Näin sanoo Herra:
"Totisesti, koska tämä Suomen kansa ei ole tehnyt parannusta, vaan on kääntynyt pois minusta, sallin minä tulla idästä vihollisen, voimakkaan kansan, joka miehittää tämän maan, ja alistaa tämän kansan valtaansa ajaksi. Kuitenkin minä varjelen oman kansani, joka asuu tämän uppiniskaisen kansan keskellä, minä varjelen niitä uskollisia, jotka ovat olleet kuuliaisia minun Sanalleni ja haluavat pitää minun käskyni ja noudattaa minun kehoituksiani. Heitä jotka ovat rukouksissaan huokaileet minun puoleeni ja vuodattaneet sydämensä minun eteeni anoen armahdusta tälle kansalle. Heidät minä säästän tuholta, mutta katso; hävittäjä on tuleva kauhistuksen siivillä. (Dan 9:27)."
Profetia aamuyöstä 14.12.2018
15
<50
Vastaukset
- filade
Mä näin uninäyn päiviä sitten; kartta, Värtsilän rajan kohdalla seisoi ruskea karvainen karhu joka tunki etujalkaa Suomen puolelle.
- Jallu_luurasi
Minä taas näin Wärtsilän portin takaa kun lavetti rekka lähti viemään isoa pressulla peitetyä, oletettavasti moottoria johonki. En tiedä minne. Olikohan se profetia.
- LaivaOhoi
Jallu_luurasi kirjoitti:
Minä taas näin Wärtsilän portin takaa kun lavetti rekka lähti viemään isoa pressulla peitetyä, oletettavasti moottoria johonki. En tiedä minne. Olikohan se profetia.
Voi mite on rankka rohvetia. Kumpasee suuntaa tuo lähti nii tiijetää sitte sen mukasesti tarkennella tietoo. Mie kylläki eppäilen että on hyvinki voinu olla jäänsärkijän moottori kun alakaa sellaset ajat olla Pyhäjärvellä että laivareitit pittää olla auki rajan molemmin puolin.
- Ohrimovitsch
Näin sanoo profeetta Ohrimovitsch: Usalaiset, eli intiaanit, ja britit on tapettava ja heidän iljettävät pyhäinkuvansa on tuhottava.
- puolukatt
no tämähän on kirjoituksissa,britania häviää yhessä päivässä(joka voi olla muutama vuosi esim)raamatun ennustus, ja usalaiset kokevat hyvin pahoja tapahtumia monen profeetan ennusteissa.
- ALERTNET
MINÄ NÄEN ITKEVÄT KUOROT JOKA KIRKOSSA
- Nähnyt_tulevan
Amen!
Pian on mm. korruptiotuneet viranomaiset pyyhitty pois.
Heistä ei jää jäljelle muuta kuin historian kirjaan merkintä heidän iljettävistä teoista.- Näkökulmaa1
Eiköhän ne kelmit siirry vain vihollisen riveihin,konnia kun ovat.Osa politiikkoroistoista pakenee ehkä maasta,ja palaavat sitten muina miehinä takaisin aiheuttamaan lisää iljettävää vahinkoa maallemme,suomen kansalle.
- EU.diktatuurinloppu
Profetia venäjälle:
Totisesti, te olette totelleet minun pyhää sanaani. Minä olen siunaava teitä antamalla teille uuden maan lännestä. Öljyn hinta nousee ja monia siunauksia minä annan tulla venäjän maalle.- kysynpävaan
Eli nyt kannattaisi muuttaa venäjälle turvaan ennen mahdollisen sodan syttymistä?
- Anonyymi
Näin kauniin unen,missä politiikkoja tuomittiin hirtettäviksi.Unessa sorrettu ja piinattu kansa ei malttanut odottaa tuomiota,vaan otti asiat omiin käsiinsä ja hirttivät politiikot lyhtypylväisiin,kaikki ketkä kiinni saivat,samoin kävi kukkahattutädeille,jotka polttelivat muslimipakolaisten paaseja,näin lisäten turvattomuutta etenkin naisten ja lasten osalta.
Unesta herättyäni oloin pettynyt,että kyseessä oli vain uni.Vihaan muslimeja ja elintasopakolaisia yli kaiken mitä vihata voi.- Anonyymi
Jonain päivänä suomalaiset pyrkivät venäjälle suojaan pakolaisina omasta maastaan,mutta venäjä ei heitä huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonain päivänä suomalaiset pyrkivät venäjälle suojaan pakolaisina omasta maastaan,mutta venäjä ei heitä huoli.
Uskon,että tuo profetia toteutuu ajallaan,ja ajan merkkinä on se kun muslimit ovat liki enemmoistönä suomessa,ja kantavästö on silloin heidän tappolistoillaan,kristyistä puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256