Joululahja palstalaiselle

NainenRuudunTakaa

Mitä kenelle haluaisit antaa joululahjan?

90

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvän mielen jokaiselle...

      Jos on saumaa, niin ehkä jonkun tekstinkin (riippuu tuulesta).

      : )

      • Teknodonna

        Joululahjavinkki

        Erityisesti pidän makeutetuista eläinsaduista. Eli jos oikein haluaa minua ilhaduttaa, niin kannattaa kirjoittaa tarina, jossa on pupuja, hiiriä ja lunta. Mitään mekaanisia vehkeitä ei saa esiintyä, eikä siten ihmisiä. Muutama lintu olisi hyvä lisä. Eläimet osaisivat puhua ja heillä olisi jokin jouluhuoli päällä, vaikka porkkanavaraston homeongelma tai sairas pupuvauva.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Joululahjavinkki

        Erityisesti pidän makeutetuista eläinsaduista. Eli jos oikein haluaa minua ilhaduttaa, niin kannattaa kirjoittaa tarina, jossa on pupuja, hiiriä ja lunta. Mitään mekaanisia vehkeitä ei saa esiintyä, eikä siten ihmisiä. Muutama lintu olisi hyvä lisä. Eläimet osaisivat puhua ja heillä olisi jokin jouluhuoli päällä, vaikka porkkanavaraston homeongelma tai sairas pupuvauva.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Myös Seiskan vuosikerta kiinnostaa - niin että mitä vuosikertaa se on.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Myös Seiskan vuosikerta kiinnostaa - niin että mitä vuosikertaa se on.

        (Naurua)

        Se välissä oleva oli joku muu Donna? Höh...


    • Ludde_

      Pöntttixelle.

      • Ludde_

        Itseni.


    • joulumieli

      Piparin Luddelle. Kun ei se itse saa.

    • Paattisten-martat

      Perikselle voimia luopua mielikuvitusystävistään :)

    • No jos jokaiselle pussillinen hyvää mieltä, repullinen hymyjä ja kottikärryllinen kivoja ihmisiä, merkikontillinen onnea elämään. Muuta en osaa antaa, kun kauniita ajatuksia. :)

    • PeteXZR

      Ostan mazylle joululahjaksi pärrämotukan :)

      • Jaaha, mitähän mun ukkoni siihen mahtaa sanoa? :)

        Mimmosen pärrän ajattelit ostaa?


      • PeteXZR
        mazy kirjoitti:

        Jaaha, mitähän mun ukkoni siihen mahtaa sanoa? :)

        Mimmosen pärrän ajattelit ostaa?

        Sellaisen, jolla voidaan ajaa kolme päällä Kumpulaisen kanssa Tampereelle :)


      • PeteXZR kirjoitti:

        Sellaisen, jolla voidaan ajaa kolme päällä Kumpulaisen kanssa Tampereelle :)

        Ääää, mitään homosohvaa eikä strikeä tänne! :D

        https://youtu.be/543GzVPH5CE

        Ducati?


      • PeteXZR

      • PeteXZR kirjoitti:

        Honda Monkey sitten :)

        Ehkäpä jätät sen hankinnan hankkimatta. :)

        Mää sitten, kun on aika hommaan itselleni jonkun off road pyörän, millä on hyvä ajaa melkeenpä missä vaan hiekkaa tai asfalttia. :)

        Emmä oikeen pelkkää katupyörääkään enää kaipaa, hiekkateillä ne on aika kökköjä muljaa ja nuljaa. Pitää olla paremmat ominaisuudet myös hiekkateille. :)


      • mazy kirjoitti:

        Ehkäpä jätät sen hankinnan hankkimatta. :)

        Mää sitten, kun on aika hommaan itselleni jonkun off road pyörän, millä on hyvä ajaa melkeenpä missä vaan hiekkaa tai asfalttia. :)

        Emmä oikeen pelkkää katupyörääkään enää kaipaa, hiekkateillä ne on aika kökköjä muljaa ja nuljaa. Pitää olla paremmat ominaisuudet myös hiekkateille. :)

        "Mää sitten, kun on aika hommaan itselleni jonkun off road pyörän, millä on hyvä ajaa melkeenpä missä vaan hiekkaa tai asfalttia. :) "

        Aika hassua, mä oon ajatellu ostaa KTM 525 exc katuenduron samasta syystä että hiekka ja asfaltti käy molemmat, kyykky ei myöskään enää niin kiinnosta, meillähän oli ollut samanlaiset joskus, kawasaki zx6 ärrät. :) mulla vihreä sulla punainen.


      • Jiimen kirjoitti:

        "Mää sitten, kun on aika hommaan itselleni jonkun off road pyörän, millä on hyvä ajaa melkeenpä missä vaan hiekkaa tai asfalttia. :) "

        Aika hassua, mä oon ajatellu ostaa KTM 525 exc katuenduron samasta syystä että hiekka ja asfaltti käy molemmat, kyykky ei myöskään enää niin kiinnosta, meillähän oli ollut samanlaiset joskus, kawasaki zx6 ärrät. :) mulla vihreä sulla punainen.

        Noniin täältähän sun kommentti löytyi, eilen mietin että missä ihmeessä siis missä ketjussa mä näin sinun kommentoineen mulle.. Täällä! Piti vähän etsiä, mutta löytyi lopulta. 😃

        Joo, tykkään tai tykkäsin, kun ei nyt ole mitään moottoripyörää, ajella maaseudun polkujakin, mutta eihän katupyörällä siitä mitään nauti. Kamalaa ajamista hiekkasilla teillä ja röykkyisemmillä alustoilla. Kyllä joku katu-ja maasto kulkemisen välimallit on alkaneet kiinnostaa. Kotarikin on mielessä käynyt...

        Mua kiinnostais ajaa ihan ihan crossia, monttupolkuja... Nyt on vaan mietittävä lapsia ensin, ovat vielä niin riippuvaisia mun paikalla olemisesta. Että tuommonen harrastus veisi mua liikaa heidän luotaan pois.

        Se ei ole hyvä vaihtoehto ollenkaan, äiti ensisijaisesti... Mutta varmasti vielä joskus, kun itselle tulee enemmän luppoaikaa poistua kotoa ja lasten saatavilta. 😄

        Kawasaki Ninjat on aika suosittuja pyöriä, just nuo nesteen vihreet. Niitä näkee paljon vieläkin, vaikka sävyjä on jo lahjakkaasti laajempi valikoima saatavilla. 🙃

        Mulla oli juu punamustavalkoinen, päävärinä punainen kyllä! 😃

        Nätti pyörä vielökin, mun isällä se on jemmassa. Hän sillä ajeleekin kesäisin lenkkejä. Semmonen liki seittemänkymppinen pappa, mutta vielä jalka nousee satulaan ja vauhtikin kiehtoo...


      • mazy kirjoitti:

        Noniin täältähän sun kommentti löytyi, eilen mietin että missä ihmeessä siis missä ketjussa mä näin sinun kommentoineen mulle.. Täällä! Piti vähän etsiä, mutta löytyi lopulta. 😃

        Joo, tykkään tai tykkäsin, kun ei nyt ole mitään moottoripyörää, ajella maaseudun polkujakin, mutta eihän katupyörällä siitä mitään nauti. Kamalaa ajamista hiekkasilla teillä ja röykkyisemmillä alustoilla. Kyllä joku katu-ja maasto kulkemisen välimallit on alkaneet kiinnostaa. Kotarikin on mielessä käynyt...

        Mua kiinnostais ajaa ihan ihan crossia, monttupolkuja... Nyt on vaan mietittävä lapsia ensin, ovat vielä niin riippuvaisia mun paikalla olemisesta. Että tuommonen harrastus veisi mua liikaa heidän luotaan pois.

        Se ei ole hyvä vaihtoehto ollenkaan, äiti ensisijaisesti... Mutta varmasti vielä joskus, kun itselle tulee enemmän luppoaikaa poistua kotoa ja lasten saatavilta. 😄

        Kawasaki Ninjat on aika suosittuja pyöriä, just nuo nesteen vihreet. Niitä näkee paljon vieläkin, vaikka sävyjä on jo lahjakkaasti laajempi valikoima saatavilla. 🙃

        Mulla oli juu punamustavalkoinen, päävärinä punainen kyllä! 😃

        Nätti pyörä vielökin, mun isällä se on jemmassa. Hän sillä ajeleekin kesäisin lenkkejä. Semmonen liki seittemänkymppinen pappa, mutta vielä jalka nousee satulaan ja vauhtikin kiehtoo...

        mazy: "Mua kiinnostais ajaa ihan ihan crossia, monttupolkuja... Nyt on vaan mietittävä lapsia ensin, ovat vielä niin riippuvaisia mun paikalla olemisesta. Että tuommonen harrastus veisi mua liikaa heidän luotaan pois."

        Odota kymmenen vuotta niin lapset eivät ole enää niin pieniä - ehkä silloin on aikaa tai sitten, kun on niin sanotusti lasten suhteen tyhjä pesä. :)

        Itselläni ei ole oikeasti koskaan ollut prätkää, mutta tietokonepelissä oli. Ajellin muistaakseni italialaisella prätkällä Oahu saaren ympäri ja voitin kisa autoja vastaan. Prätkällä pääsi yli 320 km/t, mutta kiihtyvyys ratkaisi voiton. Oikeastaan minulla oli useampi moottoripyörä pelissä. Yhdellä tykkäsin ajaa kaupunkiajossa ja maastossa. Siskon mies on käynyt Oahu-saarella kolme kertaa ja kuuluu moottoripyöräkerhoon. Joten lähipiirissä on sellaisia, jotka ajavat pyörillä muuallakin kuin peleissä. :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        mazy: "Mua kiinnostais ajaa ihan ihan crossia, monttupolkuja... Nyt on vaan mietittävä lapsia ensin, ovat vielä niin riippuvaisia mun paikalla olemisesta. Että tuommonen harrastus veisi mua liikaa heidän luotaan pois."

        Odota kymmenen vuotta niin lapset eivät ole enää niin pieniä - ehkä silloin on aikaa tai sitten, kun on niin sanotusti lasten suhteen tyhjä pesä. :)

        Itselläni ei ole oikeasti koskaan ollut prätkää, mutta tietokonepelissä oli. Ajellin muistaakseni italialaisella prätkällä Oahu saaren ympäri ja voitin kisa autoja vastaan. Prätkällä pääsi yli 320 km/t, mutta kiihtyvyys ratkaisi voiton. Oikeastaan minulla oli useampi moottoripyörä pelissä. Yhdellä tykkäsin ajaa kaupunkiajossa ja maastossa. Siskon mies on käynyt Oahu-saarella kolme kertaa ja kuuluu moottoripyöräkerhoon. Joten lähipiirissä on sellaisia, jotka ajavat pyörillä muuallakin kuin peleissä. :)

        Se voip olla, että kymmenen vuoden päästä mulla on jo niin jäykkä kroppa, etten pääse crossipyörän selkään tai katkee ruoto ekassa kunnon töyssyssä...se on kumminkin tosi fyysistä ja fysiikkaa vaativaa hommaa.

        Epäilemättä nuorten ja hyväkuntoisten laji.😊

        Mut körötellen...

        Mäkin kattelin tuossa yhtä pleikkapeliä missä ajettiin moottoripyörillä...se näytti kiinnostavammalle kun noi autopelit. Mutta en ainakaan vielä addiktoi itseäni sillä...☺️

        Isännällä on ollut tonninen suitsa, kaahannut kun hullu sillä. Käpäläkin katkennu joskus, niin meille ei kannata mitään prätkää oikeen hommata. Mä vähän pelkään, että tuo intoutuu liikaa ja käy viel köpelösti...en halua menettää ukkoani. Enkä sen terveyttä...tosi luottamuspuhe eikö?🤣

        Mut umpiluun pitää ensin oppia hillitsee itteään, ei voi ennen päästää puikkoihin. Mä vähän holhoan nyt, kun oon nähnyt miten lujaa se ajaa...surutta. Vaik ite ois kuin hyvä, entä jos pyörä hajoo, joku pettää tai joku muu ajaa päälle, elukka juoksee päin tms?😣

        Niinpä...


      • mazy kirjoitti:

        Se voip olla, että kymmenen vuoden päästä mulla on jo niin jäykkä kroppa, etten pääse crossipyörän selkään tai katkee ruoto ekassa kunnon töyssyssä...se on kumminkin tosi fyysistä ja fysiikkaa vaativaa hommaa.

        Epäilemättä nuorten ja hyväkuntoisten laji.😊

        Mut körötellen...

        Mäkin kattelin tuossa yhtä pleikkapeliä missä ajettiin moottoripyörillä...se näytti kiinnostavammalle kun noi autopelit. Mutta en ainakaan vielä addiktoi itseäni sillä...☺️

        Isännällä on ollut tonninen suitsa, kaahannut kun hullu sillä. Käpäläkin katkennu joskus, niin meille ei kannata mitään prätkää oikeen hommata. Mä vähän pelkään, että tuo intoutuu liikaa ja käy viel köpelösti...en halua menettää ukkoani. Enkä sen terveyttä...tosi luottamuspuhe eikö?🤣

        Mut umpiluun pitää ensin oppia hillitsee itteään, ei voi ennen päästää puikkoihin. Mä vähän holhoan nyt, kun oon nähnyt miten lujaa se ajaa...surutta. Vaik ite ois kuin hyvä, entä jos pyörä hajoo, joku pettää tai joku muu ajaa päälle, elukka juoksee päin tms?😣

        Niinpä...

        mazy: "Mut umpiluun pitää ensin oppia hillitsee itteään, ei voi ennen päästää puikkoihin. Mä vähän holhoan nyt, kun oon nähnyt miten lujaa se ajaa...surutta. Vaik ite ois kuin hyvä, entä jos pyörä hajoo, joku pettää tai joku muu ajaa päälle, elukka juoksee päin tms?😣"

        Siinä on vaaransa. Työpaikallani Hki-Vantaan lentokentältä yhdeltä naiselta oli aviomies kuollut moottoripyörä-onnettomuudessa. Ei ehkä kannattaisi kaahata niin kovaa. Itsekin ajoin jotain 170-180 km/h autolla. Sitten lensin kaaressa ojaan "vähäisellä" nopeudella tiukassa mutkassa, josta minua oli varoittanut kaksi sanomalehtitoimittajakolleega ja isä. Sen jälkeen hurjastelu jäi. Onneksi sanomalehti ei laittanut maksamaan minua vähäisessä onnettomuudesta, jossa särkyi lähinnä bensamittarijärjestelmä firman autosta, joita sillä oli onneksi useampia, kun yksi oli hetken korjauksen alla.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        mazy: "Mut umpiluun pitää ensin oppia hillitsee itteään, ei voi ennen päästää puikkoihin. Mä vähän holhoan nyt, kun oon nähnyt miten lujaa se ajaa...surutta. Vaik ite ois kuin hyvä, entä jos pyörä hajoo, joku pettää tai joku muu ajaa päälle, elukka juoksee päin tms?😣"

        Siinä on vaaransa. Työpaikallani Hki-Vantaan lentokentältä yhdeltä naiselta oli aviomies kuollut moottoripyörä-onnettomuudessa. Ei ehkä kannattaisi kaahata niin kovaa. Itsekin ajoin jotain 170-180 km/h autolla. Sitten lensin kaaressa ojaan "vähäisellä" nopeudella tiukassa mutkassa, josta minua oli varoittanut kaksi sanomalehtitoimittajakolleega ja isä. Sen jälkeen hurjastelu jäi. Onneksi sanomalehti ei laittanut maksamaan minua vähäisessä onnettomuudesta, jossa särkyi lähinnä bensamittarijärjestelmä firman autosta, joita sillä oli onneksi useampia, kun yksi oli hetken korjauksen alla.

        Mitä tahansa voi tietysti sattua muutoinkin, mutta tuo kaahailu on kamalaa katsottavaa tieliikenteessä. Itekin olen ollut ihan idiootti joskus ja ajanut autolla niin kovaa, kun niillä pikkutehoisilla pääsee...

        Mutta reiluja ylinopeuksia mittariheitoista huolimatta..enimmillään n. 220km/h motarilla. 80 alueellakin 180km/h hetkellisesti kovempaakin...nuirena ja kilpailuviettisenä. Ihan hullua nyt kun ajattelen. Olisin voinut aiheuttaa ties mitä ties kelle...onneksi ikinä ei sattunut mitään. Nykyään ajelen iisisti.

        Lasten myötä kasvanut mullekin järkeä päähän..kaahataan radoilla ei tieliikenteessä. Siellä voi tulla ruumiita ja vammautua ihmisiä.

        Nyt iltoja, meen tutkimaan matkailu vlogeja tuubista.😃


      • mazy kirjoitti:

        Mitä tahansa voi tietysti sattua muutoinkin, mutta tuo kaahailu on kamalaa katsottavaa tieliikenteessä. Itekin olen ollut ihan idiootti joskus ja ajanut autolla niin kovaa, kun niillä pikkutehoisilla pääsee...

        Mutta reiluja ylinopeuksia mittariheitoista huolimatta..enimmillään n. 220km/h motarilla. 80 alueellakin 180km/h hetkellisesti kovempaakin...nuirena ja kilpailuviettisenä. Ihan hullua nyt kun ajattelen. Olisin voinut aiheuttaa ties mitä ties kelle...onneksi ikinä ei sattunut mitään. Nykyään ajelen iisisti.

        Lasten myötä kasvanut mullekin järkeä päähän..kaahataan radoilla ei tieliikenteessä. Siellä voi tulla ruumiita ja vammautua ihmisiä.

        Nyt iltoja, meen tutkimaan matkailu vlogeja tuubista.😃

        Hyvää illan jatkoja tuubissa ja hyvää viikonloppua! Itselläni on piristeeksi kaverin tapaaminen sunnuntaina!

        Motarilla 220 km/h tunnilla ajamisesta saa tuntuvat sakot ja pyörän takavarikkoonko? Itsestäni oli kivaa kaahata Test Drive Unlimited -pelissä Hawaijilla Oahu saarella yli 200 mailia eli 320 km/h tunnissa nopeudella. Suorilla autoille ei pärjännyt, mutta mutkista ulostullessa huippumoottoripyörässsä oli paljon huippuautoja suurempi kiihtyvyys. Turvallista oli kaahata pelkästään pelissä, sillä jos lensi moottoripyörällä metsään niin muistaakseni peli siirsi pyörän heti tien varteen, mitä todellisessa elämässä ei olisi tapahtunut vaan niissä olisi mennyt henki samaisessa tilanteessa.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvää illan jatkoja tuubissa ja hyvää viikonloppua! Itselläni on piristeeksi kaverin tapaaminen sunnuntaina!

        Motarilla 220 km/h tunnilla ajamisesta saa tuntuvat sakot ja pyörän takavarikkoonko? Itsestäni oli kivaa kaahata Test Drive Unlimited -pelissä Hawaijilla Oahu saarella yli 200 mailia eli 320 km/h tunnissa nopeudella. Suorilla autoille ei pärjännyt, mutta mutkista ulostullessa huippumoottoripyörässsä oli paljon huippuautoja suurempi kiihtyvyys. Turvallista oli kaahata pelkästään pelissä, sillä jos lensi moottoripyörällä metsään niin muistaakseni peli siirsi pyörän heti tien varteen, mitä todellisessa elämässä ei olisi tapahtunut vaan niissä olisi mennyt henki samaisessa tilanteessa.

        Eiköhän olis tullut välittömästi ajokielto ja tuntuvat sakot, kortti pois. Se oli semmosta, mä en halunnut hävitä kilpa-ajoja, enkä usein hävinnytkään vaan voitin monet pojat ja ukot. Tiiän, että osaan ja pääsen karkuun autolla ja moottoripyörälläkin, jos karkuun tarvii mennä. Ajaminen ja siinä hyväksi tuleminen on ollut intohimoista nuorena.

        Vieläkin tietty intohimo ja palo palaa sisälläni, varmaan kuolemaan asti... Mutta en halua vaarantaa muita, enkä omaakaan henkeäni tai terveyttä.

        Sen sijaan radalla tai maastossa, missä on luvallista haluisin vielä ajaa ja kehittyä niin hyväksi, kun se enää tämän ikäiselle on mahdollista, se vain vie mut sitten täysin mukanaan... En tiedä sopiiko perheelliselle moinen...
        Palataan!! 😃


      • mazy kirjoitti:

        Eiköhän olis tullut välittömästi ajokielto ja tuntuvat sakot, kortti pois. Se oli semmosta, mä en halunnut hävitä kilpa-ajoja, enkä usein hävinnytkään vaan voitin monet pojat ja ukot. Tiiän, että osaan ja pääsen karkuun autolla ja moottoripyörälläkin, jos karkuun tarvii mennä. Ajaminen ja siinä hyväksi tuleminen on ollut intohimoista nuorena.

        Vieläkin tietty intohimo ja palo palaa sisälläni, varmaan kuolemaan asti... Mutta en halua vaarantaa muita, enkä omaakaan henkeäni tai terveyttä.

        Sen sijaan radalla tai maastossa, missä on luvallista haluisin vielä ajaa ja kehittyä niin hyväksi, kun se enää tämän ikäiselle on mahdollista, se vain vie mut sitten täysin mukanaan... En tiedä sopiiko perheelliselle moinen...
        Palataan!! 😃

        Aina on tietysti mua parempia kuskeja... Niitä en pakoon välttis pääse... Mut aika montaa tavan ajelijaa...lisäys.


      • mazy kirjoitti:

        Eiköhän olis tullut välittömästi ajokielto ja tuntuvat sakot, kortti pois. Se oli semmosta, mä en halunnut hävitä kilpa-ajoja, enkä usein hävinnytkään vaan voitin monet pojat ja ukot. Tiiän, että osaan ja pääsen karkuun autolla ja moottoripyörälläkin, jos karkuun tarvii mennä. Ajaminen ja siinä hyväksi tuleminen on ollut intohimoista nuorena.

        Vieläkin tietty intohimo ja palo palaa sisälläni, varmaan kuolemaan asti... Mutta en halua vaarantaa muita, enkä omaakaan henkeäni tai terveyttä.

        Sen sijaan radalla tai maastossa, missä on luvallista haluisin vielä ajaa ja kehittyä niin hyväksi, kun se enää tämän ikäiselle on mahdollista, se vain vie mut sitten täysin mukanaan... En tiedä sopiiko perheelliselle moinen...
        Palataan!! 😃

        Palataan lauantaina palstoille. Itse aloitan nyt puolita öin nukkumaan. Huomenna ilmeisesti jätän pois tietokoneella pelaamisen, joten on jossain määrin aikaa vierailla täällä. Pitää myös alkamaan käyttämään aikaansa hyödyllisesti. Esimerkiksi seuraava viikko menee tenttiin lukemiseen sunnuntaita lukuunottamatta. Lauantaina kello 18 jälkeen ei tehdä enää töitä vaan viikon päästä siirrytään joululomalle. Sinulla oli vielä jotain työtä ja joulukiireitä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Palataan lauantaina palstoille. Itse aloitan nyt puolita öin nukkumaan. Huomenna ilmeisesti jätän pois tietokoneella pelaamisen, joten on jossain määrin aikaa vierailla täällä. Pitää myös alkamaan käyttämään aikaansa hyödyllisesti. Esimerkiksi seuraava viikko menee tenttiin lukemiseen sunnuntaita lukuunottamatta. Lauantaina kello 18 jälkeen ei tehdä enää töitä vaan viikon päästä siirrytään joululomalle. Sinulla oli vielä jotain työtä ja joulukiireitä?

        Töitä on muutama päivä, muuten en aio stressata joulusta, enkä tehdä suursiivouksia, enkä tehdä mitään muuta kun jouluksi hyvää ruokaa. Mikä ei ole jouluruokaa. 😊

        Äitini perinteitä peläten pidän joulua päivänä päivien joukossa. Ei mitään hössötyksiä sitä varten...en nauti mtn hulluna huushollin kurmuuttamisesta joulukuntoon.

        Palataan!😊


      • mazy kirjoitti:

        Töitä on muutama päivä, muuten en aio stressata joulusta, enkä tehdä suursiivouksia, enkä tehdä mitään muuta kun jouluksi hyvää ruokaa. Mikä ei ole jouluruokaa. 😊

        Äitini perinteitä peläten pidän joulua päivänä päivien joukossa. Ei mitään hössötyksiä sitä varten...en nauti mtn hulluna huushollin kurmuuttamisesta joulukuntoon.

        Palataan!😊

        mazy: "Äitini perinteitä peläten pidän joulua päivänä päivien joukossa. Ei mitään hössötyksiä sitä varten...en nauti mtn hulluna huushollin kurmuuttamisesta joulukuntoon."

        Meillä joulunseutuun sisko siivoa ja laittaa jouluruuat. Kinkku pitää olla. Näitä perinteitäkö vastaan olet vai onko huushollin kurmuuttamisessa joulukuntoon jotain eritysitä?


    • aitoriitta

      Haluaisin antaa S-miehelle joulurauhaa ja uskoa sekä luottamusta tulevaan. Rauhaa myös minusta. Olenkin pian lähdössä töihin. Ilta ja sitten aamuvuoro. Sieltä en kirjoittele. Olen vaan jotenkin niin tulvillaan onnea. Kaikki hyvin sittenkin.

      • Tinsapertti

        Tarkoittaako S-mies Sadomasokistia?


    • Ludvigille ja super-ytmille pitkät kalsarit.

      • Ja pujiksellekin, pyllyt paljaana poikarukat kulkee talvella. Jäätyy pynnis ja pippulit siniseksi. :(


    • No niin, tässäpä näitä, tytöille ensin:

      Mazylle:

      https://www.simonemadeit.com/wp-content/uploads/edd/2017/11/Christmas-Surprise-Gift-Plane-Tickets-Printable-Template-gold-glitter-white-background.png

      Trollikalle:

      https://emcor.com.ph/wp-content/uploads/2017/11/02-15-500x500.jpg

      Misspönttikselle:

      https://nettivanne.fi/media/images/products/36978_alkuperainen_mercedes-benz.jpg

      Wuppikselle:

      https://preeco.fi/img/cms/Metallivajat/695px-XXL_4_Stamm_Kratzbaum_von_CATHOME.jpg

      Elisaketulle:

      https://sisustuskauppa.com/tiedostot/22/kuvat/tuote2/alkuperainen/2.jpg

      Linerille:

      https://cdn.verk.net/images/4/2_164137-641x401.jpg

      Valtikselle:

      https://i.ytimg.com/vi/EYP7ijQXbm8/maxresdefault.jpg

      Palstalutkalle:

      https://psmag.com/.image/t_share/MTMxMzEwODkzMzI4ODEyMDQy/1966267_842681615792789_2791610909347698227_ojpg.jpg

      Peppikselle:

      https://cdn.shopify.com/s/files/1/1210/0178/products/Fantasias-Women-Beer-Wench-font-b-Costume-b-font-German-Bavarian-Beer-Girl-font-b-Oktoberfest.jpg?v=1470627565

      Sitten pojille:

      Helmiä.sioille:

      https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qoQ4djwQfAd9EPkmodaSKT-650-80.jpg

      ex-dissidentille:

      https://d38a5rkle4vfil.cloudfront.net/image/medium_660/22/2270338298.jpg

      Nuuskalle:

      https://www.eranetti.fi/wp-content/uploads/2015/05/900-022_1-300x300.jpg

      Pujikselle:

      https://www.lujakunto.fi/graphics/products/thumbnails/ppipp_reebok_16k_ik_db5f4660.jpg

      Luddelle:

      https://www.hanx.fi/image_view.php?name=0/listaus_HANXAMERICAN-NYoRIFARKUT_49830_1.jpg

      Superytmille:

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/95/Knopflatz_Lederhose_ca._1940.jpg/250px-Knopflatz_Lederhose_ca._1940.jpg

      • helmiä_sioille

        Ai saatana! Sulla olis noin 4-5 ylimääräistä tonttua tuhlattavaks muhun? Noh, en kieltäydy. Suostun siinä tapauksessa jopa tapaaman sut ja tarjoamaan muutaman tuopin... :D


      • helmiä_sioille
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Ai saatana! Sulla olis noin 4-5 ylimääräistä tonttua tuhlattavaks muhun? Noh, en kieltäydy. Suostun siinä tapauksessa jopa tapaaman sut ja tarjoamaan muutaman tuopin... :D

        Ja tarvittaessa järkkään sulle vielä 50-luvun tyylisen kiltin ja kunnollisen naisenkin... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ai saatana! Sulla olis noin 4-5 ylimääräistä tonttua tuhlattavaks muhun? Noh, en kieltäydy. Suostun siinä tapauksessa jopa tapaaman sut ja tarjoamaan muutaman tuopin... :D

        Lahjat olivat lähinnä kuvaannollisia, eikös se ajatus ole tärkein :D


      • kiits, lahjat olivat oikein mainiot :)


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        Lahjat olivat lähinnä kuvaannollisia, eikös se ajatus ole tärkein :D

        Jepa. Se Gibbonin SJ200 on kaunein kitara ikinä. Ja soikin ku enkeli.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        kiits, lahjat olivat oikein mainiot :)

        Niin sinunkin, humoristisiakin osalle osa...🤣👍


      • Oooo! Nyt on huippua ja laatutietoa, ottasin heti huu! Noi on kalliit!

        Tuosta sais kyllä jo "kyydit ja koeajon" kans. Se ois vastalahja. Tarjoaisin.

        (nauraa kikattaa)

        Kiitos mielikuvalahjasta, paras! :D


      • Teknodonna

        Mjaa

        Ai mä en saanut mitään muuta kuin solidaarista sensurointia?

        (Naurua)


      • Kaikkinensa erittäin hauskasti ajateltu lahjarimpsu, oot käyttäny aikaa :D


      • Teknodonna

      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Ai mä en saanut mitään muuta kuin solidaarista sensurointia?

        (Naurua)

        H.C Anderssenin paksuin kirja? Voin piirustella omia tuherruksia sinne loppuun, että lahja olisi omistettu ja persoonallinen, jätän tilaa kritiikille : )

        (hyväntuulista naurua sullekin)



      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Ai mä en saanut mitään muuta kuin solidaarista sensurointia?

        (Naurua)

        No kun sulle olis ihan oikeasti vaikea valita lahjaa, ei yhtään tiedä mitä laittaisi. Olet muutenkin niin lahjakas että pärjäät omillasi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaikkinensa erittäin hauskasti ajateltu lahjarimpsu, oot käyttäny aikaa :D

        Ei kun googlen kuvahakua käytin :)


      • Teknodonna
        misspönttöuuni kirjoitti:

        H.C Anderssenin paksuin kirja? Voin piirustella omia tuherruksia sinne loppuun, että lahja olisi omistettu ja persoonallinen, jätän tilaa kritiikille : )

        (hyväntuulista naurua sullekin)

        Mjaa

        Ihmiset jotka töhertelevät kirjoihin ovat alinta sakkaa simapullossa.

        (Hihitystä)



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun googlen kuvahakua käytin :)

        Tarvii siihenkin aikaa. Hauska! Tosi hyvin kohdennetut :D

        Tuo osoittaa sen, että sä luet näitä ihmisten kirjoituksia.
        Tuo on melkis parempi nyt kun nämä postissa tulleet oikeat joulukortit... : )


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Ihmiset jotka töhertelevät kirjoihin ovat alinta sakkaa simapullossa.

        (Hihitystä)

        No pienellä sitten vaan nimmari...

        Voit joskus vedättää sillä kovaa hintaa

        (kikattaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        H.C Anderssenin paksuin kirja? Voin piirustella omia tuherruksia sinne loppuun, että lahja olisi omistettu ja persoonallinen, jätän tilaa kritiikille : )

        (hyväntuulista naurua sullekin)

        kiits, semmoinen olisi oikein mainio, unilukemista, ne piirustelut tosin vois valvottaakin :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        kiits, semmoinen olisi oikein mainio, unilukemista, ne piirustelut tosin vois valvottaakin :)

        Ai jaa, se olikin donnan lahja, sorry :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        kiits, semmoinen olisi oikein mainio, unilukemista, ne piirustelut tosin vois valvottaakin :)

        Ei kun sulle oli ne vannekyydit MB:llä ja Donskulle satukirja :D, mut jos hän ei huoli kirjaa, otan sen meidän mukaan jääradalle autoon.

        Kokeillaan voitko lukea ääneen tiukimmassa kurvissa täydessä vauhdissa

        (naurahdus)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kun sulle oli ne vannekyydit MB:llä ja Donskulle satukirja :D, mut jos hän ei huoli kirjaa, otan sen meidän mukaan jääradalle autoon.

        Kokeillaan voitko lukea ääneen tiukimmassa kurvissa täydessä vauhdissa

        (naurahdus)

        Kirjahan oli paksu, laitetaan painoksi peräkonttiin. Niin, siitä pitikin kysyä että onko sinne sitä painopunttia laitettu? kohta ei enää tarviikaan jos ei oo :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ai jaa, se olikin donnan lahja, sorry :D

        Kyllä muidenkin pitäisi nyt nähdä tämä sinun luoma lahjalistasi :D

        Toivottavasti tulevat kurkkaamaan :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ai jaa, se olikin donnan lahja, sorry :D

        Kyllä muidenkin pitäisi nyt nähdä tämä sinun luoma lahjalistasi :D

        Toivottavasti tulevat kurkkaamaan :D


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kirjahan oli paksu, laitetaan painoksi peräkonttiin. Niin, siitä pitikin kysyä että onko sinne sitä painopunttia laitettu? kohta ei enää tarviikaan jos ei oo :D

        Pieni vinkki. Grimmin veljesten sadut on hienompia... :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kirjahan oli paksu, laitetaan painoksi peräkonttiin. Niin, siitä pitikin kysyä että onko sinne sitä painopunttia laitettu? kohta ei enää tarviikaan jos ei oo :D

        On muuten laitettu. Peräkontissa on ylimääräistä painoa. Ei enää läheskään niin paha.
        Se oli hyvä vinkki sanoa ääneen!

        Paljon vakaampi kun yksin ajaa.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Pieni vinkki. Grimmin veljesten sadut on hienompia... :)

        H.C. oli lapsekkaampi... : )


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        H.C. oli lapsekkaampi... : )

        Juuri siksi. Grimmin veljekset kuvaili aika hyvin satujen muodossa ihmisen psyykettä... :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On muuten laitettu. Peräkontissa on ylimääräistä painoa. Ei enää läheskään niin paha.
        Se oli hyvä vinkki sanoa ääneen!

        Paljon vakaampi kun yksin ajaa.

        Hieno juttu, kyllä se vakauttaa kyytiä varmaan ihan jonkin verran ja lisää pitoa taka-akselilla. Mersussa ois sitten hyvät kyydit varmaan vanneajelullakin :)



      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ai saatana! Sulla olis noin 4-5 ylimääräistä tonttua tuhlattavaks muhun? Noh, en kieltäydy. Suostun siinä tapauksessa jopa tapaaman sut ja tarjoamaan muutaman tuopin... :D

        Kyllähän polvareille käyttöä ois, vanhat Pallakset on ehkä jo vähän väsähtäneet


      • .. Voiks Mä Vaihtaa tuon Lahjan Siihen Lahjaan, ettei sitä Valmistettais Ollenkaan?.. Meinaan Vuan, että Tuosta taitaa olla enemmän ÄitiMaalle Haittaa vrt. Tuon Käytettävyyteen&Kestoon jne.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voiks Mä Vaihtaa tuon Lahjan Siihen Lahjaan, ettei sitä Valmistettais Ollenkaan?.. Meinaan Vuan, että Tuosta taitaa olla enemmän ÄitiMaalle Haittaa vrt. Tuon Käytettävyyteen&Kestoon jne.. ;P

        No hitto kun oli jo tehneet sen :( Riistetty lapsityövoima jossain bangladeshissa omin pikku kätösin kursi kasaan. Kauppias kertoi että jos ei saa myytyä eikä tee jatkotilausta lopettavat sen tehtaan eikä niillä lapsilla olisi sitten sitä työtä enää, joutuisivat menemään paikalliselle akkutehtaalle latomaan lyijyvyjä happoon niin pakkohan se oli sitten ottaa vaikka hyvähän toi sun näkökanta tavallaan on.
        No tuosta saat vielä kotimaista käsityötä kylkeen:

        https://shop.lahtiset.fi/original/huopikkaat/miesten-huopikkaat.html


      • NuuskaMuikkune
        Harmaaritari kirjoitti:

        No hitto kun oli jo tehneet sen :( Riistetty lapsityövoima jossain bangladeshissa omin pikku kätösin kursi kasaan. Kauppias kertoi että jos ei saa myytyä eikä tee jatkotilausta lopettavat sen tehtaan eikä niillä lapsilla olisi sitten sitä työtä enää, joutuisivat menemään paikalliselle akkutehtaalle latomaan lyijyvyjä happoon niin pakkohan se oli sitten ottaa vaikka hyvähän toi sun näkökanta tavallaan on.
        No tuosta saat vielä kotimaista käsityötä kylkeen:

        https://shop.lahtiset.fi/original/huopikkaat/miesten-huopikkaat.html

        .. Musta Sellaisten Valmistus&KauppaKetjujen PääKetkut vois Laittaa LoppuElämäksi PakkoTyöLeireille.. Niille RiisteTyille löytyis Varmasti Parempaakin Jutskaa, jos/kun Tää Perskeleen Planeetta Ei Ois Näitten Narsu&PsykoMarsujen Hallinnas Näin Pahast.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Musta Sellaisten Valmistus&KauppaKetjujen PääKetkut vois Laittaa LoppuElämäksi PakkoTyöLeireille.. Niille RiisteTyille löytyis Varmasti Parempaakin Jutskaa, jos/kun Tää Perskeleen Planeetta Ei Ois Näitten Narsu&PsykoMarsujen Hallinnas Näin Pahast.. ;P

        .. ItseAsiassa.. Sinne Leireille Voitai Khyl Laittaa Kaikki Muutkin Noitten Ketjujen Ketkut.. Ainaskin Mun Puolest.. ;D


      • Vasta nyt tajusin, että Tatumillahan on erittäin hyvä kroppa. Aikanaan en yhtään tykännyt tyypistä, ja siksi naureskelinkin itsekseni hänen kohtalolleen elokuvassa This Is the End. Mutta tuon kuvan myötä nousi kyllä pisteet.

        Tuli mieleen, etten ole koskaan käynyt katsomassa miesstripparia. Ehkä sellainen voisi olla aikanaan ihan hauska polttarijuttu. Polttareillehan noita kai eniten tilataan. Tai sitten joku tuleva syntymäpäivä.


      • Tiedätkuka

      • wanhaämmä

        Meinaat etten enää saa palstaätmeistä soosia ilman apuja? No nyt saa ennen käsittelyä esittää toivomuksen raastinkarkeudesta, siivun paksuudesta ja vielä lopullisesta viskositeetistakin :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ai saatana! Sulla olis noin 4-5 ylimääräistä tonttua tuhlattavaks muhun? Noh, en kieltäydy. Suostun siinä tapauksessa jopa tapaaman sut ja tarjoamaan muutaman tuopin... :D

        Ai kauhea, luin "Suostun siinä tapauksessa jopa tappamaan sut"

        Voisi tulla hieman erikoisempi joulu palstalle.


    • helmiä_sioille

      Mut paskikselle vois antaa joululahjaks hirveen läjän kuplamuovia. Sais näpeilleen muuta tekemistä kuin skeidan suoltamista palstalle... :D

    • Jokaiselle sellaista suklaata mistä pitää eniten! ^^, Joulu on herkuttelun aikaa ja silloin saa syöpötellä:) jahtaajille tnt-pötkö rectumiin,ne ei herkkuja ansaitse lol

      • helmiä_sioille

        Valkosuklaata hasselpähkinöillä... <3


      • Ferrero Rochereita. :) Ostin tänään kaksi rasiaa.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Valkosuklaata hasselpähkinöillä... <3

        nam valkosuklaata pähkinöillä! mistä tommosta saa??:) rupes tekee mieli tobleronea,muistako ton suklaan?:)


      • palstalutka kirjoitti:

        Ferrero Rochereita. :) Ostin tänään kaksi rasiaa.

        ja nää on näitä,kerran olen maistanut,kultapaperi suklaamollukoita! todella luksus suklaata..eikös ne oo aika kalliita??:)


      • peppupupu kirjoitti:

        ja nää on näitä,kerran olen maistanut,kultapaperi suklaamollukoita! todella luksus suklaata..eikös ne oo aika kalliita??:)

        Muistini hintojen suhteen on kieltämättä huono. Mutta varmasti noin laadukas tuontisuklaa maksaa enempi kuin vaikka Fazerin sininen (joka on toki myös yksi lempisuklaistani, samoin Geisha ja Fazerin valkosuklaa-maitosuklaa). Ikäväkseni niitä vaan ei Suomesta saa ympäri vuotta, vasta joulun aikoihin ilmestyivät kotikaupunkini kauppoihin. Toista se oli ulkomailla...


      • palstalutka kirjoitti:

        Muistini hintojen suhteen on kieltämättä huono. Mutta varmasti noin laadukas tuontisuklaa maksaa enempi kuin vaikka Fazerin sininen (joka on toki myös yksi lempisuklaistani, samoin Geisha ja Fazerin valkosuklaa-maitosuklaa). Ikäväkseni niitä vaan ei Suomesta saa ympäri vuotta, vasta joulun aikoihin ilmestyivät kotikaupunkini kauppoihin. Toista se oli ulkomailla...

        On,verkkokaupassa 16 kpl maksaa 6 euroa: p Noh,kyllähän ton lahjaksi voi ostaa mutta ei mikään joka viikon suklaa haha Mulla on kans yks lemppari,tää on halpa..Lidlissä myydään sellaista "merisuklaata" meritähden ja kotiloiden muotoisia,joku pralines..todella hyvää ja halpaa:)
        Fazerin sininen on aina lemppari,se on parasta maitosuklaata. Mulla on myös ikävä Royal suklaata,sitä punaista,muistaakohan kukaan?
        Missä ulkomailla olet sitten asunut? Mäkin olen haaveillut ulkomailla asumisesta,ihan ilmaston takia,kreikka olis jees ja aika halpa. kait.


      • Espanja, Ranska. Hyvin lyhyen aikaa myös Italia (piti olla pidempi aika, mutta elämä on, en pystynytkään).

        Kreikassa on ainakin omien matkojeni perusteella tosi kiva ilmasto, mutta en varmaan ikinä oppisi kieltä tai varsinkaan niitä ääkkösiä...


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        nam valkosuklaata pähkinöillä! mistä tommosta saa??:) rupes tekee mieli tobleronea,muistako ton suklaan?:)

        K-marketeista on löytynyt.


    • HerrTroll

      Miss PP,
      Mollukkani on kultaisessa tinapaperissa..juuri..nyt.
      Ainoastaan 7-oikein puuttuu.
      Uber-sessioista. Folks.
      Pahoittelen wtf-elementtiä. Folks.

    • oikeajoulupukki

      Minä tuon kaikille jotain. Jokaiselle ansionsa mukaan. Se voi olla myös aineeton lahja eli vaikkapa impotenssi tai syfilis.

    • Tosisalainenfolks

      Ihanininta ikuna, subhuman untermensch karvanoppa kauheen katkera hellanlettas...
      Ehkä toivon liikaa.
      Heitän virvelelin anyways..folks

    • JossainMuualla

      No voe tokkiinsa.

      NAL ansaitsee joulukaktuksen pitkäkestoisesta työstään pahemman maailman puolesta
      Wuppikselle säkki sepeliä
      Viinamiehelle 7 300 litraa kirkkaita
      Pitkätukka 68 ja outsiideri voisivat saada selkärangan ja aivot
      Sergeille hämärällä huumorintajulla varustettu kiltti pikkupirulainen kumppaniksi
      Kympin Naiselle rauhallisen ja onnellisen joulun
      Pönttikselle suklaarasia, koira ja villasukat
      Itselleni palstavapaan elämän

      Loput voivat saada vitsaa.

      Lisää, sanoi Koivunimen Herra.

    • tukka_päähän

      Haluaisin antaa DarkFearille peruukin, jotta hän voisi lopultakin mennä baariin ilman että siitä sasikaljusta siellä ajatellaan negatiivista.

    • Poikaystävä-

      Ostin tyttöystävälle 600 eurolla lahjoja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe