Miehet käyttävät yhä vahvempia metallirenkaita peniksissään

Dgffbvf

10

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halunneet vaan kihlata rakkaimpansa..

      • aina.piippaa.lentokentäl

        Pelastuslaitos vastasi kehitykseen timanttileikkureilla, mutta nekään eivät enää auttaneet.

        – Nykyään on ollut laakerinrenkaita ja järeitä pultteja. Paksu pultti ei anna yhtään periksi, Ronkanen jatkaa.

        Ronkanen kollegoineen suunnitteli ja rakensi uuden erikoistyökalun: pieneen laikkaleikkuriin laitettiin koukku suojaamaan potilasta terältä. Ongelmaksi muodostui, että laikka kuumeni, kun sillä leikattiin paksua metallia.

        Ronkanen rakensi pienemmästä puutarhaletkusta, imukatetrista ja sopivasta liittimestä pään, jolla uusi erikoisleikkuri pystytään yhdistämään suuremman laikkaleikkurin paineruiskuun.

        -----------------------

        Ei tajua mitä järkeä jollain pultilla on. Naisten käyttämänä ymmärtäis paremmin jos naiselta ruuvattaisiin putkitongilla joku 80 milliä paksu pultti pois. Wuppiskin käyttää kuulemma paksuja pultteja sisällään muiden korujen yhteydessä.


      • aina.piippaa.lentokentäl kirjoitti:

        Pelastuslaitos vastasi kehitykseen timanttileikkureilla, mutta nekään eivät enää auttaneet.

        – Nykyään on ollut laakerinrenkaita ja järeitä pultteja. Paksu pultti ei anna yhtään periksi, Ronkanen jatkaa.

        Ronkanen kollegoineen suunnitteli ja rakensi uuden erikoistyökalun: pieneen laikkaleikkuriin laitettiin koukku suojaamaan potilasta terältä. Ongelmaksi muodostui, että laikka kuumeni, kun sillä leikattiin paksua metallia.

        Ronkanen rakensi pienemmästä puutarhaletkusta, imukatetrista ja sopivasta liittimestä pään, jolla uusi erikoisleikkuri pystytään yhdistämään suuremman laikkaleikkurin paineruiskuun.

        -----------------------

        Ei tajua mitä järkeä jollain pultilla on. Naisten käyttämänä ymmärtäis paremmin jos naiselta ruuvattaisiin putkitongilla joku 80 milliä paksu pultti pois. Wuppiskin käyttää kuulemma paksuja pultteja sisällään muiden korujen yhteydessä.

        Ronkasella mennyt pultit ja mutterit sekasin..


    • SKF-FAG-INA

      No mullahan on sellainen 3,5 tuuman rullalaakerin ulkokooli kikkelini ynpärillä ja voi vittu että se on HIANO ! Kiiltääkin niin helvetisti ja on sopivan timmi mun mahtimezzelini ynpärille. Sen saa nähdä vain jalorotuisimmat naaraat, millekkään siiderivalaille sitä ei näytetä.

    • pitkätukka-68

      »Aikaisemmin sormusleikkurit riittivät, koska sieltä alapäästä leikattiin irti lähinnä tavallisia sormuksia.»

      Voiko jollain olla niin ohut pippeli, et siihen voi pujottaa tavallisen sormuksen?

      • Jos niillä on nakk..makkarasormet.


    • ähäkutti

      Henkilökohtaisesti olisin valmis jättämään pulaan joutuneen omilleen. Kuka käski laittamaan? Siitäs sait.

      • eitartteauttaa

        Näin on, tuo on perussuomalaista mentaliteettia että jos joku on ahdinkonsa itse aiheuttanut niin olkoot sitten ilman apua.


    • gfdhfd5t54gf

      Epäilen jutun todenperäisyyttä.

      Harvalla on niin ohut pili että siihen voi mitään sormusta pujottaa. Laakerirenkaista en sano mitään, mutta pultti taas on rakenteeltaan sellainen että ei sitä voi peniksen ympärille pujottaa mitenkään. Perseeseensä sen voi toki tunkea mutta sitten kyseessä on ihan eri asia.

    • Sanovat että kireä anus on paran penisrengas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe