Lihdin oven edessä on pari invapaikkaa, useasti noilla paikoilla näkyy Ruotsin rekkareissa olevia autoja, autot on peruutettu parkiin, vissiinkin vähän niin kuin hämäykseksi jotta ei ole huomattu invapaikan merkkiä! Onkohan nuo kantaruotsalaisia vaiko pitkään Ruotsissakin oleskelleita uusruotsalaisia ! Ainakin ne näkyvät liikkuvan liukkaasti, eikä koelaudalla näy invalappua !
Sanoin eräälle terveen oloiselle naiselle, jotta parkkeerasit invapaikalle, nainen hermostui ja hyppäsi autoonsa, hermostuksissaan starttasi jo käynnissä ollutta autoakin !
https://www.youtube.com/watch?v=jREx6oCwAao
Eipä mulla nyt muuta !
Late Lapista.
LIUKASLIIKKEISET INVALIDITKIN KÄYVÄT LIDLISSÄ !
17
796
Vastaukset 17
- kaki34
Niin Late ja ostat kaikki punaisella merkityt tuotteet ettei me elätit niitä vain saisi.
Eiköstä ne punaiset laput ilmesty vasta sitten kun te elätit heräilette iltapäivällä ?
Late Lapista.
- Ahteri
JOS nämä tämänkin palstan invapaikalle parkkeeraajat eivät ole trolleja, joita nyt näinä aikoina täälläkin keikkuu, niin myös yksi minunkin tuttuni kutsuu niitä pikkusieluisiksi pers’kärpäsiksi, jotka ei osaa saapasta tyhjentää vedestä jos siinä ei ole hanaa kantapäässä; taitaa tosin siihenkin joku appi nykyään netistä löytyä. Mutta, yrittäkää nyt ne yleensä kaksi invapaikkaa jättää niitä aidosti tarvitseville ja liikuttakaa sitä omaa sipsien ja wingsien rakentamaa vahvaa ahteria muutama metri enemmän; ainakin tulee askelmittariin lisää lukemia.
Juuri noin ! Sinäpäs sen sanoit selvääkin selvemmin ! Allekirjoitan lausumasi täysin !
Late Lapista.- onsepirullista
Ylläpito on jälleen poistanut kaikkein asiallisimmat viestit, eli ne missä suomen kansaa kehutaan sitkeydestä ja periksiantamattomuudestaan, ilmeisesti ylläpidossa on nakkuja, tai mamuja. tai molempia, koska akat ne puoltaa mamuja vaikka ne raiskaisi kuinka lapsia, no sehän akoille sopii kun kilkkua saavat, kirjoituksessa oli myös se miten nämä riukujalat voisivat koettaa rakentaa omaa maataan eikä tulla paapottaviksi tänne.
- Röyhkeydelle-rajoja
Näkyy joillain olevan sellainen tapa että parkataan Lidlin seinänviereen, oletko koskaan ajatellut se ei ole parkkipaikka ei sinullekkaan ja kuinka vaikeutat parkkiruudusta pois peruuttavan lähtöä.Niin eihän se sinua liikuta,kun olet se minä minä,koita tulla jo järiisi tai siperia opettaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532