Kaulan täyttävä tatuointi 22vuotiaana

Hiemanepäilevä

Heippa! Mä haluaisin kysyä teidän mielipidettä tälläsesta asiasta, mulla olis suunnitteilla älyttömän ihana/sievä koko kaulan peittävä tattoo. Mulla on ennestään jo tosi paljon kuvaa, kaulan toisella puolella 1, niskan & koko rinnan peittävä kuva kans näin esimerkiksi, eli en alottais tätä tatuointirumbaa kaulasta. Tiedän, etten tulisi katumaan sen ottoa kyllästymällä siihen, ainoo asia mikä mietityttää on mahdollinen tuleva TYÖPAIKKA. Oon tällähetkellä keittiöalalla, eikä nykyisessä työpaikassa kaulatattoo olisi ongelma, en todellakaan tiedä vielä mitä elämälläni haluan vielä tehdä, mutta stressaan, jos tatuointi niin näkyvällä paikalla olisi este tulevalle työpaikalle/paikoille. Miten teidän tosi näkyviin tatuointeihin on suhtauduttu työpaikalla? Tää kaulahomma nostattais mun itsetuntoa niin älyttömän paljon että ette voi edes kuvitella! Muut ottaa täytettä huuliin, tekoripsiä, silikonitissejä mutta tatuoinnit on mulle se juttu B) vanhuksena olen todennäköisesti kävelevä mustelma, mutta ei haittaa.

10

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairast touhuu,

    • Pohdiskelenvaanitsenäin

      Ehkä sinun iässäsi odottelisin vielä hieman. Sulkee kyllä paljon työpaikkoja pois. Ehkä sitten kun olet löytänyt sen työn mitä haluat tehdä loppuikäsi ja olet saanut jo kyseiseen yritykseen "jalan oven väliin". Toki on paljon aloja missä se ei ole ongelma mutta jos pitäisi yleistää niin sanon suurimmassa osassa "hyvistä työpaikoista" se on ongelma. Varmaan johonkin lähiesimies -tasolle asti pitäis olla ongelmaton asia isoissakin yrityksissä.

    • Tyrnäväntorpedo

      Todennäköisesti aivan järkyttävän ruma tulos, niinkuin näkyvät tatuoinnit yleensäkin ovat. Laita vaikka pakaraan jos on pakko jonnekin se kuva saada.

    • Fooruminfiksuinmies

      Riippuu työnkuvasta, työpaikasta ja työnantajasta. Valitettavasti. Jos ihminen on hyvä, ahkera työntekijä, ei se kaulatatuoinnilla mihinkään muutu. Kaikki eivät tatuoinneista tykkää, muttei tarvitsekaan.
      Jos jokainen työnantaja etsii hyvän CV:n sijaan tatuoimattomuutta, Suomesta loppuu työvoima jossain vaiheessa.
      Jos itseäsi asia mietityttää kovin, niin älä ota. Saa niitä myöhemminkin. Vaikka mummuna.

      Niin, ja puhutaan Suomessa "tatuoinneista" tai "tatskoista", en ole koskaan ymmärtänyt tätä "haluaisin ottaa tattoo'n"-juttua.

      • Saatkomahdollisuutta

        Hän puhuikin mahdollinen TULEVA työpaikka. Vaikka oot kuinka hyvä ja ahkera, aika moni "parempi" työpaikka jää haastatteluvaiheeseen jos on kaula tatuoitu.


      • Mietiensin

        Mene terapiaan ja maalauskurssille mieluummin. Tyhmää pilata ulkonäkönsä loppu elämäksi jonkun satunnaisen pakkomielteen takia.


    • Vaikuttaa työnhakuun , vasta sitten kun tämä vanhoollinen merimies/vankilakundi käsitys katoaa niin sitten on vapaampaa eli n. 30v vielä?
      Itselläni on naamassakin hyvin paljon ja nähnyt joskus työhaastattelussa niitä ilmeitä :'D
      Te toimiston koneillakin lukee ensimmäisenä : Hakijalla kasvoissa tatuointeja niin eipähän tule kutsuja toimistollekkaan.
      Eli jos sinulla on uratoiveita niin älä , jos ei ja työ mikä tahansa kelpaa niin ota :)
      Ole oma itsesi niin luulenpa että se elämässä on tärkeämpää kuin muiden miellyttäminen:)
      Peace and Love for you <3

      • Mutta mainitakseni vielä se että vaikka olenkin ottanut elinkaareni aikana paljon tatuointeja niin jos nyt olisi puhdas iho niin en ottaisi tatuointeja ollenkaan .
        Olen katunut syvästi ja sitten hyväksynyt .
        Laaseroimaan en lähde , niin kauheata morkkista ei kuitenkaan ole vaikka hiukan muunnellut noita "asenne" tatuointeja kylläkin :'D


    • Ehkänelikymppisenä

      Ihania vastauksia, kiitos! Oon kyllä siihen tulokseen tullut, etten vielä ota. Jos joku tatuointi vähääkään epäilyttää niin parempi olla ottamatta.. Onhan tässä vielä vuosia jäljellä :) En pyri korkealle elämässäni, mutta haluan vielä joskus sellaisen työn mitä tykkään tehdä. Empä siis vaaranna sitä mahdollista unelmatyöpaikkaa, jos tuleva pomo saattaakin katsoa tatuointejani miettien, että mikä elämänkoululainen mä oon .. :D joskus sitten, kun aika on sopiva.

    • HiiHaa73vTurku

      Laita pinpan viereen tatska "50dollars (tai €) each, max 13 at time". ja bruttokansantuote kasvuun. Juna kulkee taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe