Kasvatin leipäjonot!

Sipiläylpeänä

Lisäsin tukiaisia kepuloisille?

23

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maireesipilä

      Kyllä ne minulle hurraa tupailoissa.. Köyhienkusetuksesta ja lisätukiaisista kepuloisille!

    • VasemmistonValistaaHeitä

      Että oletteko kaikki tarvoitsijoita, Ay-liikeessä olisi toimettomia toimitsijoita sitä tekemään.

      Eiköhän ne leipäjonot olleet muilta hallituksilta tulleet.
      Nyt talouden noustua tämän hallituksen aikana, ne vain jääneet monelle päälle ilmaisena ruokailu paikkoina.

      Paljonko sitten on todellisia tarvitsijoita ? Ja sellaisia vaikka kymppitonnin saisi siitä, se raha olisi kohta humputettu.

      • AallonRiku

        "Ja sellaisia vaikka kymppitonnin saisi siitä, se raha olisi kohta humputettu. "

        Minulle ei kymppitonni kuussa riitä, tarvitsen köyhiltä vuokralaisilta kynittyä rahaa ja paljon. Kiitos Kojamo kun maksat minulle nuo rahat.

        Riku Aalto


      • lapsiperheköyhyyskasvaa

        Kylä se Sipiläntollon eläkeleikkaukset, maksukorotukset,indeksijäädytykset ja apteekin viiskymppinen poikii! Hallituksen aikaan saannos!


      • jokyllästyy
        AallonRiku kirjoitti:

        "Ja sellaisia vaikka kymppitonnin saisi siitä, se raha olisi kohta humputettu. "

        Minulle ei kymppitonni kuussa riitä, tarvitsen köyhiltä vuokralaisilta kynittyä rahaa ja paljon. Kiitos Kojamo kun maksat minulle nuo rahat.

        Riku Aalto

        Miksi kepuloinen taas kehut nourisosäätiön ryöstöä?


      • AallonRikuNauraa
        jokyllästyy kirjoitti:

        Miksi kepuloinen taas kehut nourisosäätiön ryöstöä?

        No mitäs se vassuloinen nyt hourii???
        Joko pullo tyhjeni???


      • kepuöykkäri
        AallonRikuNauraa kirjoitti:

        No mitäs se vassuloinen nyt hourii???
        Joko pullo tyhjeni???

        Osuiko keputrollia niinsanotusti arkaan kohtaan? Mitäs helvettiä pullojen tyhjenemiset kuuluu siihen tosiasiaan, että kepulit rosvosivat oman säätiönsä? Ottaako luonnon päälle? Kiljun voimalla kumminkin kirjoittelet? Nyt koijarit ovat myymässä puoluetoimistoaan omalle säätiölleen. Toivottavasti verokarhu osaa olla valppaana ettei taas tarvita poliisia setvimään sitä, kun kepulaiset hieman järjestelevät omaisuuttaan.


    • häpeäsipilä

      Tässä hallitus on kunnostautunut. Kurjuuden ja köyhyyden lisäämisessä!

      • Ihme.sossuja.olette

        Teillä kumma ajatus sossuilla, että kaikki pitää tulla valmiina, itse osallistumatta sen hankintaan.
        Sitten haukutette hankkijoita, joilla tekin elätte.

        Jos olisin tuon linjan ottanut ei minulla ja muillaakaan työssä olijoilla aikanaan olisi mitään, kuin vuokrayksiö, jos sitäkään, kunnatuiilla vuokralla.


      • selvisköloinen
        Ihme.sossuja.olette kirjoitti:

        Teillä kumma ajatus sossuilla, että kaikki pitää tulla valmiina, itse osallistumatta sen hankintaan.
        Sitten haukutette hankkijoita, joilla tekin elätte.

        Jos olisin tuon linjan ottanut ei minulla ja muillaakaan työssä olijoilla aikanaan olisi mitään, kuin vuokrayksiö, jos sitäkään, kunnatuiilla vuokralla.

        Puhut nyt kyllä kepuloisista. Pankojuopoista. Tukiaisia korotelaan aina,jos ei satoa. Kaiken pitää tulla.. Ensinnäkään en ole sossu ja toiseksi en hyväksy Sipilänmulkun leikkauksia!


      • lahtisivarimiinanpolkija

        Yhteiskunnan syöpäläinen voisi jo pitää turpansa kiinni. Tuollaiset saisi laittaa sodassa miinanpolkijoiksi eturintamaan, niin ei menisi turhaan osaavia taistelijoita.


    • Rinne.Antti.petosmies

      En ole koskaan rehellistä työtä tehnyt.

    • Leipäjonot: Kaksitahoinen kummajainen

      Ensin tulee mieleen, että kattavan sosiaaliturvan maassa ei leipäjonoja luulisi oleva. Mutta kuitenkin on, ja sopiikin olla.

      Kauppojen ylijäämäruuat päätyivät ennen roskiin. Nyt ne menevät ihmisravinnoksi. Tästäkin on kahtalainen hyöty: ruuan haaskuu pienenee ja luonto kiittää, sekä vähävaraiselle jää hilloa elintasonsa kohtuullistamiseen. Näineen leipäjonot ovat siis tulleet jäädäkseen.

      Entä sitten EU-ruoka ? Sekin menee jakoon vähävaraisille ja vähentää ruokakustannuksia. Maksajana on EU ja on pelkästään positiivista, että siitä perslävestä saadaan edes jotain kansallista hyötyä.

      Itse olen jakanut ja jaan edelleen molemman sortin ruoka-avustuksia, nyt täällä saarella, yhdessä muiden seurakuntamme vapaaehtoisten kanssa.

      Suomessa ihmisten toimeentulo on kansainvälisissä vertailuissa huippuluokkaa, mitä vähäosaisiin tulee. Pitäkäämme tämä asia jatkossakin näin. Se ei auta asiaa, jos hyväntahtoinen nuori kirjoittaa näkyvästi talon seinään tekstin: Mummoille suklaata! Ruuanjako on konkreettinen hyvän tahdon ele, eikä edes pelkkä ele, vaan tärkeä osa vähävaraisten arkea.

      • lapsiperheköyhyys

        Mihin vertaat, että huippuluokkaa?? Kyllä' köyhyys kasva Sipilän takia.


      • pummille
        lapsiperheköyhyys kirjoitti:

        Mihin vertaat, että huippuluokkaa?? Kyllä' köyhyys kasva Sipilän takia.

        Kaikille halukkaille on nyt töitä. Loisia ei kuulu elättää.


      • javaleestakiini
        pummille kirjoitti:

        Kaikille halukkaille on nyt töitä. Loisia ei kuulu elättää.

        Miksi valehtelet kepuelätti? Missä kaikille töitä? Miksi työvoimatoimistoja suljeta tarpeettomina?


      • pummille kirjoitti:

        Kaikille halukkaille on nyt töitä. Loisia ei kuulu elättää.

        Kaikille halukkaille EI OLE töitä, enää koskaan. Toisaalta palkkatyö ei ole sinällään edes mikään itseisarvo. Esim. kolmas sektori antaa mielekästä puuhaa hyvin monille, vieläpä äärimmäisen yleishyödyllistä sellaista. Tänään itsenäisyyspäivänä tohdin sanoa, että arvostan isänmaatani suuresti, sitä isänmaata, jossa arvot ovat kohdillaan. Sipilän Suomi, jollaiseksi tämä maa uhkaa muuttua, -rahvasta sortavaksi rahavallan kasvottomaksi temmellyskentäksi- , sellaista Suomea en ole valmis puolustamaan. Kunhan kansan syvät rivit heräävät huomaamaan rahan vallan turmiollisuuden, Suomikin voi pysyä sivistysvaltiona. Niin kauan kuin kansan enemmistö leikkii kapitalistia, niin kauan alamäki jatkuu.


    • Missä.Viipyy.Tuet

      Täällä Pohojanmaalla talousvaikeuksia, tukiaisia olis tarpeen. Matkailuauto alkaa käydä vanhanmalliseksi. Hätäapua, taikka traktorimarssi!

      • Sipilänhäpeä

        Joudutko kepuloinen ajaa yli vuoden ikäsellä matkailuautolla?


    • kepupäämäärä

      Tuotatin raiskaaja mumutkin joukoin Suomeen. Ja jatkan ylpeänä!

      • VitunTunari

        Niinpä Juha teit ja Suomalaiset lapset pidettävä nyt turvallisuussyistä lukkojen takana.


      • SipiläUlos

        Ylpeyttä ja ahneutta sen täytyy olla, kun ei ymmärrä hävetä, pyytää anteeksi ja erota.


    • vihriälä

      Toivottavasti tulee oikein iso keuhkoveritulppa joululahjaksi tuosta hyvästä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe