtavasti, ilmeisesti yli 100 miljoonaa. Tuhansia kirkkoja on tuhottu, tai kirkosta on ristin poistettu. Tästä huolimattan kristinusko leviää jatkuvasti ateistisessa maassa. Mikään vaino ei voi sitä estää - päinvastoin tuli leviää viranomaisten kielloista huolimatta. Me, lännen kristityt, olemme maallistuneet hyvissä olosuhteissa siihen mittaan, ettei meillä ole Jumalan voimaa viedä pelastyssanomaa lähimmäisillemme. Nehän ovat vailla todellista toivoa ikusesta elämästä.

      • dna-aika

        Kyllä kaimanne muslimit ovat teitä huomattavasti suurempi ryhmä.
        Olet niin sokea, ettet näe ateistista oikeistoa.


    • vastuu-itsellä

      No ei se tarvis äääs markettiakaan vaan kun sieltä saa boonusta
      Kirkko taas siksi ettei lasta kiusattas bakanaksi ja potkittas siltä paskoja pihalle koulumatkalla tietenkin vanhemmat voi erota kirkosta jos ei lapsistaan välitä...

      • rinkeby

        Bonus on uskovaisille, hinta ratkaisee.
        Jeesustelun hankkimat koululaiset ovat niitä anteeksiannettuja.
        Jos vanhemmat välittävät lapsistaan, he eivät maksa kirkollisveroa.


      • onkmiulpienetaivot
        rinkeby kirjoitti:

        Bonus on uskovaisille, hinta ratkaisee.
        Jeesustelun hankkimat koululaiset ovat niitä anteeksiannettuja.
        Jos vanhemmat välittävät lapsistaan, he eivät maksa kirkollisveroa.

        Uskon osin astrologiaan, osin raamatun sanaan, osin Jeesuksen sanaan, osin Muhammedin sanaan, ja osin Urantiakirjaan.
        Olenko nyt siis asrologis-astronimis-kristillis-islamilais-urantistinen?
        Periaate kuitenkin, että uskon yhteen Jumalaan, tai suorastaan tiedän, että sellainen on.
        Nimittäin se, että uskot, että Jeesus niminen opetti, ja antoi henkensä ristiinnaulittuna... riittääkö se kristityksi määrittelemiseen?
        Miksi pitää tunnustaa jotain uskontoa, ja liittyä kirkkoon, joka ottaa taskuistasi rahaa kysymättä selityksellä "verot"?


    • Vapaa ihminen kantaa oman kuormansa?
      Tarkoitatko fyysistä vai henkistä kuormaa?
      Kyllä vapaa ihminen on molemmista vapaa , egostaan ja tavaran siirtämisestä niin että sitä kutsuisi kuormaksi.

      • pääpönttöönmars

        Mikä on henkinen kuorma, kun ei tarvitse miettiä kaikkien kusettamien kohtaloa.
        Kepeästi käy ateistin askel verrattuna miljooniin jumaluuksien tappamiin.


    • Ymmärrän kaiken tuon, mutta itse harjoitin kristinuskoa 40 vuoden ajan ja olin koko ajan pilkattu ja riivattu, jopa kaikkien kirkkojen ja seurakuntien toimesta. Koin hyvin vähän tuolloin tarvitsevani uskoa, mutta riipuin kiinni silti.

      Nyt kun olen päässyt vapaaksi Kristuksen orjuudesta. Hän haki mut pois kaikista vanhoista ympyröistä ja vapautti laitumelle. Niin ymmärrän, että tarvitsen kristinuskoa yhä vielä. Tarvitsen jonkun jota itse vuorostani pilkata ja muksia. Tarvitsen jonkun jota riivata ja kristinusko sopii siihen mainiosti.

      Tarvitsen vuorostani omalta puoleltani jonkun jonka päälle sylkeä ja jota vähän muksia molemmin käsin. Vuoroin vieraissa ja niinkin on asia, että se jota on kiusattu alkaa aina kiusata myös muita. Kristinusko on melko hyvä kiusanteon kohde.

      • valheonsyy

        Kristinusko aiheuttaa valheillaan totaalisen kaaoksen ja sekasorron.


      • Joo, voi se niinkin olla, mutta ehkä pyrkimys kristinopissa on aiheuttaa enemmän hyvää kuin pahaa. Jos se aiheuttaa 60 prosenttisesti hyvää ja 40 prosenttisesti vaikeutta niin se sinänsä on jo hyvä saavutus.
        Joku kristinopin käsky: Kunnioita muita ihmisiä enemään kuin itseäsi on tietenkin Mooseksen lain vastainen ja arveluttava. Se alentaa ihmistä ja tekee hänestä pelkän orjan ja hyväksikäytettävän. Mutta toisaalta monia ongelmia syntyi siitä kun EESAU kieltäytyi asettumasta veljensä Jaakobin orjaksi. Kun Jeesus kehotti kannattajiaan olemaan täysiä orjia on siitä sekä hyviä että huonoja seuraamuksia.


      • sanahelinää
        alfa123om kirjoitti:

        Joo, voi se niinkin olla, mutta ehkä pyrkimys kristinopissa on aiheuttaa enemmän hyvää kuin pahaa. Jos se aiheuttaa 60 prosenttisesti hyvää ja 40 prosenttisesti vaikeutta niin se sinänsä on jo hyvä saavutus.
        Joku kristinopin käsky: Kunnioita muita ihmisiä enemään kuin itseäsi on tietenkin Mooseksen lain vastainen ja arveluttava. Se alentaa ihmistä ja tekee hänestä pelkän orjan ja hyväksikäytettävän. Mutta toisaalta monia ongelmia syntyi siitä kun EESAU kieltäytyi asettumasta veljensä Jaakobin orjaksi. Kun Jeesus kehotti kannattajiaan olemaan täysiä orjia on siitä sekä hyviä että huonoja seuraamuksia.

        Kerro mikä aiheuttaa evoluutiossa hyvää ja pahaa.
        Otatko miljoonan vai kehitytkö.


      • Tunnen ihmisen ja ihminen ei voi olla korkein päämäärä joksi pyrkiä. Väite, että evoluution tarkoitus on päästä korkeimpaan mahdolliseen asemaan eli ihmiseksi on mielestäni pahaa evoluutiossa. Ja toisaalta jos sopeutuminen noudattaa vain sattuman ja luonnonvalinnan lakeja ei sekään ole hyvä.

        Yleisesti ottaen olemassa oleva on hyvää ja uudistus pahaa. Olemassaoleva periaate näyttäisi olevan sellainen, että karman laki yms. ohjaa kulkemaan eri eläinlajien monipuoliseen tutustumiseen. Jos on ollut yhden elämän ajan jokaisessa mahdollisessa eläinlajissa niin voi toivoa oppineensa tuntemaan Jumalan Hengen perusteellisesti sillä Mujaddid islamissa opetti aikanaan, että jokaisessa eläinlajissa on Jumalan Henkeä noin 1/99 osa. Kun siis on syntynyt ja elänyt 99 eri eläinlajissa niin sen pitäisi olla täydellistymä.

        Uskon ennenmin jonkinlaiseen GAIA teoriaan ja eri lajien Evolutionistiseen SYMBIOOSISUHTEESEEN, jossa ihminen toiminnallaa kehittää eri lajien fysiikkaa , mutta nuo muut lajit kehittävät toiminnallaan ihmisen henkeä ja sielua.

        Ihminen miljoonia vuosia syö banaani niin hän valitsee isoja ja maukkaita hedelmiä ja näin kehittyy banaanin maku ja koko sopivaksi. Sitten puolestaan härkä suostuu vain rohkeimman sielun ja hengen alistettavaksi niin härkä kehittää sitä, että vain rohkeimmat pääsevät eteenpäin elämässä.


      • kaikkiköyhtyy
        alfa123om kirjoitti:

        Tunnen ihmisen ja ihminen ei voi olla korkein päämäärä joksi pyrkiä. Väite, että evoluution tarkoitus on päästä korkeimpaan mahdolliseen asemaan eli ihmiseksi on mielestäni pahaa evoluutiossa. Ja toisaalta jos sopeutuminen noudattaa vain sattuman ja luonnonvalinnan lakeja ei sekään ole hyvä.

        Yleisesti ottaen olemassa oleva on hyvää ja uudistus pahaa. Olemassaoleva periaate näyttäisi olevan sellainen, että karman laki yms. ohjaa kulkemaan eri eläinlajien monipuoliseen tutustumiseen. Jos on ollut yhden elämän ajan jokaisessa mahdollisessa eläinlajissa niin voi toivoa oppineensa tuntemaan Jumalan Hengen perusteellisesti sillä Mujaddid islamissa opetti aikanaan, että jokaisessa eläinlajissa on Jumalan Henkeä noin 1/99 osa. Kun siis on syntynyt ja elänyt 99 eri eläinlajissa niin sen pitäisi olla täydellistymä.

        Uskon ennenmin jonkinlaiseen GAIA teoriaan ja eri lajien Evolutionistiseen SYMBIOOSISUHTEESEEN, jossa ihminen toiminnallaa kehittää eri lajien fysiikkaa , mutta nuo muut lajit kehittävät toiminnallaan ihmisen henkeä ja sielua.

        Ihminen miljoonia vuosia syö banaani niin hän valitsee isoja ja maukkaita hedelmiä ja näin kehittyy banaanin maku ja koko sopivaksi. Sitten puolestaan härkä suostuu vain rohkeimman sielun ja hengen alistettavaksi niin härkä kehittää sitä, että vain rohkeimmat pääsevät eteenpäin elämässä.

        Ja kun tyhmiä on riittävästi niin he auttavat maailman köyhiä.
        Tämä jatkuu kunnes varat on käytetty.


      • onkmiulpienetaivot
        alfa123om kirjoitti:

        Tunnen ihmisen ja ihminen ei voi olla korkein päämäärä joksi pyrkiä. Väite, että evoluution tarkoitus on päästä korkeimpaan mahdolliseen asemaan eli ihmiseksi on mielestäni pahaa evoluutiossa. Ja toisaalta jos sopeutuminen noudattaa vain sattuman ja luonnonvalinnan lakeja ei sekään ole hyvä.

        Yleisesti ottaen olemassa oleva on hyvää ja uudistus pahaa. Olemassaoleva periaate näyttäisi olevan sellainen, että karman laki yms. ohjaa kulkemaan eri eläinlajien monipuoliseen tutustumiseen. Jos on ollut yhden elämän ajan jokaisessa mahdollisessa eläinlajissa niin voi toivoa oppineensa tuntemaan Jumalan Hengen perusteellisesti sillä Mujaddid islamissa opetti aikanaan, että jokaisessa eläinlajissa on Jumalan Henkeä noin 1/99 osa. Kun siis on syntynyt ja elänyt 99 eri eläinlajissa niin sen pitäisi olla täydellistymä.

        Uskon ennenmin jonkinlaiseen GAIA teoriaan ja eri lajien Evolutionistiseen SYMBIOOSISUHTEESEEN, jossa ihminen toiminnallaa kehittää eri lajien fysiikkaa , mutta nuo muut lajit kehittävät toiminnallaan ihmisen henkeä ja sielua.

        Ihminen miljoonia vuosia syö banaani niin hän valitsee isoja ja maukkaita hedelmiä ja näin kehittyy banaanin maku ja koko sopivaksi. Sitten puolestaan härkä suostuu vain rohkeimman sielun ja hengen alistettavaksi niin härkä kehittää sitä, että vain rohkeimmat pääsevät eteenpäin elämässä.

        Arvelen, että olet oikeassa. taidat olla Jumalan merkki minulle. Minä olen luonteeltani härkä. Minä vuonna olet syntynyt?


    • saatananpalvoja

      Itse saan vain voimaa saatanalta olen jumalalta pyytänyt apua mutta hän ei ole minua pystynyt auttamaan. Saatana antaa voiman ja kunnian voimaa, jolla jaksan eteenpäin.

      • saatananpalvoja

        Niin lisään vielä että jumala on liian heikko palvellakseen minua.


      • onkmiulpienetaivot
        saatananpalvoja kirjoitti:

        Niin lisään vielä että jumala on liian heikko palvellakseen minua.

        Jaa. Pidätkö mustaa sitten omana värinäsi, vaikket tunne yiniä ja yangia?
        Jos piirrät 5 viivaa, keskikohta löytyy, joka on aina yin - pariton luku. Ja jos yang on siten parillinen luku, mitä väriä ovat äärilaidat?
        Sinä edustat äärilaitaa, kuten myös uskovat. Kristityt sanovat, että tarvitsevat vain valkeuden ja Jeesuksen. Paholainenkin on pukeutunut valkeuden enkeliksi, ja kristittyjen antikristus - ylpeys ja jumaluus on ylennetty Jumalaksi Jumalan temppelissä - ihmisen ruumiissa. Onko näin?
        Jos siis satanistilla ei ole jumalaa "Jumalan temppelissään", hän on vapautetumpi tästä synnistä - Jeesuksen jumalana pitämisestä.


      • onkmiulpienetaivot
        onkmiulpienetaivot kirjoitti:

        Jaa. Pidätkö mustaa sitten omana värinäsi, vaikket tunne yiniä ja yangia?
        Jos piirrät 5 viivaa, keskikohta löytyy, joka on aina yin - pariton luku. Ja jos yang on siten parillinen luku, mitä väriä ovat äärilaidat?
        Sinä edustat äärilaitaa, kuten myös uskovat. Kristityt sanovat, että tarvitsevat vain valkeuden ja Jeesuksen. Paholainenkin on pukeutunut valkeuden enkeliksi, ja kristittyjen antikristus - ylpeys ja jumaluus on ylennetty Jumalaksi Jumalan temppelissä - ihmisen ruumiissa. Onko näin?
        Jos siis satanistilla ei ole jumalaa "Jumalan temppelissään", hän on vapautetumpi tästä synnistä - Jeesuksen jumalana pitämisestä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15480103/tiedatko-vai-uskotko

        Tuolla on selitetty yinin ja yangin, kahden vastakkaisen polariteetin periaatteita. Kristityt tuskin tietävät niistä mitään.


    • 12____13

      "Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä
      sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
      Matt. 11:29-30

      Kun ihmiset aina kuitenkin seuraa jotain, parasta olisi seurata Jeesusta. :)

      • rosvotkatukuvassa

        Seuratkaa, mutta älkää kuormaanne muiden harteille heittäkö.
        Se maailmanpelastus ei ole ilmaista, maksakaa itse jeesustelunne.


      • onkmiulpienetaivot

        Tutki ensin raamatun ristiriitaisuudet, ja ala sitten levittää sanomaasi. Näin et petä itseäsi.

        http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html

        Näitähän on vaikka millä mitalla. Osa toki on helposti selitettyjä ja pilkattuja, mutta vakavasti puhuen: kuka kokosi raamatun, mitä jätettiin, mitä lisättiin?

        Jos kristityt nyt torjuvat minua, voin kertoa yhden jutun:
        Kun menin naimisiin, sain raamatun papilta, menin puolisoni kanssa kauppaan, missä puhuttiin niitä näitä. Kun tulin ulos, kysyin: "Mitähän muuta minun pitäisi sanoa", ja avasin raamatun. Ensimmäinen lause, joka eteen tuli, oli: "Mene nyt, ja Minä sanon sinulle mitä sinun pitää sanoa."
        Suljin kirjan, ja olin vähän aikaa hiljaa.


      • Tosielämässä asia ei mene kuitenkaan noin, että voisin maksaa itse Jeesustelun.

        HAUSKAA VOI PITÄÄ VAIN MUIDEN KUSTANNUKSELLA JA TOISEN ONNI ON TOISEN TAPPIO.

        Joko sä oot kokenut tappioita kun olet seurannut siinä sivussa Kristuksen tekopyhää opetusta etkä ole saanut täysillä paneutua antiikiin filosofiaan ja sivistykseen, jossa nautinto on korkein pyhä. Tai sitten sua muuten vaan kiukuttaa kun on liian vähän rahaa saatavana. Kristityt tosiaan ovat esteenä olleet Maailmanlaajuisen Kansalaispalkan käyttöön ottoon. Mutta eihän tuo UBI takaa sitä, että olisit sen onnekkaampi. Onni, kauneus, komeus ja rohkeus liittyvät moneen eri asiaan.

        Osa kristityistä on jo saanut oman osansa ja voivat siirtyä sivuun heikompiosaisten tieltä. Niiden tieltä, jotka ovat kärsineet alennustilaa ja sortoa kristinuskon tekopyhyyden takia. Esim. Yhdysvallat ja myös suuri osaa Eurooppaa, Arabiaa, Intiaa on jo saanut oman osansa ja Kolmas maailma esim. Kiina ja Afrikka sekä Latinalainen Amerikka odottavat vuoroaan. Mutta muutos tulee hitaasti. Baba Vanga on ennustanut muistaakseni, että vasta joskus 2160 jaa tienoilla Kiina ja Afrikka onnistuvat Euroopan rikkaiden löylytyksessä.


      • onkmiulpienetaivot
        alfa123om kirjoitti:

        Tosielämässä asia ei mene kuitenkaan noin, että voisin maksaa itse Jeesustelun.

        HAUSKAA VOI PITÄÄ VAIN MUIDEN KUSTANNUKSELLA JA TOISEN ONNI ON TOISEN TAPPIO.

        Joko sä oot kokenut tappioita kun olet seurannut siinä sivussa Kristuksen tekopyhää opetusta etkä ole saanut täysillä paneutua antiikiin filosofiaan ja sivistykseen, jossa nautinto on korkein pyhä. Tai sitten sua muuten vaan kiukuttaa kun on liian vähän rahaa saatavana. Kristityt tosiaan ovat esteenä olleet Maailmanlaajuisen Kansalaispalkan käyttöön ottoon. Mutta eihän tuo UBI takaa sitä, että olisit sen onnekkaampi. Onni, kauneus, komeus ja rohkeus liittyvät moneen eri asiaan.

        Osa kristityistä on jo saanut oman osansa ja voivat siirtyä sivuun heikompiosaisten tieltä. Niiden tieltä, jotka ovat kärsineet alennustilaa ja sortoa kristinuskon tekopyhyyden takia. Esim. Yhdysvallat ja myös suuri osaa Eurooppaa, Arabiaa, Intiaa on jo saanut oman osansa ja Kolmas maailma esim. Kiina ja Afrikka sekä Latinalainen Amerikka odottavat vuoroaan. Mutta muutos tulee hitaasti. Baba Vanga on ennustanut muistaakseni, että vasta joskus 2160 jaa tienoilla Kiina ja Afrikka onnistuvat Euroopan rikkaiden löylytyksessä.

        http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/

        Tiedätkö jo tästä? Tuo astroteologia näyttäisi käsityksillään täydentävän kristinuskoa pelkkänä auringon palvontana, josta raamattukin ennustaa, että auringonpatsaat (ristiinnaulittu jeesus?) kaadetaan?


    • onkmiulpienetaivot

      Kristityt ovat kuin kukkapurkkiin istutettu kasvi, joka ei ymmärrä ulkona vapaana eläviä kasveja, jotka ovat niitä isompia, vaikka ovat samaa lajia. Purkin pohjassa on muutamia reikiä, mutta niistä kasvi ei halua tunkea juuriaan (tietoutta) ulos, koska katsovat, ettei reikä ole osa purkkia.
      Tuo reikä on Jeesuksen sana: "On merkit auringossa, kuussa ja tähdissä".

      Normaalia elämää elävät kasvit ihmettelevät purkkikasveja ja sanovat: "Täällä on samankaltaisia elementtejä, kuin teidän purkkinne, ja me voimme kasvaa suuriksi, koska voimme levittää juuremme, ja ottaa tukea niistä elementeistä. Täällä on juurille (tietoisuudelle) tilaa. Me tiedämme miten suuriksi voitte kasvaa hylkäämättä noita elementtejä.
      Ruukkukasvit sanovat: "ettekä tiedä!"

      Muistan päivän, kun annoin eräälle himokristitylle lauseita ei-kanonisista lähteistä. Hän tiuskaisi: "mitä minä tunnen Jeesusta, hän ei ole mitään tuollaista sanonut".
      Eli hän uskoo Jeesuksen sanoneen koko maan päällä olonsa aikana vain sen, joka on raamattuun koottu, ja kumoaa kirjoittajien sanoja "Paljon muutakin Jeesus teki, jota ei ole tähän kirjaan kirjoitettu, ja jos pitäisi kirjottaa kaikki Jeesuksen tekemä ja sanoma hetki hetkeltä, arvelen, ettei maailman mahtuisi ne kirjat, joita pitäisi kirjottaa".

      Kristittyjä voi verrata koiraan, joka on kiltisti taluttimessa. Taluttaja on kirkko ja uskonoppineet.
      Kristittyjä voi verrata lapseen, joka on ihastunut lapsuuden ajan vaatteisiinsa, eikä halua ostaa isompia.
      Kristittyjä voi verrata Mooseksen lain kannattajiin, jotka eivät ymmärtäneet Jeesusta, vaan pitivät häntä Jumalan pilkkaajana yms.
      Jeesus tässä suhteessa on kaikki se sana, jota Jeesuksen kerrotaan sanoneen, jota ei ole laitettu raamattuun, sekä kaikki, joka löytyy raamatusta, ristiriitaisissa merkeissä, mm. astrologia.

      Lukekaa viisauden kirjan 7. luku, niin ymmärrätte villinä vapaina eläviä kasveja, te ruukkukasvit!

      17. Sillä hän antoi minulle pettämättömän tiedon kaikesta, mikä on, niin että minä tunnen maailmanrakenteen ja alkuaineitten voiman,
      18. aikojen alun, lopun ja keskivälin, päivänseisaukset ja vuodenaikain vaihteet,
      19. vuosien kierron ja tähtien asennot,
      20. eläinten ominaisuudet ja petojen rajut vaistot, henkien vallan ja ihmisten ajatukset, kasvien erilaisuudet ja juurten voimat.
      21. Mikä on salattua ja mikä julkista, sen minä tiedän.

      Mitä siis astrologia - Jumalan laki, on kristityille? Noituutta? En ole vielä eläessäni saanut kristityiltä kiistatonta faktaa siitä, että astrologia olisi noituutta. Astrologia on kuin peili. Se on osa itsensä tuntemusta ja psykologiaa.

      • onkmiulpienetaivot

        Kristityt ja uskontoporukat ovat vampyyrien kaltaisia, jotka himoitsevat ei-uskovien verta (sielua). Peiliin he eivät pysty katsomaan. He ovat kuin narsisteja, jotka uskovat, ettei heissä ole mitään vikaa. Kun heitä arvostelee, he julistavat haukkujalle taivaan tuomiota - aivan kuten Jouko Piho tekee.

        Piho alueella "profetioita 5":
        "Minuahan on jo vuosia syytetty hoitoa tarvitsevaksi hulluksi, itserakkaaksi narsistiksi ja harhaoppiseksi. Jumala tietää, miten on ja mikä on totuus. Kaikki syyttäjät, haukkujat ja nimittelijät joutuvat vielä tekemään tiliä sanoistaan."

        Lisäksi jos joku näkee unen, jossa näkee tapahtuvan nk. ruokaihmeen, Piho sanoo: "vahvistan, ruokaihmeitä tulee tapahtumaan..."
        Pihoko ne ruuat tilaa?

        Näin ollen Piho ylentää itsensä suoranaiseksi antikristukseksi. Piho vahvistaa, että ruokaihmeitä tulee tapahtumaan, ja vakuuttaa taivaan tuomiota arvostelijoilleen = antikristus.


    • Niin varmaan suuri osa tuosta on tottakin ehkä. Mutta en nyt kyllä sanottavasti himoitse ei-uskovien verta, vaan uskovien veedojen, koraanin ja muiden kirjojen aarteita eli sanan valoa. Uskovat ovat tähän asti syöneet toinen toistensa kättä ja temmanneet sanoja ja oppeja toinen toisiltaan. Jumala on varmasti nähnyt tämän ja onkin jo suositellut minulle muutosta niin, että joisin vettä omasta kaivostani ja söisin omasta viikunapuustani ja viiniköynnöksestäni. Ja jopa Jeesus taivaassa on ryöstänyt Isän aarteista itselleen suuren osan ja Joh. 16:25 mukaisesti kertoo ryöstämällään tavaralla kaiken Isästä.
      Pyydän anteeksi tätä hakkerointivimmaa ja ryöstelyvimmaa, mutta alkuun omaan päästäkseen olen todella tarvinnut kaikkien maailmanuskontojen, tieteen ja taiteen yms. hedelmiä. Tarvitsin noiden henkeä ja VALOA saadakseni itsekin jotakin aikaiseksi.

      • onkmiulpienetaivot

        "vaan uskovien veedojen, koraanin ja muiden kirjojen aarteita eli sanan valoa. "

        Sama täällä. Niinhän Jeesus sanoi tietoa valoksi.
        Minulle luku 5 on toiseksi tärkein. Kun siihen liittää tiedon yinistä ja yangista (musta ja valkoinen), ja piirrät tuloksen viitenä viivana, näet elämänpolun ja äärilaidat, jotka - kas kummaa - koostuvat yangista, mutta keskiviiva koostuu yinistä - mustasta/pimeydestä.
        Näinollen sanon: pysykää keskiviivan ja sitä reunustavien viivojen välillä, älkää edetkö ulommaisille reunoille, paitsi ääritilanteessa.


    • onkmiulpienetaivot

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/10672101/kuka-antaa-tukholman-profetian-jatkon
      Uusi profeetta tulossa, kenties noussutkin? Mutta siihen ei uskota, koska ei puhu raamatun sanan mukaisesti, kuten ei Jeesus puhunut Mooseksenlain kannattajien mukaisesti.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15478823/ortodoksisuuden-ongelmat
      Kristitty (ortodoksi?) väittää, että ortodoksikirkossa "myydään" kaikenlaista, mutta "siellä ei osteta mitään", vaikka ihmiset menevät kirkkoon ostamaan näiden tuotteita! Voiko tämä todellakin pahimmillaan kuvastaa kristittyjen käsityksiä realiteeteista?

      Lisäksi ortodoksikirkossa hoetaan "herra armahda", vaikka Jeesus kielsi sellaisenkin, kuten myös pappien tai kenenkään kutsumisen isäksi maan päällä.

      • Jaa, ortodoksinen lienee oikeauskoinen, mutta sinä edellytät puhdasuskoisuutta. Oikeauskoinen kannattaa hyvyyttä ja sitäkin, että pahoja pitää pitää kurissa, mutta puhdasuskoinen kannattaa täydellisyyttä eli sitä, että pahoja tulee sietää ja siunata ja rakastaa. Hyvä sielu ja siis oikeauskoinen on pohjimmiltaan Barnabaan evankeliumin mukaan Profeetta Muhammed (saas), joka syntyi 60000 vuotta sitten. Kun taas täydellinen sielu eli puhdasuskoinen on pohjimmiltaan AADAMI, joka siesi pahoja ja siunasi näitä sekä salli esim. Cainiin pistettävän merkin siitä, että tämä saisi armoa ja siunausta. Aadam syntyi yli 50000 vuotta myöhemmin kuin Muhammed (saas) eli 6000 vuotta sitten.


      • alfa123om kirjoitti:

        Jaa, ortodoksinen lienee oikeauskoinen, mutta sinä edellytät puhdasuskoisuutta. Oikeauskoinen kannattaa hyvyyttä ja sitäkin, että pahoja pitää pitää kurissa, mutta puhdasuskoinen kannattaa täydellisyyttä eli sitä, että pahoja tulee sietää ja siunata ja rakastaa. Hyvä sielu ja siis oikeauskoinen on pohjimmiltaan Barnabaan evankeliumin mukaan Profeetta Muhammed (saas), joka syntyi 60000 vuotta sitten. Kun taas täydellinen sielu eli puhdasuskoinen on pohjimmiltaan AADAMI, joka siesi pahoja ja siunasi näitä sekä salli esim. Cainiin pistettävän merkin siitä, että tämä saisi armoa ja siunausta. Aadam syntyi yli 50000 vuotta myöhemmin kuin Muhammed (saas) eli 6000 vuotta sitten.

        Denisovan ihminen on arkelogian tutkimusten mukaan juuri noin 60000 vuotta sitten syntynyt myös. Ortodoksinen kirkko edustaa oikeaa uskoa ja hyvyyttä. He eivät voi sietää huijareita uskossa tai pahuutta muuta kuin siinä määrin kuin esim. Apostoliset Isät sitä vaativat. Nuo Apostoliset Isät vaativat hapatteen hapatusta kaikkeen. Eli piti pitää juutalaisuus kurissa sillä, että Kristusta ylennettiin kaikeksi kaikessa (Ignatios Antiokialainen). Tuollainen Kristus hapate on kaksijakoinen asia. Paavali kehotti pääsiäisenä vanhan hapatteen siivoamiseen pois ja viettämään pääsiäistä happamattomina. Eli ilmeisesti silloin pitäisi antaa juutalaisille virvoitus ja oikea pääsiäinen.


      • onkmiulpienetaivot
        alfa123om kirjoitti:

        Denisovan ihminen on arkelogian tutkimusten mukaan juuri noin 60000 vuotta sitten syntynyt myös. Ortodoksinen kirkko edustaa oikeaa uskoa ja hyvyyttä. He eivät voi sietää huijareita uskossa tai pahuutta muuta kuin siinä määrin kuin esim. Apostoliset Isät sitä vaativat. Nuo Apostoliset Isät vaativat hapatteen hapatusta kaikkeen. Eli piti pitää juutalaisuus kurissa sillä, että Kristusta ylennettiin kaikeksi kaikessa (Ignatios Antiokialainen). Tuollainen Kristus hapate on kaksijakoinen asia. Paavali kehotti pääsiäisenä vanhan hapatteen siivoamiseen pois ja viettämään pääsiäistä happamattomina. Eli ilmeisesti silloin pitäisi antaa juutalaisille virvoitus ja oikea pääsiäinen.

        Melko käsittämätöntä... Olet erilainen kun monet kristityt koska et asetu kuin muuri vastahankaan, joka ottaa vastaan kaikkiaallot, ja lopulta kuluu huomaamatta, kuten vesi kuluttaa kiveä, vaan teet myötäileviä liikkeitä, ohjaat voiman toiseen suuntaan. Tuota puhetta kutsuisin "puhejudoksi", tai "puheaikidoksi", ja sellaista tämä maailma tarvitsee.

        Kivi ei kuitenkaan veteen pudotessaan saa aikaan muuta kun ulossuuntautuvia laineita, jotka aikaamyöten katoavat.


    • capiche

      Outo aloitus.

      Jeesus sanoi: " Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."

      Raamattu kehottaa kyllä myös toisten kuormien kantamiseen, eli empatiaan. Mutta siinäkin on rajansa. Toisen kuormaa ei voi ottaa kannettavakseen. jokaisella on omat kuormansa, jotka voi viedä Jeesuksen luo. Ja löytää sydämeensä rauhan.

      • siitämuodostuuhelvetti

        Uskovainen sanoi, että otat kuorman tai et pääse taivaaseen.
        Ottamalla kuormia joista et selviydy niin muut joutuvat ne kantamaan.


    • tyyppivikaisia

      Ihmettelen joskus mikä vimma joillain kristityillä kieltää ihmisen olevan muuta, kuin about tyyppimerkkaamaton auto?
      Jokaisessa autossa on oma tyyppimerkkinsä. On volvoa, saabia, ladaa... ja niillä on omat alamerkkinsä, on lada kalinaa ja samaraa, on volkswagen jettaa ja transporteria, jonka perusteella voidaan määrittää mm. auton käyttötarkoitusta, tyyppivikoja, ja moni myös valitsee sellaisen auton, jonka kanssa pärjää, ja joka näyttää hyvältä.
      Kristityt, jotka kieltävät ihmisen olevan mitään muuta, kun joku biologinen olio, joka tarvitse Jeesuksen, on sama, kuin kieltäisi, että mitään automerkkejä pitäisi olla olemassa, tai että autojen tyyppivioista ei tarvitsisi olla selvillä.

      Jokaisessa elävässä olennossa on omat luonteenpiirteensä. Tasa-arvon nimissäkö vai minkä perusteella papit julistavat, että mini on sama, kuin porshe, ja ne voidaan lyödä yhden katon alle? Jokaisessa ihmisessä on oma luonnon aikaansaama luonteen tyyppimerkintä, joten mikä on vikana, että niin paljon hylätään näitä autoja, joissa ei tarvitsisi tietää, kuin tyyppiviat, heikkoudet, vahvuudet, ja käyttötarkoitus? Kuinka kauan kristityt voivat vakavalla naamalla julistaa, että sellainen on taikuutta?
      Miksi mielummin ollaan tekemisissä elottomien asioiden kanssa, kuin elollisten? Kristityt puhuvat Jumalasta ja Jeesuksesta, mutteivät usko Jeesuksen sanaan. Jumala ei ole koskaan raamatussa mitään sanonutkaan.
      Onko parempi, että avioero prosentti pysyy korkeana?

      • öljynvaihdoilla

        200.000km ilman isompia ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe