Minulla on ongelma ja tarvitsen apua. Minulla Alko pica himo johonkin suuntaan hiekka, multa, mänty ja oikein kuivat ja aromi sellaiset. Mikä ruoka tai mauste vastaisi noita?
Ei saa olla paljon makeaa
eikä paljon tulinen. ja saa olla joku ihme terveysvalmiste.
Pohdin ja mausteista keksin kanelin. Ehkä suolakekseistä jokin? Tai joku mausteinen intialainen ruoka?
Pica ruoka apua.
PAPAIJAksi
2
196
Vastaukset 2
- PAPAIJAksi
No nyt se löyty se passaava korvike: Herkkusienet ja maistuu aivan maalle.
- Anonyymi
Aloittaja täällä taas! :O ei sienet ole se korvike.. ootteko kokeillut tuota juotavaa vihreää savea? Tuo savi hiekka jatkuu vieläkin pitkän ajan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520