Nainen penää vammaisten oikeutta seksiin!!

Naisasialooser11

13

257

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inceliys on itse aiheutettu vamma. Noilta pitäisi poistaa kivekset.

• Naisasialooser11

Millä tapaa ruma naama ja/tai aspergerin syndrooma on itse aiheutettu vamma?

• miinus6
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Millä tapaa ruma naama ja/tai aspergerin syndrooma on itse aiheutettu vamma?

Sulla molemmat? Siksikö haukut naisia?

• ei.hyvää.päivää

"On silti hyvä, että seksissä avustamisesta on alettu viime vuosina puhua enemmän. Vammainen voi tarvita avustajaa sooloseksiin tai kahden tai useamman ihmisen väliseen seksiin. On monimutkainen kysymys, miten apua järjestetään niin, ettei kokemus ole yhdellekään osapuolelle huono.

Joissain Euroopan maissa vammainen voi saada seksiavustajan, joka auttaa tarvittaessa mutta ei osallistu aktiin tai avusta muissa arjen asioissa. Sellainen on mielestäni aika hyvä ratkaisu."

• bjhv

Ei rumilla inceleillä ole mitään vaikeuksia sooloseksin harrastamisessa. Siitä vain käsi käymään.

Olisihan se nyt rumaakin pakottaa naisvihaaja harrastamaan seksiä vihansa kohteen kanssa. Seksiä harrastetaan sellaisten ihmisten kesken, jotka pitävät toisistaan.

• No jos siihen ei tarvita toisten ihmisten apua niin se on OK..

Mutta näillä vähemmistö ilmiöillä on aina tapana olla jotenki häiriöksi tavis kansalaiselle.

• Teknodonna

Mjoo

Saavatko autistitkin seksiä?

(Hihitystä)

• Mietin.vaan

Ovatko incelaktiivit ihan oikeasti pahoja vajakkeja? Tämä on lyhyen ajan sisällä jo vaikka kuinka mones, missä on poimittu otsikko, ja täysin skipattu itse uutinen. Niin

"Jaana Tiiri, 22, on vammaisaktivisti ja sosiaalialan opiskelija, joka asuu aviomiehensä kanssa Helsingissä."

Idiootti naisasialooseri, ymmärrätkö lukemasi? Jutun vammaisella on AVIOMIES. Sitä ei yhteiskunta ole hänelle järjestänyt, vaan se on itse hankittu.

Mitä "oikeus seksiin" Jaana Tiirille tarkoittaa:

"Vammaisten pitäisi näkyä seksuaalisina olentoina esimerkiksi elokuvissa ja tv-sarjoissa. Se helpottaisi nuorten kasvamista omaan seksuaali-identiteettiinsä. Se kertoisi myös, että vammaisetkin ovat mahdollisia kumppaniehdokkaita."

Jos tämä on se sama "oikeus seksiin" mitä sinä NAL vaadit, niin sehän on jo toteutunut. Hollywood on kautta aikain esittänyt päähenkilöinä epäseksikkäitä reppanoita, jotka lopuksi saavat sen naisen, jonka kanssa he elävät onnellisina loppuun asti.

• Kakkossmiess

Tämä on vähän sama asia, että halutaan ikääntyviä naisia sankarirooleihin.

Jos elokuvia ja sarjoja tuottavat yritykset kuitenkin toimivat markkinalähtöisesti ei näin kuitenkaan tule tapahtumaan.

Toisaalta onhan esimerkiksi Salatuissa Elämissä ollut mukana down-nainen.

Sitten on vielä tuo loukkaantujien aiheuttama ongelma. Esimerkiksi Sisko ja sen veli - sarjassa päähenkilö meni treffeille vammaisen kanssa ja tilanteessa oli kovasti komiikkaa.

Tästä tietysti mielensäpahoittajat riemastuivat, vaikka taustalla muutamat vammaisjärjestöt yrittivät sanoa, että kyllä vammaisillekin saa nauraa.

• Mietin.vaan

Olet kyllä oikeassa, mutta kysymys ei nyt ollutkaan siitä mitä Hollywoodin (tai yleisemmin elokuvien ja television) pitäisi tai kannattaisi tehdä, vaan siitä miten NAL ymmärtää "oikeuden seksiin" - eli aivan eri tavalla kun lainaamansa henkilö.

• yres

"Ovatko incelaktiivit ihan oikeasti pahoja vajakkeja? Tämä on lyhyen ajan sisällä jo vaikka kuinka mones, missä on poimittu otsikko, ja täysin skipattu itse uutinen. "

On ne. He näkevät vain sen minkä haluavat. Esim. "pillujen -asiantuntija" jättää vain linkin, mutisee jotain jännämiehistä ja juoksee karkuun sen jälkeen.

• Pillujen--asiantuntija

Jaahas, Jokainen nainen vastustaa ettei ätmit saa seksiä. Vammainen nainen haluaa komean top 10 miehen kanssa seksiä eikä mitään omantasoista vammaista miestä.

• eioohelppoo

"Yhtä mieltä olemme kuitenkin siinä, että seksi on perusoikeus,"

Sinullahan tämä oikeus jää käyttämättä kun sinulla ei ole kertomasi mukaan seksihaluja eikä potenssia. Harmi sinänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8922
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      178
      3383
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1850
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65