Nyt olisi tarjolla ilmaista rahaa 577,95 EUR kaikille suomalaisille, Sen kerääminen ottaa vain viisi minuuttia.
Suomalaisen keskipalkka eli kokonaisansioiden keskiarvo oli viime vuonna 3.368 € kuukaudessa, eli vuodessa 40.416 €. Keskimäärin evankelis-luterilaisten kirkollisvero on 1,43 % , eli tällä kaavalla se tekee keskimäärin 577,95 € .
POIMI RAHA TALTEEN !!!
Linkki https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake
Tarjolla ilmaista rahaa 577,95 EUR
19
200
Vastaukset
- PasiToivonen
Erosin kirkosta jo seitsemän vuotta sitten. Minun palkkani on tosin paljon alempi.
Joten "ilmaista rahaa 577,95 EUR kaikille suomalaisille" ei pidä paikkansa.
Ryhdyin S-merketin asiakasomistajaksi, ilmaista rahaa kertynyt peräti 0,60 euroa.- Teijo_Relaranta
Siirryit siis huijauksesta toiseen! :D
Hyvä ja asiallinen aloitus. Viisisataa euroa on kuitenkin aika mojova summa rahaa. Sillä saisi ostettua aika kivat joululahjat. Tai voisi mennä viikoksi etelään pakoon tätä Suomen kurjaa sadetta ja kylmää. Sitäpaitsi ihminen voi aivan hyvin uskoa Jumalaa kuten haluaa ilman kirkkoakin. Monethan uskovat Jumalaa, mutta eivät niin kuin kirkko opettaa.
Minäkin siis kehoitan kaikkia suvaitsevaisia ja liberaaliteologiaan uskovia eroamaan kirkosta heti, kun se on mahdollista. Poimikaa ihmeessä rahat talteen!- Meo_Leller
Niin näyttää olevan, että te muotouskovat olette tuollaisia mammonanpalvojia. Joululahjat sitä ja joululahjat tätä. Kukaan teistä ei elä Kristuksen hengessä Jeesuksen oppien mukaan. Joo, monet uskovat vaikka mitä. Te uskotte mammonaan!
- Kanttori_PIiparinen
Kirkosta pitää pelastaa moraalin omaavat uskovaiset, on meno äitynyt sen verran rajuksi. Esimerkkinä kun pikkupoika, lapsi, Tuure Boelius palkittiin vuoden homona 2017 järjestetyssä QX Gay Gaalassa Helsingissä, palkinnon jakoi Helsingin piispa Irja Askola. Ei tämmöisessä pidä olla mukana.
- Jeesus_tulee_pian
Aivan. Itse erosin kuusi vuotta sitten säästääkseni rahaa. Sitten kolme vuotta myöhemmin pakana kääntyi kristityksi. Nyt eroaisin juuri noista mainitsemistasi syistä. Jumala Suomea armahtakoon. Jeesus tulee minä hetkenä hyvänsä noutamaan omansa pois. Israelilla on nyt Hizbollahin tunneleiden takia hyvä syy tehdä nopea hyökkäys vihollistensa kimppuun. Onkohan nyt tullut se hetki, kun Israel tuhoaa Damaskoksen maan tasalle, Raamatun mukaan? Arabimaat vastaisivat taatusti hyökkäykseen, eli yrittäisivät; vain kuudesosa heidän joukoistaan jää henkiin, kun Jumala lyö heidät sateella, rakeilla ja tulikivellä. Monet opettavat, että psalmin 83 sota ja Hesekiel 38:n sota alkavat vasta ylöstempauksen jälkeen. Eli olkaamme lähtövalmiit, kun pasuuna soi. Onkohan Irja Askola ja Kari Mäkinen lähdössä?
- Kello-Kaisa
Ennen vuoden vaihdetta kanattaa olla lähtövalmiina ... kirkosta ... kun pasuuna soi 31.12 klo 23:59:59
- Kallo_Keisa
Kello-Kaisa kirjoitti:
Ennen vuoden vaihdetta kanattaa olla lähtövalmiina ... kirkosta ... kun pasuuna soi 31.12 klo 23:59:59
Laita kaali pasuunaan ja lyö pasunoitsijaa pajavasaralla, niin varmasti ei tarvitse olla lähtövalmiina yhtään mihinkään, paitsi putkaan ja siitä tutkintavankeuden kautta kakkua istumaan.
- Sauna-Majuri
Itelles löylukauha.
Minä maksan vajaat 500 euroa kirkollisveroa vuosittain mielelläni koska kirkko on mennyt nykyaikaiseen suuntaan ja kirkko on lähes 20 000 ihmisen työpaikka. Vaikken mikään uskova olekaan.
Minä maksan myös UNISEFille prosentin bruttotuloistani lasten hyväksi tehtävän työn auttamiseksi ympäri maailman.- Pudis55
Minä olen eronnut aikoja sitten ja ostanut säästyvällä rahalla sijoitusasunnon. Tuotosta maksan veroja enemmän kuin tuloihini perustuva kirkollisvero olisi.
Pudis55 kirjoitti:
Minä olen eronnut aikoja sitten ja ostanut säästyvällä rahalla sijoitusasunnon. Tuotosta maksan veroja enemmän kuin tuloihini perustuva kirkollisvero olisi.
Tyytyväinen veronmaksaja on samalla myös hyväntekijä, verothan menee pääosin hyviin tarkoituksiin. Tyytymätön veronmaksaja on myös hyväntekijä.
sage8 kirjoitti:
Tyytyväinen veronmaksaja on samalla myös hyväntekijä, verothan menee pääosin hyviin tarkoituksiin. Tyytymätön veronmaksaja on myös hyväntekijä.
>> verothan menee pääosin hyviin tarkoituksiin <<
???
Ne menee pääosin kirkon maksamiin palkkoihin ja rakennuskannan ylläpitoon.qwertyilija kirjoitti:
>> verothan menee pääosin hyviin tarkoituksiin <<
???
Ne menee pääosin kirkon maksamiin palkkoihin ja rakennuskannan ylläpitoon.Näin menee, sekä kirkon puolella, että julkisella puolella osittain samoin. Jos ei halua maksaa kirkollisveroa, eroaa kirkosta, mutta joutuu silti maksamaan veroa kirkon puolesta monimutkaisen, eduskunnan säätämien lakien mukaan.
- Lennän_Roomaan_lomalle
Kiitokset, kävin pokkaamassa osuuteni. Tuon laskurin mukaan se teki minulle hieman enemmän,, 742€.
- Kukin_lentää_tyylillään
En lähtisi Roomaan vaikka minulle maksettaisiin 10x tuo hinta.
- NormiDuunari
Erosin heti kun kuulin että kirkon väki kuljettaa raiskaajia päiväkoteihin.
- Herätykseksi
Niin, erota kirkosta ja sijoitaa se raha / itsensäkin siihen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan Kristillisyyteen, voi kertautua jopa mahdollisetsi jo tässä ajassa satakertaiseksi, ja saada siinä ohessa myös osakseen se turvattu ja turvallinen, kaikinpuolinen kestävä, hyvinvoiti elämä ja tulevaisuus, Jumalan siunauksen ja varjeluksen alaisuudessa, loputtomasti jatkuva. Jos siinä loppuun asti vahvana pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4141206- 641106
- 61842
- 61795
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,16702- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 60645