https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/e49074e5-ce14-4b50-b650-0e837984b5ca
Eivät uskalla mennä koska ovat paneskelleet tautisia jännämiehiä.
Naiset ei käy gynekologilla
11
<50
Vastaukset
- nallikarintäti
Näinhän se on. Minäkin käyn aina tarvittaessa urologilla peräti Rovaniemellä saakka, koska eihän sitä oikein kehtaa kotikaupunkinsa urologeilla käydä tramppaamassa alvariinsa. Ikinä en ole vielä käynyt gynekologilla, tosin kosmetologilla silloin tällöin.
- Kaisanoasaa
Olisi se naiselle häpeä myöntää että saanut taudin joltain komealta mieheltä.
Kävin viimeksi silloin kun tarvitsin reseptin e-pillereille eli siitä on vähintään 5-6 vuotta aikaa, ellei jopa 7.
- Siinäsyy
Onhan se noloa kun lutkan pillusta pullahtaa desilitra jännämiehen spermaa gynekologin käsille kun alkaa tutkimaan.
- Siinäsyy
palstalutka kirjoitti:
Tietosi seksistä ovat aika vajavaiset, jos noin luulet gynellä käyvän.
Pitää muistaa että jännämiehen isolla kullilla lypsetty paksurakenteinen sperma on niin syvällä että se alkaa valumaan vasta päivien päästä. Ikävä sattuma jos gynekologi saa lastin näpeilleen.
Minä en tykkää mennä näyttää muille mutta kohta on taas seula.
Kyllä oon vielä parisuhteessa.Nykyään ainakin täällä on melkein mahdotonta päästä gynelle julkisella puolella,ei kuulema ikinä tarvetta.
- itseoppinut_
Kröhöm.. mä voisin kyllä vilkaista.
- TotuusKirpaisee
Miehet eivät tarvitse gynegologi, koska miehen letku toimii toisin, kuin naisen porakaivo.
Miksi sä valehtelet?
Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128