LIUKASLIIKKEISET INVALIDITKIN KÄYVÄT LIDLISSÄ !

Lihdin oven edessä on pari invapaikkaa, useasti noilla paikoilla näkyy Ruotsin rekkareissa olevia autoja, autot on peruutettu parkiin, vissiinkin vähän niin kuin hämäykseksi jotta ei ole huomattu invapaikan merkkiä! Onkohan nuo kantaruotsalaisia vaiko pitkään Ruotsissakin oleskelleita uusruotsalaisia ! Ainakin ne näkyvät liikkuvan liukkaasti, eikä koelaudalla näy invalappua !
Sanoin eräälle terveen oloiselle naiselle, jotta parkkeerasit invapaikalle, nainen hermostui ja hyppäsi autoonsa, hermostuksissaan starttasi jo käynnissä ollutta autoakin !

https://www.youtube.com/watch?v=jREx6oCwAao

Eipä mulla nyt muuta !

Late Lapista.

17

796

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaki34

Niin Late ja ostat kaikki punaisella merkityt tuotteet ettei me elätit niitä vain saisi.

• Eiköstä ne punaiset laput ilmesty vasta sitten kun te elätit heräilette iltapäivällä ?

Late Lapista.

• Ahteri

JOS nämä tämänkin palstan invapaikalle parkkeeraajat eivät ole trolleja, joita nyt näinä aikoina täälläkin keikkuu, niin myös yksi minunkin tuttuni kutsuu niitä pikkusieluisiksi pers’kärpäsiksi, jotka ei osaa saapasta tyhjentää vedestä jos siinä ei ole hanaa kantapäässä; taitaa tosin siihenkin joku appi nykyään netistä löytyä. Mutta, yrittäkää nyt ne yleensä kaksi invapaikkaa jättää niitä aidosti tarvitseville ja liikuttakaa sitä omaa sipsien ja wingsien rakentamaa vahvaa ahteria muutama metri enemmän; ainakin tulee askelmittariin lisää lukemia.

• Juuri noin ! Sinäpäs sen sanoit selvääkin selvemmin ! Allekirjoitan lausumasi täysin !

Late Lapista.

• onsepirullista

Ylläpito on jälleen poistanut kaikkein asiallisimmat viestit, eli ne missä suomen kansaa kehutaan sitkeydestä ja periksiantamattomuudestaan, ilmeisesti ylläpidossa on nakkuja, tai mamuja. tai molempia, koska akat ne puoltaa mamuja vaikka ne raiskaisi kuinka lapsia, no sehän akoille sopii kun kilkkua saavat, kirjoituksessa oli myös se miten nämä riukujalat voisivat koettaa rakentaa omaa maataan eikä tulla paapottaviksi tänne.

• Röyhkeydelle-rajoja

Näkyy joillain olevan sellainen tapa että parkataan Lidlin seinänviereen, oletko koskaan ajatellut se ei ole parkkipaikka ei sinullekkaan ja kuinka vaikeutat parkkiruudusta pois peruuttavan lähtöä.Niin eihän se sinua liikuta,kun olet se minä minä,koita tulla jo järiisi tai siperia opettaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe