Oletko törmännyt tapauksiin?
Miten hoidit/hoitaisit tilanteen?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex-poliisi-neuvoo-miten-kasitellaan-ammattivalittajia-kyse-on-ihmisesta-jolla-on-persoonallisuushairio/7178890#gs.Bc5Vq4U
Ammattivalittajat - kokemuksia?
5
446
Vastaukset
Valittaa saa mutta ei siitä mitään hyötyä ole..
Joskus kun ollu kaupan kassalla töissä niin asiakkaat tullu valittaan että ne näki tuotteen jollain toisella hinnalla..
Mie oon siihen sanonu että me emme valitettavasti voi myydä tuotetta muulla hinnalla.
Ja sitten kun se haistattaa vitut niin mie vastaan hyvää viikonloppua ja tervetuloa uudelleen.
"oli kyllä viiminen kerta kun mie täällä asioin!"
Tuohonki mie vastaan hyvää päivänjatkoa ja tervetuloa uudelleen..
:D- wanhaämmä
Lukaisin tuon aamusella nopsasti läpi. Ensimmäisenä tuli mieleen, että onko oikeuksiensa puolesta taisteleminen nykyään jo sairaudeksi luokiteltavaa. Mutta ei sentään, kyse oli selkeästi luonnevikaisista tapauksista. Jatkossakin saa viedä takuuajalla takuun rajoissa rikkoutuneen laitteen takaisin kauppaan ilman narsisti-mainintaa asiakastiedoissa :) ..ehkä.
Joskus olen tavannut todella hankalia ihmisiä. Valittamisen päätarkoitukseksi on ehkä lopulta paljastunut itsensä korostaminen, siitä on voinut selvitä kehumalla toisen erinomaisuutta siinä kohtaa, kun on tuonut itseään esille. Rauhassa kuunteleminen on voinut auttaa myös tilannetta, mutta luultavasti siitä helpottuneet eivät ole olleet ihan narsisteja...
Naristien suhteen vain yksi neuvo - yhteydet poikki, pakene. Oli ne sitten työkavereita, esimiehiä, naapureita.. kun päässä on sen sorttista pahaa vikaa, ei kannata tuhlata omaa energiaansa.
Tulipa mieleen sellainenkin uutinen muutaman viikon takaa, jossa väitettiin narsistin käyttäytyvän kriisitilanteessa täysin rauhallisesti ja johdonmukaisesti. Eli jos matkalaukku on hukattu reissussa, narsisti toteaa että laukkua ei ole ja sitten selvitään niillä ja homma jatkuu. Tuossa kyselyssä oli tosin kysytty asiasta täydellisyyksiltä itseltään, siis narisistin oma näkemys (tai kuviteltu mallikäyttäytyminen) asiasta... :D - Heilläeielämää
Kaikenlaisiin valittajiin kyllä törmää. Mutta rakentavan valituksen pystyy ottamaan hyvin vastaan, jonninjoutavaa ja selkeästi kiusaavaa valittamista ei jaksa ottaa pitkään vastaan.
Urheiluseurat ja yhdistykset ynnämuut talonyhtiön hallitukset saa aina yhden vastarannan kiisken harteilleen. Yksi ihminen voi saattaa tälläiset hyvät organisaatiot rakoilemaan liitoksistaan.
Samoin nykyään palveluyritykset ovat ihmeissään, kun yksi tylsää elämää viettävä voi terminoida netistä käsin palautetähtijärjestelmän sekaisin.
Itse olen urheiluseurassa tälläisen käsitellyt. Otin henkilökohtaisen kohtaamisen ja selvitin prioriteetit. Sitten kun ne meni perille ja sain vastaukseksi ”ymmärrän”-sanan, kerroin mitä tälläinen ”ammattivalittaminen” turhasta aiheuttaa. Enkä säästellyt omaa valitusvirttä. Vähinäänin tämä valittaja häipyi toiminnasta pois. Ehkä nyt jatkaa jossain muussa ammattivalittamistaan? Ainahan elämässä tulee vastaan näitä valittajia ja vastustajia..
Jättää ne vaan omaan arvoonsa.Kyllä tulee,koen hyvin valitus tulvaa opettajalta tulee mieleen hyvät hyssykät eikö lapsi saa olla lapsi olen sitten nyt alkanut valittamaan myös opettajan toiminnasta koska ei ole muuttunut vaikka aiemmin kertonut, unohtaa vuoden takaisetkin asiat.
Tuntuu valitus tulvan vain tulevan siitä että kun ei ymmärretä, poika erityisyyden takia toimi väärin halusta tahallaan olla paha vaan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1641681Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551328Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1901082Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi521051Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761009Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37965- 61879
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy207847Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze113816Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153813