Unohdin luurin kotia...

Olipa vapauttava kokemus.

Helpotti suunnattomasti kun en enää ollu kytköksissä mihinkään.. :D

21

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäaineissa

Oliko ensireaktio järkytys vai helpotus? Itte jättelen joskus tarkoituksella kyydistä.

• Mulla on usein vapaa-ajalla mukana pelkkä varaluuri, jossa on prepaid-liittymä. Kukaan muu kuin mun ukko ei sen numeroa tiedä. Viimeks se pimahti pimeäks kun muutama tippa roisku kajakista päälle..

• Jotku työnantajat alkaa veemäiseksi jos ei vastaa luuriin..

• Siis se luuri pimahti pimeäks, ei ukko...

• Minä vaihdoin numeroni pari vuotta sitten, salaiseksi. Numero on vain pienellä lähipiirillä, ja viihteellä en pidä kännyä koskaan mukanani.

• Oliko syynä pelkkä vainoharhaisuus vai oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun ja siksi salanumero?

• Harmaaritari kirjoitti:

Oliko syynä pelkkä vainoharhaisuus vai oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun ja siksi salanumero?

"oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun"

En ymmärrä kysymystä. Olenko jossakin provosoinut ihmisiä suuttumaan minuun?

Ei kyse ollut vainoharhaisuudesta, olin vain jakanut numeroani liikaa ja huomasin että mulle tuli tarpeettomia puheluita.

• Palstis kirjoitti:

"oletko siviilissäkin provosoinut ihmisiä suuttumaan sinuun"

En ymmärrä kysymystä. Olenko jossakin provosoinut ihmisiä suuttumaan minuun?

Ei kyse ollut vainoharhaisuudesta, olin vain jakanut numeroani liikaa ja huomasin että mulle tuli tarpeettomia puheluita.

No olisithan voinut vain ottaa ihan tavallisen uuden numeron tai sitten puheluasetuksissa säädellä estoja/sallittuja numeroita. Aika hämäräperäiseltä kuulostaa nuo salaiset numerot, niitä yleensä hankkii rikolliset ja semmoiset jotka pelkää jotain.

• Harmaaritari kirjoitti:

No olisithan voinut vain ottaa ihan tavallisen uuden numeron tai sitten puheluasetuksissa säädellä estoja/sallittuja numeroita. Aika hämäräperäiseltä kuulostaa nuo salaiset numerot, niitä yleensä hankkii rikolliset ja semmoiset jotka pelkää jotain.

Kyllä niitä salaisia numeroita ottavat muutkin.

Olin tehnyt lähes 15 vuotta duunia omalla persoonallani ja nimelläni, enkä ollut mukana enää missään niissä yrityksissä joita kerkesin tuona aikana edustaa. Iso osa yhteydenotoista oli tahoilta joille olin antanut myös henkilökohtaisia yhteystietojani.

• Ootko jo kelekkaa testannu?

• Just tänään starttasin ja käytin lämpimäksi.. :D

Aattelin että vois vähän siirtää mutta sitten siitä loppu bensa.

• KonnaKettu kirjoitti:

Just tänään starttasin ja käytin lämpimäksi.. :D

Aattelin että vois vähän siirtää mutta sitten siitä loppu bensa.

.. Ei näitä Uusia Löpöjä Välttis kantsi kauheen Pitkään Säilöä.. Varsinkaan Tankis&Letkuissa jne.. ;D

.. Tuli Vuan Mielehen.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ei näitä Uusia Löpöjä Välttis kantsi kauheen Pitkään Säilöä.. Varsinkaan Tankis&Letkuissa jne.. ;D

.. Tuli Vuan Mielehen.. ;P

Kyllä mie sitä vähän hölskytin. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä mie sitä vähän hölskytin. :D

.. SakatSekaisin.. ;D

• SoliterniuM1977

Mulla on 20 vuotta ollut sama puhelinnumero. Yleensä kukaan ei soittele. Joskus vanhemmat tai sisarukset. Harvemmin työkaverit. Oikeastaan aika sama pidänkö puhelinta mukana vai en.

• vap

Siis älkää vaan sanoko että teillä on puhelin aina mukana joka paikassa kun esim lähette kotoa, siis häh?

• Ukkoseni huolehtii että mulla on luuri mukana ja akkua.

• Mä en juurikaan puhelinta mukana kantele.

Ettei turhia rimputella.

En jaksa vastailla.

Helppoa.

• Sorryvaan-

Pakkohan sinulla on sitä mukanasi kantaa. Palstamäki kun soittaa tai kirjoittaa ja jos et sekunnin sisään vastaa, niin se on täällä palstalla heti raivoamassa ja nimittelemässä sinua ties millä nimillä :(

• Kaunokaisenromahdus
        Sorryvaan- kirjoitti:

Pakkohan sinulla on sitä mukanasi kantaa. Palstamäki kun soittaa tai kirjoittaa ja jos et sekunnin sisään vastaa, niin se on täällä palstalla heti raivoamassa ja nimittelemässä sinua ties millä nimillä :(

Voi ei. Nyt meni mahikset multa, ne jo soittelevat toisilleen 😣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      23
      5058
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      61
      2979
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2880
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      140
      2789
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      15
      1572
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1570
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1466
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      409
      1211
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1080
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      204
      919
    Aihe