Muuttuuko mies kuin mies narsistiksi

sorjamarja

...jos nainen palvoo ja ihailee ja palvelee miestä liikaa... JUST niin kuin miehet aina sanovat toivovansa. Mutta sitten jos nainen toimiikin näin, vastalahjaksi mieheltä tulee vain ylimielisyyttä ja sitä että menee jotenki päähän ne naisen kehut ja palvelukset. Sitten kun mies löytää kunnon itsekkään narttu-naisen, niin maata hänen jalkojensa alla kyllä mies palvoo. Ei sitä naista, joka antaa miehelle sen mitä mies ääneen sanoo naiselta toivovansa, kilttiä, kannustavaa, miestä kunnioittavaa ja arvostavaa käytöstä. Siis mietin vaan, onko tää joku semmonen juttu että "niin, tuollaisiahan miehet ovat", jolloin sen tavallaan voi antaa anteeksi koska kaikki miehet ovat samanlaisia ja naisten nyt vaan täytyy pitää miesten kanssa puolensa, vai onko tuollainen "narsistikäänne" huonon miehen merkki? Siis tuo, että ikävä käytös on usein seurausta naisen erityisen epäitsekkäästä ja ihailevasta käytöksestä?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenVastaa

      Kokemuksesta voin sanoa, että kerran seurustelin huonolla itsetunnolla varustetun miehen kanssa ja päätin kannustaa ja kehua häntä tavallista enemmän, ja muutenkin puhua positiiviseen sävyyn asioista. No, hänelläpä nousi "k*si päähän" ja hän alkoi katsomaan minua nokan vartta pitkin ja pitämään minua itsestäänselvyytenä. Piti sitten itseään minua parempana. Lopulta jouduin jättämään hänet. Jälkeenpän ajateltuna koko episodi tuntuu hölmöltä, miten aikuinen ihminen voi mennä noin sekaisin kehumisesta.

      Sivusta seuranneena, kaikkein parhaiten parisuhteissa pärjäävät ne naiset, jotka pitävät miehen tossun alla!

      Itse haaveilen tasa-arvoisesta parisuhteesta, mutta haaveeksi taitaa jäädä.

    • Vaikeasanoa

      Minusta voi jonkun verran muokkaa toisen käytöstä k.päisempään suuntaan. Vielä jos toinen höpsöttelee ja tekee itsestään höpsömmän, voi toinen mieltää toisen yksinkertaiseksi ihmiseksi? Minulle kerran sanottu kahden naisen suulla, et onneksi sua ei ole vielä naiset pilanneet, varmaan tarkoittivat sillä tota aloittajan esille tuomaa?

    • uiqqarit

      terve tasapainoinen ihminen kestää kyllä kehut ilman, että nousee päähän. Liiallisuuksiin menevä kehuminen on vähän eri lukunsa, ei se kenestäkään narsistia tee, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että kun joku kehuu ja palvoo liikaa, se tuntuu kiusalliselta, eikä sitä sitten enää osaa normaalisti ollakaan suhteessa, vaan tulee vähän sellainen fiilis, että pitäiskö vain lähteä karkuun. julkkiksia voi palvoa ja fanittaa, mutta jos kyse on tasavertaisesta ihmissuhteesta niin ihan arkinen ihailu riittää.

    • Hyväkuulokin

      Ei muutu kuin kuuliaisemmaksi

    • Sanoomitätekee

      Tekee mitä sanotaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe