Rauhalliselta palstalta
Täällä on asiallinen seurakunta eikä räkänokat hypi silmille.
Aloitetaan yleishyödyllinen järkevä keskustelu
Vaikuttaa tavalliselta ja
6
222
Vastaukset 6
- ghhjjgffgg
Mikä on porotilanne pääteillä?
- Naapurinporot
Porot haastaa tuossa niitulla
- kalaatullu
Onko kuka käyny miten pilkillä ?
- Anonyymi
Mitä mieltä olet uusista sellutehtaista ? Mitä ne vaikuttavat Savukosken metsänomistjiin /metsäyrittäjiin ?
- Anonyymi
Mitä luonnonsuojelijat saavat aikaan ? Koskeeko Saulaisia ?
- Anonyymi
Miten nykyaikainen moderni porotalous pärjäilee saukoskella?
Porotalous lienee koneellistunut ja ylimääräisiä kuluja aika lailla verrattuna 30-50 vuotta sitten olleeseen tilanteeseen. Oon kuullu joidenkin sanovan, että nykyään ei köyhä pysty enää poroja pitämään, vaan täytyy olla rahanpaalua tai vaimo hyvässä virassa jotta porohommia voi harrastaa...?
Tukeeko valtio tätä hommaa? Petokorvaukset, auton alle jääneet porot, menetetyt luppometsät / tuhotut talvilaitumet yms...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556