Joka on pommittanut jo kk ajan isoin kirjaimin aloituksillaan!
Voitti joka aloituksensa 100 - 0.
Eikö olisi parempi lopettaa jehovien parjaaminen palstalla, kun tosi paikan tullen juttunne ei pidäkkään paikkansa ja olette täysin puolustus kyvyttömiä.
Enemmän minä uskon ja luotan tämän jälkeen jehoviin kuin palstan tarinoihin.
Ei ollut kenestäkään pistää luuta kurkkuun palstan jehovalle!
46
402
Vastaukset
- Läpinäkyvääon
No nyt on trollaus huipussaan. Taidat itse olla se isolla alkukirjaimilla aloituksia tekevä. Tunnistan tyylisi.
- Läpinäkyvääon
osui ja upposi :-)
- jehovillakovausko
Läpinäkyvääon kirjoitti:
osui ja upposi :-)
nimenomaan osui ja uppos
mee kusipää pistää Jehovalle luu kurkkuun, äläkä tule selittelemään puuta heinää mun aloitukseen
taitaa vituttaa ku hävisitte Jehovalle 100 - 0 - läpinäkyyvääon
jehovillakovausko kirjoitti:
nimenomaan osui ja uppos
mee kusipää pistää Jehovalle luu kurkkuun, äläkä tule selittelemään puuta heinää mun aloitukseen
taitaa vituttaa ku hävisitte Jehovalle 100 - 0Taitaa sinua v*ituttaa, kun trollauksesi ei mennyt läpi.
- jehovillakovausko
läpinäkyyvääon kirjoitti:
Taitaa sinua v*ituttaa, kun trollauksesi ei mennyt läpi.
läpinäkyvää on vain se että täällä jauhatte paskaa vuodesta toiseen.
läpinäkyvää on myös se että Jehovat ovat uskossa ihan oikeassa, te paskanpuhujat olette sen osoittaneet täysin selväksi.
läpinäkyvää on myös se että joka asiasta yritetää luistaa selityksillä, ei voi muuta kun naurattaa
tv 2 menee sull sopivaa ohjelmaa parasta aikaa - meikämasa2.0
läpinäkyvää on vain se että täällä jauhatte paskaa vuodesta toiseen.
läpinäkyvää on myös se että Jehovat ovat uskossa ihan oikeassa, te paskanpuhujat olette sen osoittaneet täysin selväksi.
läpinäkyvää on myös se että joka asiasta yritetää luistaa selityksillä, ei voi muuta kun naurattaa
tv 2 menee sull sopivaa ohjelmaa parasta aikaaEli läpinäkyvää puhdasta paskaa kaikki.
Selkis.
Kulunut juttu, mutta sopii tähän yhteyteen kuin nekku pyllyyn.
"Uskovaisten kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.
HOHOHOHOHOHOHOH!- jehovillakovausko
Mikset laittanut Jehovalle luuta kurkkuun, paskan jauhamiseen kyllä panostat.
- Hyvinsekirjoittaa
Mikset laittanut Jehovalle luuta kurkkuun, paskan jauhamiseen kyllä panostat.
paskan jauhamiseen kyllä panostat
Katsos kun meillä kaikilla on omat juttumme, mutta muuttaa voimme vain itseämme (jos sitäkään)
- kgeyikh
ei se ollut todistaja, vaan trolli. nyt trollia harmittaa, kun trollaukset meni pieleen
- jehobvillakovausko
vittuako siinä vinkut mee pistää Jehovalle luu kurkkuun
- oletvinkutrolli
jehobvillakovausko kirjoitti:
ei ole jehovaa eikä muita jumalia, on vain ihmisiä ja muuta luontoa tällä pkaneetalla.
toistaiseksi ei ole tietoa myöskään masn ulkoouolisesta elämästä, mutta eiköhän sitä sieltä jonain päivänä löydy, jehovaa ei kuitenkaan. - Eiyhtäkää
jehobvillakovausko kirjoitti:
Ei kannata ottaa kantaa tyhjänpuhujiin.
heillä raukoilla ei ole muuta ajan kulua kun tämä palsta, näkehän sen, kaikki järkiään työtä vieroksijoita.
ei normaali ihmisellä ole aikaa täällä maleksia viikosta toiseen - jehovillakovausko
oletvinkutrolli kirjoitti:
ei ole jehovaa eikä muita jumalia, on vain ihmisiä ja muuta luontoa tällä pkaneetalla.
toistaiseksi ei ole tietoa myöskään masn ulkoouolisesta elämästä, mutta eiköhän sitä sieltä jonain päivänä löydy, jehovaa ei kuitenkaan.Jos jehovaa ei ole, mee laittaa palstan Jehovalle luu kurkkuun.
tajuutko, kerta olet varma, että jehovaa ei o, ni todista se, nii että kaikki sen uskoo.
näin ei tuu käymään, nauran jo etukäteen hahahahahah - Eiolemahdollista
Jos jehovaa ei ole, mee laittaa palstan Jehovalle luu kurkkuun.
tajuutko, kerta olet varma, että jehovaa ei o, ni todista se, nii että kaikki sen uskoo.
näin ei tuu käymään, nauran jo etukäteen hahahahahahEmme voi todistaa olematonta olemattomaksi. Se ei ole mahdollista yleensäkään.
- johovillakovausko
Eiolemahdollista kirjoitti:
Emme voi todistaa olematonta olemattomaksi. Se ei ole mahdollista yleensäkään.
Miksi täällä sitten väitetään ettei jehovaa ole olemassa.
Kannattaa pitää mölyt mahassa, jos ette voi todistaa toisin, yksinkertaista. - lirputilarputi
johovillakovausko kirjoitti:
Miksi täällä sitten väitetään ettei jehovaa ole olemassa.
Kannattaa pitää mölyt mahassa, jos ette voi todistaa toisin, yksinkertaista.Lopeta ininä, muuten mustanaamio tulee ja vetää Jehovaa kuonoon. Kannattaa varoa ettet saa mustiksen pääkallomerkkiä.
- khääähhähähähhh
Eiyhtäkää kirjoitti:
Ei kannata ottaa kantaa tyhjänpuhujiin.
heillä raukoilla ei ole muuta ajan kulua kun tämä palsta, näkehän sen, kaikki järkiään työtä vieroksijoita.
ei normaali ihmisellä ole aikaa täällä maleksia viikosta toiseenNo sanoppa muuta. MIkähän tapaus tämä majuskelitrolli oikein on? Jossain suljetulla?
- Hinnoittelukin
Missä ne todistajat muka oikeassa olisivat ?
Edes vartiotornin hinnassa ?
Ei, Herrick Åberg kirjoitti, että se maksoi vuosikymmeniä hänen elämästään.
Kirja Nykyajan Baabelin orjat. Löytyy kirjastoista- jehovillakovausko
Sieltähän ne näkee aloituksista mitä se on tehnyt.
- läpinäkyvääon
trollaus huipussaan. Taidat itse olla se isolla alkukirjaimilla aloituksia tekevä. Tunnistan tyylisi.
- jehovillakovausko
Miksi 2 kertaa sama asia????
oletko kännissä? - Läpinäkyvääon
Miksi 2 kertaa sama asia????
oletko kännissä?En ole. Minä kirjoitin sen alunperin ja joku muu kirjoitti uudelleen.
- jehovillakovausko
Läpinäkyvääon kirjoitti:
En ole. Minä kirjoitin sen alunperin ja joku muu kirjoitti uudelleen.
joopa joo, yrität laittaa kiusantekosi toisen piikkiin, läpinäkyvää touhua
- Läpinäkyvääon
uudelleen
- EiKiistelläTurhista
Turha kiistellä näitten JT-läisten lahkolaisten kansa jostain turhanpäiväisestä luusta kun oikeasti tiedämme, että tuon lahkon opit on harhaoppeja ja taikuutta mitä osoittavat heidän oudot sääntönsä mihin ei ole mitään dotistettakaan.
- jehovillakovausko
jehovalainen on todistanut joka aloituksessa teidän paskan puhujiksi.
Siksi turvaudutte jokainen selityksiin, kun ette pysty puolustautumaan.
Minä ainakin olen todella kiinnostunut jehovalaisten uskonnosta, se on tämän jehovalaisen ansiota. - luokkakokous
jehovalainen on todistanut joka aloituksessa teidän paskan puhujiksi.
Siksi turvaudutte jokainen selityksiin, kun ette pysty puolustautumaan.
Minä ainakin olen todella kiinnostunut jehovalaisten uskonnosta, se on tämän jehovalaisen ansiota.Olen samoilla linjoilla.
Jehovalainen on perustellut jokaisen väitteensä asiallisesti ja vastustajat taas tyhjänpuhumisella.
täällä ei viitsi kovin kauan aikaa olla kerralla, kun samat asiat vatvotaan päivittäin. - kukaaneiusko
luokkakokous kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla.
Jehovalainen on perustellut jokaisen väitteensä asiallisesti ja vastustajat taas tyhjänpuhumisella.
täällä ei viitsi kovin kauan aikaa olla kerralla, kun samat asiat vatvotaan päivittäin.Älä nyt jaksa, keskustelet itsesi kanssa, ressukka ;)))
- kjhytrfderty
kukaaneiusko kirjoitti:
Älä nyt jaksa, keskustelet itsesi kanssa, ressukka ;)))
hahahahhahahmitä urpoja!
Tee jotain tolle aivotoiminallesi!
Nyt se on ihan perseestä!
Tajuatko, leimaat kaikki palstalla olijat samankaltaiseksi
täs on kyse miukin maineesta, jota et ole vetänyt lokaan - mennäänasiaan
kjhytrfderty kirjoitti:
hahahahhahahmitä urpoja!
täs on kyse miukin maineesta, jota et ole vetänyt lokaanJätä höpöttelyt vähemmälle ja puhu vaikka perustellen vuodesta 1914. Siinä olisi sulle tekemistä.
- hankielämä
kjhytrfderty kirjoitti:
hahahahhahahmitä urpoja!
täs on kyse miukin maineesta, jota et ole vetänyt lokaanOih ja voih. Oot sää rääpäle ;]
- JehovanTodistaja
mennäänasiaan kirjoitti:
Jätä höpöttelyt vähemmälle ja puhu vaikka perustellen vuodesta 1914. Siinä olisi sulle tekemistä.
Miten sinulle voi puhua perustellen, kun et itse ymmärrä mitä puhut!
Ota ensin itse selvää mihin perustuu 1914?
Siinä ei ole mitään virhettä, kerro se minulle miksi?
Siinä on sinulle melkoinen historian kaluaminen edessä.
Sano vaan suoraan, sinusta ei ole siihen, eikä muillakaan tällä palstalla, se on nähty mihin tällä palstalla kyetään.
Toiseksi, panosta siihen mitä kysyt ja miten?
Kolmanneksi, panosta siihen, että kykenisit joskus keskustelemaan asiallisesti.
Keskustelu tapasi kuuluu junteille ja liivimiehille1 - JehovanTodistaja
hankielämä kirjoitti:
Oih ja voih. Oot sää rääpäle ;]
Mihin olet tuttisi?
- JehovanTodistaja
JehovanTodistaja kirjoitti:
Mihin olet tuttisi?
Piti sanoa:
Mihin olet hukannut tuttisi? - nhgfdsdfgyuio
Sano vaan suoraan, sinusta ei ole siihen, eikä muillakaan tällä palstalla, se on nähty mihin tällä palstalla kyetään.
Keskustelu tapasi kuuluu junteille ja liivimiehille1oho, karpaasi laittoi loikkarin päälle
- maitopullosulle
Mihin olet tuttisi?
ai sulta on tutti hukassa 🍼 tässä sulle maitoruokaa
- Vuosi1914
Keskustelu tapasi kuuluu junteille ja liivimiehille1Mene muualle kertomaan satuja.
- JehovanTodistaja
maitopullosulle kirjoitti:
ai sulta on tutti hukassa 🍼 tässä sulle maitoruokaa
Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
- KirjaimiaSelvinpäin
Vuosi1914 kirjoitti:
Mene muualle kertomaan satuja.
Yhtä luonnollista kuin hengitys on luonnolliselle ihmiselle, pitäisi rukouksen olla hengelliselle ihmiselle.
Tämä ei kuvaa sinua.
Sinä hengität, satanallista saastaa! - kaikkeesitäsaalukee
Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
Jaha, no meinaat niinkun heilutella palmunlehvää ikuisuudesta ikuisuuteen? Meillä on onneksi sähkökäyttöiset tuulettimet, näin nykyaikana, ei tartte enää orjuutaa ketään leyhyttäjäksi.
- JehovanTodistaja
kaikkeesitäsaalukee kirjoitti:
Jaha, no meinaat niinkun heilutella palmunlehvää ikuisuudesta ikuisuuteen? Meillä on onneksi sähkökäyttöiset tuulettimet, näin nykyaikana, ei tartte enää orjuutaa ketään leyhyttäjäksi.
Se nykyaika loppuu lähiaikoina.
Tiedekin on siitä vakuuttunut ja näille tapahtumille etsitään kuumeisesti jotain ratkaisua, joka ei ole millään tämän tekniikalla mahdollista, eikä tulevallakaan tekniikalla mahdollista.
Mutta nuku vaan ihan rauhassa ruususen untasi ja luota tieteeseen. - zZz..zZzzz....ZZZZZ
Se nykyaika loppuu lähiaikoina.
Tiedekin on siitä vakuuttunut ja näille tapahtumille etsitään kuumeisesti jotain ratkaisua, joka ei ole millään tämän tekniikalla mahdollista, eikä tulevallakaan tekniikalla mahdollista.
Mutta nuku vaan ihan rauhassa ruususen untasi ja luota tieteeseen.No nukutaan sitten, varrotaan Jeesusta tai Jehovaa pussaamaan hereille. Krooh tuuh... ei tarttekaan hetimiten nousta ;)
- JehovanTodistaja
zZz..zZzzz....ZZZZZ kirjoitti:
No nukutaan sitten, varrotaan Jeesusta tai Jehovaa pussaamaan hereille. Krooh tuuh... ei tarttekaan hetimiten nousta ;)
Kyse oli tieteen havainnoista!
- hyvyöt
Kyse oli tieteen havainnoista!
Kuules nyt kaveri, tiede ei havainnoi mitään sellaista mistä Jehovan todistajat unelmoivat. Joten käännetään kylkeä.... krooh tuuh zzzzZZZzzzz...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3754975Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542870- 762531
- 932133
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4681879MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331604Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301436Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271392"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661233