Ero ei ole päivittynyt maistraattiin

Dippadappadei

Pakko jakaa tämä älyttömyys ja kysyä, onko kellekään käynyt vastaavaa. Huomasin tuossa nimittäin, että maistraatin mukaan a) olen vielä naimisissa eksäni kanssa, vaikka eroon meidät tuomittiin helmikuussa 2017 ja b) omistan vielä puolet entisestä yhteisestä kodista, joka osituksessa viime vuonna siirrettiin kokonaan eksälle. Asiaa on ihmetelty monesti, asioidessamme kelan kanssa ja kun verotoimistollakaan ei ollut tietoa erosta ja osituksesta. Mieleen ei ole tullut, eikä kukaan ole sanonutkaan, että tarkistakaas asia maistraatista. Nyt sitten tosiaan muiden asioiden takia tarkistin tietojani maistraatin sivuilta ja sieltähän nämä vitsikkäät tiedot löytyivät. Miten hitossa tämä on mahdollista, virallisesti on asiat hoidettu ja asiaankuuluvat paperit on tallessa. Hiukkasen meitä naurattaa, katotaan naurattaako vielä huomenna, kun otan puhelua maistraattiin :D

Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

2

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osa-aikaeläkeläinen

Näitä sattuu viranomaisille yms. Minut kutsuttiin juuri tietoimitukseen seudulle joka on aika kaukana maistani ja jolla en ole koskaan käynytkään. Pistin sähköpostia kutsun lähettäjälle. Asia ei minulle mitenkään kuulu. Toivotaan etten joudu maksamaan tien teosta ja kunnossapidosta!

• Miinariina

Minä luulin olevani eronnut virallisesti ,mutta yllätys oli suuri kun en ollutkaan.Ex kyllå oli asian tiennyt sekin tuli ilmi sitten asiaa selvitellessäni.Erosimme oltuamme 4v.naimisissa olin itse kuulemassa asian käräjäoikeudessa,mutta vietimme 10v hääpäivät yhdessä paikallisessa ravintolassa oluet ottaen.Ero kyllä vahvistettiin hyvin nopeasti käräjäoikeudessa,kun virhe tuli ilmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1433
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1226
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1199
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1110
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1066
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      315
      981
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    Aihe