Unohdin luurin kotia...

Olipa vapauttava kokemus.

Helpotti suunnattomasti kun en enää ollu kytköksissä mihinkään.. :D

21

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäaineissa

Oliko ensireaktio järkytys vai helpotus? Itte jättelen joskus tarkoituksella kyydistä.

• Mulla on usein vapaa-ajalla mukana pelkkä varaluuri, jossa on prepaid-liittymä. Kukaan muu kuin mun ukko ei sen numeroa tiedä. Viimeks se pimahti pimeäks kun muutama tippa roisku kajakista päälle..

• Jotku työnantajat alkaa veemäiseksi jos ei vastaa luuriin..

• Siis se luuri pimahti pimeäks, ei ukko...

• Minä vaihdoin numeroni pari vuotta sitten, salaiseksi. Numero on vain pienellä lähipiirillä, ja viihteellä en pidä kännyä koskaan mukanani.

• Oliko syynä pelkkä vainoharhaisuus vai oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun ja siksi salanumero?

• Harmaaritari kirjoitti:

Oliko syynä pelkkä vainoharhaisuus vai oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun ja siksi salanumero?

"oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun"

En ymmärrä kysymystä. Olenko jossakin provosoinut ihmisiä suuttumaan minuun?

Ei kyse ollut vainoharhaisuudesta, olin vain jakanut numeroani liikaa ja huomasin että mulle tuli tarpeettomia puheluita.

• Palstis kirjoitti:

"oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun"

En ymmärrä kysymystä. Olenko jossakin provosoinut ihmisiä suuttumaan minuun?

Ei kyse ollut vainoharhaisuudesta, olin vain jakanut numeroani liikaa ja huomasin että mulle tuli tarpeettomia puheluita.

No olisithan voinut vain ottaa ihan tavallisen uuden numeron tai sitten puheluasetuksissa säädellä estoja/sallittuja numeroita. Aika hämäräperäiseltä kuulostaa nuo salaiset numerot, niitä yleensä hankkii rikolliset ja semmoiset jotka pelkää jotain.

• Harmaaritari kirjoitti:

No olisithan voinut vain ottaa ihan tavallisen uuden numeron tai sitten puheluasetuksissa säädellä estoja/sallittuja numeroita. Aika hämäräperäiseltä kuulostaa nuo salaiset numerot, niitä yleensä hankkii rikolliset ja semmoiset jotka pelkää jotain.

Kyllä niitä salaisia numeroita ottavat muutkin.

Olin tehnyt lähes 15 vuotta duunia omalla persoonallani ja nimelläni, enkä ollut mukana enää missään niissä yrityksissä joita kerkesin tuona aikana edustaa. Iso osa yhteydenotoista oli tahoilta joille olin antanut myös henkilökohtaisia yhteystietojani.

• Ootko jo kelekkaa testannu?

• Just tänään starttasin ja käytin lämpimäksi.. :D

Aattelin että vois vähän siirtää mutta sitten siitä loppu bensa.

• KonnaKettu kirjoitti:

Just tänään starttasin ja käytin lämpimäksi.. :D

Aattelin että vois vähän siirtää mutta sitten siitä loppu bensa.

.. Ei näitä Uusia Löpöjä Välttis kantsi kauheen Pitkään Säilöä.. Varsinkaan Tankis&Letkuissa jne.. ;D

.. Tuli Vuan Mielehen.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ei näitä Uusia Löpöjä Välttis kantsi kauheen Pitkään Säilöä.. Varsinkaan Tankis&Letkuissa jne.. ;D

.. Tuli Vuan Mielehen.. ;P

Kyllä mie sitä vähän hölskytin. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä mie sitä vähän hölskytin. :D

.. SakatSekaisin.. ;D

• SoliterniuM1977

Mulla on 20 vuotta ollut sama puhelinnumero. Yleensä kukaan ei soittele. Joskus vanhemmat tai sisarukset. Harvemmin työkaverit. Oikeastaan aika sama pidänkö puhelinta mukana vai en.

• vap

Siis älkää vaan sanoko että teillä on puhelin aina mukana joka paikassa kun esim lähette kotoa, siis häh?

• Ukkoseni huolehtii että mulla on luuri mukana ja akkua.

• Mä en juurikaan puhelinta mukana kantele.

Ettei turhia rimputella.

En jaksa vastailla.

Helppoa.

• Sorryvaan-

Pakkohan sinulla on sitä mukanasi kantaa. Palstamäki kun soittaa tai kirjoittaa ja jos et sekunnin sisään vastaa, niin se on täällä palstalla heti raivoamassa ja nimittelemässä sinua ties millä nimillä :(

• Kaunokaisenromahdus
        Sorryvaan- kirjoitti:

Pakkohan sinulla on sitä mukanasi kantaa. Palstamäki kun soittaa tai kirjoittaa ja jos et sekunnin sisään vastaa, niin se on täällä palstalla heti raivoamassa ja nimittelemässä sinua ties millä nimillä :(

Voi ei. Nyt meni mahikset multa, ne jo soittelevat toisilleen 😣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1891
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1186
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      78
      986
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      978
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      835
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      85
      806
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      782
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe