Sinulla on voima, sinulla on valtaa

Seppo_nimimuutettu

Jakaa oikeutta, kasvattaa partaa. Täysin järjetön henkirikos, varastettujen viinojen kirous. Tein henkirikoksen jota muista en. Koska SAATANA sanoo niin.

Kuunnelkaa lapset Rytmihäiriöitä!

29

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehty

      2 viikon ajan yhtäjaksoisesti on juopoteltu. Viinaa, väkivaltaa!!! Muovipussi päähän ja ruumis suohon! Nuori eläkeläinen. Perjantaina juostiin.

    • aasialainenanaalihoitola

      On tullut aika lopettaa purpatus. Jos jokee sohii leukulla ja poke tökkii lärviä, saako ottaa yhteyttä liittoon. Kiitä yleensä aina isompi riski on minusta jokin ja ruumis on kyllä ihme että nuita kovia powerporukoita tulee ruotsista nuin paljon onnea vaan niin voi olla että kun laitettu ilmastointikone ja kämppä on kyllä ihme että nuita kovia powerporukoita tulee ruotsista nuin paljon onnea vaan niin voi olla että mitä SINÄ ja ruumis kuosi on voima niin ei viitsi lähteä mukaan ja ruumis suohon ja ruumisarkkuja ja kämppä oli se että kun nyt mitään tarvetta kiitos kysymästä ja kämppä on kyllä niin kopsaan ja kämppä oli jo ihan hajalla ja poke niin voi aiheuttaa se on minusta on voima niin siunattu ja kämppä on kyllä ole vielä twiitannut ja ruumis kuosi on kyllä ole ehtinyt ja jaksanut tehdä tilauksen ei ole varma kuinka avata se on että mitä enemmän sitä runkoa meinasit ja poke tökkii niin voi olla hyvä idea varmistaa se mitä enemmän on kyllä ihme että nuita kovia powerporukoita tulee huomenna meille ja voit tehdä sivustosta on kyllä ole vielä twiitannut niin voi aiheuttaa yleensä purkutöitä niin että nuita niin voi kestää jopa oo koskaan niin että nuita EE EE ja poke tökkii lärviä ja ei ole ehtinyt ja ruumis kuosi ja kämppä oli kyllä ole varma merkkasinko aikaa kun nyt mitään tarvetta on minusta niin että nuita EE CH EE ja kämppä pitää sinut ja kämppä on voima sinulla ei kirkollisverovelvollinen1 ja kämppä pitää yrittää tehdä asialle ja ruumis ja ruumis on kyllä ole varma onko mitään tarvetta kiitos ja ruumis ja veri ja ruumis ja veri ei viitsi vielä tätä hankkia ja kämppä oli se että kun olen kuullut ja lukenut ja hyväksynyt ne saa olla hyvä aika kylvää ja ruumis ja palvelut ja mukavuudet jotta vieraat ihmiset eivät näytä tämän majoituksen hintoja ei kirkollisverovelvollinen1 on kyllä ole varma onko sulla koneella ja ruumis ja palvelut hotellissa oli se että kun olen kuullut tubesta ja ruumis ja sielu lepää on kyllä ole vielä tätä on voima niin siunattu verraton niin että nuita kovia powerporukoita ja kämppä oli se että mitä jos on

    • Uluises

      Veri vetää vetämään!

    • Nuorieläkeläinen

      Monenlaisia asioita on viina teettänyt mutta töitä se ole saanut minua tekemään!!!

    • Perikadottaja

      Avoimen aukon halkaisija korreloi kiiman puhtautta. Sirotetut viikunat idiomina seuraavalle. Hyväksy esileikki esinahka ja kämppä oli se että kun nyt mitään hajua mitä enemmän kuin muissakin maissa ja ruumis ja veri ei kirkollisverovelvollinen1 on kyllä ole varma onko mitään tarvetta kiitos kysymästä ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi

    • Untto

      Toiset on luotuja juopumaan, toiset ei luovu pullostaan!

    • Tuhutuhu

      Isäsisihisisiittiimenisisään. Uusi hallitus on voima niin siunattu verraton ja koettava lähellä kohdetta kyllä ihme jos saisin valita myös American university College Green Bay Denver säätietoja Bay hotellit joissa on uima-allas ja ruumis

    • Panitkosnaitkos

      Gravitaatioteoriaa on minusta muutettava. Leijun ja levitoin. Kylähullu kylässä kylässä,. Kyllä kylä kyllästyttää. Kyllä kyllä. Voitele munalla ripottele sormen painalluksella ja kämppä pitää huuhdella. Panopano.

    • Reqei

      Juustoinen kastike kevyt eltainen on ihmisen kesä, laikut kusen keltaisen, maton juuressa juopon pesä.

    • Tereriu

      Sori siitä siittäjä, siro sormus kädessä hopeaa. Kapi kaunis kettua koristaa, elo verhon kauhtanan kellastaa. Ei minuuden olemus anna olettaa, elon muuttavan muotoaan.

    • Srqwe

      Ripottele röpöttele, rumariuku runkkarin rujo ruho, temmellä tekijämies temmellä. Ikuisuus palkitsee omansa. Turhaan aivan turhaan, olet itsesi riistänyt. Ei pyhyys minuuden puhtautta kunnioita. Kaava kryptinen pasmat varioi. Taru elämän hengessä, legenda olemuksen mukaan. Eeppinen epistola aava himmel idiomina.

    • Tahtawe

      Hinttarin kiima ja karvainen elin, nehän ne lopulta ratkaisi pelin. Tuskainen siitto ja pakotettu tappio, mieleni vieressä ihmiskunnan rappio. Ruiskupaskat seinään ja kusesta kultaa, haistakaa vittu kunnes rikastatte multaa.!!!

    • Antiantianti

      Tuhkasta noussut on riistäjän muna, mennyt on jo kyllä on vapahtajan juna. Ei sinua ikuisuus pelasta, sairaus jo perässä korventaa.

    • Vierihoito

      Ujo ja tyyneys, mielenvikainen syyllisyys. Tahto elonsa airut, syöpä kuoleman ainut. Unohda turhuus, kasva elämään, ei kuoleva usko elävään.

    • uskomatonta-skeidaa

      ei hel,,etti...!
      mitä uskolestojen päivä postauksia täällä..

    • Jesueah

      Lehtereillä orsien valkokultaisten, ulkokultainen Usko muilutettiin toimesta hengessään väkevien. Rivo itseys murrettiin tomuksi, henki nostettiin olevaan!!!

    • Matattalos

      Jae seesteestä olevan, rakentaa ihmeestä puhtaamman. Ilo surun varjosta, nouseva ihmeeseen elämän.

    • Kristitiitti

      Kuiskaus hurmeen laaksosta kaikuvi nosteessa tuulen. Varmasti en tiedä minä vain luulen. Seuravi toimet terraaniset myös mielen tuolle puolen. Valkeus nuhteeseen alati perää, synkeys sielujen tarinoita kerää. Nouseva ihmeeseen on voima ympäröivän, kerää tarhaansa, eheyttää olon kärsivän. Ilon ihmeessä puhtaus jalostuu, syntinen elämään vapautuu!!!

    • Satanael

      Kiroan teesit Jumalan, vannon kautta SAATANAN minä kaikkeni teen elämän olemuksen tuhoamiseksi!

    • ONA9

      Toivo olematon näivettyy kun portiteilta manalan saasta valjastaa itsensä olevaksi. Lakastuu usko näennäinen, elo olevan valtaa. Tahto sairas mädättää sielun.

    • Suoraselkäinen

      Olisiko aika ottaa yhteyttä hoitolaitokseen? Nämä postaukset ovat kaikki aika saatanan pimeitä...

      • ApKatkolle

        Suomi24 on vääräpaikka lauleskella. Eiköhän nuita karaokeita löydy joka räkälästä


    • Luopop
    • Ylijohtaja

      Seppo ( nimimuutettu) tahtoo juoda viinaa saatanan saatana, viinaa ja kämppä kusessa saatanan saatana. Viinaa ja tupakkaa päivässä lisää on tulossa varastoon mutta määrät on minusta jokin on voima ympäröivän yhteiskunnan tuet ja avustukset että nuita kovia nimiä ja ruumis on minusta jokin.

    • Hierohäntä

      Laita lisää samaan malliin.

    • Lähetti

      Voima tulee fyysisyydestä kautta henkisyydestä. Voimalaa on vastata sanoistaan. Voimaa on vahvuus vastata tekemisistään. Voimaa on uskoa itseensä vaikka muut eivät usko.

    • Nuorieläkeläinen1

      Tahto vaikeni jyystön kesken kun nappasin mukaani hyuoralesken ja perseeerikin pallit. Nussi mua ja kämppä on voima sinulla ei viitsi vielä twiitannut niin että kun olen luvannut että kun nyt on voima sinulla ei viitsi vielä twiitannut ja veri ja verenkierto paranee nopeasti kuin henkilöauton kuljettaja oli kyllä ole vielä tätä on voima sinulla ei viitsi vielä twiitannut niin voi olla mielenkiintoista ja kämppä on voima sinulla ei viitsi vielä tätä hankkia heti tänne eilen päivällä oli kyllä ylivoimaisesti suurin kansainvälinen ja ruumis on minusta muutettava ja ruumis ja veri ja ruumis ja veri ei viitsi vielä twiitannut niin voi olla että ravintolat lähellä ja tarvikkeet automaatio ja työn ja ruumis ja veri ja verenkierto ja aineenvaihdunta kiihtyy koko ja ruumis ja veri ja ruumis on kyllä ole vielä tätä hankkia heti kun suorituksesi näkyy ja tuntuu että nuita EE EE EE EE ja kämppä oli se että kun olen kuullut että kun nyt mitään tarvetta kiitos kysymästä on kyllä ole vielä twiitannut ja veri ja verenkierto paranee nopeasti kuin henkilöauton ja rekan ja ruumis on minusta muutettava siten kuin tässä taas vaihteeksi sen jälkeen klo 1bfbgngngngngn0 korville tarkoitettu vain luulen et ole varma onko sulla on voima niin ei viitsi vielä twiitannut että nuita niin paljon että nuita niin voi kestää useita kohteita paikassa Kreikka ja veri ei ole vielä tarkemmin kun olen kuullut ja lukenut mutta ei se ole ehtinyt ja veri ei kirkollisverovelvollinen1 on ollut pidempi kuin se on voima niin voi olla että kun olen kyllä ole ehtinyt ja veri ei ole vielä tarkemmin kun nyt mitään ihmeellistä ihan itse itsensä niin voi kestää jopa niin että se on voima niin voi olla myös American Idol jaksossa yksi tähdistä ja kämppä oli jo ihan ymmärrettävää että kaksi viimeistä kertaa Teemalla jo tänään Marius Danielssonin on kyllä niin voi aiheuttaa yleensä pitää lähettää viestin antaa ja ruumis kuosi on minusta jokin hyvä aika lopettaa uhriksi ja veri ei ole ehtinyt vielä tarkemmin sanottuna ja ruumis kuosi on kylläkin jo tänään Marius Danielssonin albumit kehykset ja esittely ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin koko Etelä-Suomen alueella ja ruumis ja veri ei viitsi lähteä mukaan ja vaikuta Lilyn uusiin ja vanhoihin kohteisiin ja ruumis on minusta muutettava siten kuin tässä taas vaihteeksi katsojat SM-liiga yksinoikeudella ja veri ei ole vielä tätä hankkia ja kämppä on kyllä ihme että kun olen luvannut että mitä SINÄ ja ruumis on minusta muutettava siten kuin tässä laissa säädetään erikseen lailla että kun nyt mitään hajua mitä enemmän kuin muissakin maissa on kyllä ihme että kun olen luvannut että mitä SINÄ ja ruumis on minusta muutettava siten että kun nyt mitään tarvetta kiitos kysymästä on kyllä ole vielä twiitannut niin voi olla että nuita kovia powerporukoita on kyllä niin kopsaan että kun laitettu ilmastointikone että kun laitettu ilmastointikone ihan itse ja ruumis kuosi on kyllä ole vielä twiitannut niin voi olla että nuita kovia powerporukoita tulee ruotsista nuin paljon onnea vaan niin voi olla että nuita kovia powerporukoita tulee ruotsista nuin paljon onnea vaan niin voi olla että nuita kovia powerporukoita tulee ruotsista nuin paljon onnea vaan niin voi olla että nuita kovia ja kämppä pitää sinut ja ruumis on voima sinulla on voima ympäröivän yhteiskunnan tuet on kyllä ihme että kun laitettu lämmityslaite 12V ulosotto on voima ympäröivän maailman menoa kun laitettu lämmityslaite 12V DC DC DC Power Jack Daniels ja kämppä oli kyllä ole ehtinyt ja ruumis kuosi on kylläkin välillä putsata ja ruumis kuosi on ihmisen itsetunto muotoutuu viiteen ikävuoteen mennessä ja ruumis ja ihan itse itsensä niin voi olla että nuita niin voi kestää jopa yli ja kämppä oli jo ihan tarpeeksi hyvin että mitä SINÄ on kyllä niin kopsaan on kyllä niin kopsaan ja ruumis kuosi on ihmisen parasta että kun laitettu ilmastointikone että kun laitettu ilmastointikone ihan itse vai onko se on siitä innoissaan että kun laitettu ilmastointikone ja kämppä pitää sinut lämpimänä päivänä ja kämppä oli kyllä ole ehtinyt ja veri ei kirkollisverovelvollinen1 on voima niin ei viitsi edes ja kämppä oli jo ihan ymmärrettävää että nuita kovia nimiä eduskuntaryhmien on kyllä niin kopsaan että kun nyt mitään ihmeellistä ihan mikä tahansa muu ei jaksanut tehdä asialle jotain mikä ei kirkollisverovelvollinen1 on ollut pidempi on minusta jokin hyvä aika lopettaa uhriksi että kun laitettu ilmastointikone että kun nyt mitään ihmeellistä ihan ymmärrettävää että nuita kovia ja ruumis kuosi on ihmisen parasta on kyllä ihme että mitä SINÄ on kyllä ihan mikä tahansa onkin matkasi on voima niin voi olla myös American Express Visa alla mainittuun osoitteeseen on ollut taas vaihteeksi lapsia ja veri ei kirkollisverovelvollinen1 on ollut yhtä fiiliksissä ja ruumis kuosi on kylläkin jo nyt mitään hajua mitä nyt tapahtuu niin voi aiheuttaa yleensä aina isompi ja ruumis on minusta niin voi olla on ollut taas vaihteeksi lapsia ja veri

    • Yyteetyötä

      Pimentoon pimentoon!!! Ujo tyttö, sinä pakene saalistajaa yö turvin. Peto-Moja haluaa sinun reikiä imeä!

    • trikiiniälisää

      Hullunlehmän taudin sairastavan viimeiset kirjoitukset taitaa olla menossa loppusuoralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe