Niin se on, Lidlin kanat eivät pese pyllyjään.
Monta munarasiaa ostanu sieltä, ja kaikissa on jarrujälkiä. Ja onpa niissä paketeissa poikkeuksetta myös karvoja, vai mitä höyheniä ne nyt onkaan.
Muissa kaupoissa kanat kyllä tekee siistempää jälkeä.
Vissiin kanojen työ halpuutettu niin alas, etteivät kanat välitä työnsä jäljestä.
Nyt pyllypesuille!
Lidlin kanat ei pese pyllyjään
4
396
Vastaukset
- lidlipaskaa
Lidl on aika paskaa. En tiedä mitä myrkkyjä ne niihin tuotteisiinsa tunkee vai antaako ne tarkoituksella pilaantua niiden matkalla tänne Suomeen kustannusten säästämiseksi mutta ainakin mulla menee ihan joka kerta pakki täysin sekaisin Lidlin safkoista, oli sitten pakastetuote tai kylmäaltaasta!
- Jhkkk
Ala vetää senkin itsensä myynyt s-ryhmän botti.
- Puujalka.Atte
- Mitä yhteistä on Pekka Haavistolla ja Lidlin kanalla?
- Molemmilla on muna kakassa. - bop
Niimpä! Ne ruskeat kananmunat ovat kuvottavia. Niitä myydään vielä rasioissa muiden joukossa. Elintarvikeviraston tulisi lakkauttaa tuollaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787