Seksuaaliterapeutti ja vieläpä naispuolinen sellainen tuossa kertoo saman asian josta itsekin olen puhunut monta kertaa eli katkerien ja kateellisten kurppien on turha änkyttää vastaan.
"Mistä erot seksihaluissa johtuvat? Erityistason seksuaaliterapeutti (NACS) Kirsi Forssin mukaan miesten ja naisten seksihalut ovat samalla tasolla todennäköisimmin 35-40-vuotiaana.
- Seksuaalinen halukkuus vaihtelee iän ja elämäntilanteen mukaan. Naisten seksuaalinen halukkuus lisääntyy kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen ja on huipussaan noin neljänkymmenen ikävuoden tienoilla. Miesten seksuaalinen halukkuus on sen sijaan huipussaan noin parikymppisenä ja laskee tasaisesti tämän jälkeen, Forss kertoo.
Miesten seksuaalisten halujen heikkenemisen taustalla on testosteronitason lasku.
- Tästä näkökulmasta tarkasteltuna miehen seksuaaliset halut ovat korkeimmillaan 25-vuotiaana. Samanikäisillä naisilla halut ovat selvästi vähäisemmät. 20-vuotiaan naisen seksihalut kohtaavat 50-vuotiaan miehen halujen kanssa."
Nainen miehistyy vanhetessaan ja 40v haaskalla on panohalutkin kuin nuorella miehellä. 20v naisella ei juuri ole panohaluja vaikka seksiMA on taivaissa, tämä nostaa nuoren naisen seksuaalista valtaa entisestään kun ei tarvitse miehiltä seksiä. Vanha rupsakko taas haluaa seksiä mutta miehet eivät halua häntä panna ja näin ollen 20v kiimainen ikäistään kaunotarta saamaton finninaama ja 40v puutteessa oleva matami löytävät toisensa.
Ja samalla tavalla 50v ja 20v nainen ovat paitsi ulkonäöltään samalla tasolla niin myös seksihalut kohtaavat.
20v naisen panohalut 50v miehen halujen tasolla!!
30
974
Vastaukset
- Kurppa27
Siis naiset haluu lisää seksiä 30 v jälkeen ja miehen perääntyy koska rumentuvat kovaa. Ei ole naisten vika että te miehet lihotte ja rumennutte. Me naiset sitten halutaan vaan nuorempia miehiä, menikö jakeluun ettet kelpaa meille kurpille enää.
- Homehdu
"Me naiset sitten halutaan vaan nuorempia miehiä"
Kaikkea ei saa mitä haluaa. Voit ostaa kissan, sulkea oven ja muumioitua rauhassa kotiisi. Kukaan ei jää kaipaamaan.
- Tässäfaktaa
Vittu mitä paskaa. Miesten testosteronitaso ei laske yhtään mihinkään 25vuotiaana.
Olen mittauttanu testot parin vuoden välein alkaen 30v ja nyt 40v ne on edelleen siinä missä aina ennenkin. Panohalut on se sama mikä oli teininäkin, eli joka toinen päivä.- Naisasialooser11
Olen kyllä erittäin kateellinen jos sinulla on muka 40 vuotiaana teinipojan panohalut. Olisipa itsellänikin.
- IhmeJuttuja
Naisasialooser11 kirjoitti:
Olen kyllä erittäin kateellinen jos sinulla on muka 40 vuotiaana teinipojan panohalut. Olisipa itsellänikin.
??Olen yli 40, ja halut ovat 2-4xvuorokaudessa. Mitkä teini...? Mies olen. Toivottavati joskus löydän ikäiseni halukkaan naisen vakituiseksi kumppaniksi.
- Tassafaktaa
Miksi ne panohalut siitä mihinkään olisi muuttuneet?
Se on teidän läskien oma valinta tehdä itestänne syöttöporsaita ja rapakuntoisia tyhjän lässyttäjiä.
Tänään kaupassa näin yläaste aikaisen luokkakaverin ja ei possu häävisti kävelemään päässy ku lihottanu ittesä 40kg..Kaikki läski perseessä ja reisissä ku ämmällä justiinsa. Lihava se oli jo lapsena.
Se miks joillain miehillä alkaa testosteroni laskemaan on seurausta juurikin siitä läskistä ja itsensä lihottamisesta. Rasva kun lisää aromataasia ja kohonnut estrogeeni antaa negatiivisen palautteen lisäkkeelle = Testosteroni laskee.
Ihan oma valinta sekin. - Naisasialooser11
En ole läski vaan atleettinen, treenannut salilla jo yli 10 vuotta ja treeni vie tässä iässä panohalujen ja kykyjen rippeetkin. Toki myös psyykelääkkeillä voi olla osuutta asiaan, mutta 40v miehen panohalut eivät todellakaan ole teinipojan tasolla ja testosteroni, joka itselläni on korkea, ei ole millään tapaa suoraan verrannollinen panohaluihin.
- faktatvähissä
MInkä ihmeen takia joku mittauttaa testot parin vuoden välein ? Tai ylipäätänsä koskaan ?
- n45
En ole läski vaan atleettinen, treenannut salilla jo yli 10 vuotta ja treeni vie tässä iässä panohalujen ja kykyjen rippeetkin. Toki myös psyykelääkkeillä voi olla osuutta asiaan, mutta 40v miehen panohalut eivät todellakaan ole teinipojan tasolla ja testosteroni, joka itselläni on korkea, ei ole millään tapaa suoraan verrannollinen panohaluihin.
Mitä vitun järkeä sunkin on rehkiä jossain salilla? Itse en harrasta saleja, mutta seksiä saan kauniilta vaimoltani vähintäänn 3 kerta vko. Ei haittaa vaimoa, että tselläni on " iskävatsa. " Mitä seksihaluihin tulee ne ovat pikemminkin lisääntynert ikääntymisen myötä.
- Tässäfaktaa
Onko sinun testosteronitasot labroilla todettu vai ihanko itse päättelit olevasi korkean testosteronin miehiä?
10vuoden treenihistoria ei ole vielä mitään ja jos treenaaminen vie libidon nolliin, niin se kertoo vain siitä, että rasitus/palautuminen ei ole balanssissa. Treeni nostaa kortisolitasoja..Kortisoli on stressihormooni joka syö libidoa. Liika treeni laskee myöskin testosteronitasoa.
30vuotiaana kun treenasin todella kovaa, niin labroissa testosteroni oli 30% alempana kuin pari vuotta myöhemmin kun olin järkeistänyt treenaamista kohtuuliselle tasolle.
Tämän takia niitä tasoja on suotavaa käydä labraamassa, että osaa suhteuttaa treenien määrää/ hermostollisia treenejä omaan palautumiskykyyn.
- Kurppa27
Tuosta voi päätellä ainoastaan että mies haluaa aina yli 30 v naista ja 20 miehellä ei seiso muna edes koska runkkaavat liikaa. Haluja ei ole jos mies on ruma ja niitä miehiä riittää. Pitää siis keskittyä lampaiden laskemiseen.
- Tässäfaktaa
Hyppää kaivoon idiootti.
- nuoruus.kaunistaa
Panohalut ei miehellä mihinkään katoa, mutta ne kohdistuu nuoriin pimuihin, joiden saaminen bylsittäväksi vanhempana on miehelle työläämpää.
- Mirella29v
Ei nuoret naiset halua möhömahaista tylsää setää, joka käyttää niitä sinisiä.. Kyllä ylipaino, alkoholi ja tuoakointi on tehnyt tehtävänsä. Mies on parhaimillaan sängyssä 20-30v, silloin jaksaminen huippuluokkaa.
- Helena87
Mirella29v kirjoitti:
Ei nuoret naiset halua möhömahaista tylsää setää, joka käyttää niitä sinisiä.. Kyllä ylipaino, alkoholi ja tuoakointi on tehnyt tehtävänsä. Mies on parhaimillaan sängyssä 20-30v, silloin jaksaminen huippuluokkaa.
Jos mies on Afrikasta ja Välimeren ympäristöstä, ei ikä silloin tee miehestä käyttökelvotonta niin nopeasti kuin meidän ukoista.
- valehtele.vain.itsellesi
Helena87 kirjoitti:
Jos mies on Afrikasta ja Välimeren ympäristöstä, ei ikä silloin tee miehestä käyttökelvotonta niin nopeasti kuin meidän ukoista.
Monet niistä on pienestä pitäen käyttäneet eläimiäkin tarpeidensa tyydyttämiseen ja elintasonsa ja kansalaisuuden takia monet niistä on valmiit mihin tahansa.
- Naisasialooser11
Mirella29v kirjoitti:
Ei ole, älä valehtele itsellesi. Se on kyllä totta, että 20v kiimainen finninaama voi nylkyttää nopealla tahdilla itselleen monta orgasmia kuin panisi pupattavaa barbaraa ja naiselle ei ensimmäistäkään, ensimmäinen tulee jo kun hän yrittää työntää sisään. Vanhempi mies kestää pitkään ja on taitava.
Jopa maksulliset naiset sanovat suoraan, että vanhempi mies se on paljon parempi rakastaja. - Mirella29v
Ei pidä paikkaansa. Vanha setä on sängyssä tylsä ja mielikuvitekseton. Kestävyyttä ei ole enää, kun ikä painaa. Nuoret kollit voittaa tullessa ja mennessä. Yritä setä nyt hyväksyä totuus.
- Tämä.täytyy.ensin.tietää
Mirella29v kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Vanha setä on sängyssä tylsä ja mielikuvitekseton. Kestävyyttä ei ole enää, kun ikä painaa. Nuoret kollit voittaa tullessa ja mennessä. Yritä setä nyt hyväksyä totuus.
Monenko miehen käyttämä lortto olet?
- NiinSeOn20
oikeassa oot ei 20v oikein innostu mistään muusta ku uran luonnista. Sitten tulee vaihdevuosi iät ja rupeevat harmittelemaan.
Olen 57 v. äijäke. Panohalut on kovat. Seuraavaksi meinaan panna pilsneriä kotona.
- Vieläjaxaa
Olen 51v mies ja koko ajan panettaa.
Kolme kertaa vuodessa matkaan seksilomalle Pattayalle ja siellä panen joka ilta kahta tyttöä. 50v nainen saa helposti parikymppisen miehen..
Toisin kuin 50v mies...toisaalta mitäs väliä sillä on kun kumikaan ei edes seksiä halua.- Tässäfaktaa
Sinä voit puhua vain omasta puolestasi ja omista kokemuksistasi tai sitten on parempi olla hiljaa. Sinä et tiedä toisten ihmisten panemisista ja haluista hevon vittuakaan.
Mene etsimään 20v miestä. Helvettiäkö täällä uhoat. Tässäfaktaa kirjoitti:
Sinä voit puhua vain omasta puolestasi ja omista kokemuksistasi tai sitten on parempi olla hiljaa. Sinä et tiedä toisten ihmisten panemisista ja haluista hevon vittuakaan.
Mene etsimään 20v miestä. Helvettiäkö täällä uhoat.Oho...
Tais ns osua.
Ja noin muuten mä ihmettelen miksi ihmiset..tai ainakin vissiin miehet pitävät kovia panohaluja jotenkin positiivisena asiana.- Tässäfaktaa
Wwuwuw kirjoitti:
Oho...
Tais ns osua.
Ja noin muuten mä ihmettelen miksi ihmiset..tai ainakin vissiin miehet pitävät kovia panohaluja jotenkin positiivisena asiana.Osua mihin. Minua vain vituttaa ihmiset, jotka huutelevat sieltä omasta lintutornistaan kaikenlaista hölympölyä mistä eivät oikeasti tiedä paskaakaan. Et sinä tiedä muiden ihmisten elämästä mitään, kuten ei tiedä tämä naisasialuuserin idioottikaan. Pelkkää tyhjää vouhkaamista se on.
Tottakai toimiva riittävällä tasolla oleva libido on tärkeää. Seksi tuo ihmisille hyvää oloa ja moni sanookin sen olevan elämän suola.
Hyvä, että mainitsit tällä kertaa tuon sanan -vissiin-, koska et sinä tiedä mitä muut miehet haluavat ja mihin he ovat tyytyväisiä elämässään. Voit vain olettaa ja kuvitella asioita. Omasta puolestasi voit esittää asioita faktoina, koska tiedät mitä ajattelet. Tässäfaktaa kirjoitti:
Osua mihin. Minua vain vituttaa ihmiset, jotka huutelevat sieltä omasta lintutornistaan kaikenlaista hölympölyä mistä eivät oikeasti tiedä paskaakaan. Et sinä tiedä muiden ihmisten elämästä mitään, kuten ei tiedä tämä naisasialuuserin idioottikaan. Pelkkää tyhjää vouhkaamista se on.
Tottakai toimiva riittävällä tasolla oleva libido on tärkeää. Seksi tuo ihmisille hyvää oloa ja moni sanookin sen olevan elämän suola.
Hyvä, että mainitsit tällä kertaa tuon sanan -vissiin-, koska et sinä tiedä mitä muut miehet haluavat ja mihin he ovat tyytyväisiä elämässään. Voit vain olettaa ja kuvitella asioita. Omasta puolestasi voit esittää asioita faktoina, koska tiedät mitä ajattelet.Vai niin.. 🐧
- journalisminsatoa
Tämä kohta
"20v kiimainen ikäistään kaunotarta saamaton finninaama ja 40v puutteessa oleva matami löytävät toisensa."
lienee osittain totta. Tämän päivän Hesarissa juttu nuoresta vähän yli kakskybäsestä isästä, jolla on 3,5 vuotias poika 19v vanhemman vaimonsa kanssa. Piti tehdä yhteinen lapsi kun vielä ehti.- Eitotta
Kyllä 20v miehen komistus saa nuoriakin naisia.. Sedät on niin kateellisia nuorille ja komeille jannuille.. Mitään finninaamoja nykyään ole, ehkä omassa nuoruudessasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001