nyt on jos monenmoista suklaata kaupassa niin mitkä on eniten mieleesi
lempi suklaa konvehti rasiasi
12
<50
Vastaukset
En ole vielä ostanut kos ostan se on geisha ja pätkis
- geisha.hyvää
saisit minusta kaverin tuhoamaan geisha rasian niin geishat on hyviä muttä on myös pätkiskin
Minäkin pidin Geishaa joskus hyvänä, mutta täytyy tunnustaa, että Godivan rasia paras. Sitä ei kyllä Suomessa saa ilmeisesti kuin Helsinki-Vantaa lentokentällä. Nuoruudessani muistan, että sitä sai myös Stockalta hetken. Stockmannin jossain Herkussa sitä oli hetken saatavilla. Olin aikaisemmin ostanut lentokentältä. Parempaa suklaata en ole syönyt. Godiva, nam! :)
- aitoriitta
Fazerin perussininen on kyllä paras. Tykkään myös pätkiksistä.
Juhlapöydän konvehti on varma valinta
"Kolme kappaletta kympillä" tms. on varmaan se mikä joulusuklaaksi valikoituu, jokavuotinen kestosuosikki.
- parasta
Suklaavelli.
.. Mitä Vähemmän Sokruu sen ParemPata.. Ainakin Jos Suklaatia Enemmän SyöPöttellöö.. ;P
- wanhaämmä
Fazeriina. Ne muuten loppuvat ensimmäisenä lavoilta.
- trollli
After Eight dark 300g ehdottomasti jos ostosuklaasta jutellaan.
Suklaa jääkaappiin ja kuuman kahvin kanssa, kun tuollaisen kylmän rapean minttusuklaan nauttii, niin ahh! Teen kyllä itselleni ja muillekin ihan omatekoisia konvehteja, pähkinöillä, rusinoilla, kirsikoilla, tryffelimoussella ja kuivatuilla karpaloilakin, maustaen... Faijalle rommisuklaata, lainaan häneltä jamaikalaista rommia lorauksen;hänen suklaansa maustamiseen, tässä joku ilta kun hän ei ole kotona! Sitruunan, ananaksen ja mintun makuset konvehdit on hyviä..
Niitä nyt on vissiin joka paksissa.
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191