Mitäs tykkäätte tästä matosta?

71

849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • helppoa.ku.heinänteko

Leikkaa sitten saksilla ite pyöreäksi.

• Pyöreä pitää olla, ihan kuin Ludden pymppy..

Se on loppu Karkkaiseltakin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Pyöreä pitää olla, ihan kuin Ludden pymppy..

Se on loppu Karkkaiseltakin..

Joo, niin näytti olevan tosiaan, ilmoitti vasta siinä vaiheessa kun lisää ostoskoriin mutta prkl, kyllä me sulle matto löydetään. tuossa:

https://levinrauta.fi/verkkokauppa/tuote/matto-helka-133x133cm-petrooli/

Noita väittää olevan 4kpl varastossa mutta meneekö koko liian suureksi? tuo paremmin pysyis lattiassa jos sopii olemaan.

Jaa mutta vähän eri värisenä näyttää olevan 80x80 kokoakin vaikka tuossa otsakkeessa on 133:

https://levinrauta.fi/verkkokauppa/tuote/matto-helka-133x133cm-mustard/

Noita ois vielä 2 jäljellä.

Näyttäs olevan muitakin Helka-tuotteita:

https://levinrauta.fi/?s=Helka

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, niin näytti olevan tosiaan, ilmoitti vasta siinä vaiheessa kun lisää ostoskoriin mutta prkl, kyllä me sulle matto löydetään. tuossa:

Noita väittää olevan 4kpl varastossa mutta meneekö koko liian suureksi? tuo paremmin pysyis lattiassa jos sopii olemaan.

Jaa mutta vähän eri värisenä näyttää olevan 80x80 kokoakin vaikka tuossa otsakkeessa on 133:

Ei kun joo, toi 80x80 taitas olla jus se jota haitkin mutta kun se otsake viittaa eriin niin ehkä kannattaa varmistaa se väri mutta kiiruulla, vaan 2 jäljellä, hopi hoi tilaamaan.

Ei kun joo, toi 80x80 taitas olla jus se jota haitkin mutta kun se otsake viittaa eriin niin ehkä kannattaa varmistaa se väri mutta kiiruulla, vaan 2 jäljellä, hopi hoi tilaamaan.

Iso Kiitos sulle. Mä en huomannu tota...

Kyllä säkin osaat halutessas olla kiva.🌻🌸🏵🍀⚘..oisit vaan useamminkin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kuka sanoo että tää palstailu on turhaa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai sä tilasit ?

Juu no eipä kestä :) kyllä täällä varmaan suurin osa pyrkii avittamaan jos joku jotain kysyy eikä se jos asiat joskus jutuissa vähän riiteleekin tarkoita etteikö sitä kuitenkin sympattaisi muita vakkareita (vaikkei sitä aina tunnustettaisikaan :D)

Ai sä tilasit ?

Juu no eipä kestä :) kyllä täällä varmaan suurin osa pyrkii avittamaan jos joku jotain kysyy eikä se jos asiat joskus jutuissa vähän riiteleekin tarkoita etteikö sitä kuitenkin sympattaisi muita vakkareita (vaikkei sitä aina tunnustettaisikaan :D)

Jep, tilasin.

Joo, samaa mieltä kyllä. Mun mielestä ihmiset on muutenkin tosi avuliaita, en yhtään tajua näitä väitteitä, että suomalaiset olisivat töykeitä.

Ai sä tilasit ?

Sinä olet kultainen 🌸

• valtakunta kirjoitti:

Sinä olet kultainen 🌸

Kiits, kyllä meidän kaikkien kuuluu vähän olla silloin kun on saumaa :)

Kiits, kyllä meidän kaikkien kuuluu vähän olla silloin kun on saumaa :)

Kunhan ei ratkea sauma😁

TADAA..Nopea toimitus
        https://aijaa.com/Zwjl9n
        Siinä se ny on! Huom, ainakin joku tykästyi siihen heti..

Heivaan nuo tuolinpäälliset pois, riitelee maton kanssa.. Ja se mitä sä sanoit siitä ettei mun ukko välittäis tippaakaan jostain matoista, niin se pitää paikkansa."Ihan sama" se sanoo aina kun siltä kysyy mielipidettä. Nyt kysyin äsken että mitäs tykkää siitä, nii tokas että On se hieno. En ole varma liikkuko sen silmät.

• Wwuwuw kirjoitti:

TADAA..Nopea toimitus
        https://aijaa.com/Zwjl9n
        Siinä se ny on! Huom, ainakin joku tykästyi siihen heti..

Heivaan nuo tuolinpäälliset pois, riitelee maton kanssa.. Ja se mitä sä sanoit siitä ettei mun ukko välittäis tippaakaan jostain matoista, niin se pitää paikkansa."Ihan sama" se sanoo aina kun siltä kysyy mielipidettä. Nyt kysyin äsken että mitäs tykkää siitä, nii tokas että On se hieno. En ole varma liikkuko sen silmät.

Katos vaan, oli tosiaan nopea toimitus eikä ollenkaan paha matto vaan hyvä, sopii tuohon lattiaan ja tuolinrunkoihin oikeinkin hyvin. Ja toi joku tuossa kun kelpuuttaa niin se kai lienee tärkeintä, sehän siellä lattialla pyörii eniten. Joo,joudut nyt sitten enempikin sisustaan kun noi päälliset mutta ei paha varmaan nekään löytää, uutta ilmettä kohtuu vähällä vaivalla.

"On se hieno", on se ihme kun ei vakuuta noinkin ehdoton lausunto :D

• dpdpdp

M184 on Vallila asiantuntija, voisi tietää mistä maton löytää.

• Muistan.

Ne verhot!

• helmiä_sioille

Bernerin firmalle fyrkkaa? Hyi vittu...

• Matto voittaa!

• Aika pirteä

• Muut matot on hyvinkin hillityn värisiä, niin tuollainen pikku väriläiskä on paikallaan. Kissakele kun ravaa nykyisen raitamaton rullalle.. Tarkoitus on laittaa se keittiöön..

• Retro, ei paha, mut enempi mä tykkään noista Hymni matoista kaikissa väreissä.

• Mäkin olen retro. 🙃

Sehän riippuu mihin on tarkoitus laittaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mäkin olen retro. 🙃

Sehän riippuu mihin on tarkoitus laittaa..

Totta, mihin aattelit maton laitella?

• mazy kirjoitti:

Totta, mihin aattelit maton laitella?

Ño mä tossa jollekin sanoinkin, että avokeittiöön..kun kissa ravaa nykyisen maton rullalle. Mä oon maalaillut sen seinän muutenkin aika erikoiseksi..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ño mä tossa jollekin sanoinkin, että avokeittiöön..kun kissa ravaa nykyisen maton rullalle. Mä oon maalaillut sen seinän muutenkin aika erikoiseksi..

Mahtaaks kisu nyppiä tuonkin maton rikki? Buklee purkee... :/

Pysyy kyllä kumipohjana paikoillaan, meillä kun oli vuosia sitten kolme kissaa niin pistin räsymattoja lattialle, niitä ne repi niin vimmatusti. :D

• mazy kirjoitti:

Mahtaaks kisu nyppiä tuonkin maton rikki? Buklee purkee... :/

Pysyy kyllä kumipohjana paikoillaan, meillä kun oli vuosia sitten kolme kissaa niin pistin räsymattoja lattialle, niitä ne repi niin vimmatusti. :D

Siinä oli..otin sen nyt pois, semmonen pieni turkoosi räsymatto..Ei se nyppinyt sitä, vaan hepuloidessaan vääns vaan rullalle nurkkaan. Laitoin sen äsken pesukoneseen, siis maton, en kissaa..he.

• Wwuwuw kirjoitti:

Siinä oli..otin sen nyt pois, semmonen pieni turkoosi räsymatto..Ei se nyppinyt sitä, vaan hepuloidessaan vääns vaan rullalle nurkkaan. Laitoin sen äsken pesukoneseen, siis maton, en kissaa..he.

Kissa voiskin olla aika järkyttynyt tuon pesun jälkeen. :D

• wanhaämmä

Ihan kiva, kai... Ei kylläkään sopisi mulla mihinkään. Tummempana kivempi.

Tää on ollut menevä sunnuntai. Olen siivonnut suurimman osan aikaa ja välillä käynyt nauramassa palstalla vatsani kipeäksi. Mahakipu voi tosin johtua suklaaneliöistäkin, joita väkersin eilen.. on muuten ihan helskatin hyviä, en ole vuosiin tehnyt ja varmasti teen lisää heti ens viikolla. Törkeen syntinen resepti, 400 g voita ja sokeriakin melkein 6 desiä... jaksaminen ei ole ainakaan energiavajeesta kiinni :)

• wanhaämmä

• wanhaämmä kirjoitti:

Värin puolesta tykkään tuosta:

https://www.vallila.fi/products/aplodi-matto-o-133-cm?variant=13006869397547

Vaan eipä sekään sovi nyt mihinkään, värinsä ja kokonsa puolesta :). Luultavasti olisin vähän tylsä ja ostaisin yksivärisen, mutta mahdollisimman mukavan tuntuisen maton. Sellaisen, jonka päällä voi löhöillä nakuna eikä karhista.

Ihan ok.. Hallitseva väri, ihan kuten itsekin olet.

Mä oon tämmönen hippi, niin hippimatto mulle kiitos.

• wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

Ihan ok.. Hallitseva väri, ihan kuten itsekin olet.

Mä oon tämmönen hippi, niin hippimatto mulle kiitos.

Mun mielestäni tuo oli aika kesy. Murrettu, ja muuten retroväri kanssa. Lapsuus tuosta yhdistelmästä tulee mieleen, Marimekko...?

Tumma fuksia olis ihana väri. 10 senttiä paksua pehmeyttä, niin se olisi mun matto.

• Silloin kun olin etelässä komennuksella niin ainakin Isossa omenassa oli laaja valikoima. Klikkaa kohtaa ilmoita milloin saatavilla niin olet ajan tasalla.

Mitä tuohon mattoon tulee niin jos sinkkunainen minut taluttaisi mukaansa ja eteisessä olisi tuollainen matto niin mielessä kävisi että täällä poltellaan muuta kuin kaupasta ostettuja ja kohta sängyssä saattaa olla enemmän lihaa kasassa kuin Atrialla roikkuu koukuissa. Ennemmin petroollisävyllä.

• Hehhee..

Vai semmosa tuli mieleen.

Joo mä klikkasin jo.

Oikeesti mäkin värien puolesta tykkäsin enemmän petroolista, mutta se ei sopis nyt sinne mihin suunnittelin, eli keittiöön.

• Onpa iloisen värinen matto. Sopiiko tuo muuhun sisustukseen, vai poimisitko tuosta sisustusvärejä uusiin sisustuselementteihin?

• Mä tän tabletin kanssa kuljin ja sommittelin että mikä tohon köökkiin parhaiten sopis...

Väriläiskä. 😊

• Niin tosiaan, värikäs matto voi olla keskipiste, se tuo siihen tilaan energiaa. :)

• .. Mitä Välii YhRest Matost.. Naiset.. ;D

.. Noh.. Ei Varmasti Kaikki, mutta TodMonet Kuiteskin.. ;D

.. Ja Viel Tuo(kin).. ".. MutKuMä.. Haluuuuuuun..".. Naiset.. ;D

• wanhaämmä

Sut rullataan mattoon ja viedään liiteriin.

• wanhaämmä kirjoitti:

.. *.. Onkohan joku NarsuMarsu Merkannut Taas mun Lahkeeseen?.. Miettii&HänMästelee..*.. ;P

• wanhaämmä kirjoitti:

Näin on! Tuun mukaan rullaamaan.

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. *.. Onkohan joku NarsuMarsu Merkannut Taas mun Lahkeeseen?.. Miettii&HänMästelee..*.. ;P

Ole jo hiljaa.. Sut on rullattu mattoon, eikä liiterissä ole nettiä...

• wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

Näin on! Tuun mukaan rullaamaan.

Jeee!

Rullaati-rullaati-rullaati-rulaaaaaaa... Montako aata saa laittaa perään? :D

• wanhaämmä kirjoitti:

Jeee!

Rullaati-rullaati-rullaati-rulaaaaaaa... Montako aata saa laittaa perään? :D

OliPa mArsUmaiSen vaIkea KymMySys..SullAaaaaa..

Jaahas akku vaatii latausta.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ole jo hiljaa.. Sut on rullattu mattoon, eikä liiterissä ole nettiä...

.. *.. Voi Tuota Sivullista Parkaa.. Katselee Puusta, kun Marsut Hyökkivät Pimeessä Maton kanssa Hänen Kimppuun.. Ja Kaappaavat Mukaansa.. ;(.. Näppäilee äkkiä Puhelimeen.. 1.. 1.. 2..*.. ;D

• trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. *.. Voi Tuota Sivullista Parkaa.. Katselee Puusta, kun Marsut Hyökkivät Pimeessä Maton kanssa Hänen Kimppuun.. Ja Kaappaavat Mukaansa.. ;(.. Näppäilee äkkiä Puhelimeen.. 1.. 1.. 2..*.. ;D

Tules Muikkune alas sieltä puusta, tai nuo eukot rullaa vielä sinutkin tuohon hirveän väriseen maton plänttiin. Parvekkeella olevaan koiran korituoliin, sen vakosametti toppauksen päälle; tuollaisen vois korkeintaan ostaa. Siihen jäis irtokarvat varmaan hyvin kiinni.... kostealla kädellä jos ne sitt sais rullattua silleen silitellen kasaan ja pois... oiskin kätevää!

Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti.

• trollli kirjoitti:

Tules Muikkune alas sieltä puusta, tai nuo eukot rullaa vielä sinutkin tuohon hirveän väriseen maton plänttiin. Parvekkeella olevaan koiran korituoliin, sen vakosametti toppauksen päälle; tuollaisen vois korkeintaan ostaa. Siihen jäis irtokarvat varmaan hyvin kiinni.... kostealla kädellä jos ne sitt sais rullattua silleen silitellen kasaan ja pois... oiskin kätevää!

Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti.

.. Ei ne Saa Kiinni.. Marsut Ei Ossoo kiivetä Kauheen Hyvin.. Ja PuuKansa Suojelloo Omiaan.. ;D

.. Oletkos Sä KisuTappelua Metsästämäs?.. Aika Rohkeesti Meinaa Murjastu.. Me Poijat Kyl Tiietään Nää Jutut.. Syyst.. Tahi Toisest.. ;D

.. ÖitäMöitä.. Ja.. Niit.. Kauneit.. UniKuvii.. =)

• trollli

.. Ei ne Saa Kiinni.. Marsut Ei Ossoo kiivetä Kauheen Hyvin.. Ja PuuKansa Suojelloo Omiaan.. ;D

.. Oletkos Sä KisuTappelua Metsästämäs?.. Aika Rohkeesti Meinaa Murjastu.. Me Poijat Kyl Tiietään Nää Jutut.. Syyst.. Tahi Toisest.. ;D

.. ÖitäMöitä.. Ja.. Niit.. Kauneit.. UniKuvii.. =)

Kissatappelua? Ei kuule me palstan muijat keskenämme aleta tappelemaan, mä vaan en tykännyt yhtään kyseisen maton värivalikoimasta. Sama matto petroolinvärisenä ois mun silmään ainakin mielyttävämpi vaihtoehto, ja materiaali on kyllä enemmän kuin kyseenalainen, paitsi kesämökille terassille ulko-oven eteen, siinä se puolustaisi paikkaansa; keräten kaiken hiekan ja saven itseensä.

Vallilan harmaa puuvillakuramatto 50x75 cm on kyllä ihan ehdoton kurankerääjä, mutt se on 3xkalliinpi kuin tuo mun mielestäni oleva ällötys! Mutt sehän onkin omakohtainen mielipide asia. Mulla on VP tänään ja huomennakin vielä... toivon mukaan. Koiran kanssa olen lenkille lähdössä ja ulkona sataa vettä, joten koiran huuhteluks se ainakin menee kun takasin tullaan.
        Päivänjatkoja... sinnekin, sitt kun heräät...

