Häiritsee tuo pantavista miehistä tehty aloitus, se on aika epätasa-arvoinen. Pakko tehdä tasa-arvon vuoksi tällainen.
Ilmeisesti avaajankin täytyy avautua omista seksuaalisista haluistaan, ja näin kurpan vuonna (kiinalaisessa horoskoopissa) ajattelin nostaa esille kaksi vanhempaa pantavan näköistä daamia.
Elizabeth Hurley on aina ollut suosikkini, eikä ikä ole vähentänyt haluani häntä kohtaan. Tyylikäs daami.
Toinen on itsellenikin yllätys, sillä nuorempana hän ei ollu suosikkejani. Jennifer Aniston on kuin viini, hän paranee vanhetessaan.
Ikäluokkani naisia, mutta molemmilla vartalo on paremmassa tikissä kuin useimmilla kolmikymppisillä naisilla. Hottiksia.
Listaa saa jatkaa.
Pantavan Näköiset Naiset
69
2215
Vastaukset
- MitäYhteistä
Tiedätkö mitä yhteistä heillä on?
Hugh Grant vaihtoi Liz Hurleyn afroamerikkalaiseen transvestiittiin. Anistonia on taas epäilty sellaiseksi https://www.youtube.com/watch?v=8T8qJlCtph4 . Mjaa, vaikea sanoa naisista ja niiden pantavuudesta mitään, kun en tunne semmoista halua naisia kohtaan. Mutta vieläkö Kim Basinger kuumottaa miehiä?
Vai menneen talven lumia?Kim Basinger taisi olla ensimmäinen tosirakkauteni, mutta eihän hänestä ole kuultu kai kolmeenkymmeneen vuoteen.
Oli kyllä hottis, olisiko sitä enää? Ehkä ei.- helmiä_sioille
Kim oli ainakin siinä 8 Milessa vieläkin hyvin viehättävä... :)
- helmiä_sioille
helmiä_sioille kirjoitti:
Diane Lane on edelleen... <3
Palstamäki kirjoitti:
Kim Basinger taisi olla ensimmäinen tosirakkauteni, mutta eihän hänestä ole kuultu kai kolmeenkymmeneen vuoteen.
Oli kyllä hottis, olisiko sitä enää? Ehkä ei.https://goo.gl/images/WRSR7m
Kirurgin kädenjälki näkyy...helmiä_sioille kirjoitti:
Aa, se oli siinäkin hmmmm Smith tai jotain? Niimpä olikin...etkös sä tykkää yleensä punapäistä?:)
- helmiä_sioille
helmiä_sioille kirjoitti:
Diane Lane on edelleen... <3
Boratin vaimo Isla Fisher on aika mmm...
Ja Rachel McAdams... - helmiä_sioille
mazy kirjoitti:
Nonii se on punapää. :D
Nojaa... Ota siitä nyt selvää... :)
https://www.google.com/search?tbm=isch&q=Diane Lane - kasvo-analysoija
mazy kirjoitti:
https://goo.gl/images/WRSR7m
Kirurgin kädenjälki näkyy...Nykyään 64 vuotias Kim tuli tunnetuksi aikoinaan (aidoista) muhkeista huulistaan ja kulmakarvattomuudestaan. Mutta on sillä joskus kulmakarvatkin löytyneet. Silmät on aika pienet.
https://www.youtube.com/watch?v=5JUsvov6CT0 kasvo-analysoija kirjoitti:
Nykyään 64 vuotias Kim tuli tunnetuksi aikoinaan (aidoista) muhkeista huulistaan ja kulmakarvattomuudestaan. Mutta on sillä joskus kulmakarvatkin löytyneet. Silmät on aika pienet.
https://www.youtube.com/watch?v=5JUsvov6CT0Luulen, että facelift on tehty ainakin kerran ja silmäluomien kiristys...pienet silmät pienenee ennestään, kun luomet lurppaa...huomaan omasta naamastani.
Pienet silmäni pienenevät ennestään ikääntyessä ja nahan löystyessä..
Audreyta en nyt laita kun asia on itsestään selvä, Tuon linkitin aiemmin yhteen ketjuun, siinä on useampiakin pantavan näköisiä naisia:
https://www.youtube.com/watch?v=aBO0UElNEu0- ihanianaisia
Susanna Laine tikuat nahkapöksyt tänään päällä, ylen kuuluttajat kireissä kiiltopöksyissään ja ennenkaikkea lady Soinia, Deppie dingle...........
- Teknodonna
Mjoo
Mä nyt saatan kuulostaa vähän vanhoilliselta, mutta en käsitä edes koko kysymystä.
Olutta pannaan.
(Hihitystä)Äidinkielenopettajani (23vee sinkkunainen) sanoi aikoinaan, "kaikkea muuta pannaan, mutta ruokaa laitetaan".
Yksityisopetuksessa ei kokkailtu.- Teknodonna
Toinen juttu on taas se että keiden ihmisten kanssa haluaisin viettää hetken lätisten mukavia.
- Monica Bellucci
- Tilda Swinton
- Meryl Streep
- Ruth Bader Ginsbourg
Kaikki mielellään samaan pöytään. Teknodonna kirjoitti:
Toinen juttu on taas se että keiden ihmisten kanssa haluaisin viettää hetken lätisten mukavia.
- Monica Bellucci
- Tilda Swinton
- Meryl Streep
- Ruth Bader Ginsbourg
Kaikki mielellään samaan pöytään.Suklaalla kuorrutettuina?
- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Suklaalla kuorrutettuina?
Mjaa
Sä olet siinä mielessä ihmeellinen tyyppi, että keskustelet suklaalevysi kanssa syvällisiä.
(Hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Sä olet siinä mielessä ihmeellinen tyyppi, että keskustelet suklaalevysi kanssa syvällisiä.
(Hihitystä)Kommentissani oli kysymysmerkki...se tarkoittaa että kysyin sinulta onko erityistoiveita vaatetuksen suhteen.
Pidän tummasta suklaasta, voittaa mennen tullen enimmän osan naisista.- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Kommentissani oli kysymysmerkki...se tarkoittaa että kysyin sinulta onko erityistoiveita vaatetuksen suhteen.
Pidän tummasta suklaasta, voittaa mennen tullen enimmän osan naisista.Mjoo
Mä oikein pohdiskelin tota asetelmaa. Olen täysin varma siitä että Swinton, Streep ja BG ovat tavanneet toisensa (tavalla tai toisella). Ainoa kysymysmerkki on Bellucci.
En usko että hän on tavannut edellisiä; kuten heistä kukaan ei minua.
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Mä oikein pohdiskelin tota asetelmaa. Olen täysin varma siitä että Swinton, Streep ja BG ovat tavanneet toisensa (tavalla tai toisella). Ainoa kysymysmerkki on Bellucci.
En usko että hän on tavannut edellisiä; kuten heistä kukaan ei minua.
(Naurua)En arvostele makuasi, mutta Bellucci....
Eikö ole jo parhaat päivänsä nähnyt? Mitä ajattelet?- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
En arvostele makuasi, mutta Bellucci....
Eikö ole jo parhaat päivänsä nähnyt? Mitä ajattelet?No
Siis kyse on vain lounaasta. Mua ei millään tavalla häiritse se että pöytä on täynnä älyä ja persoonallisuuksia.
Mutta Bellucci. Hän on valtava kysymysmerkki.
No
Siis kyse on vain lounaasta. Mua ei millään tavalla häiritse se että pöytä on täynnä älyä ja persoonallisuuksia.
(Hihitystä)Unohdin vallan...kysehän olikin lounaasta eikä seksiorgioista.
- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
No
(Hihitystä)Mjoo
Mä avaan vähän tätä ongelmaa. Voisin kirjoittaa tuon pöytäkeskustelun ylös, mutta mä en löydä Monicalle sanoja, mielipiteitä... tai yleensäkään mitään.
Hän vain istuu aloillaan ja on poissa. Ehkä syö jotain. Tai ainakin tökkii haarukalla.
Mjoo
Mä avaan vähän tätä ongelmaa. Voisin kirjoittaa tuon pöytäkeskustelun ylös, mutta mä en löydä Monicalle sanoja, mielipiteitä... tai yleensäkään mitään.
Hän vain istuu aloillaan ja on poissa. Ehkä syö jotain. Tai ainakin tökkii haarukalla.
(Naurua)Niin, tuo on takuulla haastava tilanne.
Onko hän kasvissyöjä? Hän voisi kysyä tarjoilijalta mitä tämä suosittelee syötäväksi viinin kanssa.- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Niin, tuo on takuulla haastava tilanne.
Onko hän kasvissyöjä? Hän voisi kysyä tarjoilijalta mitä tämä suosittelee syötäväksi viinin kanssa.Mua oikeasti kiinnostaa mitä noiden kasvojen takana on, koska hän näyttää jollain oudolla tavalla vastaukselta kaikkiin mun omiin kysymyksiin.
Monica on mysteeri.
Mua oikeasti kiinnostaa mitä noiden kasvojen takana on, koska hän näyttää jollain oudolla tavalla vastaukselta kaikkiin mun omiin kysymyksiin.
Monica on mysteeri.
(Naurua)Monica on mysteeri, ja upea nainen.
Tämä seuraava juttu ei liity Monicaan, mutta tuli mieleen keskustelustamme. Istuin joskus vuosikymmeniä sitten ravintolassa ystäväni kanssa, ja jossakin vaiheessa kiinnitin huomioni siihen että ystäväni katsoi pitkään tiskin taakse.
Katsoin ystävääni kysyvästi, jolloin hän kumartui puoleeni, osoitti miespuolista tarjoilijaa, ja sanoi vähän ääntään madaltaen, "olisi kiva tietää mitähän tuokin paviaani miettii".- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Monica on mysteeri, ja upea nainen.
Tämä seuraava juttu ei liity Monicaan, mutta tuli mieleen keskustelustamme. Istuin joskus vuosikymmeniä sitten ravintolassa ystäväni kanssa, ja jossakin vaiheessa kiinnitin huomioni siihen että ystäväni katsoi pitkään tiskin taakse.
Katsoin ystävääni kysyvästi, jolloin hän kumartui puoleeni, osoitti miespuolista tarjoilijaa, ja sanoi vähän ääntään madaltaen, "olisi kiva tietää mitähän tuokin paviaani miettii".Mjoo
Tämä on varmaan jokin supisuomalainen piirre, ettei mennä ja kysytä että mitä sä mietit, vaan kierretään ongelma ja rakennetaan siitä tällainen mediatapahtuma.
(Reps) Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Tämä on varmaan jokin supisuomalainen piirre, ettei mennä ja kysytä että mitä sä mietit, vaan kierretään ongelma ja rakennetaan siitä tällainen mediatapahtuma.
(Reps)Oletko täysin varma ettei sama voisi tapahtua vaikkapa venetsialaisessa ravintolassa?
- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Oletko täysin varma ettei sama voisi tapahtua vaikkapa venetsialaisessa ravintolassa?
Mjaa
Rakennatko sä musta nyt venetsialaista kauppiasta vai tarjoilijaa?
Mjaa
Rakennatko sä musta nyt venetsialaista kauppiasta vai tarjoilijaa?
(Hihitystä)Oikeastaan jokainen saa itse päättää mitä haluaa tehdä työkseen.
Sen mukaan sitten laaditaan käsikirjoitus.- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Oikeastaan jokainen saa itse päättää mitä haluaa tehdä työkseen.
Sen mukaan sitten laaditaan käsikirjoitus.Mjaa
Mä en nyt täysin käsittänyt. Sen mä käsitin, että mun piti olla enemmän interaktiivinen, ja avata purkkia.
Nytkö sekään ei sitten käy?
Mjaa
Mä en nyt täysin käsittänyt. Sen mä käsitin, että mun piti olla enemmän interaktiivinen, ja avata purkkia.
Nytkö sekään ei sitten käy?
(Hihitystä)Katsoin että aloit luuhottamaan. Se ei oikein käy.
- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Katsoin että aloit luuhottamaan. Se ei oikein käy.
Mjaa
Mä en tiedä mitä on "luuhotus."
Skriptit väkerrän omin voimin.
Mjaa
Mä en tiedä mitä on "luuhotus."
Skriptit väkerrän omin voimin.
(Hihitystä)Luuhottaminen, ei luuhotus.
Väkerrä ne skriptit, mutta älä luuhota.- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Luuhottaminen, ei luuhotus.
Väkerrä ne skriptit, mutta älä luuhota.Kommentti
Lyhyt otanta sanalla "luuhotus" tuotti mielenkiintoisia tuloksia (Google).
Taidat itse hieman "luuhottaa" siellä ja täällä.
Kommentti
Lyhyt otanta sanalla "luuhotus" tuotti mielenkiintoisia tuloksia (Google).
Taidat itse hieman "luuhottaa" siellä ja täällä.
(Hihitystä)Minun on myönnettävä että sana on mullekin verraten uusi, enkä hallitse määritelmää täysin, mutta sanoisin että olen päättänyt ettei luuhottaminen ole minun juttuni. Se vain ei pue minua.
- Teknodonna
Palstamäki kirjoitti:
Minun on myönnettävä että sana on mullekin verraten uusi, enkä hallitse määritelmää täysin, mutta sanoisin että olen päättänyt ettei luuhottaminen ole minun juttuni. Se vain ei pue minua.
Mjaa
Turha se on enää potkia, kun vaipat on jalassa.
Mjaa
Turha se on enää potkia, kun vaipat on jalassa.
(Naurua)Kumpi meistä tunsikaan termin "luuhottaa"?
Sinuna pysyisin ihan rauhallisena enkä tirskuisi siellä.
No ei paha tuo Hurley.
Muttei tietenkään vedä vertoja palstailmentymälle.
Minusta (en voi naisena sanoa pantava) Ingrid Chauvin on kaunis.
Ashley Graham myös.Palstalla on eräs siili joka päihittää kaikki muut.
Tuo Elizabeth Hurley vain oli nuorena ihan tajuttoman kuuma, ja jotenkin hän on vain pysynyt hyvänä läpi kaikki vuosikymmenet.Palstamäki kirjoitti:
Palstalla on eräs siili joka päihittää kaikki muut.
Tuo Elizabeth Hurley vain oli nuorena ihan tajuttoman kuuma, ja jotenkin hän on vain pysynyt hyvänä läpi kaikki vuosikymmenet.Ei se pahannäköinen ollut :D
Ensimmäistä kertaa muuten nähdään sinun naismakusi.
Mielenkiintoista.
Eric ja Antti-Jussi on esitelty mijoonasti ennen tätä.
Saattaa sulla olla silmää naiskauneudelle?misspönttöuuni kirjoitti:
Ei se pahannäköinen ollut :D
Ensimmäistä kertaa muuten nähdään sinun naismakusi.
Mielenkiintoista.
Eric ja Antti-Jussi on esitelty mijoonasti ennen tätä.
Saattaa sulla olla silmää naiskauneudelle?Kauneus on katoavaista, sen varaan ei voi laskea ihan kaikkea. Naisessa on muitakin ulottuvuuksia, sellaisia joilla voi kompensoida asioita.
Palstamäki kirjoitti:
Kauneus on katoavaista, sen varaan ei voi laskea ihan kaikkea. Naisessa on muitakin ulottuvuuksia, sellaisia joilla voi kompensoida asioita.
Eiköhän tuo liene molemmin puolin noin (myös miehiä ajatellen)? Sisällön kanssa eletään.
Mutta kauneutta on hyvä ylläpitää niin pitkään kuin se vain pysyy.
Se ei älyä vähennä.
"rupsahda rauhassa rakkaani mun", en nimittäin heti lähtis tähänkään lauluun luottamaan? :D
Palstan lukeminen on tehnyt tehtävänsä (naurahdus)
Kauniita unia sulle nyt.misspönttöuuni kirjoitti:
Eiköhän tuo liene molemmin puolin noin (myös miehiä ajatellen)? Sisällön kanssa eletään.
Mutta kauneutta on hyvä ylläpitää niin pitkään kuin se vain pysyy.
Se ei älyä vähennä.
"rupsahda rauhassa rakkaani mun", en nimittäin heti lähtis tähänkään lauluun luottamaan? :D
Palstan lukeminen on tehnyt tehtävänsä (naurahdus)
Kauniita unia sulle nyt.Öitä sullekin.
- muodokas-nykyään
Ashley Graham on nykyään kaunisvartaloinen, ennen ei. Mutta naiset tykkäävät enemmän tuosta läskistä versiosta, kun voivat samaistua:
https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1008348/505d1797-67df-4261-9578-3265b22855dd/orig
- nämänaiset
Dorothea Wierer, Maria Sharapova
Saavatko naisetkin osalistua? En umpiheterona tiedä pantavuudesta, mutta Michele Mercier on kaunein nainen, mitä olen ikinä nähnyt. https://www.youtube.com/watch?v=fnD07-ZcSOQ
- Teknodonna
Angélique?
Toihan on punapää?
(Hämmennyshymiö) Teknodonna kirjoitti:
Angélique?
Toihan on punapää?
(Hämmennyshymiö)Joo. Kirjasarja teki joskus pikkutyttönä niin suuren vaikutuksen. Välillä punapää, välillä tumma, välillä vaalea. Miksi hämmennyit? :)
Mariaaaaaa kirjoitti:
Joo. Kirjasarja teki joskus pikkutyttönä niin suuren vaikutuksen. Välillä punapää, välillä tumma, välillä vaalea. Miksi hämmennyit? :)
Jos nyt ajatellaan tätä päivää, niin Sophie Turnerissa on jotain lumoavaa Sansa Starkkina.
- Teknodonna
Mariaaaaaa kirjoitti:
Joo. Kirjasarja teki joskus pikkutyttönä niin suuren vaikutuksen. Välillä punapää, välillä tumma, välillä vaalea. Miksi hämmennyit? :)
Mjaa
No siis punapääbuumista mä en ole kuullutkaan. Mä satuin itse syntymään tähän maailmaan varsin värityskirjamaisena suttuna, jossa punakynää ei oltu säästelty. Kätilötkin olivat ihmetelleet, että mitäs mössöä täältä oikein tulee.
Mjaa
No siis punapääbuumista mä en ole kuullutkaan. Mä satuin itse syntymään tähän maailmaan varsin värityskirjamaisena suttuna, jossa punakynää ei oltu säästelty. Kätilötkin olivat ihmetelleet, että mitäs mössöä täältä oikein tulee.
(Naurua)Ahaa. :)
- Teknodonna
Mariaaaaaa kirjoitti:
Ahaa. :)
Mjoo
Ja ei siinä vielä kaikki. Sitten on vielä määrä.
- Opettaja opettaja! Mä en näe taululle ton takaa!
Tämän jälkeen mut siirrettiin takariviin kaikkien finninaamasten "kovisten" seuraan, ja luokan muut tytöt saivat ensiluokkaista opastusta eturivissä.
Mjoo
Ja ei siinä vielä kaikki. Sitten on vielä määrä.
- Opettaja opettaja! Mä en näe taululle ton takaa!
Tämän jälkeen mut siirrettiin takariviin kaikkien finninaamasten "kovisten" seuraan, ja luokan muut tytöt saivat ensiluokkaista opastusta eturivissä.
(Hihitystä):)
Näitä naisia kun katselee, niin tulee väistämättä mieleen että eipä olisi mitään jakoa itselläkään, jos sinkkumarkkinoille päätyisi. Olisi vaan oltava seinäruusuna tai mentävä kirurgin käsittelyyn ja rankalla kädellä. :D
Hitto, kun en osaa nimetä yhtään julkkista, vaikka tuota kysymystä aina silloin tällöin kysytään . Minulle julkkikset ovat yleensä liian epätodellisia, liian muovisia. Itse pidän enemmän naapurintyttömäisyydestä.
Mielummin vaalea, kuin tumma
Mielummin pitkät, kuin lyhyet hiukset
Mielummin kapea, kuin leveä (siis ruumiinrakenne)
Mielummin lyhyt, kuin pitkä
Mielummin nuori, kuin vanha
Mielummin meikkaamaton,kuin meikattu
Mielummin harkitseva, kuin rempseä
Jos minulta kysyttäisiin tämän hetkistä naisihannettä, löytyisi hän kuntosaliltani. Tumma, melko siro, mutta treenattu nuori nainen, joka käyttää meikkiä hyvin kohtuullisesti ja treenaa poikakaverinsa kanssa.Älä nyt. Löytäisit taatusti seuraa, mutta kaikki olisi paljon monimutkaisempaa kuin ennen.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Älä nyt. Löytäisit taatusti seuraa, mutta kaikki olisi paljon monimutkaisempaa kuin ennen.
Njoo, varmasti löytäisin koska osaan hurmata ihmiset käytökselläni ja huomioimisellani...mutta minkään ulkonäön voimalla en kyllä hurmaisi enää muita, kuin huono näköisiä tai sokeita...:)
Noh,jonkun jolle ulkonäöllä ei ole väliä...ja mukava luonne riittää tai sen semmoiseksi siis kokisi..eihän kaikki mun luonnetakaan mukavana pidä. :D
Kyl vaikeet olis näin pinnallisessa maailmassa....onneksi pariutuminen ei tunnu enää tärkeälle. Vaikka nykyinen suhde on tärkeä, mutta uuden suhteen luominen on täysin ei kiitos enää.mazy kirjoitti:
Njoo, varmasti löytäisin koska osaan hurmata ihmiset käytökselläni ja huomioimisellani...mutta minkään ulkonäön voimalla en kyllä hurmaisi enää muita, kuin huono näköisiä tai sokeita...:)
Noh,jonkun jolle ulkonäöllä ei ole väliä...ja mukava luonne riittää tai sen semmoiseksi siis kokisi..eihän kaikki mun luonnetakaan mukavana pidä. :D
Kyl vaikeet olis näin pinnallisessa maailmassa....onneksi pariutuminen ei tunnu enää tärkeälle. Vaikka nykyinen suhde on tärkeä, mutta uuden suhteen luominen on täysin ei kiitos enää.Hyvä. Some muutti kaiken. Ihmisillä on niin paljon valinnanvaraa, ettei kenenkään kohdalle enää niin vaan pysähdytä.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Hyvä. Some muutti kaiken. Ihmisillä on niin paljon valinnanvaraa, ettei kenenkään kohdalle enää niin vaan pysähdytä.
Tuo taitaa olla totta. Mietin vaan nuorempia sukupolvia, jotka tämän pyörityksen kourissa pusertuu....kamalaa. 😑
- Kaisanoasaa
Shirly karvinen on ainoa pantavan näköinen nainen suomessa.
- monenmoista
Vanessa Marcil, ehdottomasti Kari Byron ja toki perinteisesti Jennifer Aniston, sitten nuoremmasta polvesta vaikka Kat Dennings.
- Kaisanoasaa
Kat dennings on ruma kuin mikä. Meikkiä kolme kiloo naamassa.
https://www.instagram.com/p/BqC670qgwen/ Kaisanoasaa kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BqC670qgwen/Sinuna en ryhtyisi arvostelemaan kenenkään naismakua.
Monella jäisi Shirly Karvisen tarjoama silliaamiainen syömättä, mutta ei sitäkään ole täällä pidetty tarpeellisena kertoa.- monenmoista
Kaisanoasaa kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BqC670qgwen/Sinun mielipiteesi on minulle yksi tyhjän kanssa.
Jaahas minua ei häirinnyt.
Minun mies makuni, jos kysytään ei ole ulkonäkö enemmänkin luonne ainoastaan pitää olla jotain mitä ihailla.
Jotkut on kauniita ja komeita mitkä miellyttää silmään mutta en ole julkkiksia miettinyt sänkyyn.
Pantava mies, haluissa sitä miestä ei silloin katso kuin lihana, jos on himot mutta kuintenkin kun katson aikuisviihdettä oon huomannut että haluan hyvän näköiset parin ja jotka hyvin nauttivat Ja on hyvin paljon merkitystä naisellakin on siinä roolissa
Naisen pitää olla myös paikat puhtaana ja miehellä.
Silloin erityisesti pyrkin hyvin muodostuneita katsomaan että silmä lepää joka kohdasssa ja toisen nautinto aitoa kun nainen saa varsikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795