Mari kävi Tinder treffeillä 3 miehen kanssa päivässä

Eihassummin

45

2830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinder-match

Helposti saa tinderistä naisia. Tinder on lihatiski siitä vaan valitsemaan ja naiset on panohaluisia.

• ihanpaskaa

Noin 70 prosenttia Suomessa Tinderiä käyttävistä on miehiä. Siis sama sukupuolijakauma kuin baareissakin. Tinderin mainoslauseen pitäisi olla "Tinder, now 70% male".

• Jouhki
        ihanpaskaa kirjoitti:

Noin 70 prosenttia Suomessa Tinderiä käyttävistä on miehiä. Siis sama sukupuolijakauma kuin baareissakin. Tinderin mainoslauseen pitäisi olla "Tinder, now 70% male".

Näin miehenä sain Tinderissä noin 40 tykkäystä viikossa mutta onneksi löysin sen oikean näiden joukosta.

• Naisasialooser11

Et saanut, koska et ole komea. Ellet sitten vuokrannut Ferraria ja esitellyt sitä kuvissasi.

• Naisasialooser11

Ei saa. Tinderin maine helppojen panojen paikkana on myytti. Baaristakin saa helpommin koska siellä naiset ovat kännissä ja karisma ja bailaustaidot vaikuttavat. Toki top5% mies saa Tinderistä samalla tavalla kuin muualtakin.

• Omakulta

Kyllä helposti saa tinderistä naisia, eikä ees humalaisia, ekassa vuorokaudessa kun liityin 180 tykkäystä, 96 treffi pyyntöä, oli mistä valita..

• Naisasialooser11

Ehkä jos olit kaakkois-aasiassa tuolloin. Siellä tosiaan kuulemma puhelin laulaa jatkuvasti ja matseja tulee solkenaan.

• Naisasialooser11

Ja nyt Mari luulee, että hänellä on valinnanvaraa. Tinderin luoma illuusio valinnanvarasta on uskomaton

• etteksteosaalukee

No mut jos kolmekin jo on saman päivän aikana niin onhan siinä valinnanvaraa. Ei se ole mitään harhaa, puupäät, siinähän se lukee jo itsestään.
        Vai mitä vitun valinnanvaraa te oikein tarkoitatte? Pariutumisestahan siinä on kyse, ja kolmestakin on jo vara valita. Aika paljon enemmän kuin monella miehellä, saati ätmillä.

• Naisasialooser11

Oletko vajaaälyinen? Niille kolmelle miehelle kelpaa kyllä moni muukin kuin Mari ja jos ja kun joku muukin nainen haluaa jonkun niistä miehistä ja kyllä haluaa mikäli marikin haluaa koska naiset haluavat saman miehen niin tällöin mari joutuu kilpailemaan miehestä ja häviää nuoremmalle ja kauniimmalle kilpasiskolleen. Ymmärrätkö vai meneekö käsityskykysi yli, asia on kuitenkin suhteellisen yksinkertainen eikä pitäisi olla mahdoton käsitää myöskään kaltaisellesi hieman vähäisemmillä älynlahjoilla varustetulle.

Tietysti jos ne kolme miestä ovat HC-AT-miehiä, joita yksikään muu nainen ei halua niin sitten marilla on valinnanvaraa.

Vai tarkoitatko sitä, että kaikki miehet haluavat nuoria ja kauniita naisia ja kaikenikäisiä miehiä on paljon enemmän kuin nuoria ja kauniita naisia eli tällöin nuorella ja kauniilla naisella on valinnanvaraa, vanha nainen taas,,,

• SoliterniuM1977

Eipä ole facebookkia, joten miten tinderiä käyttäs? Ei mitenkään. Ja hyvä niin. Kokemusta on ja matcheja ei tule.

• hienoahienoa

Tinder on kakkaa. Siellä pieni osa miehistä pyörittää suurinta osaa naisista. Ja yh-naisten määrä lisääntyy...

• Naisasialooser11

Joka paikassa pieni osa miehistä pyörittää suurinta osaa naisista, mutta Tinder on hyvä pienoismalli MAT:sta, hyvää MAT opetusmateriaalia.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Joka paikassa pieni osa miehistä pyörittää suurinta osaa naisista, mutta Tinder on hyvä pienoismalli MAT:sta, hyvää MAT opetusmateriaalia.

Mitäs jos valkkaa vaan sen yhen akan ja akka sen yhen ukon, niin ei tartte pyöritellä muuta kun yhteistä arkea?

• Naisasialooser11

Kyse oli sinkuista ja irtoseksimarkkinoista. Toki top5% jossain vaiheessa sitouttaa yhden nuoren ja kauniin naisen.

• Mitä jos kolme naista tulee pyytämään sänkyyn samanaikaisesti?

Lapin petäjään mahtuu useampiki kottarainen pesimään kerralla. :D

• Hullu mies, joka akkoja noin monta vaivoikseen ottaa...itsetuhoinen suorastaan. 😆

• mazy kirjoitti:

Hullu mies, joka akkoja noin monta vaivoikseen ottaa...itsetuhoinen suorastaan. 😆

Ne tuli vonkaamaan porukalla.. :D

Oon mie sillai tehny että keränny ittelleni numeroita usemman ja perustanu sellasen saannin jatkumon..

Kun yks ei anna niin toinen antaa.

Ja sitten toisena päivänä se tyttö joka ei antanu saattaaki yhtäkkiä antaa. :D

Mutta useampaa en ala aktiivisesti pyörittämään koska siinä menee nimetki sekasin.

• KonnaKettu kirjoitti:

Ne tuli vonkaamaan porukalla.. :D

Oon mie sillai tehny että keränny ittelleni numeroita usemman ja perustanu sellasen saannin jatkumon..

Kun yks ei anna niin toinen antaa.

Ja sitten toisena päivänä se tyttö joka ei antanu saattaaki yhtäkkiä antaa. :D

Mutta useampaa en ala aktiivisesti pyörittämään koska siinä menee nimetki sekasin.

Herranen aika, nyt sä saat lisänimen..häntäheikki.

Mites vietävästi naisia sulla on nuoreen ikään nähden ehtinny jo olemaan, ootko laskennu?🙂

• mazy kirjoitti:

Herranen aika, nyt sä saat lisänimen..häntäheikki.

Mites vietävästi naisia sulla on nuoreen ikään nähden ehtinny jo olemaan, ootko laskennu?🙂

Ei ole mikään hirveä ylpeilynaihe miehellekään.. :D
        En hirveästi kersku niistä ja ne pysyy salassa.

On niitä jokunen ollu.

Kolminumeroinen luku. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

On niitä jokunen ollu.

Kääk!!!!

• mazy kirjoitti:

Kääk!!!!

Niitä kertyy kun sinkkuna elelee. :D

Vois olla enemmänki.

• KonnaKettu kirjoitti:

Niitä kertyy kun sinkkuna elelee. :D

Vois olla enemmänki.

Kertyy, jos kerryttää...😄

Mie oonkin vähän viallinen yksilö ( on meitä muitakin), kun en oo sinkkuna kiinnostunut purkaa paineita kenenkään kanssa. Jotenkin ne tarpeet hiipuukin melkeinpä pois tykkänään, kun on ittekseen.

Jotenkin puuttuu joku ohjelmointi järjestelmästä...piirilevyssä pimee piiri.

• mazy kirjoitti:

Kertyy, jos kerryttää...😄

Mie oonkin vähän viallinen yksilö ( on meitä muitakin), kun en oo sinkkuna kiinnostunut purkaa paineita kenenkään kanssa. Jotenkin ne tarpeet hiipuukin melkeinpä pois tykkänään, kun on ittekseen.

Jotenkin puuttuu joku ohjelmointi järjestelmästä...piirilevyssä pimee piiri.

Piirilevyssä on pimee piiri taikka suhun ei ole edes asennettu tarvittavaa kalustoa..

:D

En mie sitä ole kerryttämällä kerryttäny..
        Oon vaan tarttunu tilaisuuteen.

• KonnaKettu kirjoitti:

Piirilevyssä on pimee piiri taikka suhun ei ole edes asennettu tarvittavaa kalustoa..

En mie sitä ole kerryttämällä kerryttäny..
        Oon vaan tarttunu tilaisuuteen.

Niii, mä toimin jotekin erilailla. Mut en tiiä onko se sit tään " kyborgi" mallin ominaisuus, ehkä se on luonne ja ajatusmaailma. Kaipaan kyllä ihmistä, tunteita ja rakkautta sinkkunakin...mutta joku paljon puhuttu kiima on ihan utopiaa.🤣

Mistä helvetistä ne puhuu..ajatuksin.

Niihän tuota kuulee, tilaisuus tekee varkaan.

• mazy kirjoitti:

Niii, mä toimin jotekin erilailla. Mut en tiiä onko se sit tään " kyborgi" mallin ominaisuus, ehkä se on luonne ja ajatusmaailma. Kaipaan kyllä ihmistä, tunteita ja rakkautta sinkkunakin...mutta joku paljon puhuttu kiima on ihan utopiaa.🤣

Mistä helvetistä ne puhuu..ajatuksin.

Niihän tuota kuulee, tilaisuus tekee varkaan.

Naiset ja miehet nyt toimii vähän eri tavalla..

Enpä ole koskaan tavannu kevytkenkästä mimmiä jolla ei olis pään sisäsiä ongelmia..
        Aina siellä joku on.. :D

Tuo rakkauden kaipuukin motivoi aika montaa naista kuksimaan ympäriinsä.

Minkäs sille tekee kun on vapaa ja nainen tulee suurinpiirtein päälle. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Naiset ja miehet nyt toimii vähän eri tavalla..

Enpä ole koskaan tavannu kevytkenkästä mimmiä jolla ei olis pään sisäsiä ongelmia..
        Aina siellä joku on.. :D

Tuo rakkauden kaipuukin motivoi aika montaa naista kuksimaan ympäriinsä.

Minkäs sille tekee kun on vapaa ja nainen tulee suurinpiirtein päälle. :D

Toimiiko loppujen lopuks kumminkaan?

Mulla rakkaudenkaipuu motivoi tutustumaan ja etsimään ihmistä parisuhteeseen. Se on heti sitä pitkää suhdetta vailla ja pitää tehä tuttavuutta jonnin aikaa, ettei vaan oo mikään häntäheikki!🤣

Mutta jotkut häntäheikitkin on sinnikkäitä leikkii mukana, ja pitää vallottaa omaksi asti sit voi taas lähtee mettälle...

Et kaik ei oo ns. yhen illan juttuja pelkälleen, niil voi olla just pitkäaikaisia sussuja siel tääl...ne pitää vakiinnuttaa pelaamalla vakuuttavasti. 😔

Pystytkö sä vastustaa kiusausta, jos joskus vakiinnut?

• mazy kirjoitti:

Toimiiko loppujen lopuks kumminkaan?

Mulla rakkaudenkaipuu motivoi tutustumaan ja etsimään ihmistä parisuhteeseen. Se on heti sitä pitkää suhdetta vailla ja pitää tehä tuttavuutta jonnin aikaa, ettei vaan oo mikään häntäheikki!🤣

Mutta jotkut häntäheikitkin on sinnikkäitä leikkii mukana, ja pitää vallottaa omaksi asti sit voi taas lähtee mettälle...

Et kaik ei oo ns. yhen illan juttuja pelkälleen, niil voi olla just pitkäaikaisia sussuja siel tääl...ne pitää vakiinnuttaa pelaamalla vakuuttavasti. 😔

Pystytkö sä vastustaa kiusausta, jos joskus vakiinnut?

Hei... Jos ei oltais erilaisia niin ei tästä tulis yhtään mitään.

Naisten kuuluu olla nuukempia ja hankalampia kuin miesten. :D

Joskus on naiset saanu vihiä mun aikomuksista ja kommentoinu että mulla on varmaan nainen joka sormelle.

Mie oon kiimainen mutta mie oon kans aikamoinen junttura... Jos nyt kerran on luvattu olla parisuhteessa niin silloin kans ollaan vaikka henki menis.

• KonnaKettu kirjoitti:

Hei... Jos ei oltais erilaisia niin ei tästä tulis yhtään mitään.

Naisten kuuluu olla nuukempia ja hankalampia kuin miesten. :D

Joskus on naiset saanu vihiä mun aikomuksista ja kommentoinu että mulla on varmaan nainen joka sormelle.

Mie oon kiimainen mutta mie oon kans aikamoinen junttura... Jos nyt kerran on luvattu olla parisuhteessa niin silloin kans ollaan vaikka henki menis.

Ilmeisesti kumminkin niitä vähemmän nuukia ja helppojakin on? Muutenhan tuommonen peli ei vetelisi...

No onko sulla akkoja joka sormelle ja montako sormea vielä löytyy?

Junttura, vaik henk menis, jotta hankalakin akka hamaan hautaan astinko kerran on luvattu?🤔

• mazy kirjoitti:

Ilmeisesti kumminkin niitä vähemmän nuukia ja helppojakin on? Muutenhan tuommonen peli ei vetelisi...

No onko sulla akkoja joka sormelle ja montako sormea vielä löytyy?

Junttura, vaik henk menis, jotta hankalakin akka hamaan hautaan astinko kerran on luvattu?🤔

Niinhän niitä on ja poikkeuksetta jutuista päätellen on joitain syviä ongelmia taustalla..

Sillä oli oletuksena että pyöritän kymmentä muuta naista siinä samalla.. Ei pitäny paikkaansa. :D
        Kaikki sormet on tallella.

Ei missään nimessä mutta en ala selän takana pelehtimään.. Enkä keksi typeriä syitä oikeuttaakseni toimintani..

• KonnaKettu kirjoitti:

On niitä jokunen ollu.

vaikka oletkin mun tällainen outo palsta kamu ja comrade mun on pakko sanoa..hyi hitto haha ^-^ sori kettu,mä kättelen sua kumihanskoilla: p

• peppupupu kirjoitti:

vaikka oletkin mun tällainen outo palsta kamu ja comrade mun on pakko sanoa..hyi hitto haha ^-^ sori kettu,mä kättelen sua kumihanskoilla: p

Pahin tapaus on kiinalainen insinööris nainen jolla on jamaikalainen aviomies.

Ja vielä paljaalla..

Rupes ahistamaan niin saatanasti.. Sydän meinas pomppia rinnasta ulos.

Piti lähteä tenuttamaan 14:sta päiväksi.. :D

Rapatessa roiskuu.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Pahin tapaus on kiinalainen insinööris nainen jolla on jamaikalainen aviomies.

Ja vielä paljaalla..

Rupes ahistamaan niin saatanasti.. Sydän meinas pomppia rinnasta ulos.

Piti lähteä tenuttamaan 14:sta päiväksi.. :D

Rapatessa roiskuu.. :D

mun täytyy saarnata sulle privasti haha mutta kai edes olet käynyt testeissä,koko paneeli?

• peppupupu kirjoitti:

mun täytyy saarnata sulle privasti haha mutta kai edes olet käynyt testeissä,koko paneeli?

Ei se oikeastaan niin paha ollut..

Kiinalaiset naiset ei anna pillua poliittisesti korrektisti ilman kumia jamaikalaiselle..

Niillä on standardit ja ne ei anna persettä luuserille tai ala sitä elättämään..
        Eivätkä pelkää rasistiksi haukkumista. :D

Kyl tää jamaikalainen on töissä käyvä puhtonen pulmunen. :D

Oon mie käyny testeissä koska joskus tulee sellanen vainoharhanen olo. :D

Mie osaan valita mun seksipartnerit.. Ulkonäkö, puhetapa, koulutus, poliittiset näkemykset, maneerit jne.

• peppupupu kirjoitti:

Tokihan se petti miestänsä mun kanssa..

Se kertoo jotain. :D

Isoperseinen kiinalainen..
        Sellaset ei kelpaa kiinalaisille miehille.

Mie olisin sopivampi aviomies sille kuin se nykynen.

• KonnaKettu kirjoitti:

Tokihan se petti miestänsä mun kanssa..

Se kertoo jotain. :D

Isoperseinen kiinalainen..
        Sellaset ei kelpaa kiinalaisille miehille.

Mie olisin sopivampi aviomies sille kuin se nykynen.

Ehkä sun pitäisi hurmata se nainen ja ottaa ittelles..jos se kerta duunaili sun kanssa täytyhän sillä olla jotain himoja:)

• KonnaKettu kirjoitti:

Ei se oikeastaan niin paha ollut..

Kiinalaiset naiset ei anna pillua poliittisesti korrektisti ilman kumia jamaikalaiselle..

Niillä on standardit ja ne ei anna persettä luuserille tai ala sitä elättämään..
        Eivätkä pelkää rasistiksi haukkumista. :D

Kyl tää jamaikalainen on töissä käyvä puhtonen pulmunen. :D

Oon mie käyny testeissä koska joskus tulee sellanen vainoharhanen olo. :D

Mie osaan valita mun seksipartnerit.. Ulkonäkö, puhetapa, koulutus, poliittiset näkemykset, maneerit jne.

voi kettu..mikään noista sun luettelemista jutuista ei kerro onko henkilöllä sukupuolitautia. eikai kukaan ole enää niin pösilö että "ei sillä tauteja ollu,näytti puhtaalle" apua..eikä ne perus testit kerro puoliakaan btw,jos duunailet ulkomaalaisten kanssa pitää ottaa huomioon myös eksoottisemmat tartunnat mitä täällä suomessa ei välttämättä edes testata..

• peppupupu kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi hurmata se nainen ja ottaa ittelles..jos se kerta duunaili sun kanssa täytyhän sillä olla jotain himoja:)

Se suuttu mulle ja haukku perheenrikkojaksi. :D

Koska miehän se paholainen olen tässä hommassa..

Se sen ukko on matkoilla ison osan ajasta.. Eihän semmosessa avioliitossa oo mitään järkeä.

Yksinäinen vaimo.

• KonnaKettu kirjoitti:

Se suuttu mulle ja haukku perheenrikkojaksi. :D

Koska miehän se paholainen olen tässä hommassa..

Se sen ukko on matkoilla ison osan ajasta.. Eihän semmosessa avioliitossa oo mitään järkeä.

Yksinäinen vaimo.

näissä pettämis jutuissa se on aina se varattu se isoin tekijä. joten nainen voi pitää suun suppulissa..säkin teit väärin mut isoin piru on kyllä varattu pettäjä,mitäs läksi niiiiin. lol
        pettääköhän sen mies matkoilla,jos on saanu vihiä mitä vaimo duunailee poissa ollessa?: p hyi..
        niiden varmaan kannattais erota,ei tollasta voi sanoa avioliitoksi.

• peppupupu kirjoitti:

voi kettu..mikään noista sun luettelemista jutuista ei kerro onko henkilöllä sukupuolitautia. eikai kukaan ole enää niin pösilö että "ei sillä tauteja ollu,näytti puhtaalle" apua..eikä ne perus testit kerro puoliakaan btw,jos duunailet ulkomaalaisten kanssa pitää ottaa huomioon myös eksoottisemmat tartunnat mitä täällä suomessa ei välttämättä edes testata..

Kyllä ne kertoo että onko henkilö varovainen..

En halua nyt nostattaa omaa egoani mutta sillä on aivan hirveät vaatimukset miehelle. :D

Mulla nyt on tällänen kapteeni Kirk charmi ja saatoin siinä jutellessa kylvää häneen epäilyksen siemenet..

Kylvin ne rautasella viikinki kyntöauralla. :D

• KonnaKettu
        peppupupu kirjoitti:

näissä pettämis jutuissa se on aina se varattu se isoin tekijä. joten nainen voi pitää suun suppulissa..säkin teit väärin mut isoin piru on kyllä varattu pettäjä,mitäs läksi niiiiin. lol
        pettääköhän sen mies matkoilla,jos on saanu vihiä mitä vaimo duunailee poissa ollessa?: p hyi..
        niiden varmaan kannattais erota,ei tollasta voi sanoa avioliitoksi.

Missä tynnyrissä sie oot kasvanu..

Kaikki on aina miehen syytä.. :D

Ne sen ulkkis tyttökaveritki vihaa minua nytten. :D

Pitävät jonain pahiksena.

• Tämä-selvä

Mari on normi suomi kurppa jolle ei kelpaa mikään mies ja käy sadoilla treffeillä miesten kanssa eikä yksikään kelpaa koska mies ei ole it firman toimitusjohtaja joka tienaa miljoona kuukaudessa. Jokaisesta miehestä löytyy yksi vika, toisella on sukka väärän värinen ja toisella liian lyhyt tukka joten ei kemiaa ja mies ajaa vanhalla autollakin ei kemiaa.

• Kaikysyäsaa--

Miksi käy treffeillä jos ei ole edes aikaa parisuhteelle. Yks päivä jona ehtii treffeille mutta mites sitten jos löytyy mies niin ei ole aikaa kun tavat yhtenä päivänä. Taitaa vaan huvikseen käyttää miehiä hyväksi tuo mari.

• Pillujen--asiantuntija

Miten naiset voi olla yksinäisiä jo pääsevät treffeille useita kertoja päivässä.

• Sekonomi

Mihin sitä Tinderiä tarvitsee, 200 naista lasissa ennen Tinderiä, jos tonne menis sählään tippuisi munat baarin kusilaariin hyvin pian... Ja ennen kuin joku arvostelee niin sanotaanko et en halua vaivoikseni itsekeskeisiä, itsenäisiä Juupa eipäs nykynaista naista joka osaa päättää paskanväristä nappaa 20 selfiee päivässä😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5170
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2357
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1594
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1448
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe