Miehet elävät kirjoittamattomien sääntöjen puristuksissa

kosketelkaa.toisianne

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d12312f3

      ompa kauheeta,
      sitä paitsi en halua että mua kosketellaan'
      koska siitä voi tulla boneri. ja se on epämukavaa.

    • 101prosHetero

      Koskettaminen. Se on homoille.

      • Kyllä homokammoisetkin voi kosketuksesta tykätä. :)


      • mazy kirjoitti:

        Kyllä homokammoisetkin voi kosketuksesta tykätä. :)

        Tuo 101prosHetero aina trollailee aiheesta kuin aiheesta, että "se on homoille". Ei ole kauaakaan aikaa kuin sanoi jopa että "seksi on homoille".


      • seonhomoille
        palstalutka kirjoitti:

        Tuo 101prosHetero aina trollailee aiheesta kuin aiheesta, että "se on homoille". Ei ole kauaakaan aikaa kuin sanoi jopa että "seksi on homoille".

        palstalutka. Se on homoille.


      • seonhomoille kirjoitti:

        palstalutka. Se on homoille.

        .. Ite Oot.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ite Oot.. ;D

        Hyvä Nuuskia!! Luu kurkkuun koukkukauloille.. 😈👏


      • mazy kirjoitti:

        Hyvä Nuuskia!! Luu kurkkuun koukkukauloille.. 😈👏

        .. Vain Homppelit on Homppeleille.. Tuo on Varmaan joku NarsuMarsu HomppeliPomppeli, joka yrittää Omia Kaikki HomppeliPomppeleille.. Kaik on Muka Vuan.. Homppeleille.. ;D

        .. Jättäs nyt edes Jonkun Asian myös Hetskuille.. Ei oo Ahneudel Taas Sit Mittää Rajaa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vain Homppelit on Homppeleille.. Tuo on Varmaan joku NarsuMarsu HomppeliPomppeli, joka yrittää Omia Kaikki HomppeliPomppeleille.. Kaik on Muka Vuan.. Homppeleille.. ;D

        .. Jättäs nyt edes Jonkun Asian myös Hetskuille.. Ei oo Ahneudel Taas Sit Mittää Rajaa.. ;D

        Niin sitä pöllytetään narsumarsua oikeen kunnolla, ettäs oppiikin olemaan kunnolla, eikä tuu rohmuureissulle toisten apajille, kele!!! 😃


      • mazy kirjoitti:

        Niin sitä pöllytetään narsumarsua oikeen kunnolla, ettäs oppiikin olemaan kunnolla, eikä tuu rohmuureissulle toisten apajille, kele!!! 😃

        .. Ei taida olla Montaakaan Asiaa, mitä ProsHetero&Kumppanit ei ole Homppeleille Omineet.. ;(


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei taida olla Montaakaan Asiaa, mitä ProsHetero&Kumppanit ei ole Homppeleille Omineet.. ;(

        Voltitkin! 😃


      • mazy kirjoitti:

        Voltitkin! 😃

        .. NeNe Tais Omia Ihan EnsimmäiSeks.. ;(



    • Kun sitten taas pentuna pojatkin kähnää ja koskettaa toisiaan hyvin useinkin. Painii toistensa päällä, halailee ja paijailee yms. Jopa voi mennä pissalle samalle pöntölle ristiin ja naureskella pippeleilleen tai jopa näpelöidä toisiaan.

      Sitten tulee se kuuluisa teini-ikä ja pojat alkaa vetäytyä (heterot) etäämmälle toisistaan ja oma tila korostuu. :)

      Mutta kyllä nykyään näkee ihan heteromiehiäkin halaamassa toisiaan, minusta se on mukavaa kun sillä osoitetaan välittämistä. Eikä mitään seksuaalista suinkaan tarvi olla heidän välillään. Vain kaverin rutistus. Halaaminen ei saisi olla niin väkinäinen juttu kellekään, tai se ei saisi olla tabu. Se on tärkeetä kumminkin , toisen ihmisen kosketus ja viestiminen sillä...

    • Naisasialooser11

      Ei vaan miehen elämä on helppoa, naisen elämä on täyttä helvettiä. Miksi heteromies haluaisi toisten miesten kosketuksia?

      • Miksi koet noin? Näkisin enemmänkin yksilölähtöisesti tuon kuka kokee elämänsä helvettinä ja kuka ei, enkä sukupuolikysymyksenä.

        Helvetti ja taivas on maanpäällisiä kokemuksia...


      • mazy kirjoitti:

        Miksi koet noin? Näkisin enemmänkin yksilölähtöisesti tuon kuka kokee elämänsä helvettinä ja kuka ei, enkä sukupuolikysymyksenä.

        Helvetti ja taivas on maanpäällisiä kokemuksia...

        Entäs jos isä tai veli halaisi sinua, olisiko se jotenkin sinusta pervoa tai epämukavaa?


    • 12121212121212

      Eniten kirjoittamattomia sääntöjä luovat naiset.

      Paperilla miehelle sallitaan vaikka mitä eikä miehen tarvitse osata asioita joita nainen ei osaa. Kaikki kuitenkin tietävät naisten suosivan miehiä jotka täyttävät Miehen Roolin ("juuri minä kuitenkin satun tykkäämään..."). Tunteista puhumiset jne tulevat perinteisen vahvamiehen ominaisuuksien _lisäksi_.

      • Luulis sen olevan helppoa, kun lukee vaan paperista mitä pitää olla, jahka semmosen paperin saa käsiinsä. :)


      • 12121212121212
        mazy kirjoitti:

        Luulis sen olevan helppoa, kun lukee vaan paperista mitä pitää olla, jahka semmosen paperin saa käsiinsä. :)

        Sellaista paperia ei ole enää, koska se ei olisi poliittisesti korrekti.

        Esim. miehen kuuluu lukea paperista kuinka naiset ovat yhtä vahvoja ja rohkeita, mutta sitten loikata jämerästi puolustamaan naista kun tälle tulee hätä jonka mies päinvastaisessa tilanteessa joutuisi hoitamaan itse. Miehen kuuluu siis puhua kuin feministi, mutta toimia kuin 20-luvun maskuliininen patriarkaatin edustaja.

        Sama pätee kaikkeen. Miehen on yhä oltava naista parempi miehisillä osa-alueilla, mutta lisäksi tasavahva useilla naisellisilla osa-alueilla.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sellaista paperia ei ole enää, koska se ei olisi poliittisesti korrekti.

        Esim. miehen kuuluu lukea paperista kuinka naiset ovat yhtä vahvoja ja rohkeita, mutta sitten loikata jämerästi puolustamaan naista kun tälle tulee hätä jonka mies päinvastaisessa tilanteessa joutuisi hoitamaan itse. Miehen kuuluu siis puhua kuin feministi, mutta toimia kuin 20-luvun maskuliininen patriarkaatin edustaja.

        Sama pätee kaikkeen. Miehen on yhä oltava naista parempi miehisillä osa-alueilla, mutta lisäksi tasavahva useilla naisellisilla osa-alueilla.

        Onneksi tuokin perinne on vähitellen vähenemään päin. Miehenkin on lupa olla heikko ja tarvita naista avukseen. :)

        On myös niin, että mies vaan yksinkertaisesti voi olla jossain naista parempi ja minusta silloin on viisaampaa antaa osaavamman tehdä, kuin sotkea taitamattomana koko homma piloille. Ihan samoin, kun että joku nainen on toista naista jossakin parempi, hänkin silloin saa puolestani tehdä homman, jonka itse vain pilaisin. Ja varmasti teidän, että lopputulos mun jälkeen olisi odotettua heikompi.


      • toksinen.feminiinisyys
        mazy kirjoitti:

        Onneksi tuokin perinne on vähitellen vähenemään päin. Miehenkin on lupa olla heikko ja tarvita naista avukseen. :)

        On myös niin, että mies vaan yksinkertaisesti voi olla jossain naista parempi ja minusta silloin on viisaampaa antaa osaavamman tehdä, kuin sotkea taitamattomana koko homma piloille. Ihan samoin, kun että joku nainen on toista naista jossakin parempi, hänkin silloin saa puolestani tehdä homman, jonka itse vain pilaisin. Ja varmasti teidän, että lopputulos mun jälkeen olisi odotettua heikompi.

        Ei ole. Vaan Pahenemaan päin.


      • mazy kirjoitti:

        Onneksi tuokin perinne on vähitellen vähenemään päin. Miehenkin on lupa olla heikko ja tarvita naista avukseen. :)

        On myös niin, että mies vaan yksinkertaisesti voi olla jossain naista parempi ja minusta silloin on viisaampaa antaa osaavamman tehdä, kuin sotkea taitamattomana koko homma piloille. Ihan samoin, kun että joku nainen on toista naista jossakin parempi, hänkin silloin saa puolestani tehdä homman, jonka itse vain pilaisin. Ja varmasti teidän, että lopputulos mun jälkeen olisi odotettua heikompi.

        Oon joskus miettinyt, että usein sanotaan miehien olevan ihan vuoteenomina ja ei pysty tekeen mitään, kun he sairastavat jotakin. Siis ikään kuin mies liioittelisi omaa sairauttaan ja kyvyttömyyttään, jotta saisi vain olla rauhassa. Että onko tuokin joku sellainen miesten juttu, mikä on kuin ässä hihassa...nyt oon kipeä mun ei tarvi tehdä mitään, eikä kyetä mihinkään kuin valittamaan. Aijai jaia... :)

        Että onko se sairastaminen koettu jotenkin sellaiseksi asiaksi, että silloin mieskin saa olla reilusti heikko ja ei tarvi pystyä mihinkään, psyykkinen juttu siis? Mitä luulet? Mutu..

        No en tiedä, voi olla mutukin vaan. Mietin vaan, että eihän mieskään mikään kaikkivoipa ole, niin kuinka sellaista voi mieheltä oikeastaan vaatiakaan? Ihminen heikkouksineen mieskin vaan on, kuten nainenkin. Miehissä on vielä keskenäänkin eroja, kuten naisissakin.

        Osaamisessa, pystymisessä ja älyymisessä jne. kaikki ei pääse samalle viivalle jossain asiassa vaikka kuinka yrittää, naisissakaan. Kellä mikäkin osa-alue on heikompi ja mikä vahvempi.


      • toksinen.feminiinisyys kirjoitti:

        Ei ole. Vaan Pahenemaan päin.

        Oikeasti? Mä olen ajatellut, että naiset ottaa nykyään enemmän vastuuta asioistaan itse. Eikö se olekaan niin? Onko se vain mun ihanne ja luuloa?

        Mjaa, tartten mennä hakemaan poikaset hoidosta. Mutta palataan. :)


      • 1212121212121212
        mazy kirjoitti:

        Onneksi tuokin perinne on vähitellen vähenemään päin. Miehenkin on lupa olla heikko ja tarvita naista avukseen. :)

        On myös niin, että mies vaan yksinkertaisesti voi olla jossain naista parempi ja minusta silloin on viisaampaa antaa osaavamman tehdä, kuin sotkea taitamattomana koko homma piloille. Ihan samoin, kun että joku nainen on toista naista jossakin parempi, hänkin silloin saa puolestani tehdä homman, jonka itse vain pilaisin. Ja varmasti teidän, että lopputulos mun jälkeen olisi odotettua heikompi.

        Et selvästikään lukenut mitä kirjoitin.

        Miehellä on "lupa" olla heikko ja tarvita naista avukseen. Mutta jokainen mies tietää että tuollainen mies sivuutetaan parinvalinnassa. Koko touhu perustuu tuplastandardeihin joiden avulla sanotaan yhtä ja tehdään toista.

        Tämä on yksi syy miksi feministit haluavat pitää pariutumisen pois tasa-arvokeskustelusta.


      • 1212121212121212 kirjoitti:

        Et selvästikään lukenut mitä kirjoitin.

        Miehellä on "lupa" olla heikko ja tarvita naista avukseen. Mutta jokainen mies tietää että tuollainen mies sivuutetaan parinvalinnassa. Koko touhu perustuu tuplastandardeihin joiden avulla sanotaan yhtä ja tehdään toista.

        Tämä on yksi syy miksi feministit haluavat pitää pariutumisen pois tasa-arvokeskustelusta.

        Luin minä, mutten usko että asia on noin mustavalkoinen kuin sen esität olevan. Oikeasti uskon, että enenevässä määrin parisuhteet muuttuu enemmän ja enemmän tasa-arvoisiksi. Sellaisiksi missä miehen ei tarvitse olla enempää, kun on ja kykene olemaan, sillä nainenkin kykenee ja haluaa tehdä asioita joita ennen sälytettiin miehille. Miehien vastuulle.

        Muutos vaan on hidasta ja myös miehien on joskus hankalaa ymmärtää, että nainenkin pystyy samoihin asioihin mihin mies, jos vain järki ja taidot oikeasti niihin riittävät. Monesti kohtaa miehissä epäilyä, eihän naiset nyt tollasta osaa...annan ku minä miehenä teen sen ja näin vesittävät rahtuisetkin orastavat yritykset...

        Että sitäkin aikaa odotellessa, kun miehet oppivat luottamaan naisien älyyn ja kykyyn suoriutua muustakin kun leipomisesta ja lasten hoidosta. :)


      • mazy kirjoitti:

        Luin minä, mutten usko että asia on noin mustavalkoinen kuin sen esität olevan. Oikeasti uskon, että enenevässä määrin parisuhteet muuttuu enemmän ja enemmän tasa-arvoisiksi. Sellaisiksi missä miehen ei tarvitse olla enempää, kun on ja kykene olemaan, sillä nainenkin kykenee ja haluaa tehdä asioita joita ennen sälytettiin miehille. Miehien vastuulle.

        Muutos vaan on hidasta ja myös miehien on joskus hankalaa ymmärtää, että nainenkin pystyy samoihin asioihin mihin mies, jos vain järki ja taidot oikeasti niihin riittävät. Monesti kohtaa miehissä epäilyä, eihän naiset nyt tollasta osaa...annan ku minä miehenä teen sen ja näin vesittävät rahtuisetkin orastavat yritykset...

        Että sitäkin aikaa odotellessa, kun miehet oppivat luottamaan naisien älyyn ja kykyyn suoriutua muustakin kun leipomisesta ja lasten hoidosta. :)

        Siinä mielessä arvostan mm. isääni, joka ei ole vesittänyt naisen kykyä suroiutua samoista tetävistä miestä hän miehenä. Sen sijaan hän on antanut mullekin tilaisuuden oppia ja kokeilla tehdä asioita, mitä mielletään miehen tekevän. Neuvonut ja opastanut, eikä suorilta käsin tyrmännyt, ettet sä mitään osaa kun oot nainen...

        Siinä hän on montaa mm. ikäistäänkin pappaa edistysellisempi ja fiksumpi mies. Tukee, ei tölvi.


      • 12121212121212
        mazy kirjoitti:

        Luin minä, mutten usko että asia on noin mustavalkoinen kuin sen esität olevan. Oikeasti uskon, että enenevässä määrin parisuhteet muuttuu enemmän ja enemmän tasa-arvoisiksi. Sellaisiksi missä miehen ei tarvitse olla enempää, kun on ja kykene olemaan, sillä nainenkin kykenee ja haluaa tehdä asioita joita ennen sälytettiin miehille. Miehien vastuulle.

        Muutos vaan on hidasta ja myös miehien on joskus hankalaa ymmärtää, että nainenkin pystyy samoihin asioihin mihin mies, jos vain järki ja taidot oikeasti niihin riittävät. Monesti kohtaa miehissä epäilyä, eihän naiset nyt tollasta osaa...annan ku minä miehenä teen sen ja näin vesittävät rahtuisetkin orastavat yritykset...

        Että sitäkin aikaa odotellessa, kun miehet oppivat luottamaan naisien älyyn ja kykyyn suoriutua muustakin kun leipomisesta ja lasten hoidosta. :)

        On paljonkin miehiä jotka luottavat naisten kykyyn suoriutua asioista. Ne ovat niitä naisten rakastamia "perässä vedettäviä miehiä" jotka haluavat _oikeasti_ tehdä asiat 50/50 eikä siten että mies hoitaa raskaimmat, vaativimmat ja vaarallisimmat työt, mutta sitten kaveriporukassa vaihtaa feministimoodiin ja kertoo kuinka kaikki tehtiin 50/50.

        Kyllä se on nähty. Kun sinullekin tulee kiista jonkun nettikirppisÄijän kanssa käytetyn sohvakaluston myyntiehdoista, niin eiköhän pian ole pidempi, vahvempi, rohkeampi ja osaavampi mies jämeröimässä tilannetta kuntoon.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        On paljonkin miehiä jotka luottavat naisten kykyyn suoriutua asioista. Ne ovat niitä naisten rakastamia "perässä vedettäviä miehiä" jotka haluavat _oikeasti_ tehdä asiat 50/50 eikä siten että mies hoitaa raskaimmat, vaativimmat ja vaarallisimmat työt, mutta sitten kaveriporukassa vaihtaa feministimoodiin ja kertoo kuinka kaikki tehtiin 50/50.

        Kyllä se on nähty. Kun sinullekin tulee kiista jonkun nettikirppisÄijän kanssa käytetyn sohvakaluston myyntiehdoista, niin eiköhän pian ole pidempi, vahvempi, rohkeampi ja osaavampi mies jämeröimässä tilannetta kuntoon.

        Mä olen kohdannut aika harvoin semmossia miehiä, jotka uskovat esim. mun osaavan rakentaa mitään, huoltaa autoa tms. Enemmän niitä skeptisiä naisen vähättelijöitä.

        Ei kai semmonen ihminen ole perässävedettävä, joka jakaa töitä? Päinvastoin. Sehän auttaa kumpaakin, kun molemmat tekee ja jakaa töitä.

        Mä en osta kirppikseltä mitään. Niin tuota tilannetta ei oikeen voi tulla ainakaan siellä. :)


      • mazy kirjoitti:

        Mä olen kohdannut aika harvoin semmossia miehiä, jotka uskovat esim. mun osaavan rakentaa mitään, huoltaa autoa tms. Enemmän niitä skeptisiä naisen vähättelijöitä.

        Ei kai semmonen ihminen ole perässävedettävä, joka jakaa töitä? Päinvastoin. Sehän auttaa kumpaakin, kun molemmat tekee ja jakaa töitä.

        Mä en osta kirppikseltä mitään. Niin tuota tilannetta ei oikeen voi tulla ainakaan siellä. :)

        Jos nyt leveilen, niin en tarvitse miestä mihinkään omien asioideni hoitamiseen tai selvittämiseen. Olen itse aina joutunut, halunnut ja saanut selvittää itse omat ongelmani ja asiani. Niin ei oo tottunutkaan edes siihin, että joku ritari rientää hätiin. Mutta toki, apu mullekin kelpaa. :)


      • 12121212121212
        mazy kirjoitti:

        Jos nyt leveilen, niin en tarvitse miestä mihinkään omien asioideni hoitamiseen tai selvittämiseen. Olen itse aina joutunut, halunnut ja saanut selvittää itse omat ongelmani ja asiani. Niin ei oo tottunutkaan edes siihin, että joku ritari rientää hätiin. Mutta toki, apu mullekin kelpaa. :)

        Tuo ei kuulosta alkuunkaan siltä että haluaisit selvittää omat asiasi itse, vaan parasta on kun se ritari rientää hätiin. Ja parinvalinnassa se ritari on luonnollisesti vahvimmissa asemissa. Tuo on juuri sitä mitä tarkoitan. Naiset osaavat itsekin, grrrl power ja tehotytöt!!!1, mutta kyllähän se sytyttää jos mies ottaa tilanteen haltuun (wink wink).

        Olin kymmenisen vuotta sitten kesätöissä eräällä hieman ketkumaiseksi osoittautuneella käytetyn tavaran kauppiaalla, jahuomasin tuon eron. Kun selviteltävää tuli miesten kanssa, miehet hoitivat asian itse. Kun vastapuolena oli nainen, joka ikinen kerta haettiin miestä apuun - ellei nainen katsonut parhaaksi alun perinkin hissukoida jämerämiehensä selän takaa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tuo ei kuulosta alkuunkaan siltä että haluaisit selvittää omat asiasi itse, vaan parasta on kun se ritari rientää hätiin. Ja parinvalinnassa se ritari on luonnollisesti vahvimmissa asemissa. Tuo on juuri sitä mitä tarkoitan. Naiset osaavat itsekin, grrrl power ja tehotytöt!!!1, mutta kyllähän se sytyttää jos mies ottaa tilanteen haltuun (wink wink).

        Olin kymmenisen vuotta sitten kesätöissä eräällä hieman ketkumaiseksi osoittautuneella käytetyn tavaran kauppiaalla, jahuomasin tuon eron. Kun selviteltävää tuli miesten kanssa, miehet hoitivat asian itse. Kun vastapuolena oli nainen, joka ikinen kerta haettiin miestä apuun - ellei nainen katsonut parhaaksi alun perinkin hissukoida jämerämiehensä selän takaa.

        Heh, täällä mikään ei kuulosta miltään. :D

        No sanotaan näin, että aivan kaikki naiset eivät ole niin avustettavia ja haluttomia kykenemään itse, että miestä tarvittaisiin elämän ylläpitoon. Mutta eiköhän parisuhteessa lienee ole molemmilla sekin ajatus, että yhdessä eletään ja yhdessä tehdään. Muutenhan molemmat voivat elää omissa ympyröissään, eikä sekaantua mihinkään toisen vuoksi tekemiseen tai auttamiseen.

        Näköjään mieskin odottaa mun pyykkäävän ja hoitavan tiettyjä asioita, koska muutenhan hän voisi ne tehdä kyvykkäänä itsekin, että apu kelpaa sillekin.

        Jokainen tykkää yleensä saada apua viimeistään, silloin kun työtä on paljon. Kuten perheellisenä.


      • mazy kirjoitti:

        Heh, täällä mikään ei kuulosta miltään. :D

        No sanotaan näin, että aivan kaikki naiset eivät ole niin avustettavia ja haluttomia kykenemään itse, että miestä tarvittaisiin elämän ylläpitoon. Mutta eiköhän parisuhteessa lienee ole molemmilla sekin ajatus, että yhdessä eletään ja yhdessä tehdään. Muutenhan molemmat voivat elää omissa ympyröissään, eikä sekaantua mihinkään toisen vuoksi tekemiseen tai auttamiseen.

        Näköjään mieskin odottaa mun pyykkäävän ja hoitavan tiettyjä asioita, koska muutenhan hän voisi ne tehdä kyvykkäänä itsekin, että apu kelpaa sillekin.

        Jokainen tykkää yleensä saada apua viimeistään, silloin kun työtä on paljon. Kuten perheellisenä.

        Itseasiassa olen huomannut, että pääsen helpommalla kun teen ja selvitä asioita itse. Miehen jos pistää asialle, bruukaa tulla vaan lisää selvitettävää. xD

        Pääsen nopeemmin ja helpommin, kun teen ja meen itse. Ei tartte vääntää ratakiskosta eikä kysellä perään, selvitellä mitään enempää ja asia on heti mulle selvä.

        Meillä on muutenkin semmonen tapa, että se kumpi jotakin erityistä odottaa tai vaatii se myös itse hoitaa sen homman niin että on tyytyväinen siihen. Ettei tarvi sitten toiselle nassuttaa, eihän sen näin pitänyt mennä. Miksi sä sen noin hoidit. Mun mies on varsinkin semmonen ettei sille kelpaa kaikki niin kun mä ne hoidan, sitten se hoitaa itse.

        Kovempi nipottaja. Mulle taas on helpompaa hoitaa itse asioitani, kun ei tarvi ensin selostaa juurta jaksain mitä meinaan....ja jaaritella miehisen jääräpään mukaan. Meillä nääs joskus tarpeet ja käsitykset poikkee toisistaan, niin siksikin on helpompaa kun kumpikin hoitaa jotkut asiat ihan itte. Ilman toisen sekaantumista mitenkään. :)


      • 12121212121212
        mazy kirjoitti:

        Heh, täällä mikään ei kuulosta miltään. :D

        No sanotaan näin, että aivan kaikki naiset eivät ole niin avustettavia ja haluttomia kykenemään itse, että miestä tarvittaisiin elämän ylläpitoon. Mutta eiköhän parisuhteessa lienee ole molemmilla sekin ajatus, että yhdessä eletään ja yhdessä tehdään. Muutenhan molemmat voivat elää omissa ympyröissään, eikä sekaantua mihinkään toisen vuoksi tekemiseen tai auttamiseen.

        Näköjään mieskin odottaa mun pyykkäävän ja hoitavan tiettyjä asioita, koska muutenhan hän voisi ne tehdä kyvykkäänä itsekin, että apu kelpaa sillekin.

        Jokainen tykkää yleensä saada apua viimeistään, silloin kun työtä on paljon. Kuten perheellisenä.

        Juuri noinhan minä sanoinkin.

        Voidaan leikkiä tasa-arvoisia, mutta jos haluat parisuhteen, sitä ei tipu ellet ota miehen roolia. Koska juuri minut nyt kuitenkin sytyttää jos mies ottaa tilanteen haltuun ja hoitaa sen raskaan/vaarallisen/vaativan asian.

        "No sanotaan näin, että aivan kaikki naiset eivät ole niin avustettavia ja haluttomia kykenemään itse, että miestä tarvittaisiin elämän ylläpitoon."

        Ei varmastikaan. Yksinhuoltajatkin pärjäävät ilman miestä. Jos ei lasketa veronmaksajia jotka elättävät yksinhuoltajia.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Juuri noinhan minä sanoinkin.

        Voidaan leikkiä tasa-arvoisia, mutta jos haluat parisuhteen, sitä ei tipu ellet ota miehen roolia. Koska juuri minut nyt kuitenkin sytyttää jos mies ottaa tilanteen haltuun ja hoitaa sen raskaan/vaarallisen/vaativan asian.

        "No sanotaan näin, että aivan kaikki naiset eivät ole niin avustettavia ja haluttomia kykenemään itse, että miestä tarvittaisiin elämän ylläpitoon."

        Ei varmastikaan. Yksinhuoltajatkin pärjäävät ilman miestä. Jos ei lasketa veronmaksajia jotka elättävät yksinhuoltajia.

        Mites mies puoliset työttömät yksinhuoltajisät? Nekin tarvii elätystä. Yhtä hyvin yhäri äidit käy töissä, eikä odota yhteiskunnan elättäjiä. Yhteishuoltajuus lienee yleisintä suomessa?

        Työttömät miehetkin saavat yhteiskunnan elätystä, kun eivät itse pärjää ilman yhteiskunnan tukea.

        Sinäkään, et usko naisen pärjäävän ilman miestä. :)


        Noin tiukassa se minä olen mies sinussakin istuu. :D


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Juuri noinhan minä sanoinkin.

        Voidaan leikkiä tasa-arvoisia, mutta jos haluat parisuhteen, sitä ei tipu ellet ota miehen roolia. Koska juuri minut nyt kuitenkin sytyttää jos mies ottaa tilanteen haltuun ja hoitaa sen raskaan/vaarallisen/vaativan asian.

        "No sanotaan näin, että aivan kaikki naiset eivät ole niin avustettavia ja haluttomia kykenemään itse, että miestä tarvittaisiin elämän ylläpitoon."

        Ei varmastikaan. Yksinhuoltajatkin pärjäävät ilman miestä. Jos ei lasketa veronmaksajia jotka elättävät yksinhuoltajia.

        "Koska juuri minut nyt kuitenkin sytyttää jos mies ottaa tilanteen haltuun ja hoitaa sen raskaan/vaarallisen/vaativan asian."

        - Useammin miestä itseään kiihottaa ottaa tää tilanne haltuun ja todistaa olevansa mies. Kertaakaan en ole esim. miestäni pyytänyt hakkaamaan halkoja meille, luomaan lumia tai pesemään rännejä. Oon mennyt itse tekemään, mutta leipomaan olen pyytänyt. Se osaa sen paremmin ko mä. :)

        Ja atk hommat se osaa paremmin ko mä, sillä on näppärämmät sormet kun mulla on tumpelommat. Se tekee siistimpää pikkutarkkaa työtä ko mä suurpiirteisempää. Meil jakaantuu työt enemmänkin viittimisen ja osaamisen mukaan, kun vaarallisuuden tai raskauden. Mies ei rasita itteään, jos ei ole pakko. Mä taas en pelkää fyysistä rasitusta. Hän tykkää nysvätä, mä taas tehdä suuria kuvioita ja reippaasti. :D

        Ja jos mun tarvii miestä puolustaa ja veikkei tarviskaan, mä puolustaisin jos joku kävisi sen kimppuun. Pärjäis varmaan ehkä ilman muakin, mutta jos olen paikalla meen mukaan. :)

        En kai mä nyt vierestä kato kun mun rakasta riepotellaan?!


      • 12121212121212
        mazy kirjoitti:

        Mites mies puoliset työttömät yksinhuoltajisät? Nekin tarvii elätystä. Yhtä hyvin yhäri äidit käy töissä, eikä odota yhteiskunnan elättäjiä. Yhteishuoltajuus lienee yleisintä suomessa?

        Työttömät miehetkin saavat yhteiskunnan elätystä, kun eivät itse pärjää ilman yhteiskunnan tukea.

        Sinäkään, et usko naisen pärjäävän ilman miestä. :)


        Noin tiukassa se minä olen mies sinussakin istuu. :D

        Yksinhuoltajaisät ovat vähemmistö. Eikä töissäkäyminen tarkoita että yksinhuoltaja olisi nettoveronmaksaja, kun ottaa huomioon _kaikki_ yhteiskunnalta saadut verovaroin kustannetut tuet ja palvelut.

        Työttömiä miehiä on kyllä hieman enemmän, mutta tähän vaikuttaa puolisosialismi jossa elämme. Yksityisellä sektorilla miehet pärjäävät paremmin.

        "Sinäkään, et usko naisen pärjäävän ilman miestä. :)"

        En minä noin ole sanonut. Sanoin että naiset ovat tässäkin asiassa hypergamisia. Nainen on halukas pariutumaan vasta kun mies _ylittää_ hänen tasonsa rohkeudessa, voimassa, osaamisessa, jne. Se luo miehille paineen pysytellä vanhojen sääntöjen puristuksissa.


      • 12121212121212
        mazy kirjoitti:

        "Koska juuri minut nyt kuitenkin sytyttää jos mies ottaa tilanteen haltuun ja hoitaa sen raskaan/vaarallisen/vaativan asian."

        - Useammin miestä itseään kiihottaa ottaa tää tilanne haltuun ja todistaa olevansa mies. Kertaakaan en ole esim. miestäni pyytänyt hakkaamaan halkoja meille, luomaan lumia tai pesemään rännejä. Oon mennyt itse tekemään, mutta leipomaan olen pyytänyt. Se osaa sen paremmin ko mä. :)

        Ja atk hommat se osaa paremmin ko mä, sillä on näppärämmät sormet kun mulla on tumpelommat. Se tekee siistimpää pikkutarkkaa työtä ko mä suurpiirteisempää. Meil jakaantuu työt enemmänkin viittimisen ja osaamisen mukaan, kun vaarallisuuden tai raskauden. Mies ei rasita itteään, jos ei ole pakko. Mä taas en pelkää fyysistä rasitusta. Hän tykkää nysvätä, mä taas tehdä suuria kuvioita ja reippaasti. :D

        Ja jos mun tarvii miestä puolustaa ja veikkei tarviskaan, mä puolustaisin jos joku kävisi sen kimppuun. Pärjäis varmaan ehkä ilman muakin, mutta jos olen paikalla meen mukaan. :)

        En kai mä nyt vierestä kato kun mun rakasta riepotellaan?!

        "Ja jos mun tarvii miestä puolustaa ja veikkei tarviskaan, mä puolustaisin jos joku kävisi sen kimppuun. Pärjäis varmaan ehkä ilman muakin, mutta jos olen paikalla meen mukaan. :)"

        Mutta satuit kuitenkin valitsemaan pitkän ja raamikkaan miehen, joten tarvetta tuolle ei tule.

        Varmasti monikin nainen olisi myös valmis elättämään miestään jos tällä olisi pienemmät tulot (muutenkin kuin väliaikaisesti, esim. opiskelu/työttömyys). Mutta kappas vain kun nyt vain sattui löytymään enemmän ansaitseva mies.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Yksinhuoltajaisät ovat vähemmistö. Eikä töissäkäyminen tarkoita että yksinhuoltaja olisi nettoveronmaksaja, kun ottaa huomioon _kaikki_ yhteiskunnalta saadut verovaroin kustannetut tuet ja palvelut.

        Työttömiä miehiä on kyllä hieman enemmän, mutta tähän vaikuttaa puolisosialismi jossa elämme. Yksityisellä sektorilla miehet pärjäävät paremmin.

        "Sinäkään, et usko naisen pärjäävän ilman miestä. :)"

        En minä noin ole sanonut. Sanoin että naiset ovat tässäkin asiassa hypergamisia. Nainen on halukas pariutumaan vasta kun mies _ylittää_ hänen tasonsa rohkeudessa, voimassa, osaamisessa, jne. Se luo miehille paineen pysytellä vanhojen sääntöjen puristuksissa.

        "En minä noin ole sanonut. Sanoin että naiset ovat tässäkin asiassa hypergamisia. Nainen on halukas pariutumaan vasta kun mies _ylittää_ hänen tasonsa rohkeudessa, voimassa, osaamisessa, jne. Se luo miehille paineen pysytellä vanhojen sääntöjen puristuksissa."

        - Väitän olevani tuosta kaavasta jokseenkin poikkeava. Et ehkä halua uskoa, onhan se hankalaa. Sillon kun mieheni valkkasin miehekseni en tiennyt osaako se yhtään mitään, muuta kun puhua. En ees tiennyt mitä työtä se haki, ennen kun kertoi minkä paikan sai. Voima ei ei ole nykyään enää kovinkaan tarpeellista, henkinen voima on kyllä. Osaaminenkin, ei sitä tiedä mitä toinen osaa, ennen kun tulee se H-hetki eteen ja näkee, eikä niitä jossakin osakekämpässä paljon ole asioita mitä pitäisi osata. :D

        Itsestäni sen sijaan tiesin jo mitä kaikkea osaan ja kuinka hyvin pärjään ilman miestäkin. oon aina tiennyt pärjääväni, mutta ilman rakkautta on vaan kovin orpoa elää. :(

        parasta on kun on kaksi itsekseenkin pärjäävää, mutta toisiaan rakastavaa yhdessä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Ja jos mun tarvii miestä puolustaa ja veikkei tarviskaan, mä puolustaisin jos joku kävisi sen kimppuun. Pärjäis varmaan ehkä ilman muakin, mutta jos olen paikalla meen mukaan. :)"

        Mutta satuit kuitenkin valitsemaan pitkän ja raamikkaan miehen, joten tarvetta tuolle ei tule.

        Varmasti monikin nainen olisi myös valmis elättämään miestään jos tällä olisi pienemmät tulot (muutenkin kuin väliaikaisesti, esim. opiskelu/työttömyys). Mutta kappas vain kun nyt vain sattui löytymään enemmän ansaitseva mies.

        On mulla ollut itseäni isompi mies ennenkin, joka ei osannut puolustaa itseään. Hän meni kipsiin jos joku uhkasi, pelkäsi vähän pimeääkin. Pisti ut aina menemään edellä, kun ovikello soi tai piti koiraa hakea mettästä. :D

        Että ei se koko tarkoita mitään rohkeutta saati ees voimaa. Miehetkin osaa pelätä .


        Niinno, en tiennyt mitä työtä se haki ennen kun kertoi ja palkasta vielä vähemmän.

        Mutta enhän mä nyt palkan takia sitä ottanut, työtöntä miestä. :)

        Rakastuin mieheen en rahaan. Pitäskö mun nyt pakottaa se menemään siivoojaksi, ettei tienaa mua enempää, mitä luulet tykkääkö se jos alan siihin painostukseen? :D


      • mazy kirjoitti:

        On mulla ollut itseäni isompi mies ennenkin, joka ei osannut puolustaa itseään. Hän meni kipsiin jos joku uhkasi, pelkäsi vähän pimeääkin. Pisti ut aina menemään edellä, kun ovikello soi tai piti koiraa hakea mettästä. :D

        Että ei se koko tarkoita mitään rohkeutta saati ees voimaa. Miehetkin osaa pelätä .


        Niinno, en tiennyt mitä työtä se haki ennen kun kertoi ja palkasta vielä vähemmän.

        Mutta enhän mä nyt palkan takia sitä ottanut, työtöntä miestä. :)

        Rakastuin mieheen en rahaan. Pitäskö mun nyt pakottaa se menemään siivoojaksi, ettei tienaa mua enempää, mitä luulet tykkääkö se jos alan siihin painostukseen? :D

        Tuosta pelkäämisestä, että asuin vuosia yksinäni maalla mettän keskellä omakotitalossani. Enkä osannut pelätä siellä, en ees pimeällä kun lumitöitä tein pihalla pilkkopimeässä, tuo sama talo jäi exälleni erotessamme. Mutta hän ei ole asunut siellä päivääkään eromme jälkeen, koska hän pelkää siellä olla yksin. Varsinkin pimeällä. Käy kyllä, muttei asu. Turha sitä on ilkkkuakaan, tiedän että pelkoja on.

        Mä taas olen aina ollut valmis puolustautumaan ja puolustamaan itseäni, kuin miestäkin. Omiani. Henkenikin uhalla, enkä mä pelkää ja jos pelkään menen vielä varmemmin päälle. Minusta nainen voi olla yhtälailla vahva ja henkisesti etenkin.

        En lähtisi automaattisesti olettamaan, että mies on aina rohkeampi tai edes vahvempi puolustautuessa, kun nainen. osaa olla kaikenlaisia pelkotiloja, ettei yksin selvii jossakin. Aikuinen iso mieskään.


      • 12121212121212
        mazy kirjoitti:

        "En minä noin ole sanonut. Sanoin että naiset ovat tässäkin asiassa hypergamisia. Nainen on halukas pariutumaan vasta kun mies _ylittää_ hänen tasonsa rohkeudessa, voimassa, osaamisessa, jne. Se luo miehille paineen pysytellä vanhojen sääntöjen puristuksissa."

        - Väitän olevani tuosta kaavasta jokseenkin poikkeava. Et ehkä halua uskoa, onhan se hankalaa. Sillon kun mieheni valkkasin miehekseni en tiennyt osaako se yhtään mitään, muuta kun puhua. En ees tiennyt mitä työtä se haki, ennen kun kertoi minkä paikan sai. Voima ei ei ole nykyään enää kovinkaan tarpeellista, henkinen voima on kyllä. Osaaminenkin, ei sitä tiedä mitä toinen osaa, ennen kun tulee se H-hetki eteen ja näkee, eikä niitä jossakin osakekämpässä paljon ole asioita mitä pitäisi osata. :D

        Itsestäni sen sijaan tiesin jo mitä kaikkea osaan ja kuinka hyvin pärjään ilman miestäkin. oon aina tiennyt pärjääväni, mutta ilman rakkautta on vaan kovin orpoa elää. :(

        parasta on kun on kaksi itsekseenkin pärjäävää, mutta toisiaan rakastavaa yhdessä.

        "Juuri minä nyt vain satuin..."

        On se erikoista kuinka ei-hypergamiset poikkeustapausnaiset vain nyt sattuvat kuitenkin pariutumaan hypergamisesti.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Juuri minä nyt vain satuin..."

        On se erikoista kuinka ei-hypergamiset poikkeustapausnaiset vain nyt sattuvat kuitenkin pariutumaan hypergamisesti.

        Et lukenut kirjoitustani. Työtön mies, työssä käyvä nainen, miehellä ei omaisuutta, naisella on omaisuutta, palkkatietoja ei ole, silti suhde alkaa. :)

        Sä oot hassu vänkääjä. Onko ihan mahdotonta uskoa, että raha ei määritä suhdettamme? :D


      • looksmoneystatus
        mazy kirjoitti:

        Et lukenut kirjoitustani. Työtön mies, työssä käyvä nainen, miehellä ei omaisuutta, naisella on omaisuutta, palkkatietoja ei ole, silti suhde alkaa. :)

        Sä oot hassu vänkääjä. Onko ihan mahdotonta uskoa, että raha ei määritä suhdettamme? :D

        Se on looks, money, status. Eli satuit nyt vain pariutumaan itseäsi paljon nuoremman gigolo vartaloisen miehen kanssa.


      • looksmoneystatus kirjoitti:

        Se on looks, money, status. Eli satuit nyt vain pariutumaan itseäsi paljon nuoremman gigolo vartaloisen miehen kanssa.

        Gigolo? Hyi sua. Ihana normi vartaloisen miehen kanssa. :D Nam.

        9 vuotta nyt niin paljon ole. nallihan aina väittää ettei nuoret rimpulat ole miehenä arvokkaita, mulle on. :)

        Paras kaikista. <3


      • mazy kirjoitti:

        Gigolo? Hyi sua. Ihana normi vartaloisen miehen kanssa. :D Nam.

        9 vuotta nyt niin paljon ole. nallihan aina väittää ettei nuoret rimpulat ole miehenä arvokkaita, mulle on. :)

        Paras kaikista. <3

        Ja nyt sillä on semmonen ihana pehmyt isivatta. :D

        Aijai mä rakastan sitä pehmeetä pikku massua...se on söpöintä ikinä. Pikku pömppis... :)


      • monesti.menee.näin
        looksmoneystatus kirjoitti:

        Se on looks, money, status. Eli satuit nyt vain pariutumaan itseäsi paljon nuoremman gigolo vartaloisen miehen kanssa.

        Joo. Monesti mies saa lähtöpassit tai häntä vähintäänkin petetään jos nainen kykenee saamaan ulkonäöllisesti miestään tasokkaampia seksikumppaneja. Ja jos mies osoittaa liikaa heikkouden tai väsähtämisen merkkejä niin pääsääntöisesti "meidän täytyisi hieman puhua" hetki on lähellä. Sitä lähempänä mitä tasottomampi mies on naisen mielestä ulkonäöllisesti tai hyödyntämisen kannalta. Hetki tulee vielä nopeammin jos naisella on mahdollisuus saada muualta ulkonäöllisesti tai hyötymisen kannalta parempi tarjous.


      • monesti.menee.näin kirjoitti:

        Joo. Monesti mies saa lähtöpassit tai häntä vähintäänkin petetään jos nainen kykenee saamaan ulkonäöllisesti miestään tasokkaampia seksikumppaneja. Ja jos mies osoittaa liikaa heikkouden tai väsähtämisen merkkejä niin pääsääntöisesti "meidän täytyisi hieman puhua" hetki on lähellä. Sitä lähempänä mitä tasottomampi mies on naisen mielestä ulkonäöllisesti tai hyödyntämisen kannalta. Hetki tulee vielä nopeammin jos naisella on mahdollisuus saada muualta ulkonäöllisesti tai hyötymisen kannalta parempi tarjous.

        Ja varsinkin, jos on tilaisuus saada mies joka osoittaa tunteitaan ja kykenee keskustelemaan asioista, pakenemisen ja vaikenemisen sijaan.

        Seksi ja ulkonäkö on niin sivuseikka, kun kaikki muu on perseellään.


    • Pillujen--asiantuntija

      Naiset ei halua koskea rumiin miehiin. Komeita miehiä naiset koskee ja haluaa panna heti.
      Miehen ei pidä koskea tai halata miestä joka joku luulee homoksi kuitenkin.

      • Onko sillä paljonkin väliä mitä joku luulee, jos sinä itse kumminkin tiedät miten asiat oikeasti ovat?


    • pitkätukka-68

      Onneks minä en ole koskaan välittänyt tuollaisista säännöistä. Olen niinku olen.

      • Sä oot sitten itsenäinen ja itsenäiseen ajatteluun kykenevä olento. :)


      • olethomo

        Senkin pitkätukkahomo!


    • eioomeikänjuttu

      Itse heteromiehenä en ymmärrä miksi pitäisi halailla miehiä.

    • Tämä-selvä

      Jos nainen koskee ätmiin , nainen saa ikuisen rumuus taudin.

    • Joo, no lopettakaa se!

      • Ajatmuuttuuminäkin

        Oon lopettanut. Ja hyvin ottaa mun nainen mut huomioon. Ei tarvitse olla mikään jäykkä suomalainen heterostereotyyppiäijä, vaan voi tuoda pehmeämpiä puolia itsestään esille. Eikä tarvitse lapsillekaan näyttää mitää juroa mieskuvaa.

        Jokainen valitsee mihin alistuu.


      • Ajatmuuttuuminäkin kirjoitti:

        Oon lopettanut. Ja hyvin ottaa mun nainen mut huomioon. Ei tarvitse olla mikään jäykkä suomalainen heterostereotyyppiäijä, vaan voi tuoda pehmeämpiä puolia itsestään esille. Eikä tarvitse lapsillekaan näyttää mitää juroa mieskuvaa.

        Jokainen valitsee mihin alistuu.

        Hyvä, hienoa.

        Virtuaalinen hali teille ja ihanaa joulua! Ja aina vain parempia vuosia.

        Vain itse voi itseään kehittää..🐣

        🤗


      • Tiedäsäse
        Ajatmuuttuuminäkin kirjoitti:

        Oon lopettanut. Ja hyvin ottaa mun nainen mut huomioon. Ei tarvitse olla mikään jäykkä suomalainen heterostereotyyppiäijä, vaan voi tuoda pehmeämpiä puolia itsestään esille. Eikä tarvitse lapsillekaan näyttää mitää juroa mieskuvaa.

        Jokainen valitsee mihin alistuu.

        Pehmeä soijapoika saa mennä ennemmin tai myöhemmin. Yleensä ennemmin.


      • Tiedäsäse kirjoitti:

        Pehmeä soijapoika saa mennä ennemmin tai myöhemmin. Yleensä ennemmin.

        Älä ny ittees hengiltä purista..


    • Kaisanoasaa

      Komeat miehet saa vaikka raiskata naisia. Rumat miehet ei saa koskea naisia.

      • rumasaaollamutteityhmä

        Kyllä se on teidän ätmien luonteesta kiinni miksette saa naisia, jos yhtään järjellä lukisit tännekin kirjoittamiasi niin ymmärtäisit tuon.


      • tyhmäolet
        rumasaaollamutteityhmä kirjoitti:

        Kyllä se on teidän ätmien luonteesta kiinni miksette saa naisia, jos yhtään järjellä lukisit tännekin kirjoittamiasi niin ymmärtäisit tuon.

        Nettitreffeillä, Tinderissä ja baareissakin hyväluonteiset miehet saavat helposti naisia. Millään muulla kuin luontella ei ole merkitystä. Miehen ulkonäöhän on täysin merkityksetön asia naisille. Niinhän se on? Ja uskot itsekin?


      • hyötymisellä
        tyhmäolet kirjoitti:

        Nettitreffeillä, Tinderissä ja baareissakin hyväluonteiset miehet saavat helposti naisia. Millään muulla kuin luontella ei ole merkitystä. Miehen ulkonäöhän on täysin merkityksetön asia naisille. Niinhän se on? Ja uskot itsekin?

        Eikä myöskään statuksella tai resursseilla?


    • .. Mitä siellä Sanotaan?.. Oisit Kopsannut sen tänne.. ;P

    • Olisipa minulla niin suuret kädet, tai teillä niin ohuet kaulat, että voisin kuristaa teidät kaikki yhdellä kerralla.

    • pitkätukka-68

      Noi urheilijoiden halailut, pussailut ja lääppimiset muistuttaa lähinnä Tom of Finland -touhua. Onhan se toki maskuliinista.

    • Itse olen enempi tuollainen vanhan liiton kaveri ja kyllähän tuollainen koskettelu parisuhteessa on vähän sellaista hömppää. Eikö se nyt riitä että nappaa naisensa vuotäisiltä kiinni itseensä, katsoo silmiin, suutelee ja toteaa että olet rakas. Kyllä siitä pitäisi tulla selväksi että naisella on mies talossa jonka puoleen voi kääntyä. Ei siinä erikseen koskettelua tarvita; siinä voi vielä samalla kysyä missä on kympin kiintoavain jonka jätti tiskikoneen päälle.
      Välillä oikein ihmetyttää että kun nainen tulee siihen kainaloon tai pistää pään tuohon rinnan seutuville niin sille tulee joku pakonomainen tarve lähteä juoksuttamaan sormiaan pitkin minun kroppaa. Eikö nyt vaan voisi antaa olla ja rauhoittua.

      Muutenhan tuossa oli ihan hyvää ajatelmaa siitä että kyllähän noiden tunteiden välittäminen kosketuksen kautta on miehille hankalaa. Osa varmasti lähtee miehien omasta epävarmuudesta mutta myös yhteiskunta ja naiset ohjaavat tähän. Tekstissähän oli juuri esimerkkeinä miesopettajat ja sairaanhoitajat joita on jopa ohjeistettu asian tiimoilta väärinkäsityksien välttämiseksi. Samoin jos varataan aikoja hierontaan tai fysikaaliseen niin miehille nyt on aivan sama ammatti-ihmisen sukupuolella kunhan osaa asiansa. Naisilta tulee usein vaatimuksena että hoitava ihminen on oltava nainen. Kyllähän tämä ilmentää sitä että miehen kosketus ei ole niin toivottavaa vaikka kyseessä olisi terveyttä edistävä toiminta.

      • "Samoin jos varataan aikoja hierontaan tai fysikaaliseen niin miehille nyt on aivan sama ammatti-ihmisen sukupuolella kunhan osaa asiansa."

        Kyllä mä vahvasti luulen, että aika moni mies valitsisi hierojaksikin ennemmin kauniin naisen kuin karvaisen ukon, vaikkei hieronta itsessään seksuaalista olekaan. Thai-hieromotkin ovat ennen kaikkea miehille suunnattuja.


      • palstalutka kirjoitti:

        "Samoin jos varataan aikoja hierontaan tai fysikaaliseen niin miehille nyt on aivan sama ammatti-ihmisen sukupuolella kunhan osaa asiansa."

        Kyllä mä vahvasti luulen, että aika moni mies valitsisi hierojaksikin ennemmin kauniin naisen kuin karvaisen ukon, vaikkei hieronta itsessään seksuaalista olekaan. Thai-hieromotkin ovat ennen kaikkea miehille suunnattuja.

        Mitä Thaihieromoihin tai Gambialaiseen hiekkarantahierontaan tulee niin kyllähän molemmissa lähtökohta on nimenomaan siinä hierojan sukupuolessa eikä ammattitaidossa; joka samaa tai eri sukupuolta asiakkaan kanssa, asiakkaan toiveiden mukaan. Toinen ääripää sitten vaikka urheiluhieronta jossa tärkeää on ammattitaito kun pitää tietää loukkaantumishistoria, lajien vaatimukset, hieronnan tyypit yms eli puhutaan miltei henkilökohtaisesta hierojasta.

        Jos puhutaan ihan tavallisista ihmisistä joilla on vaikka hartiaseudun ongelmia päätetyön takia niin saattaa toki olla etteivät miehet ääneen toiveitaan kerro. He vain hiljaa toivovat että olisipa nyt nainen hierojana. Naiset kyllä ääneen toiveensa esittävät ja kyllä siellä esiintyy tätä toivetta päästä naishierojalle.
        Tästä ei ole kyllä tilastoja esille laittaa mutta työelämän kokemuksesta on kyse eli ei mikään pelkkä mutu tai huhu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2257
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      22
      1448
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1444
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      320
      1215
    5. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1154
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      56
      1150
    7. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      26
      1083
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1036
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1009
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      969
    Aihe