Jännämies suuttui lapselle

Kaisanoasaa

22

297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olikojännäää

      Eikös tuo ole ätmi-kielellä aisuri eikä jännämies. Lapsi ei ollut hänen omansa. Ätmi-aisuri oli varmaan lukenut palstaa, ja sitä alkoi sapettaa "aisuruutensa" ja sitten piti heittäytyä lapsen tasolle. Tai oikeastaan lasta alemmalle tasolle, käyttäytymisestä päätellen.

    • akalle_ihan_oikein

      On se helvetti minkälaisia miehiä naiset ottaa, lyön vetoa että oli "miehen kokoinen pitkä komistus" muulla ei ole niin väliä millainen on.
      Nainen tietenkin oli lihava, se on selvä siinä ei ole mitään ihmettelemistä muuta kuin lihavien keski-ikäisten akkojen tyhmyys. Olisi hakannut sitä akkaa mieluummin.

    • Siinä luki mies, ei jännämies.

      Vähän tarkkuutta, KIITOS!

    • Minä olen huomannut että palstan ätmiosasto on pitänyt isoa ääntä siitä että he eivät ryhtyisi aisuroimaan eli ruokkimaan muiden siittämiä lapsia.

      Tuo mies saattoi olla hyvinkin joku palstaätmi.

      • Niin, kukapa sitä toisten lapsia tahtoisi elättää kun niillä "on jo isä". No on tuo minusta kuitenkin aika sairasta jos samassa taloudessa asutaan:

        " Aviomies oli kieltänyt lasta ottamasta hänen maksamiaan ruokia."

        Näyttää olevan vielä aviomies. Itse näkisin että jos aisuri on mennyt naimisiin naisen kanssa jolla lapsi silloin tavallaan sitoutuu myös niitä ruokia ostamaan. Henk. koht. en tietenkään ottaisi naista lapsineen asumaan, sellaisen naisen kanssa jolla lapsi/lapsia yhdessäolemisen raja olisi siinä että kumpikin asuu sitten omissa osoitteissaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, kukapa sitä toisten lapsia tahtoisi elättää kun niillä "on jo isä". No on tuo minusta kuitenkin aika sairasta jos samassa taloudessa asutaan:

        " Aviomies oli kieltänyt lasta ottamasta hänen maksamiaan ruokia."

        Näyttää olevan vielä aviomies. Itse näkisin että jos aisuri on mennyt naimisiin naisen kanssa jolla lapsi silloin tavallaan sitoutuu myös niitä ruokia ostamaan. Henk. koht. en tietenkään ottaisi naista lapsineen asumaan, sellaisen naisen kanssa jolla lapsi/lapsia yhdessäolemisen raja olisi siinä että kumpikin asuu sitten omissa osoitteissaan.

        " Henk. koht. en tietenkään ottaisi naista lapsineen asumaan, sellaisen naisen kanssa jolla lapsi/lapsia yhdessäolemisen raja olisi siinä että kumpikin asuu sitten omissa osoitteissaan."

        Mitä jos tunteet käyvät liian voimakkaiksi ja siinä hetkessä nainen sanoo että ollaan yhdessä täysillä tai laitetaan kantapäät vastakkain? Mies säikähtää ja kosii strategisessa mielessä, mutta tajuaa kuitenkin itsekin että tämä on vastoin hänen "vapaata tahtoaan".

        Tuossa kohtaa nainen on saanut ätmin otteeseensa pelottelemalla suhteen katkaisemisella. Lopputulos voisi olla jotakuinkin tuo.


      • Palstamäki kirjoitti:

        " Henk. koht. en tietenkään ottaisi naista lapsineen asumaan, sellaisen naisen kanssa jolla lapsi/lapsia yhdessäolemisen raja olisi siinä että kumpikin asuu sitten omissa osoitteissaan."

        Mitä jos tunteet käyvät liian voimakkaiksi ja siinä hetkessä nainen sanoo että ollaan yhdessä täysillä tai laitetaan kantapäät vastakkain? Mies säikähtää ja kosii strategisessa mielessä, mutta tajuaa kuitenkin itsekin että tämä on vastoin hänen "vapaata tahtoaan".

        Tuossa kohtaa nainen on saanut ätmin otteeseensa pelottelemalla suhteen katkaisemisella. Lopputulos voisi olla jotakuinkin tuo.

        Niin, noinhan moni nainen varmaan tekeekin ja moni aisuri suostuu järjestelyyn. Minä en vaan ole moni vaan minä ite ja toimin sen mukaan mikä minusta tuntuu hyvältä ja kohtuulliselta. Tuossa muuten varmaan olet ihan oikeassa että tuolla pelottelulla otetaan ote ja ikäänkuin kiristetään uusi tilanne jossa lkoppupelissä kenellläkään ei ole kovin hyvä olla. Jotyenkin vaazn tuntuu että aika hölmö pitää olla miehen joka kiristyksen edessä taipuu kun pitäisihän se tajuta ettei se kiristys lopu sitten ikinä. Asiat ja aiheet ehkä muuttuu matkan varrella mutta kiristys itsessään on ja pysyy jos on sen luonteinen nainen joka sitä tykkää käyttää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, noinhan moni nainen varmaan tekeekin ja moni aisuri suostuu järjestelyyn. Minä en vaan ole moni vaan minä ite ja toimin sen mukaan mikä minusta tuntuu hyvältä ja kohtuulliselta. Tuossa muuten varmaan olet ihan oikeassa että tuolla pelottelulla otetaan ote ja ikäänkuin kiristetään uusi tilanne jossa lkoppupelissä kenellläkään ei ole kovin hyvä olla. Jotyenkin vaazn tuntuu että aika hölmö pitää olla miehen joka kiristyksen edessä taipuu kun pitäisihän se tajuta ettei se kiristys lopu sitten ikinä. Asiat ja aiheet ehkä muuttuu matkan varrella mutta kiristys itsessään on ja pysyy jos on sen luonteinen nainen joka sitä tykkää käyttää.

        Joku sanoo tuota kiristykseksi, toinen tavoitteelliseksi neuvottelustrategiaksi.

        Uhkailua se ei lie, siinähän ei ole tavallaan sanktioitu tilannetta jossa mies kieltäytyy tarjouksesta. Nainen ei ole miehen omaisuutta ja voi määritellä ehdot joilla suostuu parisuhteeseen. Vähän samalla argumentilla kumoaisin kyllä senkin että kyseessä olisi kiristys, tuossahan kuitenkin suhde vaatii kumpaakin tyydyttävän neuvotteluratkaisun.

        Luulen että moni mies lähtee suhteeseen vilpillisellä mielellä, tavallaan hyväksytään neuvotteluratkaisu vaikka ollaan tietoisia että aikaansaatu sopimus on mahdotonta itselle hyväksyä. Sanoisin että tuollainen rottailu tulisi sanktioida, ja tuollainen mies tulisi viedä joka sunnuntai kirkon ulkopuolelle jalkapuuhun kirkonmenojen ajaksi.

        Sopimuksia tulisi kunnioittaa enemmän.


      • EiIhanNoinkaan
        Palstamäki kirjoitti:

        " Henk. koht. en tietenkään ottaisi naista lapsineen asumaan, sellaisen naisen kanssa jolla lapsi/lapsia yhdessäolemisen raja olisi siinä että kumpikin asuu sitten omissa osoitteissaan."

        Mitä jos tunteet käyvät liian voimakkaiksi ja siinä hetkessä nainen sanoo että ollaan yhdessä täysillä tai laitetaan kantapäät vastakkain? Mies säikähtää ja kosii strategisessa mielessä, mutta tajuaa kuitenkin itsekin että tämä on vastoin hänen "vapaata tahtoaan".

        Tuossa kohtaa nainen on saanut ätmin otteeseensa pelottelemalla suhteen katkaisemisella. Lopputulos voisi olla jotakuinkin tuo.

        Atm ei saa naisia. Aisurit ovat keskitason ketmejä, ja toisinaan nämä ovat toistensa synonyymejä.


      • EiIhanNoinkaan kirjoitti:

        Atm ei saa naisia. Aisurit ovat keskitason ketmejä, ja toisinaan nämä ovat toistensa synonyymejä.

        Keskitason miehet ovat se suuri enemmistö joka perustaa ydinperheet.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Joku sanoo tuota kiristykseksi, toinen tavoitteelliseksi neuvottelustrategiaksi.

        Uhkailua se ei lie, siinähän ei ole tavallaan sanktioitu tilannetta jossa mies kieltäytyy tarjouksesta. Nainen ei ole miehen omaisuutta ja voi määritellä ehdot joilla suostuu parisuhteeseen. Vähän samalla argumentilla kumoaisin kyllä senkin että kyseessä olisi kiristys, tuossahan kuitenkin suhde vaatii kumpaakin tyydyttävän neuvotteluratkaisun.

        Luulen että moni mies lähtee suhteeseen vilpillisellä mielellä, tavallaan hyväksytään neuvotteluratkaisu vaikka ollaan tietoisia että aikaansaatu sopimus on mahdotonta itselle hyväksyä. Sanoisin että tuollainen rottailu tulisi sanktioida, ja tuollainen mies tulisi viedä joka sunnuntai kirkon ulkopuolelle jalkapuuhun kirkonmenojen ajaksi.

        Sopimuksia tulisi kunnioittaa enemmän.

        "Luulen että moni mies lähtee suhteeseen vilpillisellä mielellä, tavallaan hyväksytään neuvotteluratkaisu vaikka ollaan tietoisia että aikaansaatu sopimus on mahdotonta itselle hyväksyä. Sanoisin että tuollainen rottailu tulisi sanktioida, ja tuollainen mies tulisi viedä joka sunnuntai kirkon ulkopuolelle jalkapuuhun kirkonmenojen ajaksi.

        Sopimuksia tulisi kunnioittaa enemmän."

        Aikalailla samaa mieltä ollaan tässä asiassa ja samoin suhtaudutaan tuohon vilpillisyyteen, sitä on ihan liikaa mukana näissä suhdeasioissa. Alussa toiveikkaina ihmiset korjailee totuuksia kotiinpäin ja esittävät jotain muuta kuin mitä ovat. Rehellisyyshän se pitäisi olla kuitenkin se mihin pyritään ja mitä tulisi arvostaa.


      • taitaaollasuurinosanäitä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, noinhan moni nainen varmaan tekeekin ja moni aisuri suostuu järjestelyyn. Minä en vaan ole moni vaan minä ite ja toimin sen mukaan mikä minusta tuntuu hyvältä ja kohtuulliselta. Tuossa muuten varmaan olet ihan oikeassa että tuolla pelottelulla otetaan ote ja ikäänkuin kiristetään uusi tilanne jossa lkoppupelissä kenellläkään ei ole kovin hyvä olla. Jotyenkin vaazn tuntuu että aika hölmö pitää olla miehen joka kiristyksen edessä taipuu kun pitäisihän se tajuta ettei se kiristys lopu sitten ikinä. Asiat ja aiheet ehkä muuttuu matkan varrella mutta kiristys itsessään on ja pysyy jos on sen luonteinen nainen joka sitä tykkää käyttää.

        Moni nainen toimii noin myös perheen perustamisasioissa ja valehtelee muutenkin ummet ja lammet sitoutumisesta ja rakkaudesta mieheen.


      • taitaaollasuurinosanäitä kirjoitti:

        Moni nainen toimii noin myös perheen perustamisasioissa ja valehtelee muutenkin ummet ja lammet sitoutumisesta ja rakkaudesta mieheen.

        Parisuhteiden karahtaminen karikolle ei ole yksinomaan naisten vika.


      • xxxxxxx
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, noinhan moni nainen varmaan tekeekin ja moni aisuri suostuu järjestelyyn. Minä en vaan ole moni vaan minä ite ja toimin sen mukaan mikä minusta tuntuu hyvältä ja kohtuulliselta. Tuossa muuten varmaan olet ihan oikeassa että tuolla pelottelulla otetaan ote ja ikäänkuin kiristetään uusi tilanne jossa lkoppupelissä kenellläkään ei ole kovin hyvä olla. Jotyenkin vaazn tuntuu että aika hölmö pitää olla miehen joka kiristyksen edessä taipuu kun pitäisihän se tajuta ettei se kiristys lopu sitten ikinä. Asiat ja aiheet ehkä muuttuu matkan varrella mutta kiristys itsessään on ja pysyy jos on sen luonteinen nainen joka sitä tykkää käyttää.

        Ei ihme ettei sulla ole ollut koskaan naista.


    • Kiltti-ätmi

      Nainen ottaa vain komeita jännämiehiä jotka ei ruoki lapsia.

      • 4532

        Eikös se toisen miehen siittämän lapsen elättäminen ole teidän ätmien mielestä erittäin haveksittavaa toimintaa. Miksi ihmeessä te nyt siitä kieltäytyvää miestä täällä kilvan moititte?


    • Tulipas paha mieli. Jes!

    • Totuus-

      Miehen pitää elättää lasta myös jos seurustelee naisen kanssa jolla on lapsia. Nainen ei tietenkään jätä miestä joka hkaa lapsia. Tuossa tapauksessa nainen otti komean jännämiehen vaikka sillä paska luonne lapsia kohtaan. Varmaan kohtelee naista yhtä paskasti.

      • 090909

        Sä siis tunnet sen, kun tiedät sen olevan komee....


      • Pillujen--asiantuntija
        090909 kirjoitti:

        Sä siis tunnet sen, kun tiedät sen olevan komee....

        Ei nainen rumaa miestä kelpuuta. Mies on komea jos nainen onv sen kanssa mennyt naimisiin.


      • 090909
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Ei nainen rumaa miestä kelpuuta. Mies on komea jos nainen onv sen kanssa mennyt naimisiin.

        Naimisissa oleva mies on siis komea, vaikka näyttäisi ruman palstaätmin kaksoisveljeltä. Selvä.


    • Kaikysyäsaa

      Minkälaisen idiootti miehen nainen ottaa kun ei anna lapselle ruokaa. Täysin naisen vika kun kelpuutti jännämiehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2060
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      76
      1291
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1257
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1114
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      275
      1002
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      50
      963
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      956
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      919
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      215
      864
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe