Päivä lyöty lukkoon

Todellayksinäinen

Olen miettinyt ja suunnitellut itsemurhaa ja eiköhän tää paska jo riitä. Kesällä lähtee henki. En tiedä miksi vasta kesällä, mutta kyllä siihen mennessä.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whereisthejoy

      Miksi ihmeessä? Elämä on aivan pirun nastaa, kun sen oikein oivaltaa. Sinä et ole vielä tätä oivaltanut? Näkökulma ja asenne ratkaiseekaikissa asioissa. Miten voisit löytää paremman asenteen itsellesi?

      • Kaikki_toimii

        Juurikin näin. Monia olosuhteita ei voi muuttaa, mutta omaa suhtautumistaan asioihin voi ja siinä on hyvinvoinnin ja elämässä menestymisen salaisuus.


    • Äläteesitähei

      Suosittelen puhumista jollekin. Mitä asioita pitäisi muuttua, että haluaisit jatkaa elämää?

    • Fygdff

      Kunnioitettava päätös, itsemurhan teko vaatii vältän määrän rohkeutta.

    • Todellayksinäinen

      Tää ainainen yksinäisyys.. Kumppanittomuus..

      Sitä se vaatii, rohkeutta. Mutta tarpeeksi kun sitä ajattelee, niin sitä itsensä vähän niinku totuttaa siihen.

      • VIHAINENTODELLAVIHAINEN

        Eikö sinulla ole ketään,sukulaista joka olisi yhtä lailla yksin? Eikö sinulla muka ole ketään?
        Taidat vaan kaivata s.....seuraa. Eivätkö oma nyrkki ja miesten lehdet (enää)riitä? Tai sormi(jos olet nainen.)Taidat olla vaan säälittävä r.....i. Joko teet palveluksen itsellesi tai sitten etsit oikeasti jonkun yksinäisen,iäkkään sukulaisen,serkun,kummin(tai hänen kaimansa) käsiisi,ehdotat kahvittelua ym ja lopetat tuon surkuttelun.Saat varmasti virtaa elämääsi kun vierailet vaikka vanhan iäkkään tädin luona.


    • channelingeerikki

      No onneksi annat kesään saakka aikaa itsellesi. Katselepa channeling erik videoita youtubessa tai lue kirjoitettuna channelingerik nettisivulta, niin monet väittää saavansa apua, kokeilkaa edes.

    • Hei,

      Oletko ajatellut, että voisit jutella ajatuksistasi ja tilanteestasi jonkin ulkopuolisen tahon kanssa? Tekstistäsi ei selvinnyt oletko jo hakenut/saanut apua tilanteeseesi.

      On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

      - Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe