Miesten ja naisten yksinäisyys ??

Nykyajassa_oleva

Tällä palstalla jatkuvasti jankutetaan sitä, että yksinäiset miehet ovat onnettomia, kun eivät saa naista. Ja samalla jankutetaan, että yksinäiset naiset ovat vapaaehtoisesti yksinäisiä. Kyseisten oletusten tekijä ei varmastikaan ole kysynyt kaikilta miehiltä eikä kaikilta naisilta, että MITEN SE ASIA OIKEASTI ON. Kun todellisuudessa eri ihmisillä on erilaiset toimintatavat. Eivät läheskään kaikki miehet eikä naiset ajattele, että "pitää saada äkkiä joku seurustelukumppani, koska muuten toiset ihmettelevät"... -Onneksi emme enää ole 1800-luvulla.

22

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseaiheutettua

      Moni yksinäinen ei oikeasti pidä ihmisistä. Varsinkin moni mies ruikuttaa että pitäis olla joku nainen, joka tyydyttäis hänen tarpeensa, mutta itse ei olla valmiita tekemään mitään naisten tarpeiden eteen. Sitten katkeroidutaan ja vihataan ihmisiä vielä lisää.

    • melkoviisasolen

      Kas kun moni on hoksannut, että liika sitoutuminen rajoittaa elämistä todella paljon.

    • aivaneriasia

      Ei yksinäisyys tarkoita sitä että ihminen on yksin vaan sitä että kokee yksinäisyyttä, jos tykkää olla itekseen eikä koe toisen ihmisen kaipuuta niin ei silloin ole yksinäinen.

      • siinähänsetuli

        Niinpä.


    • Kahta naista olen tänä vuonna halunnut suudella. Heidän suhteensa riittää, että toinen heistä on tuttava ja toinen harrastuskaveri. Sen tuttavan luona käyn nyt sunnuntaina vierailulla. Todennäköisesti en koskaan suutele häntä, mutta en ole täysin yksinäinen, jos saan hänen luonaan jutella. Se toinen on myös kiva nainen, josta yhdessä harrastuksessa tuli mieleen, että häntä olisi kiva suudella tai haluaisin tehdä niin. Siellä harrastuksissanni viimeksi torstaina sain jutella myös hänen kanssaan. Koska minulla keskusteluyhteys häneen niin en tunne täysin yksinäiseksi itseäni, kun käyn tässä harrastuksessa. Kerron tämän sen takia, että sillä yksinäisyydellä on värisävy ja skaalaeroja. Ei ole täyttä yksinäisyyttä ja ei ehkä täydellistä yhteyttäkään kuin ehkä hetken rakastumisen huumassa "me" -vaiheessa.

      Minulle ei ole täyttä yksinäisyyttä se, että on muutaman naistuttavan puhelinnumero ja jossain harrastuksessa naistuttava, jota en tehnyt mieli joskus suudella. Olen sinkku, ilman tyttöystävää, mutta en täysin yksinäinen. Lisäksi minulla on monta miespuolista ystävää, jotka kavereina korvaavat osin sen, että niitä naispuolisia hyviä keskustelukumppaneita on niin vähän. Se yksinäisyys ei ole ainakaan minun kohdallani täydellistä. Tietysti olisi kiva, jos olisi se yksi jota suudella ja koskettaa vähän enemmänkin, mutta täysin yksinäinen ainakaan minä en ole.

      • Sinä sanot saman asian monta kertaa, mutta niinhän se onkin että ne myös tapahtuu monta kertaa: joka ikinen päivä ja jokaikinen yö niinkuin jossain vanhassa laululla lauletaan. Sinulla ei ehkä ole täydellistä yksinäisyyttä tällä hetkellä ainakaan. Mikäs tällainen sekaharrastus on? No asiasta betangkki-kuulaan ettei se petanque olisi?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Sinä sanot saman asian monta kertaa, mutta niinhän se onkin että ne myös tapahtuu monta kertaa: joka ikinen päivä ja jokaikinen yö niinkuin jossain vanhassa laululla lauletaan. Sinulla ei ehkä ole täydellistä yksinäisyyttä tällä hetkellä ainakaan. Mikäs tällainen sekaharrastus on? No asiasta betangkki-kuulaan ettei se petanque olisi?

        Nyt en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit? Yritin vain kuvata, että välttämättä ei ole yksin, vaikka ei ole juuri sitä suudeltavaa naista ole. En harrasta suutelupuolella miehiä. En ole koskaan suudellut yhtään miestä, enkä tule suutelmaan. Naisia olen suudellut ja ilmeisesti vielä joskus pussaan jotain suulle niin kuin olen aikaisemmin tehnyt. Ei ole mitään sekaharrastusta vaan esitys, että ei ole yksin kun miehistä löytyy kavereita, joiden kanssa katsoa yhdessä, vaikka jotain futista ystäväporukalla.


    • Eihän tietysti yhtä ja oikeaa vastausta ole mutta ainakin väestöliiton kyselyissä oli suuntausta tämän kaltaiseen eriytymiseen. Miehet eivät kokeneet omaavansa tarpeeksi resursseja parisuhteen tai perheen perustamiselle.
      Naisilla taas oli listan kärjessä muut mielenkiinnon kohteet ja varsinkin sitten perhettä mietiessä työn ja kodin yhteensovittaminen.

    • Kaisanoasaa

      Naiset on yksinäisiä koska komeita jännämiehiä ei riitä naisille. Nainen ei halua rumaa omantasoistaan miestä joten on sitten yksin mielummin koska ei saa komeaa top 10 jännämiestä.
      Mies on yksinäinen koska on ruma.

      • looks.money.status

        Tai liian köyhä tai statukseton naisten mielestä.


      • näkökulmia_jo

        Pöö. Tiedän monia ns. rumia miehiä, jotka ovat päässeet naimisiin. Tosin se naimisiin pääseminen ei ole kovinkaan suuri etu.


      • järkionsentään

        Naimisiin pääseminen on tärkeää sellaisille, jotka haluavat näyttää kaikille, että ovat päässeet naimisiin. Onneksi on myös monia, joilla on niin vahva itsetunto, että uskaltavat olla sinkkuja, varsinkin silloin, kun sopivaa kumppania ei ole löytynyt.


    • Viinamies

      Olette yksinäisiä koska ette juo viinaa ettekä käy yökerhoissa missä tapaa naisia.

      • Pinko

        Höh. Minkälainen ylioppilastodistus lienee yökerho-naisilla? Entä ovatko yökerho-naiset olleet oppikoulun pääsykokeissa 20 parhaan joukossa? Järkevät miehet tykkäävät vain tasokkaista naisista.


    • elämäonperseestäjoskus

      Mutta miksi naisten yksinäisyyden lievennykseen ei kelpaa sellainen mies kuka ei kiihota?
      Jos nainen valittaa yksinäisyyttään johon kaverimies sanoo että voitaisiin nähdä ja tehdä jotain niin arvata saattaa mikä on vastaus.

      Itsellenikin on käynyt niin että joskus kysyin kaverinaista laivalle, jossa aikoinaan kävimmekin kahdestaan, mutta vastaus oli että ne on niin nähty. Mikä on kyllä totta mutta myöhemmin sitten oli lainailemassa rahaa että pääsee laivalle jonkun toisen kanssa.

      • ci329cs

        Miksi miehen yksinäisyyden lievennykseen ei kelpaa sellainen nainen joka haluaa seuraa mutta ei halua seksiä? Kokeeko mies olevansa yksinäinen kaikkialla muualla paitsi seksiä harrastaessaan?


      • elämäonperseestäjoskus
        ci329cs kirjoitti:

        Miksi miehen yksinäisyyden lievennykseen ei kelpaa sellainen nainen joka haluaa seuraa mutta ei halua seksiä? Kokeeko mies olevansa yksinäinen kaikkialla muualla paitsi seksiä harrastaessaan?

        Eivät naiset halua seuraa miehistä ketä eivät koe kiihottavaksi, huomionhakuisuuttaan tai hyödyksi, joten tuo on aika epärelevantti kysymys.


      • ci329cs
        elämäonperseestäjoskus kirjoitti:

        Eivät naiset halua seuraa miehistä ketä eivät koe kiihottavaksi, huomionhakuisuuttaan tai hyödyksi, joten tuo on aika epärelevantti kysymys.

        Voi kuule kyllä haluavat. Etkö koskaan ole kuullut kaveripojistakaan? Jos olet elämää ymmärtävä ihminen joka ymmärrät elämää, ihmisiä ja osaat kuunnella, niin kyllä kiinnostat seuralaisena, mutta et kyllä edelleenkään välttämättä seksuaalisessa mielessä.


      • elämäonperseestäjoskus
        ci329cs kirjoitti:

        Voi kuule kyllä haluavat. Etkö koskaan ole kuullut kaveripojistakaan? Jos olet elämää ymmärtävä ihminen joka ymmärrät elämää, ihmisiä ja osaat kuunnella, niin kyllä kiinnostat seuralaisena, mutta et kyllä edelleenkään välttämättä seksuaalisessa mielessä.

        Kaverimieheksi ehkä pääsee silloin jos on hyödyksi, kantaa tavaraa muutossa, kärsivällisesti kuuntelee naisen valitukset muista miehistä yms.. Mutta heti kun joku jännämies on kuvioissa niin kaverimies unohtuu, tai jos kaverimies haluaa jotain niin silloinkin tarina on eri.


    • viinamies

      Viinamies ei ole yksinäinen. Teininä viinamies on mukana porukoissa koska juo muiden mukana viinaa. Vähän vanhempana hän on yökerhoissa bailaamassa jossa tapaa naisia. Jos viinamies kokee itsensä yksinäiseksi, voi hän aina lähteä lähipubiin ryyppäämään jossa hän tapaa paljon tuttuja ja löytää seuraa muista asiakkaista.

      Raitis mies on aina yksin. Teini-iässä hän ei pääse muiden mukaan koska ei juo viinaa. Hän ei löydä kumppania koska ei käy yökerhossa bailaamassa. Hän jää yksin kotiin koska ei lähde lähipubiin ryyppäämään ja tapaamaan muita ihmisiä.

      • paljastunut

        Lopeta toi ratkutus. Idioottimaista. Liian monta nimimerkkiä sullakin.


      • Peräkammarinmies

        Eihän raitis ole oikeasti raitis, vaan pelkuri joka teeskentelee raitista.
        Naiset vihaavat pelkuri-mammanpoikia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe