Koska palstalaiset tarvitsevat naiskauneutta

kuumienkuvia

niin linkittäkääs kuumien naisten kuvia, katsotaan millainen maku palstalaisilla on.

115

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerrTroll

      Brunet, hot..
      Pixeleitä, väreitä..folks

      • kuumienkuvia


      • hyvin.tavis
        LudvigXIV kirjoitti:

        Täyttää pian 50, ja vartalo on parempi kuin 90 prosentilla 25 vuotiaista. Aika hyvä saavutus.

        En ole koskaan ymmärtänyt jenniferistä tykkääjiä


      • kuumienkuvia
        hyvin.tavis kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt jenniferistä tykkääjiä

        Ei tarttekaan tykätä jollei tykkää, mutta ei usein vastaavanlaisia naisia näy, etenkään saman ikäisinä.


    • kuumienkuvia
      • PalstanRuminMies

        Toihan on lättäperse!!


      • makuasioita
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Toihan on lättäperse!!

        Joku tykkää jostain hehtaariperseistä, jotkut taat ei, makuasia.


      • PalstanRuminMies kirjoitti:

        Toihan on lättäperse!!

        Jaa, tommonen on lättäperse.


      • hehtaariperse
        mazy kirjoitti:

        Jaa, tommonen on lättäperse.

        Rumalle miehelle kelpaa vissiin joku Kardashian perse.


      • hehtaariperse kirjoitti:

        Rumalle miehelle kelpaa vissiin joku Kardashian perse.

        Makuasia tietysti.


        T. Lättäperseeksi nimetty


      • hyväpersehänellä
        mazy kirjoitti:

        Jaa, tommonen on lättäperse.

        No ei ole kyllä lättäperse. Kuvassa olevat korkeavyötäröiset housut ei ehkä ole edukseen eikä perse näytä niin hyvältä kuin se oikeasti on.


      • hyväpersehänellä kirjoitti:

        No ei ole kyllä lättäperse. Kuvassa olevat korkeavyötäröiset housut ei ehkä ole edukseen eikä perse näytä niin hyvältä kuin se oikeasti on.

        A-ha. 🙏


      • PalstanRuminMies kirjoitti:

        Toihan on lättäperse!!

        ei,toi on normaali varsinkin pohjoisempien naisten perse ilman mitään photoshoppeja,perse venytys poseja,topattuja leggareita ja muovitäytteitä. oikein nätti normaali peba tolla naisella(harvinaista nykyään)


      • kuvan.nähnyt

        Jazuli mazulilla on littana lättäperse !!!!!!!11111!!!!!

        Har Har!!!!


    • HerrTroll
      • kuumienkuvia

    • Teknodonna

      Mjoo

      Säpsähdin hereille. Olin ponkaissut vuoteelta vieterinä ylös, ja nyt istuin sillä. En tuntenut kauhua, vaan järjen ja mielettömyyden käärmeenkiemurtelun ulkopuolella olevan tilan, sen olemassaolon.
      Havahduin tähän seesteisyyteen ja selkeyteen, tähän tähtikirkkauteen kuin lapsi sateenvarjon alla ensisateessaan. Hän kuunteli. Hän nautti kuulemastaan. Hän oli jokainen putoava pisara, kaikki se.

      Samaan aikaan epämääräinen joukko ihmisiä pelaa pokeria kuin harvahampainen lauma koiria. Kuvakortteja putoilee pelipöydälle. Tunnelma on tiivis.

      Jossain pihistellään pataässää.

      (Hihitystä)

    • ehdotus

      Anastasia Shcheglova

      • Teknodonna

        Mjaa-a

        Mun mielestä aivan liian iso pää.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa-a

        Mun mielestä aivan liian iso pää.

        (Hirn)

        Kallon yläosa on juu aika iso. Mutta kasvot piskuiset. Ihan nätti kumminkin. :)


    • No toi tyttö tässä videossa kasvokuvana, joskus etsin sen nimenkin mutten enää muista sitä. Enkä nyt viitti laiskuuttani etsiäkään. Mutta hän on söpö. Hurjan söpö, ainakin tässä ko. kuvassa.. :)

      https://youtu.be/FmcV-S1yA2I

      • Ja T.a.t.u tytöt on kauniita, joskin vähän liikaa tällättyjä etenkin tää tumma, mutta näkee sen pakkelin alta että kauniit piirteet on. :)

        https://youtu.be/2Qjx8IXkgjE


      • Mjaa

        Mä nyt en yleensä näihin asioihin puutu, mutta musta söpöys on ällöttävää.

        Mulle tulee mieleen lasten muovinen hiekkalaatikkosetti verkkokassissa, värikäs.


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Mä nyt en yleensä näihin asioihin puutu, mutta musta söpöys on ällöttävää.

        Mulle tulee mieleen lasten muovinen hiekkalaatikkosetti verkkokassissa, värikäs.

        Tyyliin 3,50€

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Mä nyt en yleensä näihin asioihin puutu, mutta musta söpöys on ällöttävää.

        Mulle tulee mieleen lasten muovinen hiekkalaatikkosetti verkkokassissa, värikäs.

        Heh, mä taas huomaan sen söpöyden ihan ekana ihmisessä. Musta se tekee just ihmiseen "lämpöä", jotakin mitä mun sisin halajaa. :)

        Tyyliin 3500000000 €


        ( vikinää )


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Mä nyt en yleensä näihin asioihin puutu, mutta musta söpöys on ällöttävää.

        Mulle tulee mieleen lasten muovinen hiekkalaatikkosetti verkkokassissa, värikäs.

        Heh, mä taas huomaan sen söpöyden ihan ekana ihmisessä. Musta se tekee just ihmiseen "lämpöä", jotakin mitä mun sisin halajaa. :)

        Tyyliin 3500000000 €


        ( vikinää )


      • mazy kirjoitti:

        Heh, mä taas huomaan sen söpöyden ihan ekana ihmisessä. Musta se tekee just ihmiseen "lämpöä", jotakin mitä mun sisin halajaa. :)

        Tyyliin 3500000000 €


        ( vikinää )

        Kaitpa se liittyy jotenkin "viattomuuteen", johonkin nättiin kuin kukkanen tai perhonen tms. herkkä ja hauras, söpö ja suloinen. :)


      • mazy kirjoitti:

        Heh, mä taas huomaan sen söpöyden ihan ekana ihmisessä. Musta se tekee just ihmiseen "lämpöä", jotakin mitä mun sisin halajaa. :)

        Tyyliin 3500000000 €


        ( vikinää )

        Mjaa

        No mä tiedä mitä tähän sanos, mutta sen ainakin voin sanoa että söpöydessä ei ole tarinaa.

        Siinä ei ole kertomusta.

        Ja jos ei ole kertomusta tai kerrottavaa, niin vain on.


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        No mä tiedä mitä tähän sanos, mutta sen ainakin voin sanoa että söpöydessä ei ole tarinaa.

        Siinä ei ole kertomusta.

        Ja jos ei ole kertomusta tai kerrottavaa, niin vain on.

        Huolellinen täsmennys

        Kasvot eivät puhuttele, eivätkä omista mitään.

        Tossa eilen taisin katsella amerikkalaisen fotaajan kuvia Katriinan jälkisiivouksista, ja siellä niitä kasvoja (tarinoita) vilisi. Hyvä etten itkuun pillahtanut.


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        No mä tiedä mitä tähän sanos, mutta sen ainakin voin sanoa että söpöydessä ei ole tarinaa.

        Siinä ei ole kertomusta.

        Ja jos ei ole kertomusta tai kerrottavaa, niin vain on.

        Söpöydessä ei ole ehkä tarinaa, se on niin itsestäänselvä. Mutta siinä on tunnetta. :)


        Tunnetta ei tarvitse kertoa, se pitää tuntea.


      • donnadonatello kirjoitti:

        Huolellinen täsmennys

        Kasvot eivät puhuttele, eivätkä omista mitään.

        Tossa eilen taisin katsella amerikkalaisen fotaajan kuvia Katriinan jälkisiivouksista, ja siellä niitä kasvoja (tarinoita) vilisi. Hyvä etten itkuun pillahtanut.

        Niin, sä selvästikin haet tarinoita, puhuttelevia kasvoja, ilmeitä, eleitä piirteitä? Missä näkyy elämä. Mä haen ensisijaisesti kasvoista aina tunnetta. Ja kun mä löydän sen tunteen, mun on kotoisaa. :)


      • mazy kirjoitti:

        Söpöydessä ei ole ehkä tarinaa, se on niin itsestäänselvä. Mutta siinä on tunnetta. :)


        Tunnetta ei tarvitse kertoa, se pitää tuntea.

        Ei kun siinä juuri ei ole sitä tunnetta, mä väitän.

        Ehkä me emme ole samalla aaltopituudella.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Ei kun siinä juuri ei ole sitä tunnetta, mä väitän.

        Ehkä me emme ole samalla aaltopituudella.

        (Naurua)

        Ehkä me koemme sen erilailla? Kun sä katsot ihmistä silmiin, sä näät "sieluun". Kun sä katsot ihmisen hymyä, sä näät sydämeen, kun sä katsot ihmistä kasvoihin sä näät sen tunteet. :)

        Aallonpituudet vaihtelee... ;D


      • mazy kirjoitti:

        Ehkä me koemme sen erilailla? Kun sä katsot ihmistä silmiin, sä näät "sieluun". Kun sä katsot ihmisen hymyä, sä näät sydämeen, kun sä katsot ihmistä kasvoihin sä näät sen tunteet. :)

        Aallonpituudet vaihtelee... ;D

        Heh, siks mä en tykkää tummanruskeista silmistäkään, kun mä en pysty tulkitsemaan niitä kyttäämättä tarkkaan. ;)

        Liian tasasen tummaa...mustuainen ei kunnolla näy.


      • mazy kirjoitti:

        Ehkä me koemme sen erilailla? Kun sä katsot ihmistä silmiin, sä näät "sieluun". Kun sä katsot ihmisen hymyä, sä näät sydämeen, kun sä katsot ihmistä kasvoihin sä näät sen tunteet. :)

        Aallonpituudet vaihtelee... ;D

        Mjaa

        Mä yritän kuvailla tätä ongelmaa toisella tavalla.

        En nimittäin keksi mitään sanottavaa tuon isopäisen tyllerön pääntäytteeksi. Hän on aivan tyhjä. Kuin pahvilaatikkoa tutkisi.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Mä yritän kuvailla tätä ongelmaa toisella tavalla.

        En nimittäin keksi mitään sanottavaa tuon isopäisen tyllerön pääntäytteeksi. Hän on aivan tyhjä. Kuin pahvilaatikkoa tutkisi.

        (Naurua)

        Okei, on ainakin paljon kaikukoppaa. Ehkä hyvä lauluääni? :)


      • mazy kirjoitti:

        Okei, on ainakin paljon kaikukoppaa. Ehkä hyvä lauluääni? :)

        Mjaa

        Mistä tuonkin tietää?

        Mun mielestä me elämme aikaa jossa kauneus palaa väistämättä pohjaan - ja söpöys sen myötä.

        Mä luotan mun visioon.


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Mistä tuonkin tietää?

        Mun mielestä me elämme aikaa jossa kauneus palaa väistämättä pohjaan - ja söpöys sen myötä.

        Mä luotan mun visioon.

        Rumien hirviöiden planeetta.

        Siinä mulle miettimistä.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        Mistä tuonkin tietää?

        Mun mielestä me elämme aikaa jossa kauneus palaa väistämättä pohjaan - ja söpöys sen myötä.

        Mä luotan mun visioon.

        Mun musiikin opettaja vaan joskus sanoi, että mitä isompi pää sen paremmin kaikukoppaa. Vertasi kitaraan. :D


        Soi heleämmin.


        Hmm, en olis huolissani kumminkaan silmällä nähtävän kauneuden loppumisesta pikemminkin siitä kauneuden loppumisesta, minkä näkee sydämellään...sokeakaan ei nää visuaali kauneutta. Mutta kyllä hänenkin sydän kauneuden näkee.. :)

        Siitä kun lähdetään, ollaan minusta voitolla. Sokeinakin.


      • mazy kirjoitti:

        Mun musiikin opettaja vaan joskus sanoi, että mitä isompi pää sen paremmin kaikukoppaa. Vertasi kitaraan. :D


        Soi heleämmin.


        Hmm, en olis huolissani kumminkaan silmällä nähtävän kauneuden loppumisesta pikemminkin siitä kauneuden loppumisesta, minkä näkee sydämellään...sokeakaan ei nää visuaali kauneutta. Mutta kyllä hänenkin sydän kauneuden näkee.. :)

        Siitä kun lähdetään, ollaan minusta voitolla. Sokeinakin.

        Mjuu

        En mä tiennytkään että pää voi "soida."

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Rumien hirviöiden planeetta.

        Siinä mulle miettimistä.

        (Hihitystä)

        Rumuuskin on suhteellista... ;)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjuu

        En mä tiennytkään että pää voi "soida."

        (Hihitystä)

        Emminäkään, mutta vissiin äänihuulilla ja kielellä on jotakin osuutta asiaan. :D

        Keuhkoillakin ehkä "vähän"....

        No, se ope oli hupiukko vaikkakin mahdottoman hyvä musiikkimies...kaikki soittimet totteli kiltisti. Kitara kuitenkin soi kauneiten sen käsissä. :)


      • mazy kirjoitti:

        Rumuuskin on suhteellista... ;)

        Mjoo

        Jos me nyt upotaan tähän ikuiseen suhteellisuuskäsitykseen, niin homma menee vielä vaikeammaksi. Suhteellisuuden määrittelemättömyys näet antaa vapauden kaikelle mahdolliselle olla mitä tahansa. Periaatteessa voisin väittää tuota esimerkkitapausta rumaksi, koska hän ei noudata niitä periaatteita, joita periaatteettomuuteni edellyttää. Hänestä tulee näin ollen ruma maailmankuvassani. Hän ei ikään kuin kuulu siihen. Hänestä tulee joutavaa marginaalimateriaalia, sillä hän ei vaikuta mihinkään minussa.

        Syvyyden puute on kuin halkeama maassa. Kuka hullu sen päälle astuu?


        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Jos me nyt upotaan tähän ikuiseen suhteellisuuskäsitykseen, niin homma menee vielä vaikeammaksi. Suhteellisuuden määrittelemättömyys näet antaa vapauden kaikelle mahdolliselle olla mitä tahansa. Periaatteessa voisin väittää tuota esimerkkitapausta rumaksi, koska hän ei noudata niitä periaatteita, joita periaatteettomuuteni edellyttää. Hänestä tulee näin ollen ruma maailmankuvassani. Hän ei ikään kuin kuulu siihen. Hänestä tulee joutavaa marginaalimateriaalia, sillä hän ei vaikuta mihinkään minussa.

        Syvyyden puute on kuin halkeama maassa. Kuka hullu sen päälle astuu?


        (Hihitystä)

        Ihan hienosti avattu, ymmärrän mitä haet takaa. Niinhän se on itsekullakin. Onneksi meillä on vapaus olla astumatta tai hypätä railon yli. mikä toiselle näyttää railolta, toiselle se on ehjää kantavaa maata.


      • toivoryynänen
        mazy kirjoitti:

        Heh, mä taas huomaan sen söpöyden ihan ekana ihmisessä. Musta se tekee just ihmiseen "lämpöä", jotakin mitä mun sisin halajaa. :)

        Tyyliin 3500000000 €


        ( vikinää )

        Nainen, joka laittaa söpöydelle hintalapun, on n.s. yleinen nainen.


    • eERrTTTTTTTTTTTTT

      Milloinkahan joku idiootti laittaa tänne jutta urpilaisen tai laura huhtapillun kuvan

    • myöstyylikäsluonne

      Kaikkien aikojen kaunein nainen on Lauren Bacall.

    • wanhaämmä
      • ellu.on

        Miesmäinen


      • wanhaämmä
        ellu.on kirjoitti:

        Miesmäinen

        Pääkiiääliö. Ellu on komee nainen. Nykyaikana suurin osa naisista on muutenkin paremmassa kunnossa kuin pehmeät sohvapersemiehet. Että tiedäkin sää se!


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Pääkiiääliö. Ellu on komee nainen. Nykyaikana suurin osa naisista on muutenkin paremmassa kunnossa kuin pehmeät sohvapersemiehet. Että tiedäkin sää se!

        Oletko sä bi?


      • niitäonpaljon
        super-ytm kirjoitti:

        Oletko sä bi?

        Kosto lebso.


      • 12121212121212
        wanhaämmä kirjoitti:

        Pääkiiääliö. Ellu on komee nainen. Nykyaikana suurin osa naisista on muutenkin paremmassa kunnossa kuin pehmeät sohvapersemiehet. Että tiedäkin sää se!

        Kyllähän se asia on just niin kuin Liner sanoi, että naiset ne käykin tilavalla salilla eikä missään herkkuosastolla ja kyllähän ne timmeimmät vuodet voi alkaa vaikka viisikymppisenä tai jopa kuusikymppisenä. Että tietäkäätkin kaljamahapersut se!!!


      • niitäonpaljon kirjoitti:

        Kosto lebso.

        Sulojen kosto


      • plitspläts
        super-ytm kirjoitti:

        Sulojen kosto

        Majavia yhteen.


      • wanhaämmä
        12121212121212 kirjoitti:

        Kyllähän se asia on just niin kuin Liner sanoi, että naiset ne käykin tilavalla salilla eikä missään herkkuosastolla ja kyllähän ne timmeimmät vuodet voi alkaa vaikka viisikymppisenä tai jopa kuusikymppisenä. Että tietäkäätkin kaljamahapersut se!!!

        Piiikkukakkonen :)))))))))))))))))))

        Onko sullakin miehenä pienempi haba kuin Ellulla?


      • wanhaämmä
        super-ytm kirjoitti:

        Oletko sä bi?

        No aina tuollaisen Ellun verran :)


    • Voe-
      • Voe-

        Niin ja tuo Gustafsson lienee vitsi jonka vääräleuka tossa heitti. Häntä kun ei monikaan pidä edes ylipäätään naisena. Yksi naisena olemisen kriteereistä kun on se, että näyttää enemmän naiselle kuin miehelle.


      • Teknodonna

        Mjaa

        No siis Jutta Urpilainen on jo mainittu.

        Etkö osaa lukea, vaan vain kirjoittaa?

        (Naurua)


      • wanhaämmä
        Voe- kirjoitti:

        Niin ja tuo Gustafsson lienee vitsi jonka vääräleuka tossa heitti. Häntä kun ei monikaan pidä edes ylipäätään naisena. Yksi naisena olemisen kriteereistä kun on se, että näyttää enemmän naiselle kuin miehelle.

        Ihan tosissani olen sitä mieltä, että Elina Gustafsson on upea ilmestys. On sitten mitä tahansa sukupuolta. Naisissa hän kisaa, joten luokitellaan tässä nyt naiseksi.

        Nykyajan naiset ovat niin vahvoja, että voitais alkaa tarkoittamaan miehiä, kun puhutaan heikommasta sukupuolesta :D


      • wanhaämmä
        Voe- kirjoitti:

        Niin ja tuo Gustafsson lienee vitsi jonka vääräleuka tossa heitti. Häntä kun ei monikaan pidä edes ylipäätään naisena. Yksi naisena olemisen kriteereistä kun on se, että näyttää enemmän naiselle kuin miehelle.

        "Yksi naisena olemisen kriteereistä kun on se, että näyttää enemmän naiselle kuin miehelle."

        Onko miehenä olemisen kriteeri puolestaan se, että näyttää enemmän miehelle kuin naiselle? Naisten osuus väestöstä nousi juuri pilviin...


    • vanhapalstanaama
    • helmiä_sioille
      • pubiruusu-tuo-on

        Ikäistään vanhemman näköinen, juopon näköinen nainen.


      • helmiä_sioille
        pubiruusu-tuo-on kirjoitti:

        Ikäistään vanhemman näköinen, juopon näköinen nainen.

        Mut silti aivan ihana, Menisin iftikseen hänen kans heti...

        Tässä mimmissä on seksiä ja rakkautta vaikka kuin vitusti.... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=5IbhQFmXsZc


      • outo-maku

        Eikö tuo laulaja ollut mies?


      • helmiä_sioille

      • helmiä_sioille

      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ja tää on Peppikselle. En tiedä miksi, mut tästä biisistä tulee vaan mieleen Peppis... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=QRFHtXjoy3A

        oh,sisters of mercyä..tuota just kaipaan nyt:) kohta renkuttaa taas päässä temple of love:D aikasemmin laitoit iggyä..mulla rupee soimaan lust for life :D


    • kuumienkuvia
      • enmuistanähneeni

        Kuka kyseessä?


      • kuumienkuvia
        enmuistanähneeni kirjoitti:

        Kuka kyseessä?

        Myytinmurtajien Kari Byron


    • iästä.päätellen

      Vastauksista päätellen täällä on miehet aika iäkkäitä...

      • eipissiksiä

        Tai sitten todellisuudessa miehet eivät pidä teinipissiksistä.


      • eipissiksiä kirjoitti:

        Tai sitten todellisuudessa miehet eivät pidä teinipissiksistä.

        Mjoo

        Siis jos mies on terve mies, niin hän on lähes yllättynyt siitä kuinka paljon meistä aikuisista kelttinaisista pidetään.

        Itse olen aina inhonnut kalvakasta ihoani ja käsittämätöntä kuontaloani (siis määrää ja väriä).

        Ikäkin vituttaa.

        (Naurua)


      • yksivastannutlähesyksin

        Niin. Vastanneet ovat.


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Siis jos mies on terve mies, niin hän on lähes yllättynyt siitä kuinka paljon meistä aikuisista kelttinaisista pidetään.

        Itse olen aina inhonnut kalvakasta ihoani ja käsittämätöntä kuontaloani (siis määrää ja väriä).

        Ikäkin vituttaa.

        (Naurua)

        Mjoo

        Tein valtavasti töitä tämän eteen, joten narinat pois.

        https://i.pinimg.com/originals/ad/c2/61/adc2617d674945b64915d4176dadea9e.jpg



      • Lauren Bacall on ovelan oloinen nainen. Hänessä on sekä tyttöä että poikaa, fileerausveistä että kirvestä.

        Mikään kaunotar hän ei mielestäni ole koskaan ollut.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Lauren Bacall on ovelan oloinen nainen. Hänessä on sekä tyttöä että poikaa, fileerausveistä että kirvestä.

        Mikään kaunotar hän ei mielestäni ole koskaan ollut.

        (Naurua)

        Ei ehkä perinteisellä tavalla, paitsi hyvin nuorena, toimihan hän mallinakin. Silmät esim. eivät niinkään olleet kauniit, mutta jotenkin kiehtovat kuitenkin, kuten koko persoona.


    • Tämä palstalainen ei kyllä tarvitse vähään aikaan yhtään naiskauneutta ainakaan kovin lähelle. Olin meinaan Citymarketissa ja vaihteeksi menin siten ettei ollut laput silmillä ja tein sen havainnon että kyllähän Suomalainen nainen, ainakin ikäluokassa reipas 30 ja siivun yli 50, on kyllä kaunis ilmestys. Siinä karkkihyllyä ohitellessa tajusin että koti on taas illalla tyhjä joten ostin sitten lohtulevyn suklaata.

      No siinä sitten menin kassalle ja minun edellä oli siinä sellainen nelikymmpinen naisihminen lastaamassa ostoksia hihnalle. Siinä kun hän sai ostokset hihnalle niin laittoi siihen perään sen merkkikapulan. Minä onneton menin sitten päästämään toksisen maskuliinisuuden pintaan sanomalla kiitos. Oli kyllä melkoinen virhe sillä niin vihaista ja halveksivaa katsetta en kyllä hetkeen muista kohdanneeni. Ei siinä sitten auttanut kuin pistää leuka rintaan, ottaa kukkaro käteen ja etsiä plussakorttia.
      Olisihan se plussakortti ollut ekana mutta piti olla hakevinaan ettei vahingossa joudu katsekontaktiin. Kyllä siinä Cittarin käytävä tuntui melko pitkältä kun kävelin ostosten kanssa itseäni "silittäen" siitä että eikö voisi vain pitää turpaansa kiinni eikä ehdointahdoin hakea henkisiä lyöntejä vyön alle.

      Suklaalevyä en ole vielä aloittanut mutta kuvien lisäksi kannattaa muistaa että naiskauneutta löytyy myös yllättävän läheltä; kannattaa lisäksi miettiä mitä se kauneus oikeasti on ja mistä se ammentaa voimansa.

      • Höh, ompas keljua. Siis tuollasen vuoksi, että kiitit semmonen halveksivan vihainen katse. 😐

        Miksi minun perään ei koskaan satu ihmisiä jonossa, jotka sanoisivat kiitos kun laitan kapulan ostosteni perään. Olisi nimittäin kiva sanoa, ole hyvä ja hymyillä päälle.

        Käytöstavat kunniaan!☺️


      • Mä kiitän aina kaikkia ja hymyilen,oli se nainen tai mies,nuori tahi vanha..Mä olen myös ystävällinen muille,mä aina mietin että ei se hyvä käytös(vaikkei kiitosta saisikaan)ole mistään pois ja mukava huomata hymyjä muidenkin kasvoilla. baarissakin tuppasin aina jutella niiden hiljaisten yksinäisten miesten kanssa ja pyytää tanssimaan. mutta mähän olenkin tälläinen wt-huomiohuora joten sitä ei lasketa lol.


      • peppupupu kirjoitti:

        Mä kiitän aina kaikkia ja hymyilen,oli se nainen tai mies,nuori tahi vanha..Mä olen myös ystävällinen muille,mä aina mietin että ei se hyvä käytös(vaikkei kiitosta saisikaan)ole mistään pois ja mukava huomata hymyjä muidenkin kasvoilla. baarissakin tuppasin aina jutella niiden hiljaisten yksinäisten miesten kanssa ja pyytää tanssimaan. mutta mähän olenkin tälläinen wt-huomiohuora joten sitä ei lasketa lol.

        .. Nyt Loppus Tuollainen.. Ja Heti Paikalla.. HymyäHuuleen.. *Avittaa Peppistä hieman Poskista..*.. ;P

        .. Noin Nikkää.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nyt Loppus Tuollainen.. Ja Heti Paikalla.. HymyäHuuleen.. *Avittaa Peppistä hieman Poskista..*.. ;P

        .. Noin Nikkää.. =)

        voi sua..sä et varmaan halua kivittää peppistä ja ristiinnaulita?: p enpä olis uskonut mitä läpällä otettu kuva aiheuttaa,sen ainoan kerran kun laitan profiiliin..odotan että kuvat voi taas vaihtaa,pistänyt viestiä ylläpidolle jo pari kertaa että pitää kiirettä.
        päätä on särkenyt monta päivää ja mikään ei auta auts:/ löytyiskö sun repusta jotain extranamia?? nyt tarvitaan suklaatia ja fazerin vihreitä kuulia!:D säkin saat pari,halien kera..äläkä venytä mun naamaa liikaa,tulee kestohymy heh ^ ^,


      • peppupupu kirjoitti:

        voi sua..sä et varmaan halua kivittää peppistä ja ristiinnaulita?: p enpä olis uskonut mitä läpällä otettu kuva aiheuttaa,sen ainoan kerran kun laitan profiiliin..odotan että kuvat voi taas vaihtaa,pistänyt viestiä ylläpidolle jo pari kertaa että pitää kiirettä.
        päätä on särkenyt monta päivää ja mikään ei auta auts:/ löytyiskö sun repusta jotain extranamia?? nyt tarvitaan suklaatia ja fazerin vihreitä kuulia!:D säkin saat pari,halien kera..äläkä venytä mun naamaa liikaa,tulee kestohymy heh ^ ^,

        .. Kyllä Mä välillä voin hieman Kujeilla&Kiusia.. Jos/kun Sille Piälle Satun.. Nakkelen Pienillä Kävyillä, Terhoilla jne.. Tiält Puust.. ;D

        .. Mulla on ollut Taas Outoa YöPuuhastelua.. Syystä, jos Toisesta.. Kun en aiemmin OVeliNaan Kerennyt.. Pesin Pyykkiä, jotka Sain Just Kuivumaan.. Ja Käristelin Broiskua.. Jota on Nyt Lautasella.. ;D.. Niin Ja Teetäkin On Kupissa.. Ja Suklaatia.. Ja.. Ja.. ;D

        .. Pitäis Khyl olla NukkuMas.. Mut.. Väliäkö Tuolla.. ;P

        .. Oikkee Sokerisia Herkkuja ei Khyl Repussa ole.. Mutta VierasVara Kätkössä on Khyl Jottain varmaan viel Jäljel.. ;P

        .. Jeps.. Ei Se KestoHymykään ole Hyväks Piremmän Piäl.. Mut.. Olishan Se Hyvä juttu, jos Hymy kävis Vieraana Useammin, kuin.. MutruNaama ja Kumppanit.. ;D


      • "Minä onneton menin sitten päästämään toksisen maskuliinisuuden pintaan sanomalla kiitos. Oli kyllä melkoinen virhe sillä niin vihaista ja halveksivaa katsetta en kyllä hetkeen muista kohdanneeni. Ei siinä sitten auttanut kuin pistää leuka rintaan, ottaa kukkaro käteen ja etsiä plussakorttia. "

        Metoo! Likainen äijä yritti käplöidä kassoilla! Onneksi oli urhea nainen siinä joka uskalsi pitää puoliaan, nujersi lähentely-yritykset alkuunsa. Kyllähän kaikkien naisten tulisi oppia tuolla tavoin puoliaan pitämään kaikenlaisia käpälöijiä kohtaan. Sinä sikamies taas saisit olla tyytyväinen ettei kutsuttu vartijaa ja poliiseja hoitamaan tilannetta kuntoon.


      • Eipä tässä tosiaan ole hätää niin kauan kuin pippuri ei kirvele silmissä eikä käsiä väännetä rautoihin. Luotetaan että oli tilastotappio ja naisella huono päivä.

        Laitetaan nyt tasapuolisuuden nimissä sitten tämä positiivinen asia tänne. Ajelin meinaan tuossa pyörällä kotia ja liikenneympyrässä sitten suojatietä ylittäessä auto hiljensi jo kaukaa että voin rauhassa mennä tien yli. Siinä sitten heilautin kättä kiitokseksi ja kuskina ollut nainen nosti käden takaisin merkiksi että oleppa hyvä.
        Toki sain minä tänään yhdeltä naiselta huomiota ihan pidemmäksikin aikaa. Toki ei ollut ihan halpaa lystiä sillä tililtä lähti vajaa 600 euroa. No se oli kyllä sijoitus tulevaisuuteen sillä hommasin suksipaketin. Piti vain olla tarkkana sanojen kanssa kun ei kehdannut karvoista ja paljaasta puhella niin onneksi tajusin käyttää ilmaisua mahdollisimman huoltovapaat. Joko minä olen komea tai hän tosiaan tarvitsi rahani mutta kauan hän niitä suksia mittaili että sopivat löytyivät.


    • asdvasdf

      Salkkarien Emma Ilola (iloton) eli Saila Laakkonen oli jo silloin 2007, sivusta vähän anime-hahmo kyllä https://youtu.be/wDcyaVglA3g?t=380
      Johanna Kultalahti (Aaltonen)
      Marketta Matila ja Raisa Rauhamaa http://www.ikonijaindeksi.fi/tuotannot/kaken-pesula/
      Noora Low-himo: noora louhimo
      Plääh, eipä oikeestaan jaksa ladella mitää enää:kaunis ja vielä viehättäväkin voi olla niin miljoonalla eri tavalla, ja mielentilan mukaan riippuu kuka millonki, mistäkin syystä ja suunnasta näyttää kauniilta

      • makuasioita

        Ite olen sitä mieltä että Ninja on paremman näkönen nykyään isompana, vaikken ikinä ole sillai fanittanut.


      • makuasioita kirjoitti:

        Ite olen sitä mieltä että Ninja on paremman näkönen nykyään isompana, vaikken ikinä ole sillai fanittanut.

        totta,se on vieläkin tosi nätti enkä usko että kovin paljoa on naamaansa muokannut. sillähän oli aika paljon terveysongelmia ja oikea masennus iski mutta nykyään pitäisi olla okei. Se sanoi ettei välitä mitä muut sanovat sen isommasta koosta,silloin aikoinaan kun piti pysyä laihana.


    • Annika Poijärvi tupsahti mieleeni. :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe