Vesimies mies

Amorin-nuoli

Kertokaahan, jos tiedätte millainen on. En ole koskaan vielä törmännyt moiseen horoskooppi merkkiseen mieheen.

114

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkihan me ollaan enimmäkseen vettä..

      Ehkä vesimiesmiehet on sitten jotain vetehisiä..ei hyviä olentoja nuo.

    • Ei kai horoskooppi miestä määritä? Vesimiehiä on erilaisia.

      2 veskaria miestä tunnen ja ainoat yhteiset piirteet on vahvasti itsenäinen ja omaa valinnanvapautta rakastava luonne. Mutta toisaalta niinhän minäkin olen, vaikka olen rapu ja nainen. Jotta päättele tosta nyt mitään..

      Yhteensä lähisuvussa on 4 vesimiestä, joista kaikki mun perhettä. 🤣

      • Olen vesimies. :) Kuvailit todella hyvin. Meistä sanotaan myös, että luonteemme on "kepeä", sosiaalinen ja pinnallinen. Olemme kapinallisia, jotka rakastavat massasta poikkeamista. Usein myös pohjimmiltaan viileitä. Seurustelin muuten joskus sydämellisen ja huolehtivaisen ravun kanssa. Ei yllätä, että olet rapu.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Olen vesimies. :) Kuvailit todella hyvin. Meistä sanotaan myös, että luonteemme on "kepeä", sosiaalinen ja pinnallinen. Olemme kapinallisia, jotka rakastavat massasta poikkeamista. Usein myös pohjimmiltaan viileitä. Seurustelin muuten joskus sydämellisen ja huolehtivaisen ravun kanssa. Ei yllätä, että olet rapu.

        Mä en tiedä onko tuntemissani veskareissa kovinkaan paljon samaa, ehkä tuo itsenäisyys on kaikille yhteistä. Omaperäisyyskin.

        Ainakin perheenjäseneni ovat kaikki hyvin itsenäisiä ja menee omaa tietään päättäväisesti. Mut mä oon ite samanmoinen, siksi en ole varma voiko tuota sanoa horoskoopin mukaiseksi seikaksi.

        Ulkoisesti viileä, pidättyväinen sopii näihin. Mutta hyvin aitoja ja pitkäikäisiä tunnesiteitä he luo ihmisiin joista tykkää.


      • mazy kirjoitti:

        Mä en tiedä onko tuntemissani veskareissa kovinkaan paljon samaa, ehkä tuo itsenäisyys on kaikille yhteistä. Omaperäisyyskin.

        Ainakin perheenjäseneni ovat kaikki hyvin itsenäisiä ja menee omaa tietään päättäväisesti. Mut mä oon ite samanmoinen, siksi en ole varma voiko tuota sanoa horoskoopin mukaiseksi seikaksi.

        Ulkoisesti viileä, pidättyväinen sopii näihin. Mutta hyvin aitoja ja pitkäikäisiä tunnesiteitä he luo ihmisiin joista tykkää.

        Toisaalta myös tuntemieni veskareiden rakkaus on pysyvää sorttia. Syvää ja vahvaa. Ei horjuttele...


    • Tässä sulla on sellainen. Mitä haluat tietää?

      • Amorin-nuoli

        No kerro itse.. millainen olet luonteeltasi? Olet kyllä sanavalmis ja sarkastinen myös. Piilotatko tunteesi sinne sarkasmin taakse? Uskotko hyvään, kun sen kohtaat? Oletko "varpaillasi" ihmissuhteissa? Pakenetko, jos kohtaatkin naisen, joka hyväksyy sinut omana itsenä ja sinullakin sydän sykähtää?


      • helmiä_sioille
        Amorin-nuoli kirjoitti:

        No kerro itse.. millainen olet luonteeltasi? Olet kyllä sanavalmis ja sarkastinen myös. Piilotatko tunteesi sinne sarkasmin taakse? Uskotko hyvään, kun sen kohtaat? Oletko "varpaillasi" ihmissuhteissa? Pakenetko, jos kohtaatkin naisen, joka hyväksyy sinut omana itsenä ja sinullakin sydän sykähtää?

        Paskamäki pakenee kaikkea elämää aina palstalle. Täällä sillä on turvallinen olo... :D


      • Amorin-nuoli kirjoitti:

        No kerro itse.. millainen olet luonteeltasi? Olet kyllä sanavalmis ja sarkastinen myös. Piilotatko tunteesi sinne sarkasmin taakse? Uskotko hyvään, kun sen kohtaat? Oletko "varpaillasi" ihmissuhteissa? Pakenetko, jos kohtaatkin naisen, joka hyväksyy sinut omana itsenä ja sinullakin sydän sykähtää?

        Gentsu kyllä vähän pilasi fiilikseni, olin valmistautunut olemaan avoin. Mutta kokeillaan...

        En piilota tunteitani kun ne nousevat pintaan, minä osoitan ne hyvin avoimesti. Olen tunneihminen.

        Uskon hyvään kun sen kohtaan ja voin olla varma vastapuolen vilpittömyydestä. Livessä tunteista on helppo olla varma, siellä ihmistä voi lukea lähes kuin avointa kirjaa.

        En ole varpaisillani ihmissuhteissa, olen oikeastaan hyvin määrätietoinen ja itsevarma kun kohtaan ihmisen joka kolahtaa.


      • helmiä_sioille
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Paskamäki pakenee kaikkea elämää aina palstalle. Täällä sillä on turvallinen olo... :D

        Jos täs nyt pakenis elämän pariin pariksi tunniksi palstalta... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=QRFHtXjoy3A


      • Amorin-nuoli
        Palstamäki kirjoitti:

        Gentsu kyllä vähän pilasi fiilikseni, olin valmistautunut olemaan avoin. Mutta kokeillaan...

        En piilota tunteitani kun ne nousevat pintaan, minä osoitan ne hyvin avoimesti. Olen tunneihminen.

        Uskon hyvään kun sen kohtaan ja voin olla varma vastapuolen vilpittömyydestä. Livessä tunteista on helppo olla varma, siellä ihmistä voi lukea lähes kuin avointa kirjaa.

        En ole varpaisillani ihmissuhteissa, olen oikeastaan hyvin määrätietoinen ja itsevarma kun kohtaan ihmisen joka kolahtaa.

        Kiitos, tämä kertoi sinusta. Vilpitön nainen, joka livenä ns. kolahtaa sinuun, miten toimit?
        Pidätkö älykkäistä naisista, jotka pystyvät keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta ja seuraavat maailman menoa ja ovat myös sinut itsensä kanssa.

        Outoa kysyä näin mutta kiinnostaa kuulla. Kaikkihan emme ole...?


      • Amorin-nuoli kirjoitti:

        Kiitos, tämä kertoi sinusta. Vilpitön nainen, joka livenä ns. kolahtaa sinuun, miten toimit?
        Pidätkö älykkäistä naisista, jotka pystyvät keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta ja seuraavat maailman menoa ja ovat myös sinut itsensä kanssa.

        Outoa kysyä näin mutta kiinnostaa kuulla. Kaikkihan emme ole...?

        Älykkyys ja huumorintaju on seksikästä, ne vetoavat minuun. On hyvä jos nainen seuraa maailman menoa, mutta enemmän monipuolisuus kiinnostaa kuin suppean alan tietämys.

        Miten toimin jos kolahtaa? Ilmaisen kiinnostukseni hyvin avoimesti ja katson saanko vastakaikua.


      • silmiinpistävää
        Amorin-nuoli kirjoitti:

        Kiitos, tämä kertoi sinusta. Vilpitön nainen, joka livenä ns. kolahtaa sinuun, miten toimit?
        Pidätkö älykkäistä naisista, jotka pystyvät keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta ja seuraavat maailman menoa ja ovat myös sinut itsensä kanssa.

        Outoa kysyä näin mutta kiinnostaa kuulla. Kaikkihan emme ole...?

        Miksi hiillostat juuri Palstamäkeä?

        Hampaankolossa jotain?

        Onko monta naista kierroksessa?


      • Amorin-nuoli

        No tietenkin monipuolisuus ja avarakatseisuus. Huumorintaju, bueno. Jos vastakaikua, kerro miten sen ilmaiset!
        Kyseinen Vesimies mies osittain kuinka kerroit, mutta hoh hoijjaa, vaikea saada selkoa. Ihan omissa atmosfääreissä välillä?!?


      • Amorin-nuoli kirjoitti:

        No tietenkin monipuolisuus ja avarakatseisuus. Huumorintaju, bueno. Jos vastakaikua, kerro miten sen ilmaiset!
        Kyseinen Vesimies mies osittain kuinka kerroit, mutta hoh hoijjaa, vaikea saada selkoa. Ihan omissa atmosfääreissä välillä?!?

        Jaahas,trollinkainen lahkeessa. Illanjatkoja sinne.


      • Amorin-nuoli
        silmiinpistävää kirjoitti:

        Miksi hiillostat juuri Palstamäkeä?

        Hampaankolossa jotain?

        Onko monta naista kierroksessa?

        Hän ainoana kertoi, että on Vesimies mies.


      • Amorin-nuoli
        Palstamäki kirjoitti:

        Jaahas,trollinkainen lahkeessa. Illanjatkoja sinne.

        Noh, en muuten ole.. Olen nainen, joka seurustellut Vesimies miehen kanssa puoli vuotta. Siitä kun ei vaan ota selvää.. Jos trolliksi epäilet, niin ei pidä paikkaansa.


      • Amorin-nuoli kirjoitti:

        Noh, en muuten ole.. Olen nainen, joka seurustellut Vesimies miehen kanssa puoli vuotta. Siitä kun ei vaan ota selvää.. Jos trolliksi epäilet, niin ei pidä paikkaansa.

        Noh, saat mahdollisuuden mutta lopetan keskustelun puolikkaastakin trollaamiseen viittaavasta sanasta.


      • kippurasarvioinas
        Amorin-nuoli kirjoitti:

        Hän ainoana kertoi, että on Vesimies mies.

        Älä kiusaa Palstamäkeä.

        Oinaat eivät pidä sellaisesta.


      • kippurasarvioinas kirjoitti:

        Älä kiusaa Palstamäkeä.

        Oinaat eivät pidä sellaisesta.

        Hushus, menehän sinäkin trollinkainen matkoihisi.


      • villi.pässinpää
        Palstamäki kirjoitti:

        Hushus, menehän sinäkin trollinkainen matkoihisi.

        Hahah

        Joo.

        Pukkilaukkaa.


      • villi.pässinpää kirjoitti:

        Hahah

        Joo.

        Pukkilaukkaa.

        Hyvä, kiitz.


      • Amorin-nuoli
        Palstamäki kirjoitti:

        Noh, saat mahdollisuuden mutta lopetan keskustelun puolikkaastakin trollaamiseen viittaavasta sanasta.

        Kiitos! Kas kun itse olen härkä-nainen, sehän tässä hölmöä. Varoitetaan että ei luonnistu.
        Olen vaan välillä niin epäluuloinen, voiko kaikki olla totta! Avoin, hellä, huomioiva kaikin puolin.
        Toki härkiä pidetään itsepäisiä yms. Kohdallani se vain ei pidä paikkaansa.
        Ei ole ollut kaverina, ystävänä saatikka suhteessa Vesimies tä!!
        Kaipa tämä ajan kanssa selviää.


      • Amorin-nuoli kirjoitti:

        Kiitos! Kas kun itse olen härkä-nainen, sehän tässä hölmöä. Varoitetaan että ei luonnistu.
        Olen vaan välillä niin epäluuloinen, voiko kaikki olla totta! Avoin, hellä, huomioiva kaikin puolin.
        Toki härkiä pidetään itsepäisiä yms. Kohdallani se vain ei pidä paikkaansa.
        Ei ole ollut kaverina, ystävänä saatikka suhteessa Vesimies tä!!
        Kaipa tämä ajan kanssa selviää.

        Kierrän ihmiset jotka uskovat horoskooppeihin. Ihan varmuuden vuoksi.


      • Amorin-nuoli
        Palstamäki kirjoitti:

        Kierrän ihmiset jotka uskovat horoskooppeihin. Ihan varmuuden vuoksi.

        Eipä tuo uskon asia ole. Kunhan nyt kysyin, onneksi minua ei tarvitse kiertää. En perusta väittämiin horoskoopeista. Aika sen näyttää.
        Kiitos kuitenkin ja öizyt kaikille.


      • Amorin-nuoli kirjoitti:

        Eipä tuo uskon asia ole. Kunhan nyt kysyin, onneksi minua ei tarvitse kiertää. En perusta väittämiin horoskoopeista. Aika sen näyttää.
        Kiitos kuitenkin ja öizyt kaikille.

        En kierrä sinua, mutta suhtaudun kyllä varauksella ihmiseen joka tekee aloituksen horoskoopista.


      • Amorin-nuoli
        Palstamäki kirjoitti:

        En kierrä sinua, mutta suhtaudun kyllä varauksella ihmiseen joka tekee aloituksen horoskoopista.

        Ihan sama, miten vaan. Itse en ole varauksellinen. Mutta kun tuntuu tuo horoskooppimerkki tuntuu kaikille vaikuttavan..


      • Amorin-nuoli kirjoitti:

        Ihan sama, miten vaan. Itse en ole varauksellinen. Mutta kun tuntuu tuo horoskooppimerkki tuntuu kaikille vaikuttavan..

        Minä suhtaudun varauksella ihmisiin jotka muodostavat mielikuvansa syntymäajan mukaan. En luota sellaisiin ihmisiin.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä suhtaudun varauksella ihmisiin jotka muodostavat mielikuvansa syntymäajan mukaan. En luota sellaisiin ihmisiin.

        Niin minäkin. Mun perheessä on 4 veskaria ja kaikki erilaisia keskenään. Huttua nää horot.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä suhtaudun varauksella ihmisiin jotka muodostavat mielikuvansa syntymäajan mukaan. En luota sellaisiin ihmisiin.

        Oikea astrologia on eri asia kuin nämä höpölöpö lehtien horoskoopit ja pikaiset perus tulkinnat,terveisin skopu,kuu kalat,nousu vesimies;)


      • Oho! Ajattelin, että olet leijona tai oinas. Yleensä tunnistan heti toisen vesimiehen.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Oho! Ajattelin, että olet leijona tai oinas. Yleensä tunnistan heti toisen vesimiehen.

        (Tämä siis Analle..)


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Oho! Ajattelin, että olet leijona tai oinas. Yleensä tunnistan heti toisen vesimiehen.

        Monesti varsinkin vanhempana tuo "nousu" merkki tuppaa puskemaan päälle,olet enemmän kuin se. Mä olen skorppari mutta täytyy sanoa, mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän vesimiestä alkaa olemaan..toisaalta ihan hyvä koska skorppari intensiivisyys on uuvuttavaa,kaikki on rakkautta tai vihaa blääh.


      • peppupupu kirjoitti:

        Monesti varsinkin vanhempana tuo "nousu" merkki tuppaa puskemaan päälle,olet enemmän kuin se. Mä olen skorppari mutta täytyy sanoa, mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän vesimiestä alkaa olemaan..toisaalta ihan hyvä koska skorppari intensiivisyys on uuvuttavaa,kaikki on rakkautta tai vihaa blääh.

        Olen myös huomannut, että olen muuttunut vuosien myötä. Toki minussa on ajoittain vieläkin tuo kepeä ja sosiaalinen puoli. On kuitenkin tullut muutakin. Olen ujompi ja epävarmempi kuin ennen. Stressaan asioita, ahdistun helposti, enkä ole niin huoleton kuin ennen..


      • peppupupu kirjoitti:

        Monesti varsinkin vanhempana tuo "nousu" merkki tuppaa puskemaan päälle,olet enemmän kuin se. Mä olen skorppari mutta täytyy sanoa, mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän vesimiestä alkaa olemaan..toisaalta ihan hyvä koska skorppari intensiivisyys on uuvuttavaa,kaikki on rakkautta tai vihaa blääh.

        Mä oon rapu syntymäpäivän ja kuukauden mukaan ja nousevamerkkini on vaaka.

        Vaaka
        Vaakanousuisena olet avoin, ystävällinen ja alati hymyilevä ihmissuhde-ekspertti, joka osaa ottaa kaikki ympärillään olevat ihmiset huomioon lämpimällä ja koskettavalla tavalla. Mietit asioita aina monesta näkökulmasta, mutta löydät vakuuttavasti oman ratkaisusi, joka yllättäen sopii myös muiden asettamiin raameihin. Tasapainoisuutesi heijastuu jokaisesta selkeästä päätöksestä ja kaikki tuntuvat viihtyvän seurassasi. Näihin nousumerkillesi tyypillisiin olemuspuoliin pääset kunnolla kiinni lukemalla nousumerkkisi tulkinnan ja oppimalla luottamaan henkiseen tasapainoaistiisi.

        En tiiä miten muut näkee mut...


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Olen myös huomannut, että olen muuttunut vuosien myötä. Toki minussa on ajoittain vieläkin tuo kepeä ja sosiaalinen puoli. On kuitenkin tullut muutakin. Olen ujompi ja epävarmempi kuin ennen. Stressaan asioita, ahdistun helposti, enkä ole niin huoleton kuin ennen..

        Juu, vuosien aikana muuttuu,ja jos haluaa tarkistella astrologiselta kantilta niin varmasti oma nousumerkki alkaa vaikuttamaan,mä en muista oliko se joku 30 pintaan milloin muutos alkaa. Jos kiinnostaa niin kannattaa tarkistaa oma nousumerkki ja lukea kuvauksia siitä,että puhaltavatko uudet tuulet luonteessa:) Mä olen iloinen että semmonen enemmän "löysä" relaxed puoli on alkanut tulla esiin,vähän tasapainottaa mun aggressiivista puolta ja antaa tunteiden vaan mennä,silleen leudosti :)


      • mazy kirjoitti:

        Mä oon rapu syntymäpäivän ja kuukauden mukaan ja nousevamerkkini on vaaka.

        Vaaka
        Vaakanousuisena olet avoin, ystävällinen ja alati hymyilevä ihmissuhde-ekspertti, joka osaa ottaa kaikki ympärillään olevat ihmiset huomioon lämpimällä ja koskettavalla tavalla. Mietit asioita aina monesta näkökulmasta, mutta löydät vakuuttavasti oman ratkaisusi, joka yllättäen sopii myös muiden asettamiin raameihin. Tasapainoisuutesi heijastuu jokaisesta selkeästä päätöksestä ja kaikki tuntuvat viihtyvän seurassasi. Näihin nousumerkillesi tyypillisiin olemuspuoliin pääset kunnolla kiinni lukemalla nousumerkkisi tulkinnan ja oppimalla luottamaan henkiseen tasapainoaistiisi.

        En tiiä miten muut näkee mut...

        Rapu/vaaka hmm..sulla on toi "äidillinen* puoli,semmonen lempeä,helppo puhua ja tulla toimeen sun kanssa:) Onkos sulle muuten koti ja hyvä ruoka,kokkailu sellanen intohimo?;) Ja mitään ei vois heittää pois,on muistoja monella tavaralla?:) Ravuthan on yksi kaikkein feminiinisistä merkeistä. Ja vaaka on vähän sellainen luksus henkilö,sanoovat että kaikkein komeimmat löytyy vaaka-ihmisistä. Vaaka,tasapainottelija,diplomaatti..mutta kun epätasapainossa ei osaa sanoa juuta eikä jaata,hukkaa tavaroita: p Varmaan hurmasit miehes kertaheitolla senkin..Hera!:D
        Mä olen tällänen omituinen sekoitus,aina ollut vähän poikatyttö ja hyvä niin,mä en osaa flirttailla tai olla kodin hengetär,silleen..kyllä mä pullaa voin leipoa mutta luultavasti maastohousut jalassa haha


      • peppupupu kirjoitti:

        Rapu/vaaka hmm..sulla on toi "äidillinen* puoli,semmonen lempeä,helppo puhua ja tulla toimeen sun kanssa:) Onkos sulle muuten koti ja hyvä ruoka,kokkailu sellanen intohimo?;) Ja mitään ei vois heittää pois,on muistoja monella tavaralla?:) Ravuthan on yksi kaikkein feminiinisistä merkeistä. Ja vaaka on vähän sellainen luksus henkilö,sanoovat että kaikkein komeimmat löytyy vaaka-ihmisistä. Vaaka,tasapainottelija,diplomaatti..mutta kun epätasapainossa ei osaa sanoa juuta eikä jaata,hukkaa tavaroita: p Varmaan hurmasit miehes kertaheitolla senkin..Hera!:D
        Mä olen tällänen omituinen sekoitus,aina ollut vähän poikatyttö ja hyvä niin,mä en osaa flirttailla tai olla kodin hengetär,silleen..kyllä mä pullaa voin leipoa mutta luultavasti maastohousut jalassa haha

        Hhmm, koti, hyvä ruoka ja valmiiseen pöytään pääsy ois intohimoja ja se kokkailu välttämätön paha. :D
        Kyllä mä olen jo vuosia heitellyt vaikka mitä pois, mä pyrin pääsemään kaikesta turhasta eroon ja en kyllä hamstraa tavaroita muistoiksikaan. :)

        Hmm, äidillinen, ehkäpä enempikin vaan paijailija ja tykkään näyttää tunteitani vallankin niitä rakkauden tunteita ihan ääneen ja osoittaa teoin ja sanoin. halaan, paijaan, kerron paljon tunteistani ja tykkääväni...kerron kyllä helpolla myös ne negatiiviset fiilikset, mutta en niin herkällä mitä noi positiiviset. :)

        Emmä tiiä hurmasinko, aika kauan sen kanssa sai jaaritella ennenko hurmasin. :D


      • peppupupu kirjoitti:

        Rapu/vaaka hmm..sulla on toi "äidillinen* puoli,semmonen lempeä,helppo puhua ja tulla toimeen sun kanssa:) Onkos sulle muuten koti ja hyvä ruoka,kokkailu sellanen intohimo?;) Ja mitään ei vois heittää pois,on muistoja monella tavaralla?:) Ravuthan on yksi kaikkein feminiinisistä merkeistä. Ja vaaka on vähän sellainen luksus henkilö,sanoovat että kaikkein komeimmat löytyy vaaka-ihmisistä. Vaaka,tasapainottelija,diplomaatti..mutta kun epätasapainossa ei osaa sanoa juuta eikä jaata,hukkaa tavaroita: p Varmaan hurmasit miehes kertaheitolla senkin..Hera!:D
        Mä olen tällänen omituinen sekoitus,aina ollut vähän poikatyttö ja hyvä niin,mä en osaa flirttailla tai olla kodin hengetär,silleen..kyllä mä pullaa voin leipoa mutta luultavasti maastohousut jalassa haha

        Hhmm, koti, hyvä ruoka ja valmiiseen pöytään pääsy ois intohimoja ja se kokkailu välttämätön paha. :D
        Kyllä mä olen jo vuosia heitellyt vaikka mitä pois, mä pyrin pääsemään kaikesta turhasta eroon ja en kyllä hamstraa tavaroita muistoiksikaan. :)

        Hmm, äidillinen, ehkäpä enempikin vaan paijailija ja tykkään näyttää tunteitani vallankin niitä rakkauden tunteita ihan ääneen ja osoittaa teoin ja sanoin. halaan, paijaan, kerron paljon tunteistani ja tykkääväni...kerron kyllä helpolla myös ne negatiiviset fiilikset, mutta en niin herkällä mitä noi positiiviset. :)

        Emmä tiiä hurmasinko, aika kauan sen kanssa sai jaaritella ennenko hurmasin. :D


      • mazy kirjoitti:

        Hhmm, koti, hyvä ruoka ja valmiiseen pöytään pääsy ois intohimoja ja se kokkailu välttämätön paha. :D
        Kyllä mä olen jo vuosia heitellyt vaikka mitä pois, mä pyrin pääsemään kaikesta turhasta eroon ja en kyllä hamstraa tavaroita muistoiksikaan. :)

        Hmm, äidillinen, ehkäpä enempikin vaan paijailija ja tykkään näyttää tunteitani vallankin niitä rakkauden tunteita ihan ääneen ja osoittaa teoin ja sanoin. halaan, paijaan, kerron paljon tunteistani ja tykkääväni...kerron kyllä helpolla myös ne negatiiviset fiilikset, mutta en niin herkällä mitä noi positiiviset. :)

        Emmä tiiä hurmasinko, aika kauan sen kanssa sai jaaritella ennenko hurmasin. :D

        Hlh, taas tuplat!!??? >:(

        Mitä mä teen väärin? klik klik..


      • mazy kirjoitti:

        Hlh, taas tuplat!!??? >:(

        Mitä mä teen väärin? klik klik..

        arvaa mitä mä tein eilen..vihdoinki testasin tota oblivion peliä ja se oli menoa,nytkin tuntuu että pakko pelata aaargh ^-^ mulla on "wood elf female..thief" ;D mä palailen palstalle myöhemmin tänään ja vastaan viesteihin:) epärapumainen nainen;D


    • helmiä_sioille

      Aika mulkkuja me ollaan. Ja paskamäki uksittaistapauksena pilaa meidän muiden maineen... :D

      • Oletko sinäkin vesimies?

        Luulin viinimieheksi.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Oletko sinäkin vesimies?

        Luulin viinimieheksi.

        Sä oot samanlainen takertuva paskiainen kuin ravut. Sietäis hävetä... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Sä oot samanlainen takertuva paskiainen kuin ravut. Sietäis hävetä... :D

        Missä ravut on takertuneet sinuun?


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Missä ravut on takertuneet sinuun?

        Kaikkialla, missä ovat minuun törmänneet. Eivätkä tajua sitä, ettei mua kiinnosta ja sellainen ei mulle käy. Melkein joka kerta on joutunut aika epäkohteliaasti ja ikävällä tavalla sen heille ilmaisemaan...

        No ok. On olemassa yksi rapu, kenen tapauksessa tämä ei pidä paikkansa, mutta hänet olen tuntenut jo lapsesta asti. Niin ja hänkin on tuntenut minut yhtä kauan. Ilmankos hänen kanssa ei sitä ongelmaa ole... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kaikkialla, missä ovat minuun törmänneet. Eivätkä tajua sitä, ettei mua kiinnosta ja sellainen ei mulle käy. Melkein joka kerta on joutunut aika epäkohteliaasti ja ikävällä tavalla sen heille ilmaisemaan...

        No ok. On olemassa yksi rapu, kenen tapauksessa tämä ei pidä paikkansa, mutta hänet olen tuntenut jo lapsesta asti. Niin ja hänkin on tuntenut minut yhtä kauan. Ilmankos hänen kanssa ei sitä ongelmaa ole... :)

        Huomaan että horoskoopit ei ole alaani. Mietin jokirapuja...

        Mutta joo, ehkä rapunaisetkin ovat takertuvia, en vain ole kysellyt horoskooppeja.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Huomaan että horoskoopit ei ole alaani. Mietin jokirapuja...

        Mutta joo, ehkä rapunaisetkin ovat takertuvia, en vain ole kysellyt horoskooppeja.

        Kovasti olit vaan ilmoittautumassa tähänkin vesimiehenä... :D

        Mut kyllä sä, jos niihin horoskooppihömpötyksiin mennään, olet neitsyen, skorpionin ja ravun sekasikiö, joka skitsoilee niiden kolmen personaallisuuden välillä. Aika vitun kaukana vesimiehen kuvauksesta.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kovasti olit vaan ilmoittautumassa tähänkin vesimiehenä... :D

        Mut kyllä sä, jos niihin horoskooppihömpötyksiin mennään, olet neitsyen, skorpionin ja ravun sekasikiö, joka skitsoilee niiden kolmen personaallisuuden välillä. Aika vitun kaukana vesimiehen kuvauksesta.

        Minähän sanoin olevani vesimies, ja sanoin että multa voi kysyä mitä haluaa.

        Ei mulla ole mitään käsitystä minkälaisia vesimiehet on, tiedän vain itseni.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Minähän sanoin olevani vesimies, ja sanoin että multa voi kysyä mitä haluaa.

        Ei mulla ole mitään käsitystä minkälaisia vesimiehet on, tiedän vain itseni.

        Sulla ei ole mitään käsitystä mistään muustakaan asiasta... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Sulla ei ole mitään käsitystä mistään muustakaan asiasta... :D

        Jaa'a, vaikeahan sitä itse on arvioida (ellei satu olemaan alkoholisoitunut vironvenäläinen harrastelijamuusikko).


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Jaa'a, vaikeahan sitä itse on arvioida (ellei satu olemaan alkoholisoitunut vironvenäläinen harrastelijamuusikko).

        Mä oon 168 senttinen puoliturkkilainen karvakäsi :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä oon 168 senttinen puoliturkkilainen karvakäsi :D

        Manlet, puolikas mies.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Manlet, puolikas mies.

        Mut happy one. Sinusta ei voi sanoa samaa... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mut happy one. Sinusta ei voi sanoa samaa... :D

        Kiva kuulla että olet onnellinen, yleensä olet aika negatiivinen.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Kiva kuulla että olet onnellinen, yleensä olet aika negatiivinen.

        Niin kuin sanoin. Sinulla ei ole mitään käsitystä mistään... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Niin kuin sanoin. Sinulla ei ole mitään käsitystä mistään... :D

        Negatiivisuutesi olen rekisteröinyt.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Negatiivisuutesi olen rekisteröinyt.

        Mitä muuta olet rekisteröinyt kun olet paskiaisena mun palstaperseeseeni takertunut? :D


      • helmiä_sioille
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Mitä muuta olet rekisteröinyt kun olet paskiaisena mun palstaperseeseeni takertunut? :D

        Niin joo... Nimimerkkejä ainakin urakalla ja porukalla. Siis rekisteröinyt... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mitä muuta olet rekisteröinyt kun olet paskiaisena mun palstaperseeseeni takertunut? :D

        Tässä ketjussa taisin vastata sulle, ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Syy oli se, että rupesit räksyttämään mulle.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Tässä ketjussa taisin vastata sulle, ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Syy oli se, että rupesit räksyttämään mulle.

        Ei vittu, et sä oot sekaisin... Mut olkoon... :D


    • Olen fiksu ja komea


      ;-)

      • Heh, komea ehkä vaan fiksusta en menis takuuseen...🤣

        Ehkä känää fiksumpi, kun et känää.


      • vanhapalstalainenpalaa

        ...ja trolli?


      • mazy kirjoitti:

        Heh, komea ehkä vaan fiksusta en menis takuuseen...🤣

        Ehkä känää fiksumpi, kun et känää.

        Känää?


      • vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:

        ...ja trolli?

        Ei ole näkynyt


      • super-ytm kirjoitti:

        Känää?

        Gempsua...☺️

        Mää lähren nyt suihkuun ja syömään, jos nukkus vaikka vaihteeks taas. Öitä möitä!😊


      • mazy kirjoitti:

        Gempsua...☺️

        Mää lähren nyt suihkuun ja syömään, jos nukkus vaikka vaihteeks taas. Öitä möitä!😊

        Öitä


        :-)


      • Ja hyväntuoksuinen

        (Paco?)

        Haha

        No niin. Rauhoitun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja hyväntuoksuinen

        (Paco?)

        Haha

        No niin. Rauhoitun.

        Rabanne


      • super-ytm kirjoitti:

        Rabanne

        Mai neim iis Rabanne.

        Paco Rabanne.

        Mitä tässä enää Bondilla tekee.

        (naurua)

        Hyvä. Pidä toi. Cuul.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mai neim iis Rabanne.

        Paco Rabanne.

        Mitä tässä enää Bondilla tekee.

        (naurua)

        Hyvä. Pidä toi. Cuul.

        pakko perseillä ineen,siis pönttis kun puhuttiin niistä tuoksuista(tuli muuten karmee parin päivän hedari sen jälkeen,täytyy vastailla myöhemmin haha) toi paco rabanne tekee tuoksuja. ja mul oli testerinä ton lady million..ihana tuoksu mutta niin voimakas että sä haluat raastaa käden irti mihin suihkautit sitä,varo tota tuoksua;D


      • peppupupu kirjoitti:

        pakko perseillä ineen,siis pönttis kun puhuttiin niistä tuoksuista(tuli muuten karmee parin päivän hedari sen jälkeen,täytyy vastailla myöhemmin haha) toi paco rabanne tekee tuoksuja. ja mul oli testerinä ton lady million..ihana tuoksu mutta niin voimakas että sä haluat raastaa käden irti mihin suihkautit sitä,varo tota tuoksua;D

        Onpa tujakkaa tavaraa.

        Olen muuten huomannut, että joskus pienet suloiset mummelit käyttävät niin tajutonta
        tuoksupilveä, että muu porukka joutuu suoraan päivystyksen laverille.

        Kaikkea ei kestä.

        Pelkään paria mummoa (vaikka he muuten ovat ihania ihmisiä). Vainuan heidät viiden kilometrien säteellä. Mutta ei se ole leikin asia jos henkeä salpaa.

        Paco saattaa olla liian voimakas, sekä miesten että naisten tuotteena.


      • peppupupu kirjoitti:

        pakko perseillä ineen,siis pönttis kun puhuttiin niistä tuoksuista(tuli muuten karmee parin päivän hedari sen jälkeen,täytyy vastailla myöhemmin haha) toi paco rabanne tekee tuoksuja. ja mul oli testerinä ton lady million..ihana tuoksu mutta niin voimakas että sä haluat raastaa käden irti mihin suihkautit sitä,varo tota tuoksua;D

        Morjestan tyngällä

        ;-)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onpa tujakkaa tavaraa.

        Olen muuten huomannut, että joskus pienet suloiset mummelit käyttävät niin tajutonta
        tuoksupilveä, että muu porukka joutuu suoraan päivystyksen laverille.

        Kaikkea ei kestä.

        Pelkään paria mummoa (vaikka he muuten ovat ihania ihmisiä). Vainuan heidät viiden kilometrien säteellä. Mutta ei se ole leikin asia jos henkeä salpaa.

        Paco saattaa olla liian voimakas, sekä miesten että naisten tuotteena.

        'Paco saattaa olla liian voimakas, sekä miesten että naisten tuotteena.' @tsihii


      • super-ytm kirjoitti:

        'Paco saattaa olla liian voimakas, sekä miesten että naisten tuotteena.' @tsihii

        Mitäää sinä tsihiset siellä kuulepas ukkeli..

        :D

        Mikäs se toinen myrkky olikaan minkä mainitsit?
        Kokeilepa acqua di gio, armanin...

        Se tainnuttaa naisen. Mutta positiivisesti.


      • super-ytm kirjoitti:

        'Paco saattaa olla liian voimakas, sekä miesten että naisten tuotteena.' @tsihii

        En veloita naistenkaatovinkistä nyt tällä erää mitään
        jos kerrot lisääntyikö flaksi.

        Hahah.

        Tsähäh. Giooo ranteisiin ja kravattiin. Hätshii.
        Lentoemot kiittävät.

        (pärsk)

        Mä en haista mitään. Enkä kuule enkä näe. Pelkkää nuhaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitäää sinä tsihiset siellä kuulepas ukkeli..

        :D

        Mikäs se toinen myrkky olikaan minkä mainitsit?
        Kokeilepa acqua di gio, armanin...

        Se tainnuttaa naisen. Mutta positiivisesti.

        Chrome Azurro

        Naiset lakoo? Lupaat vaan?

