Laitoin tämän nyt tähän Kantriin, vaikka eikän irkku ole kantria. Käyn rivitanssissa ja olen tykästynyt siihen kovin. Suosituimmaksi minulle on tullut irkkutanssin esim. Siamsa. Aivan mahtava tanssi ja upea musiikki. Nyt kysynkin, että tiedättekö osoitteita, mistä löytyisi juurikin irkkulakanoita ja niihin musaa. River Dance on kingi! Ihan vain tanssien ja musiikkien nimetkin riittäisi.
Irkku lakanoita ja musiikkia etsimässä!
3
449
Vastaukset
- linedancer
www.kickit.to
www.linedancermagazine.com - Ida
Pakko kysyä kun itsekin olen kova rivitanssija ja erityisesti irkkutansseista tykkään eli oletko jo tanssinut sellaista irkkutanssia joka on tehty Dwight Yokamin kappaleeseen Dancing violins, tanssin nimi taitaa olla sama..Aivan upea ja ihaná tanssi!
- Muca
Joo, tuttu on. on oikeen mukaansa tempaava tanssi. Myös Siamsa on ihana. Tiedän noi osoitteet, joita minulle on vastattu. En vain osaa poimia niistä vain niitä irkkuja. Tunnen vain nämä kaksi.
T:Muca
p.s. Kirjoitele vain, on kiva vaihtaa ajatuksia jonkun samanhenkisen kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663