• trollli kirjoitti:

Kissatappelua? Ei kuule me palstan muijat keskenämme aleta tappelemaan, mä vaan en tykännyt yhtään kyseisen maton värivalikoimasta. Sama matto petroolinvärisenä ois mun silmään ainakin mielyttävämpi vaihtoehto, ja materiaali on kyllä enemmän kuin kyseenalainen, paitsi kesämökille terassille ulko-oven eteen, siinä se puolustaisi paikkaansa; keräten kaiken hiekan ja saven itseensä.

Vallilan harmaa puuvillakuramatto 50x75 cm on kyllä ihan ehdoton kurankerääjä, mutt se on 3xkalliinpi kuin tuo mun mielestäni oleva ällötys! Mutt sehän onkin omakohtainen mielipide asia. Mulla on VP tänään ja huomennakin vielä... toivon mukaan. Koiran kanssa olen lenkille lähdössä ja ulkona sataa vettä, joten koiran huuhteluks se ainakin menee kun takasin tullaan.
        Päivänjatkoja... sinnekin, sitt kun heräät...

.. Ai.. Ette Vai?.. ;D

.. Noh.. Hyvä se sitten On.. Jos Näin O.. ;P

.. PäivänJatkoja Vuan.. Sinnekin.. =)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ai.. Ette Vai?.. ;D

.. Noh.. Hyvä se sitten On.. Jos Näin O.. ;P

.. PäivänJatkoja Vuan.. Sinnekin.. =)

Mielipiteitähän mä kysyin. Ja tajuun kyllä että moni tota pitää ihan kamalana..

On mulla muuten kaksi muutakin pyöreetä mattoa..Värimaailma on vaan kaikissa matoissa.. beige, musta, valkoinen ja harmaa. Lisäksi mä en tykkää isoista ja painavista matoista..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mielipiteitähän mä kysyin. Ja tajuun kyllä että moni tota pitää ihan kamalana..

On mulla muuten kaksi muutakin pyöreetä mattoa..Värimaailma on vaan kaikissa matoissa.. beige, musta, valkoinen ja harmaa. Lisäksi mä en tykkää isoista ja painavista matoista..

.. Jeps.. Mut.. Kyl Me Tiietään.. Silti.. ;D

.. Asiaa nyt oli Hieman Pehmentämäs Mun Kommentti, sekä Trolllin Vastaus siihen.. Silti.. Uskoisin, että Se Mahrollinen Iso PalkoKasvi Vain Pienentyi.. Enemmän tai Vähemmän Tämän Seurauksena.. Ja sinne HenKitysElimeen.. Silti.. Vieri Se Kutistunut PalkoKasvinPoikanen.. ;D

#KylMeTieretään

• flowersreally

En kyllä pidä yhtään, mutta mitä väliä, mattohan tulee sulle.

Mulla on itseasiassa vaan yksi matto koko kodissa, eteisessä. En ole oikein tajunnut mattojen ideaa, ihan kuten en verhojenkaan.

• Kukaan ei tykänny tuosta matosta...yhyy..

Jaa, mutta kummasti oli vaan kahdesta paikasta loppuunmyyty. . Ja tärkeintä että mä tykkään..

Ei matoilla mitään ideaa olekaan, eikä ryijyillä, vitriineillä tai tauluilla..

• flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

Kukaan ei tykänny tuosta matosta...yhyy..

Jaa, mutta kummasti oli vaan kahdesta paikasta loppuunmyyty. . Ja tärkeintä että mä tykkään..

Paljon millään ei ole paljon mitään ideaa, ennen kuin ihminen antaa sille jonkin merkityksen.

• .. Juuri TuollaTavalla HarviNaiset Keijujen&MenninKäisten Sukuiset Lähes Aina Aattelloo.. =)

• flowersreally kirjoitti:

Paljon millään ei ole paljon mitään ideaa, ennen kuin ihminen antaa sille jonkin merkityksen.

.. Esitän VastaLauseen.. Oikea Vastaus on FiftySixty.. Paljol On, Vaiks Paljol Ei oliskaan.. ;D

• Wwuwuw kirjoitti:

Kukaan ei tykänny tuosta matosta...yhyy..

No en tiedä, itsekään en aluksi digannut mutta sitten kun silmä tottui niin varmaan ihan ok joihinkin paikkoihin ja kuten sanoit se on sun matto, mitäpä siinä sitten muiden mielipiteet vaikuttaa. Tai no jaa, teillä asuvaa miestä saattaa salaa vähän jurppia jos ei tykkää muttei se mitään sano, miehet on semmosia ja semmosiakin ettei se välttämättä edes huomaa että on uus matto.

• flowersreally
        Harmaaritari kirjoitti:

No en tiedä, itsekään en aluksi digannut mutta sitten kun silmä tottui niin varmaan ihan ok joihinkin paikkoihin ja kuten sanoit se on sun matto, mitäpä siinä sitten muiden mielipiteet vaikuttaa. Tai no jaa, teillä asuvaa miestä saattaa salaa vähän jurppia jos ei tykkää muttei se mitään sano, miehet on semmosia ja semmosiakin ettei se välttämättä edes huomaa että on uus matto.

Matto on ihan Wuppikselle tehty, jostain syystä tällä vaan oli yhyy-hetki vaikkei ole yhtään yhyy-mimmi. Ehkä vain halusi meitä hieman yhyy, kiusaa (jos haluaisi takaisin kiusia, voisi todeta että ehkä olivat loppuunmyytyjä kun trendimassat ovat matot tilanneet joulukuusen alustoiksi...) Miehensä tuskin matosta on moksiskaan.

• flowersreally

.. Esitän VastaLauseen.. Oikea Vastaus on FiftySixty.. Paljol On, Vaiks Paljol Ei oliskaan.. ;D

Esitä vaan.

• flowersreally kirjoitti:

Esitä vaan.

.. Jeps.. Törkeesti Esitänkin.. En Kysy(nyt) Ees Luppaa Siihen.. ;P

• wanhaämmä

Minäpäs viisastelen teille idean.. ;) Matot ja ryijyt on lämmöneristeitä. Verhot pitää lämpöä myös, sisällä tai ulkona. Ihminen on niin näppärä ja luova, että on koristellut hyötyesineitä kautta aikojen. Nykyaikaisissa kämpissä on sopivan lämmintä tai viileää nappia painamalla. Kyseiset kudonnaiset ovat menettäneet alkuperäisen käyttötarkoituksensa.

• omamielipiteeni

aivan liian värikäs

• Mäkin olen.

• trollli
      • Ihan ok..

Mutta ei se vaan sopis nyt siihen suunniteltuun paikkaan, eli tarkotus on laittaa se keittiöön ja menee osittain pöydän alle.

• Jjjjjääärrkyttävä!

:-)

• trollli

No, enpä tiiä... kun ei näy kuin miehiset pakarat! =(

• trollli kirjoitti:

No, enpä tiiä... kun ei näy kuin miehiset pakarat! =(

Mitäs tykkäätte? Onko ihan kamala?

Huom, tämä perse on sinkku!

• super-ytm kirjoitti:

Mitäs tykkäätte? Onko ihan kamala?

Huom, tämä perse on sinkku!

Perse? Ettei olis ns etupymppy..

• Wwuwuw kirjoitti:

Perse? Ettei olis ns etupymppy..

Matto sekä tämä ovat hyvät.

Eilinen takapuoli oli sinkku, mutta etupuolesta emme vielä tiedä?

(naurua)

• trollli
        misspönttöuuni kirjoitti:

Matto sekä tämä ovat hyvät.

Eilinen takapuoli oli sinkku, mutta etupuolesta emme vielä tiedä?

(naurua)

Ookko sä Pönttis iltalypsyllä? Eiköhän ois aika luovuttaa, jo. =)))
        Kattos kun noi tarjoukset on yleensä vain hetkellisiä, kattopas vaikka K-kaupan, S-marketin tai Lillinkin mainoksia. Ei sikseen, en mä pistä pahakseni, jos saat kauppiaalta tarjouksen, mutt tarkista ensin ett haluamasi tuote on vielä tuore! ;)

Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin!

• Hammas

Mielettömän raikas matto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18