        ;-)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitäää sinä tsihiset siellä kuulepas ukkeli..

        :D

        Mikäs se toinen myrkky olikaan minkä mainitsit?
        Kokeilepa acqua di gio, armanin...

        Se tainnuttaa naisen. Mutta positiivisesti.

        Chrome Azurro

        Naiset lakoo? Lupaat vaan?

        ;-)


      • Kerraten kaksi


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En veloita naistenkaatovinkistä nyt tällä erää mitään
        jos kerrot lisääntyikö flaksi.

        Hahah.

        Tsähäh. Giooo ranteisiin ja kravattiin. Hätshii.
        Lentoemot kiittävät.

        (pärsk)

        Mä en haista mitään. Enkä kuule enkä näe. Pelkkää nuhaa.

        Flaksi mikä?

        ;-D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En veloita naistenkaatovinkistä nyt tällä erää mitään
        jos kerrot lisääntyikö flaksi.

        Hahah.

        Tsähäh. Giooo ranteisiin ja kravattiin. Hätshii.
        Lentoemot kiittävät.

        (pärsk)

        Mä en haista mitään. Enkä kuule enkä näe. Pelkkää nuhaa.

        Flaksi mikä?

        ;-D


      • super-ytm kirjoitti:

        Chrome Azurro

        Naiset lakoo? Lupaat vaan?

        ;-)

        Giolla sinun pitää alkaa ottamaan koppeja. Kyllä.

        Miltähän tuo sinun tärpättisi mahtaa tuoksua...
        Katsoin kuvaa, näyttää kerosiinilta.

        ; )


      • super-ytm kirjoitti:

        Flaksi mikä?

        ;-D

        Faksi laulaa.

        Sitä minä vaan.


      • super-ytm kirjoitti:

        Kerraten kaksi

        Sitä se teettää kun nuuskii liian kauan.


      • super-ytm kirjoitti:

        Kerraten kaksi

        Kizomba verissä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Giolla sinun pitää alkaa ottamaan koppeja. Kyllä.

        Miltähän tuo sinun tärpättisi mahtaa tuoksua...
        Katsoin kuvaa, näyttää kerosiinilta.

        ; )

        'Miltähän tuo sinun tärpättisi mahtaa tuoksua...' Miehiselle ( lue: ei maahiselle ) kerosiinia vain viikonloppuisin


        ;-)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kizomba verissä.

        Pidätkö tanssimisesta?


      • super-ytm kirjoitti:

        Pidätkö tanssimisesta?

        Minä elän tanssille. Onko muuta liikettä edes olemassa kuin tanssi?


      • super-ytm kirjoitti:

        'Miltähän tuo sinun tärpättisi mahtaa tuoksua...' Miehiselle ( lue: ei maahiselle ) kerosiinia vain viikonloppuisin


        ;-)

        Ehkä etsin sen nuuskittavaksi..


    • Kukapelkääjellonaa

      En tiedä, mutta ei leijonan voittanutta! 🤛💪😝

      • helmiä_sioille

        Miehistä en tiedä, mutta naisista voin sanoa sen, että paljon melua tyhjästä. Tiikerit ovat kovempia... :D


      • flowersreally

        Taas turskaa vailla vai?


      • Kiitoslisää
        flowersreally kirjoitti:

        Taas turskaa vailla vai?

        No en mä sano hyvä olevani, muttei parempiakaan ole.


        Kyllä vissiin hangoittelen släväriä! 😂


      • Eivalittamista
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Miehistä en tiedä, mutta naisista voin sanoa sen, että paljon melua tyhjästä. Tiikerit ovat kovempia... :D

        Mulla on kokemusta leijona naisesta ja kyllä oli huikea tapaus. Jääräpäinen ja sisukas, mutta reilu.


      • helmiä_sioille
        Eivalittamista kirjoitti:

        Mulla on kokemusta leijona naisesta ja kyllä oli huikea tapaus. Jääräpäinen ja sisukas, mutta reilu.

        Yhdesta vaan? Siinä tapauksessa en lähtisi vielä tekemään johtopäätöksiä... :)


      • Höperöähassutusta
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Yhdesta vaan? Siinä tapauksessa en lähtisi vielä tekemään johtopäätöksiä... :)

        No en oikeasti en perusta horoskooppiloista, mutta siinä se korostui, kun oli myös leijona. Tuskin oikeasti mitään vaikutti. Olen monta muutakin huikeaa naista tavannut, eivätkö olleet leijonia horoskoopiltaan.


      • helmiä_sioille
        Höperöähassutusta kirjoitti:

        No en oikeasti en perusta horoskooppiloista, mutta siinä se korostui, kun oli myös leijona. Tuskin oikeasti mitään vaikutti. Olen monta muutakin huikeaa naista tavannut, eivätkö olleet leijonia horoskoopiltaan.

        Mä tykkään oinasnaisista. Muiden kans ei ole vaan ikinä klikannut yhtä hyvin.

        Heh, mut ei mua kenenkään horoskooppimerkki ole ikinä tutustuttaessa kiinnostanut. Mä haluan aina tietää mahdollisimman vähän uusista tuttavuuksista. Ne kiinnostavimmat ja parhaat ovat vaan aina paljastuneet myöhemmin oinaiksi ja moniksi muiksi... :)


      • Nobelpystiohisuin
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä tykkään oinasnaisista. Muiden kans ei ole vaan ikinä klikannut yhtä hyvin.

        Heh, mut ei mua kenenkään horoskooppimerkki ole ikinä tutustuttaessa kiinnostanut. Mä haluan aina tietää mahdollisimman vähän uusista tuttavuuksista. Ne kiinnostavimmat ja parhaat ovat vaan aina paljastuneet myöhemmin oinaiksi ja moniksi muiksi... :)

        No joskus mietin, että liittyykö jonkun ihmisen välittäjäainejuttuihin, että milloin on syntynyt, välittäjäaineethan määrittelee paljon luonnetta tutkimusten mukaan, mutta ei vissiin taas syntymäaika vaikuta, mikä välittäjäaines vallitsee pääkoppaa. Meni kelpo teoria puihin. 😬


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä tykkään oinasnaisista. Muiden kans ei ole vaan ikinä klikannut yhtä hyvin.

        Heh, mut ei mua kenenkään horoskooppimerkki ole ikinä tutustuttaessa kiinnostanut. Mä haluan aina tietää mahdollisimman vähän uusista tuttavuuksista. Ne kiinnostavimmat ja parhaat ovat vaan aina paljastuneet myöhemmin oinaiksi ja moniksi muiksi... :)

        En pysy itse oinaiden vauhdissa. Kaksonen näyttää valikoituvan jostain syystä kerta toisensa jälkeen kumppaniksi. Jousimiesten kanssa en tule toimeen. Täytyy myöntää, etten kauheasti loppupeleissä usko näihin. Olisi ollut viisasta lukea ensin koko ketju, ennen kuin innostuin vastaamaan. :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä tykkään oinasnaisista. Muiden kans ei ole vaan ikinä klikannut yhtä hyvin.

        Heh, mut ei mua kenenkään horoskooppimerkki ole ikinä tutustuttaessa kiinnostanut. Mä haluan aina tietää mahdollisimman vähän uusista tuttavuuksista. Ne kiinnostavimmat ja parhaat ovat vaan aina paljastuneet myöhemmin oinaiksi ja moniksi muiksi... :)

        Niinpä tietysti. Sehän se selittää.

        (naurua)


    • Ihan ekaksi, en ole horoskooppiuskovainen. Mutta ainahan on viihdyttävää spekuloida :) Kaksi aika tärkeää miestä mun elämässä on vesimiehiä. Eli kumppanini ja veljeni. Jos mietin heidän yhteisiä piirteitään, joita väitetään myös vesimiehen piirteiksi, niin niitä ovat: idealistisuus, esim. liittyen ekologiaan, oman tien kulkeminen, voi muuttaa aikuisena täysin suuntaa esim. työn suhteen ja vaihtaa akateemisen ammatin duunarin työhön, rahasta piittaamattomuus, oman ajan tarve. "Kielteisinä" puolina stressaaminen ja taipumus alakuloisuuteen, ylienergisyys, duracell-pupumaisuus.

      Olen itse vaaka ja meidän sanotaan tulevan hyvin toimeen vesimiesten kanssa. En menis kiistämäänkään. Kaksosten kanssa myös natsaa aika hyvin. Leijonienkin. Skorpionit imevät musta kaiken energian. Ja sitä rataa, tuleehan tätä horoskooppi"tietämystä" :D Oikeasti en kysy koskaan ihmisten horoskooppimerkkiä, täysin yhdentekevä asia :)

      • Haha, mun lapset on siis skorpioneja, siitä tuo energiasyöppöys :D Ovat silti rakkaita :)


    • oleomaitsesi

      Horoskoopit ovat saatanan lupauksia ihmisille ja ihminen on jumalankaltainen olento, jota en johonkin ahtaaseen lokeroon lähtisi ensinnäkään tunkemaan.

      William Shakespearea lainaten
      "It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves.”

      • Ihminen on kaukana jumalolennosta..pikemminkin virus : p


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        Ihminen on kaukana jumalolennosta..pikemminkin virus : p

        "Jos haluat ymmärtää Jumalaa, sinun on tultava Jumalan kaltaiseksi..."

        -Hermes Trismegistos-


    • Mä olen tutkiskellut oikeaa astrologiaa koko elämäni,varsin mielenkiintoista varsinkin kun mennään salattujen aspektien puolelle:) Kannattaa ottaa ihan hupina nämä lehtien horoskoopit..ainoa "ennustava" astrologia on horary astrologia. Tietty jos haluaa tutkailla meneillä olevia transiitteja sieltä saa jotain infoa..jos siis nämä kiinnostavat:)

      • Entä Tarot -kortit. En oikein usko niihinkään, mutta hyytävän oikeassa ne usein ovat.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Entä Tarot -kortit. En oikein usko niihinkään, mutta hyytävän oikeassa ne usein ovat.

        Juuh,tarot kortteja katson myös joskus :) Vieläkin pakka jonka ostin 20 vuotta sitten..En ole kovin hyvä korttien kanssa mutta joskus testailen. Aina kannattaa olla avoin mieli näiden juttujen kanssa,ei ottaa kiveen kirjoitettuna mutta kuitenkin fiilistellä,ehkä iso on totta..aika usein ennustukset pitävät paikkaansa,vaikka ei uskoisi niihin:) Mulla oli myös ouija lautoja mutta sanoisin että noista kannattaa pysyä erossa..


      • peppupupu kirjoitti:

        Juuh,tarot kortteja katson myös joskus :) Vieläkin pakka jonka ostin 20 vuotta sitten..En ole kovin hyvä korttien kanssa mutta joskus testailen. Aina kannattaa olla avoin mieli näiden juttujen kanssa,ei ottaa kiveen kirjoitettuna mutta kuitenkin fiilistellä,ehkä iso on totta..aika usein ennustukset pitävät paikkaansa,vaikka ei uskoisi niihin:) Mulla oli myös ouija lautoja mutta sanoisin että noista kannattaa pysyä erossa..

        Yritin aluksi tulkita itsekin niitä, mutta olin huono. Netissä olen kokeillut monia pöytiä, kunnes löysin tämän kännykkään: https://www.youtube.com/watch?v=026J6IKjUg0

        Miten voikin olla aina oikeassa!!!!!!!


    • .. HorosKoopit.. Ne on.. ;D

    • viinamies

      Eivät naiset halua vesimiestä, kun voivat saada viinamiehenkin.

    • neonsemmosia

      Sellainen vetinen, kättelee veltolla kädellä ja käyttää vaippoja ettei housut kastu.

    • Sadetakki

      Tiedän että sadetta on kestänyt liian kauan ja annat sen sataa, ainakin se peittää kyyneleesi. sillä en haluaisi nähdä sinua sellaisena.
      https://youtu.be/xA6b6_CGnkg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe