Mikä teitä ajaa kirjoittaa samaa soopaa tänne aina vaan uudestaan? Huomionarvoista on myös se, että kirjoittajat ovat naisia. Huomaatteko kuinka koomista tuo exien ja äitien, pomojen haukkuminen on? Voisitte tutkiskella omaa minäänne, jos siihen pystytte.
Lopettakaa
28
426
Vastaukset
- säkillävaloa
Täysin samaa mieltä. Tämä palsta lilluu suossaan, eikä pääse eteenpäin sitten millään...
- Niin_min
Niin, minua kummeksuttaa ne jotka tulevat tänne suolle soutelemaan kerta toisensa jälkeen vaikka sanoistaan voisi päätellä että eivät pidä tästä. Ehkä he kuitenkin sanoistaan huolimatta jollain oudolla tavalla rakastavat tätä sumuisaa tummaa suota...
- poiuytrdfgh
Minä tulen tänne siksi että en halua suurta määrää tekstäni lähdettyäni maalattavan oudoilla väreillä, jota ne eivät alkuperäisesti olleet, koska ne kuitenin jäävät tänne.
- poiuytrdfgh
Koska vaikka tämä on hömppä palsta haluan kuitenkin kaikkein tekemisteni olevan tietyllä tapaa linjakkaita.
- jepjepss
Tää on jotenkin mielenkiintoista seurata ja sitten välillä kyllästyy tuohon narsistiseen itsensä kohotteluun muita syyttämällä. Tavallaan ymmärrän, että olemme kaikki narsisteja, mut suurin ongelma kenties on ollutkin, että jotkut narsistit vaan hakevat uusia uhreja loputtomasti syytellen omasta käyttäytymisestään kaikkia muita tahoja, kuin sitä itseä. Siinä tulee useita uhreja, ennenkö narsisti löytää jonkun joka palvelee riittävän hyvin. Jonka jälkeen voikin syytellä niitä edellisiä uhrejaan jos milläkin nimikkeillä. Eli yhdellä uusien uhrien ottajalla saattaa olla lukemattomia jätettyjä kohteita jotka olivat hänelle riittämättömiä ja näiden tarpeita ja tunteita sopii mitätöidä.
On täällä ainakin yksi mies joka haluaa ilmaista ehdottomasti sen, ettei mikään ole hänelle riittänyt ja uusia kohteita ihan tältäkin palstalta jahdataan ainakin ajatusten voimin. Liekö juuri se sama tyyppi jota kaikki narsistinaiset ovat halanneet väärällä tavalla.
Ja sitten tavallaan, ei kyllä jaksa imeä näiden vääränlaista energiaa ja sitä kuinka toistetaan, kuin papukaija jonkun kirjoittamia teesejä "narsismista". Kun se joku kirjoittaja on ollut itsekin sellainen joka ei ole yhdessä suhteessa kunnioittanut kumppaniaan/vanhempiaan tai vaikka sukuaan.
Vielä pidemmälle narsismissa mennään, kun hyljätään oikeat läheiset ja aletaan selitellä, että ihminen voi uudelleen valita uuden perheen. Ei siinä, etteikö tulokkaita ole ja jokin merkitys kaikella on. Mutta vain narsisti joka ei ole läheistensä kanssa uskaltanut "oikealla tavalla kommunikoida" voi syyttää heitä siitä. Kun senkaltainen kommunikointi juurikin on sitä ihmisen eliniän jatkuvaa henkistä kasvua, että uskalletaan ottaa askelia oikeaan suuntaan.
Oma suku on paras ja rakas ja oma seurakunta,vaikka aina ei olisikaan niin hyvin palveleva, niin kaiken se antaa anteeksi. Joku narsistinen taho tämän päivän suomessa yrittää murtaa tämän herkän ja moninaisen yhteyden. - dcjsdcijsdic
No voihan vittu miten JUNTTI aloitus. ...kenestä täällä sitten pitäisi puhua? Sinustako?Ne narsistithan ovat ÄITEJÄ, AVIOPUOLISOJA, POMOJA. Typerin aloitus mitä tällä palstalla on koskaan ollut, Ehkä myöskin aloittaja samoin.
- Fhhjff
Sain aluksi vastaavanlaisen reaktion mutta ajan kanssa ymmärsin aloituksen, vaikka kipeää se tekeekin.
- Kävelyonihanluvallista
Ai että kirjoittajat ovat naisia? Mistä tiedät? Miten kukaan voi tietää toisten kirjoittajien sukupuolen? Useimmat eivät edes kerro sukupuoltaan, ja ne jotka kertovat voivat valehdella. Alkuperäinenkään ei kerro sukupuoltaan. Muistaakseni minäkään en ole täällä koskaan kertonut olenko mies vai nainen.
- menkäämuualle
Se nyt ei ole oleellinen asia aloituksessa, onko kommentoija nainen, vai mies. Nämä narsistikirjoitukset ovat katkeroituneiden henkilöiden aikaansaannoksia. Terveyspalsta ei ole oikea paikka arvostella toisten tekoja.
- poiuytrdfgh
Minä ainakaan en ole yhtään katkera. Tiedän kyllä omat tunteeni sen verran hyvin.
Ongelmanani tosin on , että soitin iloista asiaani ja olotilaani psykopaatilleni ja muutamassa minuutissa olin joutunut kauhutilaan josta nyt yritän päästä takaisin omaan iloiseen tunnetilaani. Oikeastaan tuo on ainoa ongelmani suhteessa psykopaattini, eettä hänen tunnevaikutuksensa saa minulle aikaan kauhutilan, vaikka olisin itse muutoin hyvällä mielellä ja häntäkin kohtaan ja tähän on vaikea vaikuttaa koska vaikutus voi tulla silloinkin kun psykopaattini käyttäytyy ok ja on vaan oma itsensä. Ku hän on semmonen henkilö jolle on pelottavammat jutut ok kuin minulle herkemmälle, niin sitten seuraa tommonen ... - Olet_
Olet mies.
- tutkijahutkija
Niin poiju, vihjailit,että saatat olla työelämässä, pitääkö tämä paikkansa?
- PäähineFoliosta
Tutkijanhutkija: onko se foliohattu nyt vinossa? Kannattaisko yhdistää voimat yhteenlaskutoimituksen kanssa: saattaisitte vaikka saada selville, mikä on poijun Todellinen Elämä.
Se vasta elämää olis! - poiuytrdfgh
Viranomaisilla on ajantasaiset tiedot, muille en itseasiassa niitä koskan anna.
- Ähäkutti
PäähineFoliosta kirjoitti:
Tutkijanhutkija: onko se foliohattu nyt vinossa? Kannattaisko yhdistää voimat yhteenlaskutoimituksen kanssa: saattaisitte vaikka saada selville, mikä on poijun Todellinen Elämä.
Se vasta elämää olis!Ähäkutti!
Minäpä tiedän kun olen tutkinut hänen kirjoituksiaan sen verran.
Mutta enpä kerro. - poiuytrdfgh
No en kirjota sitten enempää kun minusta on liian kiinnostava tullut, en tykkää liiasta huomiosta näin Aspergerina .
- poiuytrdfgh
Meen muualle treenaamaan älyäni kun vihdoin välillä toimiikin aivovaurion jäljiltä, kun aivot vuosia jumitti. Löysin uusia kiinnostavia tiedejuttuja netistä. bye bye
- poiuytrdfgh
Tutkikaa te nyt muutakin kuin minun kirjoituksiani. :)
PäähineFoliosta kirjoitti:
Se vasta elämää olis!"saattaisitte vaikka saada selville, mikä on poijun Todellinen Elämä."
Jaa eiköhän tuo hänen todellinen elämänsä ole ihan nähtävissä.
Suurin osa hänen elämästään kuluu täällä suomi24 narsismi palstalla, ei siihen sen kummempia foliohattuaja tarvita.- Soosoosoo
Puhuu toinen joka sarjakirjoitellut ahkerasti tänne jo vuosien ajan
Soosoosoo kirjoitti:
Puhuu toinen joka sarjakirjoitellut ahkerasti tänne jo vuosien ajan
No itsekin sitten kaiketi kuulut samaan sarjaan, kun kerran tiedät, olet lukenut kirjoituksiani vuosien ajan ja mahdollisesti kommentoinutkin.
Että samassa veneessä ollaan vaikka piileskeletkin eri nimimerkkien suojissa.
Mutta tuskin minä ny kuitenkaan noin mittavissa määrin kuin hän jonka elämä on keskustelun aiheena.
Katoin tänne tullessani et 60 kommenttia oli tullut eilisen illan jälkeen, ihan jokunen näytti olevan jonkun muun. Mulla kun on tää rekisteröity nimimerkki, niin tää systeemi ilmoittaa jos aloituksiini tai kommentteihini on joku vastannut.- melkotosikkosny
yhteenlaskutoimitus kirjoitti:
No itsekin sitten kaiketi kuulut samaan sarjaan, kun kerran tiedät, olet lukenut kirjoituksiani vuosien ajan ja mahdollisesti kommentoinutkin.
Mutta tuskin minä ny kuitenkaan noin mittavissa määrin kuin hän jonka elämä on keskustelun aiheena.
Katoin tänne tullessani et 60 kommenttia oli tullut eilisen illan jälkeen, ihan jokunen näytti olevan jonkun muun. Mulla kun on tää rekisteröity nimimerkki, niin tää systeemi ilmoittaa jos aloituksiini tai kommentteihini on joku vastannut.Voi että olet niin ihana viisas, ei voi muuta sanoa. Oletko koskaan ajatellut palstapoliisin virkaa ihan virallisesti, kun olet noin hyvä ja pyhä ihminen?
- Soosoosoo
Katoin tänne tullessani et 60 kommenttia oli tullut eilisen illan jälkeen, ihan jokunen näytti olevan jonkun muun. Mulla kun on tää rekisteröity nimimerkki, niin tää systeemi ilmoittaa jos aloituksiini tai kommentteihini on joku vastannut.Olen melko uusi täällä ja kävin paljon kirjoituksia täältä läpi. Olen itse siis roikkunut täällä n.kuukauden päivät. Sinä taas vuosia ja samaa juttua pyörittäen aina vaan..vaan..vaan...
- poiuytrdfgh
Tämä palsta ei ole minulle tärkeä asia elämässä. Päädyin tänne aivovaurion seurauksena. ja tässä vaiheessa tuntuu enemmänkin häiriötekijältä elämässäni. Olen tänne palaillut vielä kun koko aika yritetään lähdettyäni mustamaalata nettikirjoitteluni ja valehdella vaikka mitä. Tietysti ei varmaan kannattaisi kuluttaa energiaansa moisen valehtelun korjailuun, mutta olen nyt kuitenkin toistaiseksi vielä siihen sortunut aikaani hukkaamaan, teen tätä niin hutiloiden että siitä syystä nykyään tulee useina viesteinä, koska en todellakaan keskity tähän, vaan hutiloin moneen väliin- Elämänsisältöä tämä ei ole minulle lainkaan. Päädyin tänne purkamaan kovasti kuormittanutta outoa luurikokemustani. Ja joudon koko aika toistamaan asioita, koska nuo jotkut tosiaan valehtelee yhtä ja samaa
Soosoosoo kirjoitti:
Olen melko uusi täällä ja kävin paljon kirjoituksia täältä läpi. Olen itse siis roikkunut täällä n.kuukauden päivät. Sinä taas vuosia ja samaa juttua pyörittäen aina vaan..vaan..vaan...
Uskoo, ken tahtoo, minä en usko.
Mitä tulee mainitsemaasi "palstapoliisiin" niin ei kait semmosia ole ollu enää vuosiin .
Hieman ny toki kommenttisi huvittikin, jos jonkun mielestä tämmönen "sanailu" tämmösellä palstalla kertoo älykkyydestä, niin aikas heikos kantimis se sit on
Ihana, hyvä ja pyhä sinun, kuka lienetkin sanomanasi tarkoittaa lähinnä "kettuilua" kun ei viitti ny sitä vee alkuista sanaa laittaa
Mua oikeesti ajoittain vähä ärsyttää noi mun mielestä liialliset poiun kommentit, kun taas sinä , kuka lienetkin taidat enempi ärsyyntyä minusta.- neppuska
Uskoo, ken tahtoo, minä en usko.
Mitä tulee mainitsemaasi "palstapoliisiin" niin ei kait semmosia ole ollu enää vuosiin .
Hieman ny toki kommenttisi huvittikin, jos jonkun mielestä tämmönen "sanailu" tämmösellä palstalla kertoo älykkyydestä, niin aikas heikos kantimis se sit on
Ihana, hyvä ja pyhä sinun, kuka lienetkin sanomanasi tarkoittaa lähinnä "kettuilua" kun ei viitti ny sitä vee alkuista sanaa laittaa
Mua oikeesti ajoittain vähä ärsyttää noi mun mielestä liialliset poiun kommentit, kun taas sinä , kuka lienetkin taidat enempi ärsyyntyä minusta.Ehkä on hiukka kiihottava ajatus, että tuntee olevansa niin tärkeä, että kuvittelee ärsyttävänsä jotakuta. Ehkä se onkin toiveajattelua ja koko kirjoittelun perusta, saada provosoituminen aikaiseksi, eiköstä juu sekin ole narsistinen piirre.
neppuska kirjoitti:
Ehkä on hiukka kiihottava ajatus, että tuntee olevansa niin tärkeä, että kuvittelee ärsyttävänsä jotakuta. Ehkä se onkin toiveajattelua ja koko kirjoittelun perusta, saada provosoituminen aikaiseksi, eiköstä juu sekin ole narsistinen piirre.
Jahas haluat viä jatkaa
Mut hei en minä tätä kisailua aloittanut, enkä ole sen kummemmin provoisoinut, saati provosoitunut, enkä tunne olevani tärkeä, kuhan ny huvittaa joskus vastailla tämmösiinkin.
- poiuytrdfgh
Jos lukee nettiä vähän laajemmin kuin suomi24 palstaa löytää aivan toisenlaisia totuuksia kuin kaikki mitä täältä voi lukea...
Kaikki ketkä luulee, että täältä voi lukea jonkin lopullisen totuuden, ovat tietenkin väärässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536