Vaihdon ensimmäistä kertaa sisäkumin takapyörään ja sitten asensin sen pyörän väärään kohtaan että vaihteet ei toiminut enää joten laitoin sitten pyörää vähän eteenpäin ja sitten minulta jäi yks osa toiselta puolelta kiinnittämättä kun lähdin kokeilee sainko vaihteet kuntoon niin kuulu hirvee meteli takarenkaan keskiöstä vai mikä se on? En saanut enää vaihteita kuntoon, mietin menikö siinä joku rikki?
Mulla siis kolmivaihteinen pyörä Nexus vaihteilla.
Menikö vaihteet rikki?
6
317
Vastaukset
- OivallistaAsiaa
Veikkaan että:
1. Laita kaikki kamat huolellisesti kiinni. Ei liian tiukkaan eikä löysälle, takarengas symmetrisesti keskelle ja ketjut tiukalle. Kokeile vielä, että takarengas pyörii herkästi. Nyt pitäisi kaikki olla ok.
2.Googlaa netistä nexuksen vaihteiston säätö. On saattanut säätö muuttua kun oot irrottanu ja kasannu osia.Joo, mulla jäi se jarrukenkä laittamatta kiinni kun lähdin kokeilee vaihteita, hirvee ääni kuulu si taka navasta jos se ny on takanapa
- sakon.paikka
Jou86 kirjoitti:
Joo, mulla jäi se jarrukenkä laittamatta kiinni kun lähdin kokeilee vaihteita, hirvee ääni kuulu si taka navasta jos se ny on takanapa
Hienoa... lähdit jarruttomalla vekottimella vaarantamaan liikennettä, vialliset, toimimattomat jarrut ovat ajokieltovika.
- niinain
Kaikki tämä on tietenkin valhetta ja vikapuhetta. Napavaihteisella pyörällä ajeta mihinkään jos runkorauta on irti takapyörästä. Eikä silloin taatusti toimi mikään jalkajarrukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056